Reklama

Serwsi MICROTECH 2020 - podsumowanie

Zaczęty przez Sucholski, 17-11-2020, 11:20:11

Sucholski

Cześć,

Skończyłem pierwszą akcje serwisową MICROTECH i podzielę się z Wami wnioskami wyciągniętymi aka lessons learned.

Piszę na ogólnym forum MICROTECH bo temat dotyczy wszystkich użytkowników tej marki.

23 MAJA dałem informacje o akcji serwisowej "BROŁKEN SPEAR" - zgłaszaliście się z uszkodzonymi nożami i zebranie tego wszystkiego zajęło parę miesięcy.

Noże zostały wysłane do USA 15 WRZEŚNIA.
Noże były po serwisie 15 PAŻDZIERNIKA - ale ze względu na oczekiwanie większego zamówienia, komplet dotarł do PL 10 Listopada.

Jeżeli to jest reguła - MICROTECH serwisuje noże w +/- 30 dni ....ale to może być wyjątek i nie mam 100% pewności że następny serwis będzie tak szybki - najważniejsze że szlak przerzutowy został przetarty.

Na serwis poleciało 12 noży.
Wszystkie relatywnie nowe (produkcja ostatnich 1-5 lat) zostały poprawnie naprawione i zwrócone "jak nowe".

Nóż wraca po serwisie w nowym pudełku Microtech "no-name" - czyli na pudełku nie ma naklejki z nazwą modelu etc. Dołączona jest faktura 0.00$ USD z opisem naprawy oraz naszywka MICROTECH z instrukcją obsługi / maintanance card. Wszystkie noże są wyczyszczone, naoliwione i jeżeli tego wymagają są naostrzone.

Natomiast nie wszystkie starsze noże zostały naprawione poprawnie:

1. HALO HellHound

HALO z mikropęknięciem ostrza - tzw. "hairline-fracture" - najprawdopodobnie wada fabryczna, przy jednej dziurce była mikro-rysa/szczelina/pęknięcie.

Niestety serwis NIE wymienił ostrza "nie mamy już tego w produkcji" - trochę dziwne bo takie HALO były jeszcze w 2019 do kupienia.

Jako rekompensata MICROTECH zaproponował $800 kredytu - klient może wybrać sobie inny nowy nóż do tej wartości ALE jego oryginalny nóż nie zostanie zwrócony - wszystko OK, ale HALO teraz nie ma w produkcji i to stawia mnie w dość niezręcznej sytuacji. Klient może czekać aż jego model się pojawi (nie wiadomo jak długo) albo zdecydować się na zwrot nienaprawionego noża, co też nie jest rozwiązaniem.

2. SOCOM ELITE rocznik 2011

Dodano brakujący glassbreaker, naoliwiono i naostrzono ALE line-locker bar nie został wymieniony. Znowu "nie mamy tego elementu w produkcji" - nóż 9-letni.

3. SOCOM MINI rocznik 2000

Dodano brakujące śrubki na klipsie naliwono i naostrzono

4. SOCOM ELITE rocznik 2006

Dodano brakujące śrubki, naliwono i naostrzono

Rozwiane mity i legendy:

- naostrzenie noża nie powoduje utraty gwarancji
- nóż można wysłać w "kawałkach/rozkręcony" i doalej zostanie serwisowany
- można wysłać na serwis nóż bez faktury / paragonu / kupiony od wujka z Czikago 20 lat temu - nie ma znaczenia
- nóż można smarować / oliwić / skręcać / rozkręcać - nie ma to wypływu na gwarancję
- serwis jest relatywnie szybki (jeżeli teraz to nie była anomalia prędkości)
Podsumowanie:

W mojej ocenie serwis działa, jest szybki i w przypadku nowych noży nie mam zarzutów. Serwis noży 10+ pozostawia wiele do życzenia - idą na skróty np: zamiast wymienić 6 śrubek na nowe, wymieniają tylko ta jedną brakującą. Proponowanie klientowi kredytu zamiast naprawy jest do zaakceptowania ALE pod warunkiem dobrej komunikacji. A tutaj niestety MICROTECH leży - po prostu nie odpisują na meile, ustalenie czegoś co wykracza poza standardowe działanie jestproblemem.

