Autor Wątek: Real Steel - wątek ogólny  (Przeczytany 56319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mikko

  • Opinii: (33)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #400 dnia: 20-01-2018, 20:08:15 »
Cubixa?

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Mikko

  • Opinii: (33)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #402 dnia: 20-01-2018, 20:58:10 »
Przeoczyłem, że wszedł w kooperację z nimi. Mam nadzieję, że cubix jakiegoś folderka z RS zrobi.
« Ostatnia zmiana: 20-01-2018, 20:59:48 wysłana przez Mikko »

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #403 dnia: 20-01-2018, 21:34:37 »
Przeoczyłem, że wszedł w kooperację z nimi. Mam nadzieję, że cubix jakiegoś folderka z RS zrobi.

trzymam kciuk za niego, zeby sie rozkrecil co najmniej tak, jak Ostap :)

Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Calot

  • Szef działu
  • Opinii: (55)
  • *
  • Wiadomości: 4497
  • Płeć: Mężczyzna
  • Up the Irons!
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #404 dnia: 21-01-2018, 00:03:45 »
Przeoczyłem, że wszedł w kooperację z nimi. Mam nadzieję, że cubix jakiegoś folderka z RS zrobi.
Jest zapowiedziany.
Rzezimieszki

Projektuję na zamówienie, wystawiam faktury
Projekty na własność lub kooperacje


The air smelled of limited life expectancy.
X-Clacks-Overhead: GNU Terry Pratchett

Online GarbatyAnioł

  • Typowy Janusz nożownictwa, kiedyś zwali mnie Garbaty!
  • Opinii: (100)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3661
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię CF i jebać foty z netu FZN®
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #405 dnia: 26-01-2018, 17:10:57 »
Pointmana ktoś używał - użytkuje?
Nie ma takiej rury na świecie,
której nie można odetkać

Mam nadzieję że po mojej śmierci Ziemia ukarze ludzkość zagładą planety, my jej nie szanujemy, to i ona niech nas nie szanuje!

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #406 dnia: 29-01-2018, 20:36:15 »
Nie.

Ale to z grubsza fixed H6.

Z innej beczki.

"Safety lock" w tym plastikowym Megalodonie to jest bardzo udany "ficzer".
Taki bardzo dyskretny LAWKS.
I ma sie fixedzik prawie :)

Bardzo fajny kozik.
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Online GarbatyAnioł

  • Typowy Janusz nożownictwa, kiedyś zwali mnie Garbaty!
  • Opinii: (100)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3661
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię CF i jebać foty z netu FZN®
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #407 dnia: 29-01-2018, 21:16:05 »
Mam Megolodona w czerni, świetny nożyk.
Blokada trochę ciężko u mnie chodzi, ale to kwestia czasu.
Nie ma takiej rury na świecie,
której nie można odetkać

Mam nadzieję że po mojej śmierci Ziemia ukarze ludzkość zagładą planety, my jej nie szanujemy, to i ona niech nas nie szanuje!

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #408 dnia: 30-01-2018, 18:41:45 »
Blokada...?

Czy blokada blokady...? ;)

To sie chyba powinno poruszac z oporami...? Zeby przybadkiem nie przesunac...? :shy:
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Mikko

  • Opinii: (33)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #409 dnia: 01-02-2018, 18:33:00 »
G3 Puukko lightweight fajny jest, ale trochę trzeba się nakombinować przy robieniu nowej kt na jej początku by nie pokancerować G-10. Z tego powodu chyba sobie odpuszczę 0460 i pochodne gdzie wygląda to jeszcze gorzej.

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #410 dnia: 01-02-2018, 18:41:40 »
G3 Puukko lightweight fajny jest, ale trochę trzeba się nakombinować przy robieniu nowej kt na jej początku by nie pokancerować G-10. Z tego powodu chyba sobie odpuszczę 0460 i pochodne gdzie wygląda to jeszcze gorzej.

Trudno mi sobie wyobrazic, o czym piszesz.

Probowales moze pod katem szlifowac...? :shy:
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Mikko

  • Opinii: (33)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #411 dnia: 01-02-2018, 18:54:14 »
Oczywiście, że tak zrobiłem, ale kt na systemie robiona, trzeba było potem przestawiać całość, żeby zrobić resztę kt. Jest to nieco upierdliwe i z tego co czytałem nie tylko dla mnie. Konkretnie gdy początek kt jest cofnięty pod rękojeść.

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #412 dnia: 01-02-2018, 18:55:28 »
Oczywiście, że tak zrobiłem, ale kt na systemie robiona, trzeba było potem przestawiać całość, żeby zrobić resztę kt.

Aaaa... no tak... ta dzisiejsza mlodziez... klocki lego tez na smartfonie tylko... ;)
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Mikko

  • Opinii: (33)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14567
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #413 dnia: 01-02-2018, 18:57:26 »
Przynajmniej jest równo. Z ręcznym przeprofilowaniem to różne nieprzyjemne wizualnie rzeczy czasem wychodziły.


Offline Fred

  • knifemaker
  • Opinii: (25)
  • *
  • Wiadomości: 5402
  • Płeć: Mężczyzna
    • se bloguje ;)
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #414 dnia: 01-02-2018, 19:20:21 »
Aaaa... no tak... ta dzisiejsza mlodziez... klocki lego tez na smartfonie tylko... ;)

Przynajmniej nie boli, jak nadepniesz :D
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #415 dnia: 01-02-2018, 19:48:23 »
Przynajmniej jest równo. Z ręcznym przeprofilowaniem to różne nieprzyjemne wizualnie rzeczy czasem wychodziły.

Musisz wiecej cwiczyc, Mlody Padawanie...


Przynajmniej nie boli, jak nadepniesz :D

Sic transit gloria mundi...

Nikt nie chce bolu, a bol najlepszym nauczycielem (Bruce Lee)

Duch w narodzie qrwa ginie... :(
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #416 dnia: 03-02-2018, 15:48:11 »
Z innej beczki.

Pany (i Panie, zeby nie bylo, zem tym, seksistom... czy czego tam jeszcze nowego ostatnio nie wolno...)

Horus? E802?

Ktos, cos...?

Jakies fotki z czyms...?

Bo szukalem na forum i nie widzialem, zeby ktos sie osobistymi doswiadczeniami chwalil...? :shy:
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Mismo

  • Opinii: (161)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 273
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #417 dnia: 03-02-2018, 22:48:26 »
E802 mam, posiadam :) Zadowolony jestem. Dobrze zrobiony, mechanika znakomita (przynajmniej w moim egzemplarzu).
Jest ciut mniejszy o T109. Jutro postaram się zrobić szczymś zdjęcie porównawcze.

Offline balberith

  • Grudziądz
  • Opinii: (51)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 859
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #418 dnia: 03-02-2018, 23:33:42 »
Tym "szczymś" zrobiłeś mi dzień. Dzięki ;D
Ganzo jest jak laska z fiutem.

Offline Bokrug

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 8
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #419 dnia: 04-02-2018, 00:00:05 »
802 o ile nie mam, o tyle macałem. Dobrze leży w mojej średniego rozmiaru łapce, ostrze wydaje się mieć bardzo użytkowy kształt. Egzemplarz który miałem w rękach pięknie chodził. Wersja dwukolorowa wydaje mi się ładniejsza. Te dziurwy w śrubach zapewne będą zbierały syf. Tyle mogę napisać z krótkiego macanka  ;P