Autor Wątek: Jak obsługują w... kolba.pl  (Przeczytany 21000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lepermessiah

  • Małpa z lasu
  • Opinii: (98)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1936
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię słowo "pierś"
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #140 dnia: 08-12-2020, 18:13:56 »
nie każdy wchodzi na dział z balkami, to podrzucę tutaj, żeby nie zginęło.

https://forum.knives.pl/index.php?topic=208507.new#new
Jestem rozsądnym człowiekiem, wiem że lenistwo popłaca


Offline siqor13

  • Opinii: (9)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #141 dnia: 31-12-2020, 16:22:45 »
To chyba warto pogratulować.... To teraz czekać na jakiegoś exclusiva dla Kolby

Offline adiblue

  • Opinii: (357)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1862
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #142 dnia: 31-12-2020, 17:07:51 »
Robi wrażenie :)
bo hobby nie może być protezą życia, ale jego idealnym dopełnieniem!

Offline Walle

  • Opinii: (10)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #143 dnia: 15-01-2021, 12:18:25 »
Obsługują fachowo :) Dzisiaj na niewinne pytanie, czy zrównają cenę interesującego mnie produktu z promocyjną ceną z militariów (które to forum mają nieco w pompce) odpowiedzieli twierdząco.
Spoko ludzie i jakoś mi było tam emocjonalnie bliżej :)
Profesjonalna i empatyczna obsługa czyni cuda, tak trzymać.

Offline kowjack

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 201
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #144 dnia: 15-01-2021, 12:47:19 »
Muszę wystawić negatywna opinie! Nie jestem tylko pewien komu, Kolbie czy raczej panu Kamilowi z Kolby.
Zadzwoniłem do Kolby z zapytaniem o rabat forumowy, przesłałem na maila co zamierzam kupić. Otrzymałem instrukcje żebym złożył zamówienie i rabat zostanie mi ręcznie odliczony, z niezrozumiałych dla mnie powodów procedura się strasznie skomplikowała. Zapłaciłem pełna sumę bez uwzględnienia forumowego rabatu. Z informacji jakie uzyskałem to rabat jest przyznawany tylko przy płatności przelewem, jest to o tyle dziwne ze wcześniejsze zamówienia tez opłacałem karta a rabat otrzymałem? Czuje się lekko zniesmaczony, bo to nawet nie chodzi kwotę rabatu, tylko o sam fakt traktowania klienta.
Każdy z nas jest jedyny, niepowtarzalny i kieruje się w życiu powodami niezrozumiałymi dla reszty.

Offline ordo

  • Opinii: (113)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #145 dnia: 15-01-2021, 22:32:02 »
Z płatnościami to czasem potrafią być jaja :D

Kolega dostał kiedyś telefon, bo się zorientowali, że są mu winni pieniądze.
Kupił 810, obmacał ten batmobil, skonsultował z dziewczyną i odesłał, a o sprawie zapomniał.
Po kilku miesiącach ktoś się doliczył superaty i kolega miał miłą niespodziankę :)

Raz dostałem zwrot dwa razy :)

To powyżej wygląda na jakieś noworoczne zamotanie ;>

Offline tomking

  • Opinii: (41)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #146 dnia: 16-01-2021, 15:20:26 »
Ja niedawno kupiłem u nich BM 940-1 i rabat otrzymałem w taki sposób że podesłano mi mail z kwotą (prawie 10% upustu) i tytuł przelewu. Wyraźnie i na czerwono napisałem w mailu żeby przed wysyłką nóż obejrzeli, bo zależy mi by był idealny (centrowanie, mechanika, kt - wiadomix). Nóż przyszedł nigdy nie odpakowany. Otwieram i lukam... kurde chiński Land jest lepiej wykonany! Centrowanie skopane, szlif kt niesymetryczny. Jakość BM już imo nie istnieje skoro kozik z tej półki to niedoróba!

Tak wygląda obsługa w Kolba.pl
Nóż odesłałem na drugi dzień. Teraz już tydzień czekam na zwrot kasy. Mają jeszcze jeden tydzień... ale jestem zniesmaczony  :rzyga:
Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia.

Offline Mikko

  • Opinii: (38)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 15480
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #147 dnia: 16-01-2021, 16:55:36 »
Na zdrowy rozum, lepszy towar zostaje dla kupujących po normalnej cenie. ;) Mi też olali takie uwagi tu i gdzie indziej. Chociaż pewnie przy zakupie osobistym, nie odmawiają przebierania w egzemplarzach, co nie @Tyler Durden ? ;) Podejrzewam, że większość ich egzemplarzy na stanie jest z jakimiś defektami, z punktu widzenia kogoś, kto zasmakował idealnie wykonanych azjatyckich folderków za mniejsze pieniądze.
*****

Offline tomking

  • Opinii: (41)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #148 dnia: 16-01-2021, 20:11:13 »
Tylko że jak przeczytałeś co napisałem to nikt się nie pokwapił by otworzyć pudełko i zerknąć. Czyli nie wiadomo co w środku. Mogło też być idealnie, ale wysłali na "pałę". Byle poszło. Dla mnie to ewidentna wtopa!



Edyta: Po niespełna 14 dniach zwrot kasy. Nie przypominałem się w tej kwestii.
« Ostatnia zmiana: 24-01-2021, 14:00:42 wysłana przez tomking »
Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia.

Offline zespół_kolba.pl

  • Szef działu
  • Opinii: (14)
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Kolba.pl
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #149 dnia: 29-01-2021, 12:35:41 »
Ja niedawno kupiłem u nich BM 940-1 i rabat otrzymałem w taki sposób że podesłano mi mail z kwotą (prawie 10% upustu) i tytuł przelewu. Wyraźnie i na czerwono napisałem w mailu żeby przed wysyłką nóż obejrzeli, bo zależy mi by był idealny (centrowanie, mechanika, kt - wiadomix). Nóż przyszedł nigdy nie odpakowany. Otwieram i lukam... kurde chiński Land jest lepiej wykonany! Centrowanie skopane, szlif kt niesymetryczny. Jakość BM już imo nie istnieje skoro kozik z tej półki to niedoróba!

Tak wygląda obsługa w Kolba.pl
Nóż odesłałem na drugi dzień. Teraz już tydzień czekam na zwrot kasy. Mają jeszcze jeden tydzień... ale jestem zniesmaczony  :rzyga:

Na zdrowy rozum, lepszy towar zostaje dla kupujących po normalnej cenie. ;) Mi też olali takie uwagi tu i gdzie indziej. Chociaż pewnie przy zakupie osobistym, nie odmawiają przebierania w egzemplarzach, co nie @Tyler Durden ? ;) Podejrzewam, że większość ich egzemplarzy na stanie jest z jakimiś defektami, z punktu widzenia kogoś, kto zasmakował idealnie wykonanych azjatyckich folderków za mniejsze pieniądze.

Tylko że jak przeczytałeś co napisałem to nikt się nie pokwapił by otworzyć pudełko i zerknąć. Czyli nie wiadomo co w środku. Mogło też być idealnie, ale wysłali na "pałę". Byle poszło. Dla mnie to ewidentna wtopa!



Edyta: Po niespełna 14 dniach zwrot kasy. Nie przypominałem się w tej kwestii.

@tomking @Mikko bardzo nam przykro ale nie jesteśmy w stanie realizować takich życzeń klientów. Wynika to z kilku czynników, m. in.:

- ilości przesyłek realizowanych dziennie
- automatyzacji realizacji (magazynier ma tylko informację - produkt + etykieta)
- pracownik magazynu nawet jeśli otrzymałby dyspozycję od operatora o weryfikacji nie dysponuje odpowiednią wiedzą aby to uczynić

Co więcej, bardzo wielu z Was wymaga towaru "dziewiczego", bez naruszonych plomb producenta, co również stoi okoniem do w/w oczekiwań.

Jedyna możliwość dokonania selekcji noża to wizyta w naszym sklepie w Będzinie. W przypadku realizacji wysyłkowej, polegamy na kontroli jakości wykonanej u producenta.

