Autor Wątek: Trzy topiki z fotkami i opisami z BM forum by Mark G.  (Przeczytany 1563 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline wojtas13

  • Opinii: (77)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3551
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.acousticblades.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 17-11-2005, 22:20:07 »
Benchmite II - zajebik, taki biżucik.
Presidio Trainer - kupiłbym normalnego, zamienił klingi i miałbym ferrari.
Resistor - dopiero teraz zauważyłem, że ma genialny klips (nożyk znika).

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 17-11-2005, 22:27:34 »
Hi wojtas13,

lepiej pozno niz wcale.

Jest dosc gruby, a go nie widac ;)
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline wojtas13

  • Opinii: (77)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3551
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.acousticblades.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 17-11-2005, 22:30:11 »
No właśnie. Choć to g-10 mi nie podchodzi.

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 17-11-2005, 22:39:59 »
Hehe. Autor o tym tez wspomina ;)

Dla mnie to byl pierwszy motyw "odrzucajacy", drugi to byla klinga.

Juz mi przechodzi i noz po blizszym poznaniu jest calkiem wysoko na liscie zakupow.


A tak BTW to po jaki ch... za przeproszeniem false edge w tym nowym Benchmite...? Jakby ktos wiedzial, to prosze pisac   %-6
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline trkz

  • Opinii: (2)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 166
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 17-11-2005, 23:32:31 »
Nie wiecie czy Benchmite II bedzie tez w opcji dla leworęcznych ? bo z tego co widze to to 'wgłebienie' do otwieranie jest tylko po jednej stronie.....

Offline lepermessiah

  • Małpa z lasu
  • Opinii: (82)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1803
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubię słowo "pierś"
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 17-11-2005, 23:46:39 »
Cytat: rybak

A tak BTW to po jaki ch... za przeproszeniem false edge w tym nowym Benchmite...? Jakby ktos wiedzial, to prosze pisac   %-6


Prawdziwy fajter musi miec false edge...











  :)
Jestem rozsądnym człowiekiem, wiem że lenistwo popłaca


Offline Jumbo

  • NTN
  • Opinii: (86)
  • *
  • Wiadomości: 9083
  • Płeć: Mężczyzna
  • WKMN
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 18-11-2005, 02:20:58 »
Maleństwo jest słodkie, ale faktycznie false kosmicznie wygląda w takim ogryzku.

Trainer... zrobiłbym tak jak Wojtas i miał ferrari. Byłby fajny metroseksualny nożyk.

A Resistor... cóż, za diabła do mnie nie przemawia.
Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
Zdjęcia z gór

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 18-11-2005, 08:49:14 »
Cytat: lepermessiah
Prawdziwy fajter musi miec false edge...

  :)


Aaaa... Dzieki ;)


Cytat: trkz
Nie wiecie czy Benchmite II bedzie tez w opcji dla leworęcznych ? bo z tego co widze to to 'wgłebienie' do otwieranie jest tylko po jednej stronie.....


A zwykly byl?
Nie wiem, ale nie bardzo mi sie wydaje, zeby sie taki mial pojawic - podobnie, jak nie ma Snipe, czy Monochroma dla leworecznych, watpie zeby im sie chcialo az tak wysilac z nozykiem za 30$.

Ale jesli sie czegokolwiek dowiem, to zaraz zaraportuje.
[ Redagowany dnia 18.11.2005r.- 08:49 ]
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 18-11-2005, 10:14:07 »
Cytat: wojtas13
No właśnie. Choć to g-10 mi nie podchodzi.

można (opcja dla nudzących się wieczorami) zdjąć te... pogryzione okladziny i położyć w ich miejsce coś gustownego ;-)
tak se myślę :p
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline gacorr

  • samolub
  • Opinii: (40)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 18-11-2005, 11:41:39 »
Fajne tesciki, dzieki zwlaszcza za resistora, ciagle nie moge podjac decyzji o zakupie, ale jestem tuz, tuz..  :)

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 18-11-2005, 18:48:07 »
Oki, mam info - na razie nie jest planowana wersja dla leworecznych, jesli by sie miala pojawic, to bedzie na stronie.

Ale na razie nie jest przewidywana, Benchmite to noz z zalozenia otwierany i zamykany dwoma rekami, wiec nie bardzo widza potrzebe robienia takiej wersji.
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن