Autor Wątek: [pimp] GI Tanto  (Przeczytany 10270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline przeszczep

  • Szef działu
  • Opinii: (109)
  • *
  • Wiadomości: 7529
  • Płeć: Mężczyzna
  • stal biter
    • Rubcyk Knives
[pimp] GI Tanto
« dnia: 25-11-2012, 15:21:54 »
Kilka rzeczy jeszcze zmieniłem i wyszło tak ;)










Offline InQuizitor

  • Oj tam, oj tam!!!
  • Opinii: (124)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 10030
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nikt nie spodziewa się Kieleckiej Inkwizycji!!!
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #1 dnia: 25-11-2012, 15:23:52 »
He, fajny projekt no i wykonanie. Mógłbym mieć takiego.
Sprzedaj pomysł CS-owi i do końca życia z % żyj  ;)

Offline JMS

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 228
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #2 dnia: 25-11-2012, 15:24:59 »
A jednak mało użyteczne tanto może się jeszcze przydać  ;)
Jak dla mnie super sprawa  :)

Offline Redux

  • Opinii: (176)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1935
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #3 dnia: 25-11-2012, 15:27:32 »
to było na zamówienie robione ,czy Twój nożyk?

Offline Mrn31

  • Chłopiec z Placu Broni
  • Opinii: (87)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1672
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #4 dnia: 25-11-2012, 15:45:42 »
Podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo .... :D
Nowej prawdzie przeszkadzają stare echa.


Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (225)
  • *
  • Wiadomości: 11375
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #5 dnia: 25-11-2012, 16:27:45 »
Foty jakieś dziwne ale wyszło Ci po prostu ZAJEBIŚCIE.
Nie podoba mi się tylko to proste i niepasujące ścięcie okładzin przy dupce.
Ciut psuje efekt.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (105)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2873
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #6 dnia: 25-11-2012, 16:32:08 »
Nie podoba mi się tylko to proste i niepasujące ścięcie okładzin przy dupce.
Ciut psuje efekt.
o to to   :I
ale reszta wymiata:) no może troszkę wyższy szlif:)
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline Szuja

  • Opinii: (8)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1030
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #7 dnia: 27-11-2012, 16:32:26 »
no zdecydowanie lepiej niż oryginał ...
" No, try not...do or do not, there is no try " (c) Yoda

Co i gdzie?

Offline Pitt

  • sheathmakers
  • Opinii: (465)
  • *****
  • Wiadomości: 7450
  • Płeć: Mężczyzna
  • 77.255.27.216 - netia, Poznań - zgłoś się misiu...
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #8 dnia: 27-11-2012, 17:03:22 »
Foty przejarane na maksa. Niewiele widac. A pimp fajny.
Chodzę

Offline ordo

  • Opinii: (106)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5761
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #9 dnia: 27-11-2012, 18:47:26 »
Jestem leniwy to wkleję link do wypowiedzi z innego wątku:
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,141166.msg1212041.html#msg1212041
Położenie śrubek może nie jest estetyczne, ale w tej konstrukcji to jedyna słuszna decyzja, chyba że chcesz wiercić nowe.

Offline porcelanowy

  • Opinii: (117)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6717
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #10 dnia: 28-11-2012, 07:04:58 »
Powitoł
+100% do utylitarności i +200 do urody noża :)
Szkoda że fabryka go tak nie robi.
Brawo Szczepciu ;) :D

Miałeś może do dyspozycji plastikową rękojeść tego noża? Dało się na niej.zrobić toksika jak ten który położyłeś tutaj?
porcelanowy/Rafał: boso, ale w ostrogach.
Co miałem, mam i będę miał... i co robię    :shades:

Offline graf

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5766
  • Płeć: Mężczyzna
    • Noże do rzucania
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #11 dnia: 28-11-2012, 07:27:24 »
Fajna rzutka :D
Najlepsze polskie noże do rzucania
http://grafknives.pl
Polub na FB
https://facebook.com/grafknives

Offline rambo

  • Opinii: (42)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1719
  • Płeć: Mężczyzna
  • سكاكين رر
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #12 dnia: 28-11-2012, 08:09:32 »
zajebisty PIMP 8D
picie to jest życie, a nie zabawa, bo zabawa to kurwy i strawa!