Zespół Kolba.pl


Offline marcin90-70

  • Lechaim - za życie!!!
  • Opinii: (436)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6607
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie kupuje noży...
    • KnifeHospital na facebooku
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #150 dnia: 29-01-2021, 12:57:51 »
Pisalem komuś na fb - to powinna być usługa płatna ekstra. I wtedy można czegokolwiek wymagać..
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Offline zespół_kolba.pl

  • Szef działu
  • Opinii: (14)
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Kolba.pl
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #151 dnia: 29-01-2021, 13:10:13 »
Muszę wystawić negatywna opinie! Nie jestem tylko pewien komu, Kolbie czy raczej panu Kamilowi z Kolby.
Zadzwoniłem do Kolby z zapytaniem o rabat forumowy, przesłałem na maila co zamierzam kupić. Otrzymałem instrukcje żebym złożył zamówienie i rabat zostanie mi ręcznie odliczony, z niezrozumiałych dla mnie powodów procedura się strasznie skomplikowała. Zapłaciłem pełna sumę bez uwzględnienia forumowego rabatu. Z informacji jakie uzyskałem to rabat jest przyznawany tylko przy płatności przelewem, jest to o tyle dziwne ze wcześniejsze zamówienia tez opłacałem karta a rabat otrzymałem? Czuje się lekko zniesmaczony, bo to nawet nie chodzi kwotę rabatu, tylko o sam fakt traktowania klienta.

@kowjack

Dziękujemy za zgłoszenie. Rzeczywiście, kolega Kamil, nasz najmłodszy stażem pracownik infolinii, nie wiedział jak wdrożyć rabat forumowy w przypadku płatności kartą (konieczna transakcja przez www). Został już poinstruowany i w przyszłości nie powinieneś spotkać się z już z takimi trudnościami. Póki co możemy powiedzieć tylko - przepraszamy :)

Jednocześnie aby ułatwić Wam proces składania zamówień z upustem, podajemy kod rabatowy - FORUM-KNIVES-10% , bez konieczności kontaktu z nami, rabat 10% na wszystkie noże i ostrzałki dostępne w naszym sklepie :) Pamiętajcie, że kod obejmuje tylko produkty nieprzecenione.

Offline kowjack

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 201
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #152 dnia: 29-01-2021, 14:35:49 »
Dziękuję serdecznie, sam byłem zdziwiony tą sytuacją, do tej pory mam tylko pozytywne wrażenia z zakupów w Kolbie. Jesteśmy tylko ludźmi i każdemu z nas zdarza się czasami popełnić jakąś gafe :-)
Każdy z nas jest jedyny, niepowtarzalny i kieruje się w życiu powodami niezrozumiałymi dla reszty.

Offline tomking

  • Opinii: (41)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #153 dnia: 29-01-2021, 20:33:58 »
@tomking @Mikko bardzo nam przykro ale nie jesteśmy w stanie realizować takich życzeń klientów. Wynika to z kilku czynników, m. in.:

- ilości przesyłek realizowanych dziennie
- automatyzacji realizacji (magazynier ma tylko informację - produkt + etykieta)
- pracownik magazynu nawet jeśli otrzymałby dyspozycję od operatora o weryfikacji nie dysponuje odpowiednią wiedzą aby to uczynić

Co więcej, bardzo wielu z Was wymaga towaru "dziewiczego", bez naruszonych plomb producenta, co również stoi okoniem do w/w oczekiwań.

Jedyna możliwość dokonania selekcji noża to wizyta w naszym sklepie w Będzinie. W przypadku realizacji wysyłkowej, polegamy na kontroli jakości wykonanej u producenta.

Zespół Kolba.pl


Rozumiem, ale wystarczyłoby info w mailu że nie sprawdzicie. Skoro można wymienić się dwoma czy trzema mailami to jeden więcej na prawdę nie zrobi różnicy, a uniknie się podobnych nieporozumień. Mimo całej tej sytuacji mam nadzieję na dalsze zakupy u Was, lecz tym razem z zadowoleniem czego nie omieszkam napisać :)

Pozdrowienia dla Kolba.pl
Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia.

Offline Szuzyn

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
  • W obliczeniach był błąd.
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #154 dnia: 17-02-2021, 18:07:16 »
Zakupy robiłem w sklepie stacjonarnym po uprzednim zamówieniu telefonicznym.
Obsługa super, rabat forumowy udzielony bez problemu.
Zapewne to nie ostatnie moje zakupy u nich.

Offline Hajer

  • Opinii: (19)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1097
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fanatyzm jest przekleństwem narodów...
Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
« Odpowiedź #155 dnia: 18-02-2021, 17:45:11 »
Po raz kolejny jestem bardzo zadowolony :D kilka szybkich e-maili na temat forumowej zniżki i produktu i nożyk następnego dnia już był w drodze :D
Może jestem pierdolnięty, że wciąż wierzę w TYLUzWAS
Pewnie pójdzie mi to w pięty
Może bardziej