Autor Wątek: Jak obsługują w... kolba.pl  (Przeczytany 15332 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ordo

  • Opinii: (106)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5825
  • Płeć: Mężczyzna
Jak obsługują w... kolba.pl
« dnia: 02-02-2015, 13:49:50 »
Środa, po 22 - wysyłam PW, dostaję odpowiedź, podaję dane do wysyłki.
Czwartek przed południem - dostaję dane do przelewu, przelew nadaję.
Poniedziałek - paczka, nóż, wszystko gra.

Elegancko.

Cena tym bardziej:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,112212.0.html

Dzięki :)

Offline gdi

  • Opinii: (214)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1717
  • Płeć: Mężczyzna
  • www.santagiustina.com
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #1 dnia: 02-02-2015, 14:15:19 »
I ja plusa dam - szybka wysyłka, a telefon odbierają kumaci ludzie, którzy wiedzą co sprzedają  :)
Welcome to Texas. Now Go Home.

Offline RNL

  • Opinii: (54)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9763
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #2 dnia: 02-02-2015, 14:15:58 »
Dostałem odpowiedż, ze noża nie ma, mogą mi taniej o 15% sprzedać 710, której nie chcę. Czekam na zwrot kasy. Tak więc kumaci ludzie sprzedawali noz, którego nie mieli.
„Good luck, Mr. Gorsky”

Offline gdi

  • Opinii: (214)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1717
  • Płeć: Mężczyzna
  • www.santagiustina.com
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #3 dnia: 02-02-2015, 14:31:24 »
Wszędzie się Jonasz trafi - to nie Toyota, żeby życie oddawać za korpo ;)
Welcome to Texas. Now Go Home.

Offline Mikko

  • Opinii: (31)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14205
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #4 dnia: 02-02-2015, 14:36:55 »
A co se kupiłeś ordo?

Widzę, że ludzie się jednak skusili na nowe Strykery drop point, czekam na recki jeśli to czytają. ;)

Offline dzielak

  • Opinii: (43)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #5 dnia: 03-02-2015, 11:16:53 »
"...Dostałem odpowiedż, ze noża nie ma, mogą mi taniej o 15% sprzedać 710, której nie chcę..."

+1 niestety

- zakupiłem Benchmade 707 (był dostępny w momencie składania zamówienia)
- wysłałem pieniądze
- dostałem potwierdzenie transakcji od Kolba.pl.
- na trzeci dzień od transakcji dostałem informację: "...niestety nie posiadamy już na stanie tego nóż, bardzo szybko się sprzedał w promocyjnej cenie..." i info o 15% rabacie na 710'tke (tak na marginesie świetny chwyt na sprzedaż zalegających stanów magazynowych)
- piszę jak człowiek grzecznie, że był dostępny jak kupowałem i w ogóle...
- dostaję info zwrotne: "...Niestety system nie był w stanie nadążyć przy składaniu zamówień z odświeżaniem strony dlatego weryfikacja osób otrzymujące norze odbywała się na podstawie kto szybciej złożył zamówienie..."

Abstrahując od ortografii, zamiast podnieść rękawicę -- wina i koszta wynikające z nieprawidłowego działania ICH systemu zrzucane są na klienta.
Nieładnie, jestem bardzo niezadowolony.

Pozdrawiam,
Dzielak
Pozdrawiam,
Dzielak

Offline jack

  • STARŻA
  • Opinii: (93)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2055
  • Płeć: Mężczyzna
  • GREENCAMO
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #6 dnia: 03-02-2015, 11:24:27 »
wina i koszta wynikające z nieprawidłowego działania ICH systemu zrzucane są na klienta.

Tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?
Trza być twardym landsknechtem a nie miętką ninją

Offline dzielak

  • Opinii: (43)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #7 dnia: 03-02-2015, 12:10:55 »
"...tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?..."

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak
Pozdrawiam,
Dzielak

Offline xaime

  • Opinii: (145)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
    • W górach jest to co kocham.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #8 dnia: 03-02-2015, 12:39:02 »
"...tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?..."

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak
Ze stratami moralnymi to się rozpędziłeś ale rozumiem ,że jesteś niezadowolony. Mnie osobiście się udało skorzystać z promocji więc jestem nieobiektywny.
 edit. literówki

Offline jack

  • STARŻA
  • Opinii: (93)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2055
  • Płeć: Mężczyzna
  • GREENCAMO
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #9 dnia: 03-02-2015, 12:47:35 »
Ja nie korzystałem z promocji. Przyglądam się z boku

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak


Fakt, zachowali się nieładnie ale ludzie kochani- odsetki, opłata za przelew? Ile straciłeś? 50gr? 70?
Straty moralne? Pozwij ich. Zobaczymy co na to sąd.

Nie popadajmy w paranoję
Trza być twardym landsknechtem a nie miętką ninją

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (162)
  • *
  • Wiadomości: 24134
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #10 dnia: 03-02-2015, 12:59:37 »
Ja nie korzystałem z promocji. Przyglądam się z boku


Fakt, zachowali się nieładnie ale ludzie kochani- odsetki, opłata za przelew? Ile straciłeś? 50gr? 70?
Straty moralne? Pozwij ich. Zobaczymy co na to sąd.

Nie popadajmy w paranoję
ale znasz takie pojęcia jak "sarkazm" lub "ironia", prawda? ;P
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline crips

  • Opinii: (43)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 127
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #11 dnia: 03-02-2015, 13:04:05 »
Skusiłem się na 940 :D, dodałem do koszyka w czwartek o 00:30 ,parę minut później zrobiłem przelew.Dostałem 2 wiadomości ,potwierdzenie zakupu i ze zamówienie w realizacji.W czwartek w godzinach wieczornych dostałem informację ze paczka w drodze , nóż był do odbioru w piątek po 10 w paczkomacie. W skrócie jestem zadowolony z obsługi  :)

Offline jack

  • STARŻA
  • Opinii: (93)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2055
  • Płeć: Mężczyzna
  • GREENCAMO
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #12 dnia: 03-02-2015, 13:12:08 »
ale znasz takie pojęcia jak "sarkazm" lub "ironia", prawda? ;P

Znam, tylko za cholerę jakoś w poście kolegi ich nie dostrzegam.
Ale może to dlatego że kiepski dzień mam dzisiaj.
Kończę OT.
Trza być twardym landsknechtem a nie miętką ninją

Offline CLEVER

  • Opinii: (91)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 835
  • Płeć: Mężczyzna
  • avatar tymczasowy
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #13 dnia: 03-02-2015, 13:21:44 »
Myślę delikatnie rzecz ujmując że zbyt gruba sprawa się rozpętała o tej "KOLBIE" Ja osobiście coś tam kiedyś u nich kupiłem , teraz zresztą też :) ale byłem zawsze zadowolony z ich obsługi , dodatkowo Panowie jest coś takiego jak czynnik ludzki i każdy powinien to zrozumieć że błąd pomyłkę, niedopatrzenie każdemu może się zdarzyć , wyciągać paragrafy pisać o stratach moralnych ( nerki mnie pieką ) dajcie spokój to nie kupno jachtu czy chaty na Bermudach , odsetki od kwoty którą kolega przelał z konta po pewnie jakieś 0,02 grosza, zresztą zawsze mógł zamówić za pobraniem czas dostawy taki sam koszty zero.

Bądźmy trochę ludzcy dla siebie i miejmy trochę wyrozumiałości dla innych a wszystko będzie łatwiejsze . 
bazarek
mam/miałem
LEPIEJ MIEĆ LWA NA CZELE ARMII OWIEC, NIŻ OWCĘ NA CZELE ARMII LWÓW.

Offline Calot

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4421
  • Płeć: Mężczyzna
  • Up the Irons!
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #14 dnia: 03-02-2015, 13:28:35 »
Wystarczyłoby zapytać ludzi dla których nie starczyło, a którym system pozwolił kupić co by ich zainteresowało i zaproponować sensowną zniżkę (porownywalną z promocją). Ciekawe jak byś zmienił nastawienie jakby dla Ciebie nie starczyło. ;-)
Rzezimieszki

Projektuję na zamówienie, wystawiam faktury
Projekty na własność lub kooperacje


The air smelled of limited life expectancy.
X-Clacks-Overhead: GNU Terry Pratchett

Offline CLEVER

  • Opinii: (91)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 835
  • Płeć: Mężczyzna
  • avatar tymczasowy
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #15 dnia: 03-02-2015, 13:35:09 »
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 
bazarek
mam/miałem
LEPIEJ MIEĆ LWA NA CZELE ARMII OWIEC, NIŻ OWCĘ NA CZELE ARMII LWÓW.

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (162)
  • *
  • Wiadomości: 24134
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #16 dnia: 03-02-2015, 13:36:48 »
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 
Serio nie widzisz różnicy pomiedzy sytuacją, którą opisałes, a tą która faktycznie miała tu miejsce, czy po prostu tak pierdolisz for fun?
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline CLEVER

  • Opinii: (91)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 835
  • Płeć: Mężczyzna
  • avatar tymczasowy
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #17 dnia: 03-02-2015, 13:39:35 »
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .
bazarek
mam/miałem
LEPIEJ MIEĆ LWA NA CZELE ARMII OWIEC, NIŻ OWCĘ NA CZELE ARMII LWÓW.

Offline cat.came.back

Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #18 dnia: 03-02-2015, 13:41:20 »
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .

Moment zawarcia umowy - mówi to Tobie coś?
Sprzedam - https://forum.knives.pl/index.php/topic,189265.0.html

Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.

Offline RNL

  • Opinii: (54)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9763
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #19 dnia: 03-02-2015, 13:41:49 »
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 

To nie to samo, bo market w kasie nie przyjmuje zapłaty za nieistniejącą karkówkę, a potem nie oferuje zniżki 15% na poledwice która jest dużo
droższa.

Zresztą problem ma głównie Kolba, bo tracą w ten sposób klientów na rynku towarów nie pierwszej potrzeby, a raczej pewnego rodzaju luksusow. Zamierzałem u nich kupić sztucer, ale już wiem, że będę szukał gdzie indziej i tyle.
„Good luck, Mr. Gorsky”