Autor Wątek: Real Steel - wątek ogólny  (Przeczytany 47382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #500 dnia: 30-04-2018, 12:08:25 »
Ojtam ojtam... Rosja to nie taki maly rynek... ;P
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Fred

  • knifemaker
  • Opinii: (25)
  • *
  • Wiadomości: 5242
  • Płeć: Mężczyzna
    • se bloguje ;)
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #501 dnia: 08-05-2018, 12:49:37 »
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

Offline Ostap

  • knifemaker
  • Opinii: (81)
  • *
  • Wiadomości: 3066
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #502 dnia: 08-05-2018, 13:10:28 »
Trochę drogo :special:

A ja tymczasem zaprojektowałem taki taktyczny fix bazujący na G3 :)









« Ostatnia zmiana: 08-05-2018, 13:12:33 wysłana przez Ostap »

Offline Fred

  • knifemaker
  • Opinii: (25)
  • *
  • Wiadomości: 5242
  • Płeć: Mężczyzna
    • se bloguje ;)
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #503 dnia: 08-05-2018, 13:34:51 »
Trochę drogo :special:

A ja tymczasem zaprojektowałem taki taktyczny fix bazujący na G3 :)

(Obrazek został usunięty z cytatu.)

(Obrazek został usunięty z cytatu.)


(Obrazek został usunięty z cytatu.)


(Obrazek został usunięty z cytatu.)

No widzisz, za nisko cenisz swoje projekty ;)

Nowe fixy ciekawe, choć w wersji scandi razi ten ogromny notch.
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

Offline Pillnitz

  • Maruda projektowa
  • Opinii: (60)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2795
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zapuszczam się do iście tajemnego świata...
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #504 dnia: 08-05-2018, 13:58:59 »
Chcę tego fixeda :alien:
* zacnie ostrzyżony hetero sapiens *

Offline Ostap

  • knifemaker
  • Opinii: (81)
  • *
  • Wiadomości: 3066
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #505 dnia: 08-05-2018, 14:01:31 »
No widzisz, za nisko cenisz swoje projekty ;)

Nowe fixy ciekawe, choć w wersji scandi razi ten ogromny notch.

Omskło im sie, na projekcie wygląda nieco inaczej ;)

Offline HarSurModeller

  • Opinii: (44)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 676
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #506 dnia: 08-05-2018, 14:15:42 »
Co za stal tam jest? Oby D2...

Offline tap

  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (83)
  • *
  • Wiadomości: 6754
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #507 dnia: 08-05-2018, 14:40:43 »
@Ostap Projekt wizualnie fajny, ale raczej nie wyobrażam sobie cieższej pracy nożem z takimi nacięciami na grzbiecie i na rękojeści w miejscu największego tarcia/nacisku...

Offline GarbatyAnioł

  • Typowy Janusz nożownictwa, kiedyś zwali mnie Garbaty!
  • Opinii: (89)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3241
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię CF i jebać foty z netu FZN®
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #508 dnia: 08-05-2018, 14:50:30 »
Ten z płaskim szlifem bardziej do mnie przemawia.
Nie ma takiej rury na świecie,
której nie można odetkać

Offline makjan28

  • Opinii: (14)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 813
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #509 dnia: 08-05-2018, 17:12:25 »
Ten z płaskim szlifem bardziej do mnie przemawia.
Oj tak, ładny ! Taki prostu, użytkowy.

Offline Mikko

  • Opinii: (31)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14279
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #510 dnia: 08-05-2018, 17:38:01 »
@Ostap Projekt wizualnie fajny, ale raczej nie wyobrażam sobie cieższej pracy nożem z takimi nacięciami na grzbiecie i na rękojeści w miejscu największego tarcia/nacisku...
Też mnie nurtuje idea stojąca za robieniem tzw. hot spotów w fixedzie użytkowym.

