Autor Wątek: Kershaw Link - foty i wrażenia  (Przeczytany 25911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kamel828

  • Opinii: (7)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 159
  • Płeć: Mężczyzna
    • TTB Poznań
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #460 dnia: 30-07-2018, 15:15:47 »
Mam jeden srebrny deep i zwykły czarny z napisem Kershaw. Mogę się podzielić za zwrot kosztów wysyłki  :)

Edit - sprężyna też się znajdzie  ;-)
Nigdy nie ufaj kobiecie która nie pierdzi, w najlepszym razie jest cyborgiem. W najgorszym będzie tego samego oczekiwać od ciebie.

Stowarzyszenie TTB Poznań

Offline gadzeciarz

  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (34)
  • *
  • Wiadomości: 2487
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #461 dnia: 30-08-2018, 18:54:56 »




"wiec żyj na huśtawce życia,żyj!!! Bo tylko raz dany nam czas"

Offline +)game(-

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
To czym jesteśmy nigdy się nie zmienia, to kim jesteśmy zmienia się ciągle...

Offline AdalbertHawkins

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #463 dnia: 29-09-2018, 22:38:45 »

Fotka z sieci, na pewno brakuje zielonego w damascie  ;P czy jeszcze jakiś?

Tak.
m390 z DC, niebieski z 420hc i plastikowy z s35vn :)




Offline mamcar

  • Opinii: (525)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6000
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #464 dnia: 29-09-2018, 23:10:39 »
Brakuje też ząbkowanych i tanto.

Offline ramor7

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 565
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #465 dnia: 25-02-2019, 18:50:30 »
Zacząłem EDC-ować Linka od pewnego czasu.

Mam co do niego jedno subiektywne zastrzeżenie, a mianowicie kształt głowni, który moim zdaniem powinien być identyczny jak w modelu Cryo 2.
Jak dla mnie głownia (KT?) zbyt mocno schodzi ku górze od mniej więcej połowy długości.
Osobiście wolałbym w tym modelu flippera z głowią typu clip point.
Walkirie przyniosą świt.

Offline Amok

  • Opinii: (6)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 207
  • AMK CUSTOM KNIVES
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #466 dnia: 07-05-2019, 09:36:21 »
Hej
Jak po dłuższym uzywaniu w tej 420HC?
Jak z ostrością?
Zastanawiam się nad wersją niebieską ;)
Pytanie, czy stal sandvik od ruike będzie porównywalna jeśli chodzi o trzymanie ostrości?
Mam ruike i jest naprawdę git
Mam też rata w D2, i wiem że ta D2 na pewno będzie lepsza, no ale jak ktoś dłużej używa to może cos napisac o trzymaniu ostrości? :)
I jeszcze pytanie, nigdy nie miałem noża który ma w środku jakieś sprężyny i inne cuda, zawsze kupowałem typowo "manualne" nożyki - jak z wytrzymałością?

Offline ramor7

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 565
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #467 dnia: 07-05-2019, 10:44:34 »
Hej
Jak po dłuższym uzywaniu w tej 420HC?
Jak z ostrością?
Zastanawiam się nad wersją niebieską ;)
Pytanie, czy stal sandvik od ruike będzie porównywalna jeśli chodzi o trzymanie ostrości?
Mam ruike i jest naprawdę git
Mam też rata w D2, i wiem że ta D2 na pewno będzie lepsza, no ale jak ktoś dłużej używa to może cos napisac o trzymaniu ostrości? :)
I jeszcze pytanie, nigdy nie miałem noża który ma w środku jakieś sprężyny i inne cuda, zawsze kupowałem typowo "manualne" nożyki - jak z wytrzymałością?
Użytkuję niebieskiego Linka z 420HC od około roku.
Jak dla mnie trzyma ostrość dobrze. Z tym, że ja używam tego noża jako "biurowego" edc, więc ciężkiej pracy za bardzo nie ma. tnie bułki, otwiera kartony, tnie tretetki, zdejmie izolację z kabelka itp.
Łatwo się ostrzy.
Tyle mogę powiedzieć.
Walkirie przyniosą świt.

Offline Rychud

  • Opinii: (1)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #468 dnia: 22-05-2019, 17:50:48 »
Panowie kupi gdzieś w Polsce Linka z m390, albo z innej lepszej stali?

No...

Czy coś się może zmieniło? Pisałem do cqb.pl, ale odpisali, że mają tylko to co na stronie.

Offline depravedsouls

  • Opinii: (39)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jest OK, bycie białym.
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #469 dnia: 22-05-2019, 18:33:29 »
Czy coś się może zmieniło? Pisałem do cqb.pl, ale odpisali, że mają tylko to co na stronie.
https://m.olx.pl/oferta/noz-kershaw-link-m390-wersja-1776blk-CID767-IDyAdX3.html#position=1&page=1
Czasy inne - pomidorka nie tnie , oj a 500 stów dałem . Tam się żyło nożem i nikt nie biadolił . Orcanus

Offline marcin90-70

  • Lechaim - za życie!!!
  • Opinii: (396)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5881
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie kupuje noży...
    • KnifeHospital na facebooku
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #470 dnia: 22-05-2019, 19:06:51 »
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Offline grumic

  • Opinii: (77)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 899
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #471 dnia: 24-05-2019, 11:36:56 »
Essefer ksywa "Kat na Noże"? To zachęca :P

Offline Essefer

  • Opinii: (6)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 698
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #472 dnia: 24-05-2019, 16:37:51 »
Po spa to mechanicznie nówka. Jedynie okładziny aluminiowe lekko styrane. Charakterne takie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Offline Smoniu

  • Opinii: (41)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Płeć: Kobieta
  • Ostatni Smok
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #473 dnia: 28-05-2019, 01:36:27 »
Mam szarego Linka od ponad roku i szczerze jestem z niego super zadowolona. Kopie ślicznie jak ZT, trzyma ostrość i ciężar jest jak dla mnie idealny. Postaram się jutro dodać fotki swojego, ale dla mnie to idealne EDC

Offline Rychud

  • Opinii: (1)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #474 dnia: 03-06-2019, 14:55:12 »
Potwierdzam że to z m390, należał do @Essefer i po serwisie w USA zmienił właściciela.

Dzięki za odpowiedź. Faktycznie trochę sfatygowany, ale nie przeszkadza mi to. Co prawda jeszcze rozważam inny nożyk, więc się z kupnem wstrzymam, ale cena w miarę ok.

Pozdrawiam,
Ryszard

Offline eddieiron

  • knifemaker
  • Opinii: (83)
  • *
  • Wiadomości: 7636
  • Płeć: Mężczyzna
  • WKMN
    • http://www.pwljm.pl/bhp-kedzierzyn-kozle/
Odp: Kershaw Link - foty i wrażenia
« Odpowiedź #475 dnia: 09-07-2019, 04:45:18 »
Zacząłem EDC-ować Linka od pewnego czasu.

Mam co do niego jedno subiektywne zastrzeżenie, a mianowicie kształt głowni, który moim zdaniem powinien być identyczny jak w modelu Cryo 2.
Jak dla mnie głownia (KT?) zbyt mocno schodzi ku górze od mniej więcej połowy długości.
Osobiście wolałbym w tym modelu flippera z głowią typu clip point.
Czyli wątek -szukam innego noża .
https://forum.knives.pl/index.php?topic=158401.new#new

https://www.facebook.com/robert.tucholski.5
https://www.facebook.com/RTknives/
#rtknifemaker -instegram
Nie robię noży idealnych :)

Oaza spokoju robiący narzędzia tnące .