Autor Wątek: porozak  (Przeczytany 5735 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline simon

  • prawie jak Scrimshander
  • Szef działu
  • Opinii: (12)
  • *
  • Wiadomości: 4349
  • Płeć: Mężczyzna
  • nożorób na odwyku :/
    • Simon Knives
porozak
« dnia: 13-10-2005, 11:37:23 »
stal ncv1,
 poroze od Camarady.
grubosc ostrza na grzbiecie 4mm
dlugosc ostra 12cm
 moze dojda jeszcze rzezbienia na rekojesci...
Jestem żonaty 8D i mam syna!!!
Aambeld pokazał nóż (swój) ;P

Offline bagnet

  • Opinii: (224)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3238
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak feniks z popiołu
    • Bayonet Belts - taktyczne pasy Bagneta Autoryzowany dystrybutor AustriAlpin, producenta klamer Cobra. Pasy, szelki, uprzęże, lonże i akcesoria na indywidualne zamówienie.
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 13-10-2005, 11:45:16 »
Jest świetny, ma styl - wzbudził we mnie bardzo pozywytne odczucia.

Wrzuć proszę więcej zdjęć.
Bayonet Belts - taktyczne pasy Bagneta


Przez moje ręce przeszło 147 fixedy, 132 foldery, 11 tooli, 19 siekierek, trochę scyzoryków.
Moje opinie są subiektywne, ale oparte na doświadczeniu, a nie na wymyślaniu.

Offline simon

  • prawie jak Scrimshander
  • Szef działu
  • Opinii: (12)
  • *
  • Wiadomości: 4349
  • Płeć: Mężczyzna
  • nożorób na odwyku :/
    • Simon Knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 13-10-2005, 11:53:26 »
wiecej zdjec zrobie jak go dorwe bo juz jest u nowego wlasciciela. foty beda pewnie po weekendzie.
pozdro.
Jestem żonaty 8D i mam syna!!!
Aambeld pokazał nóż (swój) ;P

Offline wojtas13

  • Opinii: (77)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3551
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.acousticblades.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 13-10-2005, 11:54:03 »
Nóz ciekawy, ale tło mogłęś dać nieco lepsze ;).

Offline kangoo

  • ~sługa psa swego~
  • Opinii: (84)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9521
  • Płeć: Mężczyzna
  • Venit summa dies et ineluctabile fatum
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 13-10-2005, 12:39:56 »
Gustowny wielce . Jak go osadziłeś jeśli to nie tajemnica ?

Offline Hakas

  • Opinii: (6)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1806
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 13-10-2005, 12:42:47 »
Nożyk ładny choć źle spasowany z rekojeścią, widać szczelinę po między rękojeścią a głownią. Trzeba by było go mocniej nabić. A tak poza tym nóż super, ciekawy jestem jak by było z ergonomią pracy.
Wędruję poprzez świat polując, walcząc
 i uzdrawiając

Przeklęty, kto miecz swój trzyma z dala od krwi - Bellicosa anima
Damnatus, qui gladio suo ab sanguem reservat - Bellicosa anima

Offline simon

  • prawie jak Scrimshander
  • Szef działu
  • Opinii: (12)
  • *
  • Wiadomości: 4349
  • Płeć: Mężczyzna
  • nożorób na odwyku :/
    • Simon Knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 13-10-2005, 15:41:58 »
ta szczelina na dole jest zamierzona...nie lubie w takich nozach kiedy calosc ostrza sie styka z rekojescia... tlo bedzie bardziej gustowne na nastepnych zdjeciach...
Co do osadzenia to nie tajemnica. na wcisk plus niewielka ilosc epoksy.  w sumie epoksy tylko proforma bo sprawdzalem i naprawde siedzi mocno. poluzowac sie tez raczej nie ma prawa bo cholernie ten rog w srodku twardy jest.