Offline GarbatyAnioł

  • Typowy Janusz nożownictwa, kiedyś zwali mnie Garbaty!
  • Opinii: (89)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3241
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię CF i jebać foty z netu FZN®
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #511 dnia: 08-05-2018, 18:34:55 »
A co sądzicie o Gardariku S i Standardzie?


Edit:
Są nowe fotki Relicta



i Havrana
« Ostatnia zmiana: 08-05-2018, 18:49:08 wysłana przez Garbaty »
Nie ma takiej rury na świecie,
której nie można odetkać

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #512 dnia: 08-05-2018, 19:45:29 »
A co sądzicie o Gardariku S i Standardzie?
(Obrazek został usunięty z cytatu.)

Sadzimy, ze wygladaja na fajne koziki.

Jedyna rzecz, ktorej nie wiemy, to na ch... to zbrocze, wiec nie pytaj :)

Ale poza tym z fotek pozytywne wrazenie robia.
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline balberith

  • Grudziądz
  • Opinii: (49)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 847
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #513 dnia: 08-05-2018, 20:09:22 »
A co sądzicie o Gardariku S i Standardzie?
(Obrazek został usunięty z cytatu.)

Edit:
Są nowe fotki Relicta
(Obrazek został usunięty z cytatu.)
(Obrazek został usunięty z cytatu.)

i Havrana
(Obrazek został usunięty z cytatu.)

Fixy nawet nawet a zbrocze dla bajeru ;P
Ten Relict gdzieś mi umkną i dobrze bo paskudnyyy :rzyga:
Ogólnie robi wrażenie taniego, rozklekotanego kozika z niedzielnej giełdy.
Hvran byłby do rzeczy gdyby nie ta blokada blokady :>
Ganzo jest jak laska z fiutem.

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #514 dnia: 08-05-2018, 20:21:20 »

Hvran byłby do rzeczy gdyby nie ta blokada blokady :>

Co Ci w tym nie pasi?

Suwaczek jest IMO zajebisty.

We wszystkich RSowych wersjach tak BTW, te blokady linerlocka w plastikowym Megalodonie, albo w Horusie tez sa swietne.

Zapomnij o axisie... ;P
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline balberith

  • Grudziądz
  • Opinii: (49)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 847
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #515 dnia: 08-05-2018, 20:28:37 »
Axis Locka znam tylko z siedemsetdziesiątki i nie mam zdania bo leży nieużywana. A blokada framelocka to IMO przesada. Co będzie dalej? Blokada suwaczka? ;)
Ganzo jest jak laska z fiutem.

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #516 dnia: 08-05-2018, 21:08:42 »
Axis Locka znam tylko z siedemsetdziesiątki i nie mam zdania bo leży nieużywana. A blokada framelocka to IMO przesada. Co będzie dalej? Blokada suwaczka? ;)

Nie trzeba.

A blokada frame mi sie nie wydaje przesada... jest dosc przypadkow zlozenia, tylko guglowac... ;)



@Ostap,

jakie te taktyczne fixed puukko duze, bo cos znalezc nie moge...
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline mr.sruba

  • Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Pragnienie czegoś nie daje ci prawa, by to mieć"
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #517 dnia: 10-05-2018, 10:17:55 »
Co za stal tam jest? Oby D2...

Sandvik 14C28N ;)

Offline Ostap

  • knifemaker
  • Opinii: (81)
  • *
  • Wiadomości: 3066
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #518 dnia: 10-05-2018, 13:11:44 »
Nie trzeba.

A blokada frame mi sie nie wydaje przesada... jest dosc przypadkow zlozenia, tylko guglowac... ;)



@Ostap,

jakie te taktyczne fixed puukko duze, bo cos znalezc nie moge...

Jeszcze nie podali, pewnie wymiary na dniach rzucą :)

Offline rybak

  • bedzie dobrze...
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 20624
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Real Steel - wątek ogólny
« Odpowiedź #519 dnia: 10-05-2018, 13:21:56 »
Jeszcze nie podali, pewnie wymiary na dniach rzucą :)

Ale beda wieksze od skladakow?
Jakigos mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن