Autor Wątek: dwa wieksze noze w industrialnych klimatach  (Przeczytany 4970 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
dwa wieksze noze w industrialnych klimatach
« dnia: 03-06-2005, 18:05:27 »
Cytat: Guldan
kurwa, chyba przestane robic noze.


po tych slowach oczywiscie wiadomo ze poszedlem do warsztatu i porobilem noze, porobilem wykonczenia (wreszcie kupilem kwasu zapas jak diabli). jeden juz pokazywalem na zlocie jednak w troche innej wersji wykonczeniowej, drugi swiezy, jeszcze cieply.

no i ku uciesze coponiektorych, to sa wieksze nozyki (230 mm i 160 mm).









Offline Liczmistrz

  • Nozownik Karateka
  • Opinii: (6)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Twoj Stary!
    • Warszawski Klub Kyokushin Karate
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 03-06-2005, 18:31:32 »
Na jaka glebokosc trawi ten kwas i co to za kwas?
KFP - Knives For Pleasure ;-)
GuldanoGeocamo & Stary Szczepana Fan :D
9/23

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 03-06-2005, 18:35:03 »
azotowy, a trawi na tak gleboko jak dlugo bedziesz w nim element trzymal.

Offline psychiatrist

  • Opinii: (3)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 372
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 03-06-2005, 19:04:15 »
ale ostrze to mogles zostawic niezatrawione. chyba, ze to bedziesz jeszcze ostrzyl....
A czytaj se kurde jak chcesz :D

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 03-06-2005, 21:21:35 »
Otóż właśnie. Tym razem przesadziłeś z trawieniem. Zrobił się z tego barok, czyli bardzo ładnie uszkodzona klinga.

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 04-06-2005, 07:50:15 »
to jest acid serrated :P

a tk na powaznie to pierwszy raz mi tak wyzarlo krawedz tnaca. nie do konca jeszcze wiem co ja z tym zrobie.

Offline cromcruah

  • knifemaker
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 955
  • operator mopa
    • crom knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 04-06-2005, 08:47:09 »
zabezpieczaj sama krawędz tnącą przed trawieniem na jakieś 5 mm i bedzie git.

teraz wyszedł ci nie nóż tylko piłka.
ale i tak fajne.

guldan ale mam taką uwage, masz dużą wyobrażnie, robisz naprawde fajne klimatyczne3 łomy, ale poswięc wiecej uwagi wykończeniu. nawet to trawienie możesz poprawic, szybkość w robocie msci sie jak cholera. troche czułości i bedą to naprawde swietne noże.
pozdrawiam.


_________________________________________________
cromcruah - apostoł
omnia mea mecum porto
http://crom.glt.pl

Offline Seiken

  • knifemaker
  • Opinii: (8)
  • *
  • Wiadomości: 979
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 04-06-2005, 10:17:20 »
....no wlasnie jakies takie niedopieszczone  sa one ,biedaczki......

Offline Hakas

  • Opinii: (6)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1806
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 07-06-2005, 11:33:40 »
Nożyki ciekawe miałem w ręku, ciekawa faktura. Styl Guldana jest niepowtarzalny.
Wędruję poprzez świat polując, walcząc
 i uzdrawiając

Przeklęty, kto miecz swój trzyma z dala od krwi - Bellicosa anima
Damnatus, qui gladio suo ab sanguem reservat - Bellicosa anima

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 07-06-2005, 13:34:14 »
ten krotszy to chyba pelen plaski dostanie, i taki konkretny najtmer ground.

Offline logan

  • FT Member
  • Opinii: (85)
  • *****
  • Wiadomości: 1086
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 07-06-2005, 16:07:40 »
ten większy jest swietnie wykończony na ostrzu,takie cos mi sie podoba tak trzymaj Guldan
Los sprzyja gotowości umysłu.......

Offline Aga

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Kobieta
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 07-06-2005, 16:22:48 »
Ten wiekszy nozyk strsznie mi sie podoba. Jakby starszy brat tego, ktorego widzialam na zlocie (jeden, z niewielu, ktorego wystawic na sprzedaz nie chciales...  :( ). Twoja robota jest niepowtarzalna. Gdyby ktos wymyslil taka technika w Stanach, to juz pewnie by byla opatentowana....  :)
"Chcesz sie o to założyć?"

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 07-06-2005, 16:30:07 »
btw to jest ten sam noz.

Offline Aga

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Kobieta
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 07-06-2005, 16:36:09 »
Nie zartuj sobie, tamto to bylo malenstwo, a to ma 23 cm...Nie chcesz mi wmowic, ze bylam az tak pijana?(http://www.knives.pl/forum_viewtopic.php?10.11115 ten srodkowy mam na mysli)
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 07.06.2005r.- 16:38 ]</span>
"Chcesz sie o to założyć?"

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 07-06-2005, 16:54:55 »
aaa. tak tak. ja nie skojarzylem. ale ten tez byl. tylko taki szary i nie rzucajacy sie w oczy... pewno nikt go nie zauwazyl (procz yaha ktory go ambitnie na tasme wzial).

a tamtego to dalem w prezencie Hakasowi.

Offline Aga

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Kobieta
(Bez tematu)
« Odpowiedź #15 dnia: 07-06-2005, 18:04:29 »
jestes okrutny!   &| To wyznanie mogles mi juz darowac...  :(
"Chcesz sie o to założyć?"

Offline cromcruah

  • knifemaker
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 955
  • operator mopa
    • crom knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #16 dnia: 07-06-2005, 20:32:05 »
Cytat: Aga
Nie zartuj sobie, tamto to bylo malenstwo, a to ma 23 cm...Nie chcesz mi wmowic, ze bylam az tak pijana?






a o co chodzi?
_________________________________________________
cromcruah - apostoł
omnia mea mecum porto
http://crom.glt.pl

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #17 dnia: 07-06-2005, 21:10:21 »
 

o to i o ten dluzszy co w tym topicu pokazuje. i o zlot. i sie zrobilo lekkie nieporozumienie.

a odnosnie tych nozy co pokazuje to ten krotszy bedzie mial "normalniejszy" (w waszym odczuciu) ksztalt.

Offline cromcruah

  • knifemaker
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 955
  • operator mopa
    • crom knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #18 dnia: 07-06-2005, 22:32:27 »
nie załapałes zartu.

a nozyk i owszem, i fajny i uzytkowy.
_________________________________________________
cromcruah - apostoł
omnia mea mecum porto
http://crom.glt.pl

Offline Guldan

  • Szef działu
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #19 dnia: 07-06-2005, 22:40:11 »
raczej fajny i kompletnie nie uzytkowy.