Autor Wątek: Jak obsługują w... kolba.pl  (Przeczytany 17748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Calot

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4564
  • Płeć: Mężczyzna
  • I na co to było?
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #20 dnia: 03-02-2015, 13:41:58 »
@CLEVER
Ja nic nie kupowałem, ale Twój przykład jest z dupy. To tak jakbyś wziął stek wołowy z półki za pół ceny, zapłacił przy kasie, a kasjerka schowała stek pod ladę, bo to wcześniej kupił ktoś inny i to ich wpadka, więc oddadzą pieniądze i w zamian zaproponują Ci trufle o cenie znacząco wyższej od tej którą chciałeś zapłacić, ale dadzą -15% jako przeprosiny (co dalej jest znacząco wyżej).

Do tego teraz kliknięcie zamów jest chyba równoznaczne z zawarciem umowy kupna?
Rzezimieszki

Projektuję na zamówienie, wystawiam faktury
Projekty na własność lub kooperacje


The air smelled of limited life expectancy.
X-Clacks-Overhead: GNU Terry Pratchett

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #21 dnia: 03-02-2015, 13:44:03 »
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .
pytanie tylko czy zrozumiesz, ale spróbuję w prostych słowach.

Jest sobie sklep.
Mają rowerki dla chłopców w wieku 5 lat po 600 zł
Nagle robią promocje i te rowerki są po 300.
Więc lecisz, kładziesz kasę na ladzie, pan sprzedawca szybciutko te pieniązki od ciebie bierze i mowi, żebys wrocił za 4 dni po odbiór sprzętu.
Wracasz więc za 4 dni (masz zapłacone, jest super, rowerek jest twój), a sprzedawca mówi, że "nie ma, wyszły, i co pan nam zrobisz? ale jestesmy pro klienccy i mozemy w zamian sprzedac panu tamten rowerek dla dziewczynki w wieku lat 15, co normalnie kosztuje 800 z rabatem 15%. Bierze czy nie bierze?"

Jesli nadal nie dostrzegasz różnicy pomiędzy "spóźniłem się i zabrakło", a "zapłaciłem za dostepny towar, a potem się okazało, że jednak nie był dostepny i moge dostac drastycznie mniejszy rabat na dużą droższą rzecz, która mnie w dodatku nie interesuje - jako rekompensatę" to najdelikatniej rzecz ujmując masz mały problem.

Moment zawarcia umowy - mówi to Tobie coś?
widzę, że jestes jeszcze większym optymistą ode mnie ;)
« Ostatnia zmiana: 03-02-2015, 13:45:35 wysłana przez pecado »
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline CLEVER

  • Opinii: (91)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 833
  • Płeć: Mężczyzna
  • avatar tymczasowy
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #22 dnia: 03-02-2015, 13:49:20 »
pytanie tylko czy zrozumiesz, ale spróbuję w prostych słowach.

Jest sobie sklep.
Mają rowerki dla chłopców w wieku 5 lat po 600 zł
Nagle robią promocje i te rowerki są po 300.
Więc lecisz, kładziesz kasę na ladzie, pan sprzedawca szybciutko te pieniązki od ciebie bierze i mowi, żebys wrocił za 4 dni po odbiór sprzętu.
Wracasz więc za 4 dni (masz zapłacone, jest super, rowerek jest twój), a sprzedawca mówi, że "nie ma, wyszły, i co pan nam zrobisz? ale jestesmy pro klienccy i mozemy w zamian sprzedac panu tamten rowerek dla dziewczynki w wieku lat 15, co normalnie kosztuje 800 z rabatem 15%. Bierze czy nie bierze?"

Jesli nadal nie dostrzegasz różnicy pomiędzy "spóźniłem się i zabrakło", a "zapłaciłem za dostepny towar, a potem się okazało, że jednak nie był dostepny i moge dostac drastycznie mniejszy rabat na dużą droższą rzecz, która mnie w dodatku nie interesuje - jako rekompensatę" to najdelikatniej rzecz ujmując masz mały problem.
widzę, że jestes jeszcze większym optymistą ode mnie ;)

To jest sprzedaż w internecie i niestety ma swoje zalety i plusy jak ty tego nie rozumiesz to nie wiem jak ci to wytłumaczyć, nawet prawo podchodzi do tego z innej strony dając ci jako kupującemu chyba 10 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.