Offline przeszczep

  • Szef działu
  • Opinii: (109)
  • *
  • Wiadomości: 7529
  • Płeć: Mężczyzna
  • stal biter
    • Rubcyk Knives
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #13 dnia: 28-11-2012, 08:50:01 »
Rekojesc wala sie gdzies tam w warsztacie;) nie tykalem jaj, bo jakos mi nie pasuje ten plastik...

Offline Thor

  • sheathmakers
  • Opinii: (245)
  • *****
  • Wiadomości: 1844
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #14 dnia: 28-11-2012, 18:15:17 »

Offline peterskin

  • Powracający powoli do życia
  • FT Member
  • Opinii: (15)
  • *****
  • Wiadomości: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • zakręcony ;)
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #15 dnia: 29-11-2012, 08:31:38 »
Ostrze fajne ale jakoś dupka mi się nie widzi. Może go bardziej skrócić? Sam oryginał jest tu jakiś dziwny. I chyba okładziny bym dał okrągłe na obu końcach bo tak mi się wzrok rozjeżdża.
Przody super, tyły gorzej. Jak niektóre laski.

Offline porcelanowy

  • Opinii: (117)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6717
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #16 dnia: 29-11-2012, 08:41:39 »
Powitoł
Oryginał byłby bardzo OK gdyby miał przedłużona KT do jelca zamiast tego durnego choila. Ten jest w porządku. Skrócisz rękojeść i będzie mniej noża do rąbania ;)
porcelanowy/Rafał: boso, ale w ostrogach.
Co miałem, mam i będę miał... i co robię    :shades:

Offline sqter0

  • Opinii: (49)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #17 dnia: 04-12-2012, 23:59:06 »
no i z brzydkiego kaczątka zrobi się łabędź  8D
"Masz trzy sekundy, żeby wstać, bo cię zadźgam sucharkiem"

Offline SebaNH

  • Opinii: (43)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 339
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #18 dnia: 04-01-2013, 22:21:52 »
Duzo lepiej teraz wyglada,swietny pomysl :D

Offline MikeOl_PL

  • Opinii: (30)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #19 dnia: 06-04-2013, 22:59:24 »
kozak :> do tego te okładki - aż chce się kupić i samemu coś podobnego zrobić
tylko ja bym spier..lił robote :/

Offline Jachu

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 654
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #20 dnia: 07-04-2013, 11:38:53 »
Zdecydowanie ladniejszy od oryginalu ale nadal ergonomia blaszanego plaskownika. Piekny szlif!

Offline tango

  • Opinii: (65)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 239
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #21 dnia: 07-04-2013, 22:50:53 »
Fajna klinga ale juz wiem, ze robisz to perfekcyjnie bo poprawka mojego nabytku wyszla Ci wysmienicie
i kuchenniaka tez ogladalem na zywo :)
Tylko ta dupka... moze nawet w sensie sama okladzina IMHO cos nie bardzo taka przycieta na prosto,
moze odbicie przedniej czesci, moze jakies inne owale czy cycuś ?
Ale to tylko IMHO :)
Jutro wpadne po swojego moze ? ... zebys na tanto nie przerobil ;)


Offline przeszczep

  • Szef działu
  • Opinii: (109)
  • *
  • Wiadomości: 7529
  • Płeć: Mężczyzna
  • stal biter
    • Rubcyk Knives
Odp: [pimp] GI Tanto
« Odpowiedź #22 dnia: 07-04-2013, 22:51:42 »
jutro mam urlop, więc najwcześniej we wtorek zapraszam ;)