Autor Wątek: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak  (Przeczytany 2720 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online lobuz1

  • Opinii: (70)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2128
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #60 dnia: 26-01-2020, 11:56:11 »
Próbowałem podgiąć ten oryginalny. On jednak nie jest plastyczny praktycznie wcale. Myślę, że pęknie.
Tak na marginesie, śledziłem przesyłkę z klipsem od Kai i w pewnym momencie miała status "dostarczono", tylko, że w Kanadzie :dodge:
Napisałem do Madelin i załączyłem screena z trackingu. Ona bez dyskusji zleciła wysłanie klipsu jeszcze raz. Po 2 dniach ten pierwszy doszedł... Zamieszanie na mój rozum wynika z tego, że w Kanadzie przesyłkę od Usps przejmuje inny przewoźnik, stąd status dostarczenia. Od razu napisałem do wszystkich z Kai, że jednak paczka dotarła, moja wina i wszystko jest git. W odpowiedzi dostałem maila, że w takim razie super i przepraszają za zamieszanie, a następnie kolejnego z trackingiem paczki z usps. Wysłali drugi raz za free  :?. Bez czekania na finał sprawy. Czekam więc na kolejny, gratisowy klips, mimo, że wcale go nie chciałem.
Reasumując - z tytułem wątku nie mogę się już zgodzić. Serwis działa fantastycznie, niejeden mógłby się od nich uczyć. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bęc
Jasne, przypominam, że....więc...
A jednak wymęczyłem Kai o wysłanie oryginału. Miła Pani, po wieeelu moich mailach napisała, że w drodze wyjątku wyślą mi klips. Czasem zasada "wejdź oknem, jak wyrzucają drzwiami" jednak skutkuje. Tylko za przesyłkę musiałem im przelać 15$. No ale i tak się cieszę, że się udało. Teraz pozostało tylko czekać. :)
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
Spyderco Ikuchi, Kershaw,Ganzo
Helikon spodnie, szorty

Offline apap11

  • Opinii: (1)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #61 dnia: 26-01-2020, 12:19:24 »
Przecież można sprawę załatwić przez Noże Świata. Sami pisaliście, że polityka serwisów zmieniła się między innymi dzięki forumowiczom, wykorzystującym serwis. Typowe polskie myślenie--"niepotrzebne mi, ale za darmo, to nawet kupę przyjmę ".
Wysłali klips drugi raz, stąd moja zmiana zdania. Nie każda firma tak reaguje. Podtrzymuję zdanie, że serwis działa jednak prawidłowo.

Online lobuz1

  • Opinii: (70)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2128
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #62 dnia: 26-01-2020, 12:28:33 »
Przecież można sprawę załatwić przez Noże Świata. Sami pisaliście, że polityka serwisów zmieniła się między innymi dzięki forumowiczom, wykorzystującym serwis. Typowe polskie myślenie--"niepotrzebne mi, ale za darmo, to nawet kupę przyjmę ".
Wysłali klips drugi raz, stąd moja zmiana zdania. Nie każda firma tak reaguje. Podtrzymuję zdanie, że serwis działa jednak prawidłowo.

Wysłali Ci w ramach jednorazowego wyjątku. Zapewne serwis noże świata chciał mi wysłać klips bo od nich kupiłem kilka różnych noży- wszystko jest do sprawdzenia. Nie ma takiego obowiązku dla noży zakupionych z drugiej ręki i to ich dobra wola jeśli zgodzą się bujać z czymś na czym nie zarobili. Cofnij się do pierwszego postu w tym wątku to doczytasz maila od tej miłej Pani, że dystrybutor działający lokalnie dostarczy części jeśli nóż został od niego zakupiony.

KAI nie chce już wcale wysyłać części i odsyła do lokalnego przedstawiciela, u którego dokonano zakupu. Jeśli zakupiono nóż z drugiej ręki albo zagranicą to zgodnie z nową polityką pewnie go nie naprawimy bo KAI nie chce aby wysyłać do nich uszkodzone noże tylko do lokalnego przedstawiciela, który może odmówić bo nóż kupiony u kogoś innego i po co ma się z tym bujać. Z najlepszego serwisu na świecie stał się tym najgorszym bo juź nawet Spyderco wyśle śrubkę- warto to wziąć pod uwagę kupując nóż tej firmy. Kupiłem 0095 i chciałem wymienić klips i śrubki. Niestety nie jest to możliwe.





Widzę, że jesteś w euforii bo dostałeś za free klips, za który skasowali Cię 15$... oczywiście w ramach jednorazowego wyjątku :)

« Ostatnia zmiana: 26-01-2020, 12:36:00 wysłana przez lobuz1 »
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
Spyderco Ikuchi, Kershaw,Ganzo
Helikon spodnie, szorty

Offline apap11

  • Opinii: (1)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #63 dnia: 26-01-2020, 12:38:14 »
Pracowałem w handlu prawie 10 lat, zanim powiedziałem dość. Może stąd moje podejście, bo wiem jak wiele firm zachowałoby się w takiej sytuacji. A jeszcze firmy z USA? Uwierz, że przy wielu ogromnych i znanych firmach, Kai w tej sytuacji wypadło naprawdę dobrze.
Tak jak pisałem, to moje subiektywne zdanie, które mogę podeprzeć doświadczenieniem.

Online lobuz1

  • Opinii: (70)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2128
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #64 dnia: 26-01-2020, 12:41:49 »
Pracowałem w handlu prawie 10 lat, zanim powiedziałem dość. Może stąd moje podejście, bo wiem jak wiele firm zachowałoby się w takiej sytuacji. A jeszcze firmy z USA? Uwierz, że przy wielu ogromnych i znanych firmach, Kai w tej sytuacji wypadło naprawdę dobrze.
Tak jak pisałem, to moje subiektywne zdanie, które mogę podeprzeć doświadczenieniem.

Dobrze, że jako klient jesteś zadowolony i Twój problem został rozwiązany.
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
Spyderco Ikuchi, Kershaw,Ganzo
Helikon spodnie, szorty

Offline apap11

  • Opinii: (1)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #65 dnia: 26-01-2020, 13:04:08 »
Dokładnie. Wiesz, myślę, że to też trochę kwestia chęci i walczenia o swoje. Wtedy wszystko można załatwić

29.01.2020
Przyszła paczuszka od Kai, a w niej... 3 klipsy ze śrubkami do 0801TI. Rewelacyjny serwis. Chyba nie muszę już nic dodawać.  :D
« Ostatnia zmiana: 29-01-2020, 17:29:03 wysłana przez apap11 »