Jeżeli jesteście zainteresowani serwisem, proszę o kontakt zbieram kolejną partię do wysyłki.

Pozdrawiam,

Maciej

Dystrybucja noży MICROTECH w Polsce.
www.m390.pl

Campo

Widzę, że mój staruszek załapał się na full serwis, co mniej wybitnie raduje:).
Dziękuję Macieju za akcję i jej koordynację.
Zdrówka C

Przestałem o nich myśleć taką naturę mam...

marcin90-70

Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

crywar

Czy był przypadek połamanego ostrza, co na to serwis?
Jestem zainteresowany kolejną akcją.

why so serious

Sucholski

Tak, klienci często wkłądają noże w imadło i walą młotkiem - to normalne.

Więc nie, nie było takiego przypadku.

:-)

Ms
Dystrybucja noży MICROTECH w Polsce.
www.m390.pl

warhead

Klient nie musi młotkiem walić. Wystarczy wada materiałowa.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

----------------------
KFF - \"Knives For Fun\"
KSS - Knife Shadow System

wfmen

Witaj. Czy aby uzyskać dwie brakujące śrubki skręcające obudowę Amphibiana z rocznika 2003 muszę odsyłać nóż ?
Pozdrawiam Wojtek


Sucholski

#7

Nie, możesz nastawić kuchenkę mikrofalową na 14:88 i śrubki się tam zmaterializują.

....a na serio;

....należy wypełnić formulaż gwarancyjny online - na tej podstawie dostaniesz odpowedź czy przyjmą zwrot. Może mają te śrubki. Może nie mają. Potem tylko wysyłka do USA, faktura eksportowa, naprawa, wysyłka z Microtech do Twojego forwardera w USA, konsolidacja, wysłka do PL, cło, VAT od wartości + cła,  korekta VAT re-eksport, kontrola skarbowa, kontrola fiskalna i już masz dwie śrubki do noża zrobionego 17 lat temu z powrotem.

Albo poczekać do następnej akcji serwisowej i ja to zrobię za Ciebie.

Pozdrawiam,

MS

Dystrybucja noży MICROTECH w Polsce.
www.m390.pl

wfmen

Dzięki za odpowiedz, chyba jednak odpuszczę. Rozmawialiśmy wczoraj telefonicznie i ustaliliśmy stan faktyczny.
Pozdrawiam Wojtek


bynio204

#9
Cytat: wfmen w 18-11-2020, 18:21:47

Dzięki za odpowiedz, chyba jednak odpuszczę. Rozmawialiśmy wczoraj telefonicznie i ustaliliśmy stan faktyczny.
Pozdrawiam Wojtek

Też bym odpuścił , jakiś stary nóż i to jeszcze bez śrubek ,wyrzuciłbym. Chociaż po zastanowieniu ewentualnie mógłbym go przyjąć ,nawet zapłaciłbym za wysyłkę, noo połowe. Ale Wojtku musiałbýś w miarę szybko podjąć decyzję max 3 dni , potem już pierniczę -nie będę chciał takiego starego noża bez śrubek.
:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

zdrówka Zbyszek

wfmen

nie ma problemu podaj adres. A za wysyłkę to jednak poproszę 1750,- :)


bynio204

Cytat: wfmen w 18-11-2020, 19:48:07

nie ma problemu podaj adres. A za wysyłkę to jednak poproszę 1750,- :)

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

zdrówka Zbyszek

pilasz

Pomimo,że nie wymienili mi listka blokady w moim Socomie rocznik 2011[ co dziwne swoją drogą] i tak jestem zadowolony. Odtworzona kt, goli jak brzytwa. Nowe śrubki, glass breaker odświezyły go bardzo. Maciek SUCHOLSKI, zrobiłeś kawał dobrej roboty.  Jak dla mnie pełna profeska z Twojej strony. Dziękuję i pozdrawiam.