Autor Wątek: Helle - obsługa klienta  (Przeczytany 147 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zwirek

  • zadeklarowany i spełniony emersonoholik a od pewnego czasu Mora'owy chłop
  • Opinii: (58)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
Helle - obsługa klienta
« dnia: 12-09-2019, 13:00:23 »
No to jakis czas temu kupiłem sobie Lapplandera - za grosze uzywka. Pochwa pocięta...przeżyła swoje. No to mail do Mikusa - i pochwa z danglerem zrobiona  :slini: . Ale mnie cos tknęło i napisałem wiadomość przez profil facebookowy na Helle'owe firmowe konto, że mam z drugiej reki nóż, że pochwa do bani i czy moga pomóc. Po paru dniach odpowiedź...że tak pomogą, żebym podał adres i podeslą mi "factory seconds" pochwę za free. I żebym podał adres.  I dzisiaj dotarła...jeżeli to jest factory seconds to mi kaktus na ręce wyrośnie. Szapoba!  chapeau bas ;) (@loinic)
 :-*

Lubie ich noże (o emersonach juz dawno zapomniałem) a teraz lubie i ich  :D

Pozwany Lapplander


Pochwa od Mikusa
a poniżej prezent



« Ostatnia zmiana: 12-09-2019, 13:14:59 wysłana przez Zwirek »

We are the Pilgrims, master: we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea,

Friends don't let friends to eat friends!

Offline loinic

  • Opinii: (75)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 332
Odp: Helle - obsługa klienta
« Odpowiedź #1 dnia: 12-09-2019, 13:12:35 »
cieszę się Twoją radością ale ta radość byłaby pełniejsza gdybyś napisał "chapeau bas"  ;)

aż sobie w domu pogrzebie w wiadrach i sprawdzę czy jakas pochewka do Helle "nie jest zniszczona"  ;)
imo to jest podejście do klienta!
« Ostatnia zmiana: 12-09-2019, 13:17:46 wysłana przez loinic »