Autor Wątek: Togo - obsluga  (Przeczytany 33680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline spuud

  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (58)
  • **
  • Wiadomości: 1440
Togo - obsluga
« dnia: 20-08-2012, 15:34:13 »
Niedawno odwiedzilem firme Togo i...musze przyznac, ze jako klient jeszcze nigdy (w zadnym sklepie) nie zostalem obsluzony tak profesjonalnie i w tak milej atmosferze. Wielkie dzieki Kunbo! Szczerze polecam.
Szymon
spośród wszystkich nieważnych rzeczy na świecie...noże są najważniejsze...

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11379
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #1 dnia: 20-08-2012, 16:13:37 »
Na temat obslugi w Togo mozna by pisac tysiace slow. a wszystkie dobre i pochwalne.
Bo obsluga w togo to cud i marzenie. ale oczywiscie wszystko dzieki kunbo.

Offline homer

  • Opinii: (110)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4293
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #2 dnia: 20-08-2012, 16:18:53 »
Dołączam się do "ochów". Swego czasu zamówiłem zestaw kuchenniaków Bokera, dostępność była "na zamówienie" ale cena fajna, myślę poczekam. Po pewnym czasie telefon, damski głos poinformował mnie że promocja na ten zestaw jednak nie obowiązuje i pomimo że kliknąłem przy kupnie konkretną kwotę to mogą mi sprzedać taki zestaw ale drożej. Impulsywny człowiek jestem, dla mnie umowa zawarta w chwili kupna jest wiążąca i koniec, skoro towar był na zamówienie a promocja obowiązywała to kupiłem go w cenie określonej przez sprzedawcę i tłumaczenie że następne dostawy pewnie będą droższe do mnie nie przemawiało, można było przecież zakończyć promocję wcześniej, zatem zrezygnowałem z zakupu. Po pewnym czasie następny telefon, nie poznałem czy gadałem z kunbo czy z kimś innym, w każdym razie po moim wyjaśnieniu dlaczego zamówienie "wisi" nie zrealizowane zostałem przeproszony i zapewniony że otrzymam towar w cenie za którą go kupiłem. Taka postawa miło "dopieszcza" i wiąże kupującego ze sklepem. Zostawiłem już w Togo ładnych parę złotych właśnie dlatego że czułem się dobrze obsłużony. Cieszę się, że nasze relacje nie ulegną zmianie.

Offline mskowronldz

  • Opinii: (138)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2590
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #3 dnia: 20-08-2012, 17:49:26 »
Ja również przyłączam się do pochwał dla Togo. Kupiłem kiedyś ZT, który po bliższym poznaniu mi "nie leżał" i bez problemu zamieniłem sobie na ER. Niby nic nadzwyczajnego, ale owa wymiana nastąpiła w trybie błyskawicznym i po bardzo miłej i rzeczowej rozmowie z Panią po drugiej stronie słuchawki  :D
Niby nic, ale wrażenie b.pozytywne. Tak trzymać! Pozdrowienia dla Togo  :-*

Offline Fauxpas

  • Opinii: (89)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 947
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #4 dnia: 22-08-2012, 14:10:57 »
Też kupowałem kilka razy w Togo i moje odczucia są identyczne jak u przedmówców.

Zawsze, chociaż nie wydawałem dużych kwot, byłem traktowany jakbym wszedł do salonu Mercedesa zakupił najdroższy model full opcja i płacił gotówką.

Duży plus dla Firmy.

Może kiedyś dożyjemy czasów, że tak będzie w większości sklepów?