To nie to samo, bo market w kasie nie przyjmuje zapłaty za nieistniejącą karkówkę, a potem nie oferuje zniżki 15% na poledwice która jest dużo
droższa.

Zresztą problem ma głównie Kolba, bo tracą w ten sposób klientów na rynku towarów nie pierwszej potrzeby, a raczej pewnego rodzaju luksusow. Zamierzałem u nich kupić sztucer, ale już wiem, że będę szukał gdzie indziej i tyle.

Przecież ci tych pieniędzy nie zabrali odeślą ci może dostaniesz nawet breloczek na otarcie łez , no wytrzymasz to jakoś duchowo cię wspieram .

Co do sztucera rozumiem że teraz w Kolbie zastanawiają się czy nie zamknąć przez to interesu :)

To był mój oficjalnie ostatni post w tym temacie , nie będę się spinał tutaj więcej bo jak ktoś się uprze to i tak mu się nie wytłumaczy , wspieram kolegę duchowo że się pozbiera jakoś po tej transakcji a ekipie Kolby naprawdę współczuje ( sztucera) i jeszcze raz podkreślam trzeba się pilnować bo nie warto czasami być dobrym.
« Ostatnia zmiana: 03-02-2015, 13:54:15 wysłana przez CLEVER »
bazarek
mam/miałem
LEPIEJ MIEĆ LWA NA CZELE ARMII OWIEC, NIŻ OWCĘ NA CZELE ARMII LWÓW.

Offline RNL

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9939
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #23 dnia: 03-02-2015, 13:54:33 »
Kpiarski ton nie na miejscu i uwierz mi, ostatni raz płakałem na "Królu Lwie", ale jeśli w Kolbie czy gdziekolwiek indziej byłoby takie podejście do klienta, to faktyczne, widmo upadku staje się na dłuższą metę realniejsze.
„Good luck, Mr. Gorsky”

Pozdrawiam wszystkich frustratów z pieczątką :*

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #24 dnia: 03-02-2015, 13:57:44 »
Alek, nie przegadasz kogoś kto sam siebie uważa za sprytnego ;)

P.S.
Koncepcja, ze firma robi promocje z dobroci serca jest urocza :)
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline ednyfed

  • Opinii: (7)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2142
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #25 dnia: 03-02-2015, 15:23:49 »
Kupowałem Benchmade Volli jeszcze przed promocją - jestem zadowolony z szybkiego kontaktu mailowego, szybkiej wysyłki i dodatkowego klipsa 'deep carry'.  :)

Ad. sytuacji związanej z promocją.

Fakty:
1. Kilka osób jest niezadowolonych z całej sytuacji, a Kolba straciła potencjalnych klientów
2. Firma uzyskała ważny feedback o felerach w systemie zamówień - od niej zależy czy coś z tym fantem zrobi (zamawiam dosyć często w innym sklepie działającym na forum - system powiązany z magazynem automatycznie określa czy dana ilość produktów jest dostępna. Więc chyba można nad tym popracować).

Subiektywnie

1. Zastanawia mnie czemu ludzie zagięli parol akurat na Sequela (skoro na forum trafiałem w zasadzie na negatywne opinie odnośnie jego ogryzkowatej rękojeści). Magia ponad 50% rabatu? ;) W moim mniemaniu jest kilka ciekawszych noży wystawionych w tej promocji, które można określić mianem okazji (choćby czarny Volli za nieco ponad 370 zł).
2. Chyba też byłbym zirytowany całą sytuacją, ale nie rwałbym włosów z głowy. Choć domyślam się, że w analogicznej sytuacji, pewien wyciszony user dążyłby do zapewnienia wszystkim pracownikom Kolby wakacji na Kołymie.  :rotfl:


Offline Mikko

  • Opinii: (37)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 15061
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #26 dnia: 03-02-2015, 15:33:29 »
Sequel w promocji był za 300 pln, a za "6 miesięcy" na bazarek za 450 pln. ;P

Szkoda, że promocja nie była na wszystkie dostępne noże jak bywa u konkurencji.
:)

Offline kosma

  • Nożosfera.pl
  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (151)
  • **
  • Wiadomości: 3931
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skoro martwi się nie żywią Czemu żywi się martwią
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #27 dnia: 03-02-2015, 15:52:23 »
No to może ja coś napiszę.

Kupiłem, zapłaciłem, po 2 dniach dostałem info, że nie ma. Bywa, następnym razem się uda, nie będę przeca kręcił afery.

