Autor Wątek: Złośliwy kurdupel  (Przeczytany 3429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline topek

  • knifemaker
  • Opinii: (51)
  • *
  • Wiadomości: 2181
  • Płeć: Mężczyzna
  • ciagle szukam idealnego noza
Złośliwy kurdupel
« dnia: 04-08-2012, 12:01:00 »
No bo szalu dostawalem, jak go robilem. Ciągle cos mi w nim nie pasowalo. A to rekojesc do zadka, a to klinga do rekojesci, miala sie jak piesc do d..y. Kilka razy zmienialem ksztalt, tak klingi, jak rekojesci. Jak juz ksztalt mnie zadowalal, to sie okazalo, ze wytrawienie bolstera, graniczy z jakim pierdzielonym cudem :mad:
Koniec koncow, jest jak jest i tak juz zostanie
Klinga i bolster z damastu by Reneq [NC6 + 50HS] - 85/17/4mm. Hartowanie - Killrathi
Rekojesc - Wenge, ivory paper micarta, polistyren, damast
Calosc mierzy - 20 centymetrow
W sumie, calkiem fajny nozyk na grzybki. Tyle ze nerwow mi zjadl co niemiara








Szlif na zero, zlamane na brazowym precie "triangla"

Offline ghandi20

  • Opinii: (20)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1775
  • Pogromca butelek.
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #1 dnia: 04-08-2012, 15:30:13 »
Wykonanie mistrzostwo (jak zwykle) ale sam kształt jakoś tak mi kurde nie pasuje.
I choćbym szedł ciemną doliną zła się nie ulęknę - bo jestem największym skurwysynem w całej tej dolinie!

Po wybuchu
Mastafari
Moje prace na FB

Offline bolo23

  • Opinii: (11)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 948
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #2 dnia: 04-08-2012, 15:45:10 »
Wykonanie mistrzostwo (jak zwykle) ale sam kształt jakoś tak mi kurde nie pasuje.
+1
Pomoc dla Nikoli Kurpas przekaż 1 % podatku  http://dzieciom.pl/podopieczni/14990

Offline malagant

  • Grumpy Old Man
  • CZARNA LISTA
  • Opinii: (55)
  • *
  • Wiadomości: 1045
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tańczyłeś kiedyś z diabłem, w świetle księżyca?
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #3 dnia: 04-08-2012, 16:01:04 »
W sumie, calkiem fajny nozyk na grzybki.
Na grzybki bym go nie zabrał, jeszcze bym zgubił i dopiero byłby płacz i zgrzytanie zębów  ;>
Fajny maluszek, jakaś skórkowa pochewka by się do niego przydała  :D
Bohaterowie zdarzają się, bo ktoś popełnia błąd.

Offline junasz

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 8361
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #4 dnia: 04-08-2012, 16:02:44 »
Wielce zacna kłujka.  :)
Tępi ludzie są jak tępe noże. Specjalnej krzywdy nie zrobią, ale jak wqrwiają...

KONKURSY !!!

Offline sqter0

  • Opinii: (51)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 481
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #5 dnia: 04-08-2012, 19:57:16 »
Wykonanie mistrzostwo (jak zwykle) ale sam kształt jakoś tak mi kurde nie pasuje.
+2
"Masz trzy sekundy, żeby wstać, bo cię zadźgam sucharkiem"

Offline jackdaniels11

  • Opinii: (37)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3327
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #6 dnia: 04-08-2012, 21:51:26 »
Damast na grzyby... :?
Po grzyba?

Fajny maluch  :D

jd
Nie lękaj się chodzić ciemną doliną bo jam jest częścią Tej Siły, która Zła pragnąc - Dobro wszelkie czyni...

Offline Cronosdragon

  • knifemaker
  • Opinii: (85)
  • *
  • Wiadomości: 3317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 원숭이도 나무에서 떨어질 때가 있다
    • Cronos Handmade Knives - facebook
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #7 dnia: 04-08-2012, 21:54:30 »
 :) zacny kłujak... Ale gdyby ta klinga nie była aż tak zeszlifowana to IMHO byłoby lepiej...

Offline noxos

  • Opinii: (3)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 7823
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #8 dnia: 04-08-2012, 23:42:51 »
Wykonanie mistrzostwo (jak zwykle) ale sam kształt jakoś tak mi kurde nie pasuje.    /quote]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         +3

Offline topek

  • knifemaker
  • Opinii: (51)
  • *
  • Wiadomości: 2181
  • Płeć: Mężczyzna
  • ciagle szukam idealnego noza
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #9 dnia: 05-08-2012, 11:23:01 »
Damast na grzyby... :?
Po grzyba?



Po jednego to nie, ale po caly koszyk, to jak najbardziej :D :D



Dzieki za odwiedziny i opinie :)

Offline kroko

  • knifemaker
  • Opinii: (91)
  • *
  • Wiadomości: 2585
  • Płeć: Mężczyzna
    • blejdart
Odp: Złośliwy kurdupel
« Odpowiedź #10 dnia: 05-08-2012, 12:14:53 »
Od jakiegoś czasu bardziej podobają mi się małe nożyki,a ten to już tak trafił w moje gusta że bardziej nie można :D.