Autor Wątek: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak  (Przeczytany 1092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mgmt

  • Opinii: (33)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 195
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #20 dnia: 22-09-2019, 03:30:54 »
A ja niedawno miałem problem z klejącą się blokadą w jednym z moich ZT. Wypełniłem formularz na stronie i tam była instrukcja, żeby go załączyć w przesyłce. Wysłałem więc nóż z formularzem i tyle. Przesyłkę niedawno odesłali do mnie (mam nadzieję, że nóż naprawiony), zobaczymy jaki efekt.

Może jakbym do nich pisał, to byłby podobny problem. Ale nikt mi nawet nie odpisał na moje zgłoszenie (kontakt z Madaline miałem dopiero, by upewnić się, że dostali przesyłkę), dostałem, z tego co pamiętam, tylko adnotację systemową o przyjęciu zgłoszenia.
« Ostatnia zmiana: 22-09-2019, 03:33:18 wysłana przez mgmt »

Offline mamcar

  • Opinii: (536)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6065
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #21 dnia: 22-09-2019, 09:37:29 »
Marcinie, jasne że kupujący ma Twoje dane. Ale:
- na fakturze widniejesz Ty a nie kupujący od Ciebie. Zgodnie z polityką teoretycznie gwarancja nie działa (chyba, że poza US działa).
- Ty nóż sprzedasz, potem ktoś sprzeda itd... nie masz gwarancji że 4 czy 5 w kolejności, nie wyśle tej faktury z podróbką do serwisu. 

Offline lobuz1

  • Opinii: (60)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1448
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #22 dnia: 22-09-2019, 09:39:53 »
Marcinie, jasne że kupujący ma Twoje dane. Ale:
- na fakturze widniejesz Ty a nie kupujący od Ciebie. Zgodnie z polityką teoretycznie gwarancja nie działa (chyba, że poza US działa).
- Ty nóż sprzedasz, potem ktoś sprzeda itd... nie masz gwarancji że 4 czy 5 w kolejności, nie wyśle tej faktury z podróbką do serwisu.

Serwis KAI nie potrafi rozpoznać podróbki?
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
BM 810-1401 M390,Kershaw,Ganzo
Kazak Junior

Offline mamcar

  • Opinii: (536)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6065
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #23 dnia: 22-09-2019, 11:36:14 »
Zakładam, że potrafi.
1. Ktoś celowo wysyła podróbkę z waszą fakturą. Serwis poznaje, nóż zatrzymuje, wasze dane widnieją na fakturze - niefajnie.

2. Ktoś w łańcuszku rotacji podmienia oryginał na podróbę i ta dalej w świat idzie z taką fakturą. Inny ktoś nieświadomie kupuje, potem reklamuje.
Serwis poznaje, nóż zatrzymuje, wasze dane widnieją na fakturze - podwójnie niefajnie. Bo serwis ma wasze dane, i ostatni poszkodowany. 

Offline lobuz1

  • Opinii: (60)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1448
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #24 dnia: 22-09-2019, 11:38:40 »
Nie rozumiem tej dyskusji i jak to sie ma do decyzji o wstrzymaniu globalnie wysyłki części do klientów spoza USA i uniemożliwienia im wysyłki noży bezpośrednio do serwisu.
« Ostatnia zmiana: 22-09-2019, 11:45:19 wysłana przez lobuz1 »
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
BM 810-1401 M390,Kershaw,Ganzo
Kazak Junior

Offline lobuz1

  • Opinii: (60)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1448
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #25 dnia: 29-09-2019, 08:53:51 »
Pani Mandaline zaproponowała mi, że w ramach jednorazowego wyjątku może mi wysłać klips do Polski za 15$.

Tak wygląda odpowiedź tej Pani jeśi klient ma adres w US- wraz z instrukcją jakich narzędzi użyć, gdzie kupić i jak się nie pomylić :). Części dotarły wczoraj na adres w US- 4 dni od wysłania zapotrzebowania.

„Thank you for taking the time to contact us and submit your request.  I will be happy to send the parts you need free of charge.  Your parts should leave our facility within the next 3-5 business days.  Shipping within the United States via can take up to 10 business days for arrival.

The majority of our knives require a Torx bit #6 and Torx bit #8 to fit into the head of the screws.  The Torx #6 fits the pocket clip screws, handle screws, and safety lock screws on all of our current model Kershaw knives.  The Torx #8 fits into the pivot screw.  Some of our larger Zero Tolerance models require Torx #6, Torx #8 and Torx #10 to dismantle the knife.

Please be sure to use a Torx bit and not an Allen bit, this is a common error we see.  The slight difference in shape will strip the heads out of your screws.  I believe torx tools are available for purchase at most hardware stores at relatively inexpensive prices.  It may be a good idea to have your knife with you when you are shopping to be sure you purchase the correct size bit(s). 

You have the option of adding blue Loctite to the threads of the handle, pocket clip and pivot screws to ensure a tight fit.  Loctite can also be purchased at any hardware store.  Allow the knife to dry for 24 hours before using again. 


If you have any questions, please email or call.

Thank you,

Madaline Stevens, Warranty Services
Kershaw Knives, Zero Tolerance Knives & Shun Cutlery”

« Ostatnia zmiana: 29-09-2019, 08:56:46 wysłana przez lobuz1 »
Nie ostrzę noży po alkoholu

Sprzedam:
BM 810-1401 M390,Kershaw,Ganzo
Kazak Junior

Offline kapfryd

  • krulewicz
  • Opinii: (276)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2610
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #26 dnia: 29-09-2019, 09:51:43 »
Taka odpowiedź kiedyś była dla całego świata, cóż.
( ͡° ͜ʖ ͡°) "A Delica is still a better weapon than a keyboard and sour attitude" Michael Janich

Offline Arkady

  • Opinii: (9)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na straży wschodnich rubieży
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #27 dnia: 19-10-2019, 09:48:40 »
O looodzie, co to się porobiło... A jeszcze niedawno jak poprosiłem ich o sprężynę SpeedSafe do mojego dawno już nie produkowanego Avalanche to mi człek przysłał 2 sprężyny które znalazł w szufladce z częściami do tego modelu, z czego jedna nie była od Avalanche (pewnie ktoś omyłkowo tam wrzucił) ale pisał że przynajmniej jedna powinna pasować... No to lipa, skończyły się dobre czasy, może ludzie przeginali i ktoś się w końcu wkurzył na rosnące koszty serwisu. Cherryl, we miss you!  :cry:  ;)
« Ostatnia zmiana: 19-10-2019, 11:09:08 wysłana przez Arkady »
- Tylko uważaj na nóż...
- Tak, wiem, że to jest najcenniejsze, co posiadamy. Nóż i siekiera.

Online LordDisneyland

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lord.
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #28 dnia: 01-11-2019, 13:09:38 »
A ja niedawno miałem problem z klejącą się blokadą w jednym z moich ZT. Wypełniłem formularz na stronie i tam była instrukcja, żeby go załączyć w przesyłce. Wysłałem więc nóż z formularzem i tyle. Przesyłkę niedawno odesłali do mnie (mam nadzieję, że nóż naprawiony), zobaczymy jaki efekt.

Może jakbym do nich pisał, to byłby podobny problem. Ale nikt mi nawet nie odpisał na moje zgłoszenie (kontakt z Madaline miałem dopiero, by upewnić się, że dostali przesyłkę), dostałem, z tego co pamiętam, tylko adnotację systemową o przyjęciu zgłoszenia.


I jak, naprawili? Czy problem pojawił się ponownie?

Offline Tatarq

  • Opinii: (8)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki jeden Jednorożec
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #29 dnia: 01-11-2019, 13:24:27 »
Na zlocie kupiłem w militariach na outlecie kershawa grindera bez własnie sprężynki speedsafe, po napisaniu meila do kai tak jak już ktoś wspominał napisali że częśći już nie podsyłają i odesłali do polskiego dystrybutora czyli noży świata  tam powiedzieli że mają i mogą wysłać za opłatą 25 zł o ile przy droższych modelach to nadal spoko opcja to przy obecnie 1/3 ceny noża to trochę słabo :/

Offline puchbeary

  • Małomiasteczkowy gbur
  • Opinii: (123)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4587
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #30 dnia: 03-11-2019, 00:08:02 »
Pamiętam jak na forum były prośby o opamiętanie i elementarną przyzwoitość żeby nie ciągnąć z serwisu wszystkiego co się da "bo można" . Pamiętam jak ludziska pisali o śrubki, klipsy, sprężyny w ilościach hurtowych. I wy dziś lamentujecie że serwis zmienił politykę. Jeszcze nie tak dawno widziałem na olx ofertę sprzedaży klipsa, i omeg do BM. Nawet na naszym forum ktoś kiedyś DC sprzedawał. Żadna duża firma nie działa altruistycznie. Podliczyli koszty bo takich jak my i nasi "na zapas" jest z pewnością więcej na całym świecie i uznali że tak dalej nie może być. I już nie jest.
Produkujesz felgi, dajesz do nich gratis śruby żeby było ładnie. Nagle okazuje się że produkcja i wysyłka śrub zagraża twoim zyskom. Co robisz?
Wojna to sport, a sport to zdrowie: Skoki do gardła i rzuty ołowiem
--------------------------------------------------
A psy i tak fajniejsze Marcinu...

Offline Makaronowy

  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (13)
  • **
  • Wiadomości: 336
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #31 dnia: 03-11-2019, 12:00:46 »
Raz poprosiłem serwis o śrubkę od klipsa bo mi się objechała. Dostałem cały komplet śrub do noża poza pivotem. Podobną sytuację miałem z bm gdzie poprosiłem o klips DC. Dostałem dwie sztuki z dwoma kompletami śrubek, więc jeden po kosztach listu oddałem potrzebującemu z bazarku. Ludzie czasem sępili części ale sam serwis potrafił sypnąć nimi od serca i no co z tym czasem zrobisz. Ale biznes to biznes i firma ma zarabiać więc teraz dostaniemy po kieszeni przez to.

Offline kgrzesiek

  • Opinii: (344)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3807
Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
« Odpowiedź #32 dnia: 03-11-2019, 12:10:56 »
A ja napiszę w kolejnym wątku, gdzie przewija się temat serwisu. Niech wszystkie śrubki, piwoty, klipsy, stop piny będą płatne. Ale niech w kraju będzie przedstawiciel, który ogarnie ten serwis skoro nie chcą wysyłać części. A jeśli naprawa była by poza możliwościami serwisu krajowego to przedstawiciel niech wysyła do producenta. Po co nam stres związany z cłami i innymi opłatami. Nikt by nie musiał niczego sępić na zapas, a faktyczne naprawy rozwiązywane były by szybko.
Po co pitolić, że gwarancja dożywotnia jak później ściemniają, że coś nie podlega. Po co zmieniać politykę serwisową lub wysyłać wedle uznania. Tak zasady były by klarowne.