Autor Wątek: jesień plecień....tym razem słońce dopisało :) duuuużo fotek  (Przeczytany 1181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adiblue

  • Opinii: (336)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1728
  • Płeć: Mężczyzna
Słońce było bardzo przyjemne,profesjonalny statyw Manfrotto pożyczony specjalnie na tą okazje od kuzyna,znośna cyfróweczka...więc jak coś tam z fotami nie najlepiej to znaczy,że


fotograf dupa   :p

Na początek kilka widoczków,co by wam pokazać jak to u mnie piknie na tym Ślonsku

 







Pora zrzucic  z pleców graty





A skoro obadałem teren to czas zajrzeć co tam kryje się w condorku :)

Polish Tłuk mój kochany :)



Jest i Konusik



A tu prezent od żony na pierwszą rocznicę ślubu - deliczka SS

Najpierw groźnie




A teraz uśmiechnięta




I przybyła kawaleria







Jest też finka :)






Nieśmiało pojawiła sie L2 - póki co śpi sobie czekając na wieczór




I możecie mnie zabić,ale teraz będzie już monotematycznie   :p





























A tu z całkiem innej beczki i zupełnie nie nożowo...takie fotki wychodza przy fatalnym oświetleniu "z ręki"









Thanks http://imageshack.us/

Pozdrawiam



adiblue

<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia  ]</span>
bo hobby nie może być protezą życia, ale jego idealnym dopełnieniem!

Offline kmicic

  • offtopowy skrytożerca
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1899
  • Płeć: Mężczyzna
  • stupido ergo sum
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 31-10-2005, 18:03:40 »
bardzo fajne, zwlaszcza kolorystycznie fotki. przy Sebenzie zauważam pewne problemy z selekcją :) . Ten nóż chyba naprawdę uzależnia swoich posiadaczy ;)   :p
Uwolnić NOŻE [Hakas]

variatio delectat

Offline jawor

  • Opinii: (2)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 815
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 31-10-2005, 18:18:23 »
Foty super extra, a monotematyczność baaaaardzo faaaajna. Jedno ze zdjęc szczególni mi sie podoba. Postanowiłem nie pisac które tylko wkleić je jeszcze raz. Nie obraź się, ale nie mogłem się powsztrzymac  :?

 

Świetne ujęcie.
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 31.10.2005r.- 18:20 ]</span>
>THINK TWICE CUT ONCE<