Reklama

Sławkowe noże- Nowy projekt

Zaczęty przez SJ-knife, 29-06-2015, 13:41:51

SJ-knife

Witam jestem początkujący, chętnie posłucham porad ludzi doświadczonych w tym temacie :)
Zapraszam równie do mnie na kanał:

https://www.youtube.com/watch?v=Q_FbzfJ-wkU
Tak jak już pisałem jestem początkującym w tej tematyce :D

jackdaniels11

Nie lękaj się chodzić ciemną doliną bo jam jest częścią Tej Siły, która Zła pragnąc - Dobro wszelkie czyni...

junasz

Tępi ludzie są jak tępe noże. Specjalnej krzywdy nie zrobią, ale jak wqrwiają...

KONKURSY !!!

NKJ Stachu

spoko! jest regawka w tle! bardzo dobrze! noże bardzo spoko! ile już ich zrobiłeś? napisz tez trochę o tych nożach, stal wymiary takie tam..


SJ-knife

Dzięki cieszę się że się spodobały , ogólnie zrobiłem około 20 noży . Te na filmiku wykonane są ze stali ncv1 o grubości 3,5 mm długość całkowita wynosi 24 cm na rękojeściach egzotyki . Tutaj dokładniejszy opis noży które niedawno zrobiłem : https://www.facebook.com/pages/SJ-knife/653676734768264?ref=aymt_homepage_panel


aleksander49

Jest git, to ten tego nowe nożydło dla mnie ?  8D :rotfl: :D


SJ-knife

Cytat: aleksander49 w 29-06-2015, 15:47:26

Jest git, to ten tego nowe nożydło dla mnie ?  8D :rotfl: :D

Dzięki , bynajmniej nic nie wiem na ten temat  :dodge:


szenkx

O jeszcze nikt nie napisał żeby nie robić w rękawicach ? :)
Noże całkiem ok jak pytanie tylko jak hartowanie.

Cytat: Trollsky w 24-03-2018, 13:29:38
Jigi są dla pedałów, prawdziwy mejker wali z ręki.

------------------------------------------------------------------
The bird of Hermes is my name eating my wings to make me tame.

SJ-knife

Cytat: szenkx w 29-06-2015, 18:30:59

O jeszcze nikt nie napisał żeby nie robić w rękawicach ? :)
Noże całkiem ok jak pytanie tylko jak hartowanie.

A czemu to nie robić w rękawicach ?
Nożyki najpierw odprężone (650 C przez 120 min studzenie z piecem przez 12 godzin) potem hartowanie (830 C przez 15 min) i studzenie w ciepłym oleju ( około 50 C )