poazdrawiam
Jestem żonaty 8D i mam syna!!!
Aambeld pokazał nóż (swój) ;P

Offline Camarada

  • Opinii: (10)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 206
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 13-10-2005, 17:57:23 »
Wiedzialem, ze z tego rogu cos fajnego wyrosnie   :)
Jedi Master, Szwoleżer Crew, PSF, KNAK, Łoś, Łabędź & Beaver Tracker Team

Offline jawor

  • Opinii: (2)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 815
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 13-10-2005, 18:07:00 »
Fajowy, a jak głęboko w rękojeść wchodzi stal?
>THINK TWICE CUT ONCE<

Offline cromcruah

  • knifemaker
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 955
  • operator mopa
    • crom knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 13-10-2005, 18:56:27 »
bardzo fajny. i ma blizniaka, jeden z pierwszych moich nozyków:

 

zrób koniecznie pochewke do maluszka.
_________________________________________________
cromcruah - apostoł
omnia mea mecum porto
http://crom.glt.pl

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 13-10-2005, 20:52:32 »
Może jestem bydle, ale powiem, że Cromowy ładniejszy jest. Bardziej dopracowany i staranniej wykonany.
Sorry.

Offline cromcruah

  • knifemaker
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 955
  • operator mopa
    • crom knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 13-10-2005, 21:10:52 »
raczej lepsza fotka. nie ja robiłem tylko córka.
poza tym simonowy z lepszej stali,
_________________________________________________
cromcruah - apostoł
omnia mea mecum porto
http://crom.glt.pl

Offline podrywacz85

  • Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 856
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 13-10-2005, 21:27:25 »
Cytat: cromcruah
raczej lepsza fotka. nie ja robiłem tylko córka.
poza tym simonowy z lepszej stali,


ladne kwiatki...  ;)
i jeszcze corke crom masz  :p ... ja pierdole kiedy ja bede mial bachory??  :?  zeby zdjecia robily moim nozom  :?

Offline Jumbo

  • NTN
  • Opinii: (86)
  • *
  • Wiadomości: 9083
  • Płeć: Mężczyzna
  • WKMN
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 13-10-2005, 23:20:31 »
Nie podoba mi się. Osadzony w rękojeści, bez żadnego kunsztu, stylu. Ot taka robota na 15 minut. Może i nie podoba Ci się gdy stal styka się z rękojeścią, ale można to było rozwiązać w ładniejszy sposób (drewno, metal itp.). Ale to moja opinia.

Walnij te swoje piękne zdobienia na rękojeści, to nabierze stajla.
Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
Zdjęcia z gór

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 13-10-2005, 23:21:14 »
Córkę mam, i nie w tym dowcip. Mówię, że nóż Croma jest dokładniej wykonany i będę tego stanowiska bronił. Bez obrazy, bo nie chcę tu nikomu na odcisk wchodzić, ale myślę, że stać Cię już na lepiej zrobione noże. Jak mawia Marcins, chińczykom nie dorównamy w ilości. Grunt to jakość.
Pozdrawiam.
p.s. co mi się nie podoba?
1)Piszesz, że ta przerwa między rękojeścia a klingą jest zamierzona. Nie widzę powodu, a jeśli nawet, to można ją było zrobić z większym smakiem.
2)Grubość klingi podajesz 4mm. Trochę to nie ma sensu przy takim zamocowaniu do rękojeści. Ciąć przy tej grubości będzie tak se, a podważać okien i tak się nie da, bo Ci klinga wypadnie z rękojeści.
3)Ergonomia jest mocno problematyczna, ale tu nie jestem ekspertem i nie będę się kłyznał.
Nie mówię tego coby z kimś zadzierać, ale wydaje mi się, że to forum jest nie tylko po to by się po łysinkach głaskać. Jeśli mamy się rozwijać, to nie możemy owijać w bawełnę. Trzeba mówić głośno o niedoróbkach. Widzę w Tobie spory potencjał. Masz uzdolnienia, których mnie brak. Nie wybaczył bym sobie, gdyby przez moje wazeliniarstwo zostało to zaprzepaszczone.

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #15 dnia: 13-10-2005, 23:23:22 »
Jumbo, nie wpychaj się przed orkiestrę!!!

Offline Marecki

  • Nonkonformista
  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 976
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mistrz Patelni
(Bez tematu)
« Odpowiedź #16 dnia: 14-10-2005, 00:43:44 »
Simon jeśli tobie się podoba to go zostaw jak jest nie musisz być medialna dziwką i robić noże pod publike.
A tym co klinga nie przypadła do gustu pozostaje tylko czekac na nastepne autorskie dzieła.

Mam nadzieję że po mojej wypowiedzi panoweie (co maja za dużo czasu wolenego) prestaną madmiernie się wypowiadać .

Post By Marecki
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 14.10.2005r.- 00:44 ]</span>
"Nóż nie hałasuje"

Łot ewer

punktG

MOCNE

Offline Jumbo

  • NTN
  • Opinii: (86)
  • *
  • Wiadomości: 9083
  • Płeć: Mężczyzna
  • WKMN
(Bez tematu)
« Odpowiedź #17 dnia: 14-10-2005, 00:49:30 »
Cytat: Marecki
Mam nadzieję że po mojej wypowiedzi panoweie (co maja za dużo czasu wolenego) prestaną madmiernie się wypowiadać .


Marecki, nie chodzi chyba o to, ze mam wlewac kilka litrow wazeliny w mojej odpowiedzi. Wiesz, mam chyba prawo powiedziec co mi sie podoba, a co nie i wyrazic to w formie pisemnej na forum. Dzieki temu chyba wlasnie forum ma sens bycia.
A kwestia, czy autor noza cos zmieni, czy tez nie, to chyba jego prywatna sprawa jest i moje slowa nie beda mialy na niego wplywu.

A co do mojego czasu wolnego... cos Ci sie nie podoba? Pisz na priw.   !dodge
Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
Zdjęcia z gór

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #18 dnia: 14-10-2005, 01:04:07 »
Marecki, Tobie z tą :medialną dziwką" to chiba coś jebo w główkę. Na dzieła autorskie, to wszyscy chyba czekamy. Mnie osobiście bardzo się spodobały  "ozdóbki" na rogu robione.
Jumbo, znowu się wpychasz.

Offline simon

  • prawie jak Scrimshander
  • Szef działu
  • Opinii: (12)
  • *
  • Wiadomości: 4349
  • Płeć: Mężczyzna
  • nożorób na odwyku :/
    • Simon Knives
(Bez tematu)
« Odpowiedź #19 dnia: 17-10-2005, 18:08:38 »
dzieki wszystkim, szczegolnie za te slowa krytyki, z ktorymi z reszta sie zgadzam. osobiscie noz mi sie nie podoba. no moze nie nie podoba, ale nie jest w moim guscie. byl robiony na zamowienie i rzeczywiscie zrobienie go nie zajelo mi zbyt duzo czasu (bo go nie mialem) kolega sie obejrzal ze nie ma noza na LARPA (historycznego) i na gwalt potrzebowal . On jest zadowolony. Wedlug mnie ten noz nie ma wyrazu. jezeli chodzi o ergonomie to chwyt jest wygodny i dobrze sie nim pracuje.
ostrze jest osadzone w rogu na jakies 5 cm.
noz Croma tez mi sie bardziej podoba.   ;)
 a tu zdjecia troche bardziej klimatyczne...
 
 

edyta: mam nadzieje ze kiedy dorobie rzezbienia(kumpel sie odgrazal ze zamowi) to nozyk nabierze charakteru.

pozdrawiam
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 17.10.2005r.- 18:26 ]</span>
Jestem żonaty 8D i mam syna!!!
Aambeld pokazał nóż (swój) ;P