Autor Wątek: Jak obsługują w... kolba.pl  (Przeczytany 17746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xaime

  • Opinii: (154)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 426
  • Płeć: Mężczyzna
    • W górach jest to co kocham.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #40 dnia: 07-02-2015, 22:13:28 »
Nie ale wpływa na poziom wyrozumiałości  :)

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #41 dnia: 07-02-2015, 22:25:54 »
Nie bede się o to spierał, ale mam inne podejście.
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline TDK

  • Opinii: (88)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pozdrawiam wszystkich :)
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #42 dnia: 08-02-2015, 00:47:53 »
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.

Pecado, jesteś fachowcem w branży informatycznej. Czy naprawdę to mogła być wina systemu zamówień, czyli wadliwego softu? Bo mnie się wydaje, że oprogramowanie dla sklepu jest na tyle proste i opanowane, że to nie system się pomylił. To chyba nie jest problem dla programu komputerowego, żeby prawidłowo odjąć liczbę zakupionych sztuk od reszty w magazynie po każdym zakupie, tylko zawinili ludzie, którzy nie zadbali o to, żeby system miał prawdziwe dane.

Offline vava

  • Najgorszego sortu Polak
  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #43 dnia: 08-02-2015, 01:03:07 »
Pecado, jesteś fachowcem w branży informatycznej. Czy naprawdę to mogła być wina systemu zamówień, czyli wadliwego softu? Bo mnie się wydaje, że oprogramowanie dla sklepu jest na tyle proste i opanowane, że to nie system się pomylił. To chyba nie jest problem dla programu komputerowego, żeby prawidłowo odjąć liczbę zakupionych sztuk od reszty w magazynie po każdym zakupie, tylko zawinili ludzie, którzy nie zadbali o to, żeby system miał prawdziwe dane.
Ja nie Pecado, ale od 19 lat zajmuje się testowanie softu zawodowo... Mogła być wina softu. Systemy internetowe sklepowo-magazynowo-księgowe nie są tak proste, jak Ci się wydaje, a wielu dostawców... Cóż... Na szczycie mojej listy był pewien sklep internetowy pewnej firmy z Trójmaista, co to po kliknięciu "dodaj do koszyka" otwierał transakcję bazodanową...
... A commita robił gdy pieniądze wpłynęły na konto...

Victoria vale, et ubique es, suaviter sternutas

Offline Calot

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4564
  • Płeć: Mężczyzna
  • I na co to było?
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #44 dnia: 08-02-2015, 01:06:00 »
System może nie być przystosowany do takich akcji, może mieć błędy, baza danych może być źle zabezpieczona przed wielodostępem. Ilość błędów jest odwrotnie proporcjonalna do danego czasu i wyłożonych pieniędzy, za to wprost proporcjonalna do zakresu. ;)
Rzezimieszki

Projektuję na zamówienie, wystawiam faktury
Projekty na własność lub kooperacje


The air smelled of limited life expectancy.
X-Clacks-Overhead: GNU Terry Pratchett

Offline TDK

  • Opinii: (88)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pozdrawiam wszystkich :)
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #45 dnia: 08-02-2015, 01:16:37 »
Mogła być wina softu. Systemy internetowe sklepowo-magazynowo-księgowe nie są tak proste, jak Ci się wydaje,

Dzięki za odpowiedź. Nie wiedziałem, że oprogramowanie dla sklepu internetowego jest na tyle skomplikowane, że pomimo istnienia e-handlu od kilkunastu lat jeszcze mogą być z nim problemy.

Offline ordo

  • Opinii: (108)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5899
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #46 dnia: 08-02-2015, 10:16:20 »
Może tak być, że oprogramowanie nie ma zwyczajnie opcji, żeby uruchomić promocję z ograniczoną ilością egzemplarzy i wtedy dostajesz opóźnienie, bo takie zamówienie każde musi przejrzeć i zatwierdzić pracownik po tym jak sprawdzi czy ma na stanie egzemplarze promocyjne, czyli zliczyć ręcznie co wyszło do klientów, co jest już zamówione etc.
Oprogoramowanie magazynu nie rozróżnia wtedy egemplarzy promocyjnych od zwykłych, w końcu na stronie widnieje jeden i ten sam produkt.
Taka opcja mogła nie zostać przewidziana na etapie zamawiania systemu lub jego wyboru spośród dostępnych.
To najprostsze i wyjaśnia czemu możesz kupić - noże jeszcze są, ale za to, czy są one jeszcze w promo odpowiada pracownik, a nie automat.

Tak ja to przynajmniej zrozumiałem po pierwszej wypowiedzi FRNa, kiedy zwrócił uwagę, że promocja dotyczy ograniczonej liczby egzemplarzy.
Ale oczywiście wypowiedzieć się i mieć pretensje do człowieka, że nie jest maszyną może każdy.

Offline RNL

  • Opinii: (55)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9939
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #47 dnia: 08-02-2015, 10:29:53 »

Ale oczywiście wypowiedzieć się i mieć pretensje do człowieka, że nie jest maszyną może każdy.

Ciekawy punkt widzenia- że człowiek jest podrzędnym bytem w stosunku do maszyny...
„Good luck, Mr. Gorsky”

Pozdrawiam wszystkich frustratów z pieczątką :*

Offline RoboCop

  • Opinii: (6)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #48 dnia: 08-02-2015, 12:56:26 »
Tylko co mnie to wszystko interesuje jako klienta?! Jak mają kiepski soft czy ludzi którzy nie ogarniają tego tematu, niech go zlikwidują i wprowadza zamówienia na telefon czy coś w tym stylu. 

Offline ordo

  • Opinii: (108)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5899
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #49 dnia: 08-02-2015, 13:30:40 »
Ciekawy punkt widzenia- że człowiek jest podrzędnym bytem w stosunku do maszyny...

<--- ;)

A czyj? Bo to nie ja narzekam na ludzi :)

Oczywiście może to klienta nic nie interesować, można mieć wszystko w dupie i traktować cały świat jako podrzędny wobec siebie, nawet jest parę określeń na takich ludzi, może nawet komuś uda się wymyśleć pozytywne i z tym ćwiczeniem intelektualnym Was pozostawiam :)

Offline xemi

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #50 dnia: 11-02-2015, 11:31:35 »
I ja zakupiłem produkt z tego sklepu poprzez Allegro. Na razie bardzo mieszane uczucia. Dziś odebrałem przesyłkę i niestety ale to co dostałem to nie jest to za co zapłaciłem. Na razie kumpel się zastanawia czy to ode mnie odkupić. Jeżeli nie, to będę reklamował. Jak ten sklep załatwia takie sprawy? Rozumiem że taki rzeczy się zdarzają więc na razie pochopnie całości nie oceniam.

Offline Tayniak

  • Opinii: (190)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1635
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #51 dnia: 11-02-2015, 11:32:24 »
A jakby tak rozwinąć? Bo piszesz dość enigmatycznie...
« Ostatnia zmiana: 11-02-2015, 14:47:24 wysłana przez Tayniak »
Ułatwi nam rozmowę, gdy przyjmiesz za pewnik, że rozumiem sprawy, o których nawet nie miałeś pojęcia, że mogą być niezrozumiałe.

Offline xemi

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #52 dnia: 11-02-2015, 13:19:47 »
^^^
Jeżeli to było do mnie, to nie za bardzo wiem w czym się nie jasno wyraziłem, ale rozwinę.
1. Zakupiłem ostrzałkę przez Allegro.
2. Przyszła ale inna niż zamówiłem.
3. Albo ją kupi ode mnie kumpel i ja sobie zamówię jeszcze raz taką jaką chce, albo będę reklamował.
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.
« Ostatnia zmiana: 11-02-2015, 13:23:44 wysłana przez xemi »

Offline xaime

  • Opinii: (154)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 426
  • Płeć: Mężczyzna
    • W górach jest to co kocham.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #53 dnia: 11-02-2015, 14:52:39 »
^^^
Jeżeli to było do mnie, to nie za bardzo wiem w czym się nie jasno wyraziłem, ale rozwinę.
1. Zakupiłem ostrzałkę przez Allegro.
2. Przyszła ale inna niż zamówiłem.
3. Albo ją kupi ode mnie kumpel i ja sobie zamówię jeszcze raz taką jaką chce, albo będę reklamował.
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.

Prosta sprawa masz 14 dni na zwrot nieużywanego towaru bez podawania przyczyny ale najlepiej zadzwoń może zaproponuję inne rozwiązanie.

Offline CLEVER

  • Opinii: (91)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 833
  • Płeć: Mężczyzna
  • avatar tymczasowy
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #54 dnia: 11-02-2015, 15:15:38 »
^^^
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.


Chciałeś się dowiedzieć czegoś sensownego czy tak sobie popierdolić chwilkę bo :

- kupiłeś na allegro więc zawsze przez allegro możesz prosić o zwrot/wymianę
- kupiłeś w internecie więc masz 10 dni na odstąpienie od umowy
- primo , powinieneś zadzwonić i poinformować ich o fakcie pomyłki z ich strony  i może wypadało by od tego zacząć , no ja bym tak zrobił !!!

W moim wypadku nigdy nie było pomyłki i nigdy nie miałem z tym sklepem  żadnych problemów , tak w ramach odpowiedzi na tytuł tego wątku.
bazarek
mam/miałem
LEPIEJ MIEĆ LWA NA CZELE ARMII OWIEC, NIŻ OWCĘ NA CZELE ARMII LWÓW.

Offline xemi

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #55 dnia: 11-02-2015, 18:04:50 »
Skoro nie zrozumiałeś 2 moich wcześniejszych postów, to i w kolejny nie pomoże Ci zrozumieć mojego pytania. Na pewno nie liczyłem że spotkam tutaj takiego trola.
Swoje prawa znam, po prostu pytałem o ewentualne doświadczenia innych użytkowników forum.
PS. Z pracownikiem sklepu już rozmawiałem i sprawę wyjaśniamy.
Dla mnie koniec tematu.

Offline horzuff

  • Opinii: (191)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2373
  • Płeć: Mężczyzna
  • empiryk organoleptyk
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #56 dnia: 11-02-2015, 21:45:43 »
No ale po co pytasz o takie rzeczy, jak nie wykorzystałeś jeszcze żadnej innej możliwości załatwienia sprawy. Co by Ci ta wiedza dała? Nie czaję...

A żeby na temat było - z kolbą mam tylko dobre wspomnienia, bezproblemowe wysyłanie głębokich klipsów i innych części zapasowych w razie potrzeby, dobry kontakt z przedstawicielem itp

Offline piotr5405

  • Opinii: (104)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 159
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #57 dnia: 13-02-2015, 10:16:28 »
Od kiedy zacząłem interesować się nożami jestem klientem Kolby . Jedno mogę powiedzieć z całą odpowiedzialnością takiej obsługi jak w Kolbie życzę sobie jak i innym forumowiczom Knivesa we wszystkich sklepach do których zaglądamy . Wystarczył telefon chwila miłej rozmowy i na drugi dzień wymarzony nóż lądował u mnie . Jeżeli któremuś z moich nożyków coś się przydarzyło wystarczył jeden SMS i prędzej czy później lądowała u mnie przesyłka i nożyk na nowo śmigał. Za to wszystko im dziękuję i serdecznie pozdrawiam Piotr Mazur.

                                                                                          TAK TRZYMAĆ !!!!! :D

Offline wm11

  • Opinii: (24)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 254
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #58 dnia: 13-02-2015, 22:31:24 »
I ja należę do grona zadowolonych klientów.  Szybki kontakt i szybka wysyłka.  Oby tak dalej!
Konin lub okolice? Dopisz się - http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,122727.0.html

Nie przejmuj się tym, że nie pamiętasz wszystkich minionych wydarzeń.
Problem zaczyna się wtedy, gdy pamiętasz wydarzenia, które wogóle nie miały miejsca.

Offline januszdziedzic53

  • Opinii: (22)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 133
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #59 dnia: 28-07-2015, 15:14:39 »
Świetna sprawa,wczoraj po południu zamówienie, a dzisiaj przed południem kurier.Do tego miły rabacik!Tak trzymać chłopaki.Pozdrowienia.J.