Skąd problem - wyraźnie było napisane - że ilość produktów objętych promocją jest ograniczona. Czyli innymi słowy, nie skończyły się kolbie 707 (bo są dostępne w starej cenie) a skończyły się w cenie promocyjnej. Zwyczajnie zainteresowanie niektórymi przecenami okazało się większe niż przewidywania.

Offline TDK

  • Opinii: (88)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pozdrawiam wszystkich :)
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #28 dnia: 03-02-2015, 16:02:34 »
Firma uzyskała ważny feedback o felerach w systemie zamówień - od niej zależy czy coś z tym fantem zrobi (zamawiam dosyć często w innym sklepie działającym na forum - system powiązany z magazynem automatycznie określa czy dana ilość produktów jest dostępna. Więc chyba można nad tym popracować).

Z Kolbą do tej pory miałem tylko dobre doświadczenia, ale niekoniecznie jest to problem z systemem zamówień.
Podobna rzecz zdarzyła mi się swego czasu z Kolterem, który ogłosił promocję polegającą na tym, że zakupiony towar wysyłał za darmo kurierem. Skorzystałem z promocji i kupiłem tani nóż - CS Kudu. System potwierdził zamówienie, a kiedy kurier z nożem się nie pojawił, napisałem do firmy z zapytaniem. Najpierw odpowiedziano mi, że mojego zamówienia nie mają w systemie, więc wskazałem im gdzie to zamówienie u nich wisi. Później odpisano mi, że noża nie mają na stanie i że zrealizują zamówienie, jak dojdzie nowa dostawa, czyli za 2-3 tygodnie. Po upływie terminu upomniałem się znowu i wtedy odpisano mi, że dostawy nie było i nie wiedzą kiedy będzie, po czym olano temat. W międzyczasie był zlot knives, na którym, jak się okazało, rozdano trochę tych noży jako prezenty. Z tego wniosek, że noże były, ale firma wolała je upłynnić w inny sposób. Być może dlatego, że koszt promocyjnej przesyłki kurierem był wyższy niż cena noża.
W przypadku Kolby też być może noże były na stanie w momencie składania zamówień, ale możliwe, że sprzedano je znajomym poza systemem, olewając część złożonych zamówień.

Offline raffcio

  • Opinii: (1)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 554
  • Płeć: Mężczyzna
  • KPF
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #29 dnia: 03-02-2015, 16:10:14 »
Skąd problem - wyraźnie było napisane - że ilość produktów objętych promocją jest ograniczona. Czyli innymi słowy, nie skończyły się kolbie 707 (bo są dostępne w starej cenie) a skończyły się w cenie promocyjnej. Zwyczajnie zainteresowanie niektórymi przecenami okazało się większe niż przewidywania.

To znaczy, że te noże tam są ale ich nie ma w promocji? Wiadomo jaka w ogóle była pula w promocji?

Kiedyś w jakimś barze widziałem napis nad pipą do piwa "Dziś za pieniądze - JUTRO za darmo", oczywiście jutro zamieniało się w dziś.

Faktycznie teraz się chyba zaczną ludzie zastanawiać czy kupić sztucer...
Przez błoto i krew ku zielonym polom

Offline Mikko

  • Opinii: (37)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 15061
  • Płeć: Mężczyzna
:)

Offline FRN

  • Opinii: (138)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2055
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #31 dnia: 03-02-2015, 16:21:07 »
Niestety jest to problem z systemem zamówień. Na nieszczęście ujawnił się on w najmniej oczekiwanym momencie - tak bywa. Nauczeni tą sytuacją wyciągamy lekcje na przyszłość w przypadku podobnych akcji związanych z szybką aktualizacją stanów magazynowych.

Przykro mi że niektórych Waszych zamówień niestety nie udało się zrealizować. Jeszcze raz podkreślam, co było zaznaczone dwukrotnie, że ilość noży dostępnych w promocji była ograniczona. Żałuję jednak że nie spotkaliśmy się z minimalną ilością zrozumienia na co osobiście liczyłem.

Jeszcze raz przepraszam w imieniu firmy bo absolutnie nie mieliśmy złych zamiarów.

