Reklama

Kolba dała ciała

Zaczęty przez Mario, 03-12-2019, 11:00:30

Mario

#20

Jako moderatorzy działu otrzymują powiadomienia o nowych wątkach.
Dlatego między innymi założylem nowy.

Zresztą raczej chce zwrócić uwagę na pewien problem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Daimyo_K

Robiłem kiedyś u nich zakupy i to nawet nie przez ich stronę tylko przez maila. Napisałem czego szukam. Dostałem szybką odpowiedz, że jest co chcę i cena z rabatami jest taka i taka. Wszystko załatwiałem z panią Kasią i byłem mega zadowolony. Później ktoś pisał, że  już tam ta osoba nie pracuje niestety.
Dobrze, że opisujesz całą sytuację ku pewnej przestrodze. Czekam na finał całej tej historii. Bo jeśli tak to teraz wygląda to już pewnie nie zdecyduję się na zakupy u nich. 

Russia cancer of the world.

Mario

Dzis zero kontaktu ze strony firmy.
Za to pomoc zaoferował ten na którego zawsze można liczyć.
Gdyby nie ta osoba to myślę, że Kolba nie byłaby tak chwalona tutaj.
Nawet na CEKE podchodzę do stoiska własnie dla niego by się przywitać a przy okazji coś mi zawsze w oko wpada.
Czekam dalej.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Mario

Maciek odezwał się do mnie  :-*, pogadaliśmy i w piątek już miałem telefon z firmy.
Zaproponowali wysyłkę w piątek bym na poniedziałek już miał u siebie.
Niewiele brakowało a z wrażenia całkowicie zapomniałbym że w poniedziałek nadal mnie nie ma w robocie.
A że to już po mikołajkach to dzień w tą czy w tamtą to bez różnicy.
Wysyłkę przełożyliśmy na poniedziałek by we wtorek przesyłka była u mnie.
Dostanę nowy nóż i 2 latarki czyli pełne zamówienie.
Jednocześnie kurier odbierze nóż z uszkodzonym pudełkiem i jedną latarkę która przyszła.
To propozycja ze strony sklepu.
Ja ze swojej strony dorzucę do paczki folię w której przesyłka przyszła by było widać, że nie otwierana.
Znów Maciek ratuje sytuację i wielka chwała i podziękowania mu za to.
Ale reszta pracowników zostaje na minusie.


recon

Ten Maciek z Kolby to ktoś także z forum? Jak się z nim można skontaktować?

"Si vis pacem, para bellum"

Mikko


recon

"Si vis pacem, para bellum"

Daimyo_K

Czyli cała ta sytuacja pokazuje jedno - pracodawco dbaj o dobrych pracowników. Daj im podwyżkę i co tam jeszcze będzie możliwe bo dzięki nim zarobisz znacznie więcej. Oszczędzając na pracownikach tracisz x2.

Russia cancer of the world.

Mario

Paczuszka odebrana i tym razem zapakowana pancernie.
Jeszcze raz podziękowania dla @FRN
Od zawsze jest wizytówką tego sklepu i jego największym skarbem


marcin90-70

Nóż kupiony jako nowy 13 października 2019.
Na serwis poleciał przez peknieta sprężyne.

Jak widać, założono omege OD INNEGO MODELU i kołek w stanie... Jak widać.

@zespół_kolba.pl
@FRN

...

Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Makaronowy

O cie panie co tu się porobiło. Ja czekam na odzew od serwisu ale jak na razie ani widu ani słychu na email.

PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia.

kgrzesiek

Cytat: marcin90-70 w 09-01-2020, 12:38:22

Nóż kupiony jako nowy 13 października 2019.
Na serwis poleciał przez peknieta sprężyne.

Jak widać, założono omege OD INNEGO MODELU i kołek w stanie... Jak widać.
@zespół_kolba.pl
@FRN

...

To tytan od Bugouta czy stalowy?


marcin90-70

Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

adamadam01

EDC Review - portal dla prawdziwych facetów :) https://www.facebook.com/edcreview/
http://edcrev.blogspot.com/

marcin90-70

Cytat: adamadam01 w 20-01-2020, 16:34:16

Jakaś odpowiedź sklepu?

Jak im gitarę zatrułem na FB i mailu to tak, dostałem. Nowy kołek.
Dostałem też info, że różne rozmiary omegi nie przeszkadzają - dziwne nr 1.
ALE mega dziwne nr 2 - ktoś od nich napisał mi że do WYMIANY OMEGI nie trzeba rozebrać noża o.O
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

kgrzesiek

Cytat: marcin90-70 w 20-01-2020, 17:03:35

Jak im gitarę zatrułem na FB i mailu to tak, dostałem. Nowy kołek.
Dostałem też info, że różne rozmiary omegi nie przeszkadzają - dziwne nr 1.
ALE mega dziwne nr 2 - ktoś od nich napisał mi że do WYMIANY OMEGI nie trzeba rozebrać noża o.O

O fak. To już nie jest śmieszne, bo sam byłem zwolennikiem żeby krajowe problemy wysyłać do krajowego serwisu. Ale przy takich wiadomościach robi się problem.
Z całym brakiem szacunku dla takich serwisantów sam bym sobie te nożyki lepiej naprawił mając części.
No i co na to Kolba? Co na to BM?
Zajebista marka z gwarancją robi sobie jaja?


Makaronowy

Serwis kolby już nie odpisuje na email? 3 wiadomości i zerowy odzew.

PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia.

Lutz

W poniedziałek po południu zamówiłem w Kolbie nóż Kershaw Link, który właśnie przywiózł mi kurier.
Nóż jest świetny. Przesyłka wysłana błyskawicznie,  dobrze zabezpieczona folią bąbelkową.

Serdeczne podziękowania dla Pana Macieja za profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.


marcin90-70

Cytat: Lutz w 22-04-2020, 13:17:12

W poniedziałek po południu zamówiłem w Kolbie nóż Kershaw Link, który właśnie przywiózł mi kurier.
Nóż jest świetny. Przesyłka wysłana błyskawicznie,  dobrze zabezpieczona folią bąbelkową.

Serdeczne podziękowania dla Pana Macieja za profesjonalną, fachową i bardzo miłą obsługę.

Nie ten wątek.
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Lutz

Cytat: marcin90-70 w 22-04-2020, 13:49:52

Nie ten wątek.

Myślę, że jednak ten, bo w moim przypadku Kolba nie dała ciała, tylko wręcz przeciwnie, wykazała się bardzo profesjonalnym podejściem do klienta.