Offline Pikom

  • Opinii: (234)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1002
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka noży do kupienia
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #5 dnia: 20-09-2012, 12:30:28 »
Dziękuję za pomoc :)

Mimo braku dowodu zakupu Kunbo zajął się sprawą reklamacji uszkodzonego długopisu taktycznego Bokera. Szybko, bez dodatkowych kosztów, miło i profesjonalnie. Raz jeszcze dziękuję i chciałbym spotykać więcej takich ludzi w różnych firmach z jakimi mam do czynienia.
Na stanie, sprzedam: Na zbyciu kilka noży
Pozdr,
Pikom

Offline bahamut 0

  • Opinii: (51)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 876
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #6 dnia: 20-11-2012, 14:01:43 »
sklep \ serwis \ obsługa - rewelacja :)

pozdrowienia dla pani za telefonem i Kunbo za pomoc :)

Offline bobo

  • Opinii: (10)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • niestabilny
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #7 dnia: 20-11-2012, 15:27:51 »
Dla mnie najbardziej podoba się zamawianie przez PW. Nie trzeba się rejestrować na stronie sklepu, wypełniać formularzy itd.
Wystarczy jedna wiadomość, potem przesyłka to błyskawica. Jeszcze do ostatniego zakupu dostałem dwa spasione katalogi z nożami i kuriera gratis  :shades: Nie mówiąc już o konkretnych promocjach , których jest mnóstwo. Polecam jak najbardziej  :)
- no i co?
- no i nic.
- a teraz co ?!

Offline Dominicus

  • Opinii: (79)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1694
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #8 dnia: 20-11-2012, 16:20:16 »
Widzę że wszyscy mają co najmniej dobre, doświadczenia. Kilka miechów temu zamówiłem blura s30v bez powłoki, składając zamówienie na wszelki wypadek napisałem dokładnie o jaki nóż mi chodzi, dostałem blura tylko że z sandvikiem bodajże i jakby tego było mało to z powłoką  :dead:. Nóż był dostarczony na terenie Polski, więc za nim do mnie doszedł trochę czasu minęło. Poza tym że się wkurwiłem, to sprawę olałem ponieważ znalazłem kupce na ten model. Pisze z kronikarskiego obowiązku  :)
Żyję w piekle, spójrz na moją cele...
Nie zawsze żyłem dobrze, bo żyłem chwilą.

Offline kgrzesiek

  • Opinii: (351)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3906
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #9 dnia: 30-11-2012, 11:33:03 »
Ja również przyłączę się do pochwał. Tu podziękowania dla Kunbo. Dobry kontakt, sporo cierpliwości, dobra cena i szybka dostawa. Jednym słowem wzorcowo. Dzięki  :)

Offline cufal

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #10 dnia: 17-12-2012, 10:02:27 »
Podpisuję się pod tym obiema rękami. Szybko, kurier gratis bo zamówienie było na kwotę powyżej 300 PLN, ponadto wcześniej telefon od sympatycznego faceta ( być może Kunbo ) plus dwa katalogi gratis.

Offline Granado

  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (22)
  • **
  • Wiadomości: 741
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #11 dnia: 17-12-2012, 20:18:41 »
Mam przyjemność móc być w Togo wręcz codziennie - przejeżdżam obok, jadąc do pracy. Chłopaki uczynne, czyli miła obsługa, można pomarudzić, podotykać w miłej atmosferze.
Pozdrawiam, Krzysztof

Offline kristos

  • Opinii: (26)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #12 dnia: 31-12-2012, 16:59:29 »
Ja również się przyłączam do pochwał,choć osobiście nic nie kupiłem w sklepie to moja sprawa została załatwiona błyskawicznie.kupiłem na forum nożyk który przestał działać a ze był na gwarancji zamiast go naprawiać dostałem całkiem nowiusieńkiego Bokerka otf .Polecam wszystkim na pewno tam wrócę i coś wybiorę :D

Offline DrWall

  • Opinii: (165)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 411
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tanki idut !!!
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #13 dnia: 09-01-2013, 22:30:13 »
 :D i ode mnie jako znanego w Togo miejscowego klienta duży plus za obsługę i elastyczne podejście do płatności  8D
PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia  :P

"Doctor Eman is not for you" because "nic na siłę, wszystko wzbudnikiem kinetycznym z naprowadzaczem trzonkowym"

Offline kabar24

  • Opinii: (52)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1301
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #14 dnia: 04-02-2013, 22:18:14 »
Trochę z poślizgiem, ale dołączam in +
Świetny kontakt, dogodne warunki płatności :D, szybka dostawa
Fajnie tak załatwiać interesy...
Pozdr Krzysztof

PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia

Rozliczenia, PITy i inne takie:
https://www.facebook.com/m.lewandowska84/

Offline grisza

  • Opinii: (68)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 694
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #15 dnia: 06-02-2013, 09:35:40 »
Wszystkiemi kończynami  :) podpisuję się pod przedpiścami  ;)
Zamówienie złożone w sobotę wieczorem-nożyk u mnie we wtorek po południu(Pocztą Polską  8D )
Po prostu super.
"Cokolwiek czynisz, czyń roztropnie i patrz końca! "
                     Owidiusz

          9/19

Offline katz

  • Kierownik
  • Opinii: (126)
  • *
  • Wiadomości: 7320
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ordo Theutonicus
    • Moje skóry
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #16 dnia: 23-03-2013, 14:40:12 »
Wymiana gwarancyjna Bokera błyskawiczna, bez zbędnych pytań. Brawo!
Skóry różne: http://katzs-leathers.tumblr.com
Sprzedam

PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia.

Offline homer

  • Opinii: (110)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4293
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #17 dnia: 23-03-2013, 15:06:10 »
Dołączam się do "ochów". Swego czasu zamówiłem zestaw kuchenniaków Bokera, dostępność była "na zamówienie" ale cena fajna, myślę poczekam. Po pewnym czasie telefon, damski głos poinformował mnie że promocja na ten zestaw jednak nie obowiązuje i pomimo że kliknąłem przy kupnie konkretną kwotę to mogą mi sprzedać taki zestaw ale drożej. Impulsywny człowiek jestem, dla mnie umowa zawarta w chwili kupna jest wiążąca i koniec, skoro towar był na zamówienie a promocja obowiązywała to kupiłem go w cenie określonej przez sprzedawcę i tłumaczenie że następne dostawy pewnie będą droższe do mnie nie przemawiało, można było przecież zakończyć promocję wcześniej, zatem zrezygnowałem z zakupu. Po pewnym czasie następny telefon, nie poznałem czy gadałem z kunbo czy z kimś innym, w każdym razie po moim wyjaśnieniu dlaczego zamówienie "wisi" nie zrealizowane zostałem przeproszony i zapewniony że otrzymam towar w cenie za którą go kupiłem. Taka postawa miło "dopieszcza" i wiąże kupującego ze sklepem. Zostawiłem już w Togo ładnych parę złotych właśnie dlatego że czułem się dobrze obsłużony. Cieszę się, że nasze relacje nie ulegną zmianie.
A u mnie jednak dupa. Od napisania powyższego posta nic nie dostałem choć minęło już sporo czasu i czekałem cierpliwie, ucieszony pozytywnym załatwieniem problemu. Ani bokerków ani etui kershawa w promo cenie. No trudno.
« Ostatnia zmiana: 23-03-2013, 15:08:23 wysłana przez homer »

Offline kunbo

  • Szef działu
  • Opinii: (113)
  • *
  • Wiadomości: 182
  • Płeć: Mężczyzna
  • Postrzelony ze mnie typ
    • TOGO
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #18 dnia: 25-03-2013, 19:12:46 »
Uuu niedobrze. Jutro dowiem się co się stało i czemu się tak stało. Jedyne co mogę teraz zrobić to przeprosić, ale sprawę na pewno wyjaśnię.
Kunbo
Authorized Dealer

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11379
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: Togo - obsluga
« Odpowiedź #19 dnia: 25-03-2013, 19:56:45 »
Dzięki kunbo.
Ty już wiesz za co  :D

 :*