Pozdrawiam i nadal zapraszam do kolba.pl.
Maciejas
« Ostatnia zmiana: 03-02-2015, 16:45:27 wysłana przez FRN »

Offline kapfryd

  • krulewicz
  • Opinii: (294)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2842
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #32 dnia: 03-02-2015, 16:41:01 »
Kupiłem, zapłaciłem, po 2 dniach dostałem info, że nie ma. Bywa, następnym razem się uda, nie będę przeca kręcił afery.

Amen. Prawo prawem, ale też nie dajmy się zwariować, bo później będzie tak:
( ͡° ͜ʖ ͡°) A kto to przyszedł?

Offline raffcio

  • Opinii: (1)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 554
  • Płeć: Mężczyzna
  • KPF
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #33 dnia: 03-02-2015, 16:53:00 »
Przykro mi że niektórych Waszych zamówień niestety nie udało się zrealizować. Jeszcze raz podkreślam, co było zaznaczone dwukrotnie, że ilość noży dostępnych w promocji była ograniczona. Żałuję jednak że nie spotkaliśmy się z minimalną ilością zrozumienia na co osobiście liczyłem.
Jeszcze raz przepraszam w imieniu firmy bo absolutnie nie mieliśmy złych zamiarów.
Pozdrawiam i nadal zapraszam do kolba.pl.
Maciejas

Ja u Was będę kupował, bo jak do tej pory mam same dobre wrażenia po wszystkich zakupach. Nie kupię jedynie sztucera, bo nie mam po co... ;)

Wejdźcie w sprzęty nurkowe i dla podwodnych spearfisherów. To jest nisza, która w PL będzie się rozwijać.
Przez błoto i krew ku zielonym polom

Offline Hubix7

  • Lechaim - za życie !!!
  • Opinii: (171)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2617
  • Płeć: Mężczyzna
  • "dum pugnas victor es"
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #34 dnia: 03-02-2015, 17:01:21 »
Byłem dzisiaj w kolbie kupiłem Fenixa i BM , Maciek bardzo mi pomógł jasno odpowiadał na moje nawet niezbyt mądre pytania i za to mu dziekuje. Kupowałem u Was kupuje i będę kupował , No chyba ze Żona mi bana na zakupy założy  :rotfl:

Offline ednyfed

  • Opinii: (7)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2142
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #35 dnia: 05-02-2015, 21:34:38 »
Sequel w promocji był za 300 pln, a za "6 miesięcy" na bazarek za 450 pln. ;P


Wprawdzie nie Sequel i nie 6 miesięcy - ale co do akcji z bazarkiem się nie pomyliłeś. :rotfl:

Offline xaime

  • Opinii: (154)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 426
  • Płeć: Mężczyzna
    • W górach jest to co kocham.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #36 dnia: 07-02-2015, 20:08:18 »
Kupowałem w Kolbie Fenixa i forumową "kość niezgody" czyli BM 707 w cenie promocyjnej  ;P. Rozumiem rozczarowanie tych którym nie udało się kupić - faktycznie wyszło trochę kulawo. Natomiast ile razy mieliście coś ekstra załatwione od Kolby - klipsy deep pocket, części... Trochę wyrozumiałości przecież forum to nie jest sklep... :-) Ja jestem zadowolony z obsługi, szybkości i jakości towaru :-)

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #37 dnia: 07-02-2015, 20:48:28 »
Trochę wyrozumiałości przecież forum to nie jest sklep... :-)
Jak ostatnio sprawdzałem to Kolba była sklepem  :dodge: :dodge:



;P
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.
I serio lepiej nie dawać mniejszych rabatów na droższy sprzęt, którego się nie chce, bo to trochę takie... nie najlepszy pomysł to był, może tak to zostawmy :)

A błędów nie popełnia kto nic nie robi.
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline xaime

  • Opinii: (154)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 426
  • Płeć: Mężczyzna
    • W górach jest to co kocham.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #38 dnia: 07-02-2015, 22:05:06 »
Jak ostatnio sprawdzałem to Kolba była sklepem  :dodge: :dodge:



;P
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.
I serio lepiej nie dawać mniejszych rabatów na droższy sprzęt, którego się nie chce, bo to trochę takie... nie najlepszy pomysł to był, może tak to zostawmy :)

A błędów nie popełnia kto nic nie robi.
Ale zauważasz, że FRN z Kolby działa też w innym zakresie niż sklep ;-)

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #39 dnia: 07-02-2015, 22:10:23 »
I to zmienia wszystko? :)
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee