Reklama

Gyuto 240 mm - zmiany, zmiany...

Zaczęty przez Raptorartur, 18-04-2015, 16:19:36

Raptorartur

Siemacie,
przyszła pora na większego Japończyka. Mam nadzieję, że wyeliminowałem część błędów z mniejszego brata.
240 mm KT, stal - M390, rękojeść - kakumaki z micarty i drewno badi.
Dziękuję Błażejowi, Maćkowi i Piotrowi za czas poświęcony na konsultacje.
Kilka fotek, na razie marnej jakości.

PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia  :P

Ajron

Chyba bardzo uszczęśliwisz jakiegoś kucharza  :D, zacny!

"Złomiarz umysłów"

Kaminari

Noo klasa :D  świetna geometria :)


Aragon16

#3

Jest piękny i rzeczywiście świetna geometria. Będzie bardzo praktyczny. Sama przyjemność takim pracować.


eddieiron

klasa ,nie znam się na kuchenniakach ale myślę że tym nożem to i beztalencie kulinarne by sobie poradziło w cięciu,wykonanie oczywiście piękne 8D


sawim

Pokaż ... profil, pokaż profil !!  ;P Fajny kształt a`la kiritsuke, tylko powiedz kochanieńki dlaczego zawsze mune w okolicach saki tak do góry ciągniesz  ;) ?

"Cofnij do tyłu..."

PiotrB.

O "gustach" sie nie dyskutuje ;P, ale mam pytania dotyczace paru elementow.
Chodzi mi wymiary.
1. Jaka jest wysokosc Emoto, wrazenie mam ze jest dosc "grube" ma chyba ok. 18mm?
2. Jaka jest dlugosc Emoto, rowniez wrazenie mam ze za dlugie jest, chyba, "strzelam" 25mm lub wiecej?
A to, ze Mune jest dosc mocno zadarte w gore, widocznie ktos sobie taki zyczyl....
No i dosc ostro w gore zadarles KT od "prostej linii, chyba jakies 15mm?
Tego typu noze z bardzo cienka KT, nie nadaja sie do pracy kolyskowej, bo bardzo szybko zniszczy KT.
Ale ogolnie, bardzo staranne wykonane, tylko jak wyzej, troszeczke proporcje bym poprawil.
Jeszcze jak mozesz, gdzie jest srodek ciezkosci?

To bedzie chyba, nastepne moje nowe hobby

Fred

Wizualnie bardzo ładny, a i topowe wykonanie to u Ciebie norma.
Problem może być jedynie z badi, które ma bardzo ładny kolor, ale generalnie  jest dość niestabilnym i wrazliwym na wilgoć drewnem jak na egzotyki.