Autor Wątek: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów  (Przeczytany 14369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline golmen

  • Opinii: (30)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • patrz szwagier jaka frańca
Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« dnia: 18-11-2005, 19:43:06 »
Wątek nie dotyczy OTF.
Czy zdarzały się kolegom WTOPY związane z użytkowaniem obrotowych automatów Microtecha, jeśli tak to proszę o nieskrępowane dzielenie się opisami takowych.
Zaliczyłem w ciągu ostatnich dwóch  tygodni 2 skandaliczne wypadki zwiazane z posiadaniem MT Amph. Auto.
Pierwszy był przysłowiowy  - tzn. nóż mi się w kieszeni  otworzył. Była to tylna szczęśliwie kieszeń ( w obszarze przednich są poważne naczynia krwionośne...brrrrr...)  - rozcięty kciuk  u nasady paznokcia (czy mam wytoczyć proces Marfione?)
Drugi...... kurwa brak mi słów. ... W środę byłem na  występie  gościnny w Teatrze w Bielsku - z racji miejsca i towarzystwa nie wyciągałem noża (na szczęście) przez całą dniówkę. W czwartek - na urlopie , po cywilu - sięgam do "wyjściowych"  spodni by przełożyć nóż tam gdzie jego miejsce tzn. na prawy półdupek i po wyjęciu oczom nie wierzę...... brak śruby blokującej oś + brak śrubki blokującej stop pin od strony plung buttona....... obydwie elegancko wykręcone leżą sobie na dnie kieszeni gaci.... makabra.

Chyba podejmę decyzję o rozstaniu- choć ostrze mi odpowiada, to takie akcje uważam za niedopuszczalne przy nożu za średnią wojewódzką.
Wiem że istnieje Loctite itp, ale to tak jakby kupić żonie pas cnoty po tym jak już i tak dała dupy listonoszowi.... a loda dalej może zrobić.
Plung lock niby trzyma, ale jednak coby mieć luz o własny zadek zacząłem używać tego znienawidzonego przez niektórych suwaka zabezp na grzbiecie rękojeści.  

Dawajcie co tam kto zaliczył.


<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia  ]</span>

Offline Seiken

  • knifemaker
  • Opinii: (8)
  • *
  • Wiadomości: 979
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 18-11-2005, 21:07:55 »
Nosiles go na klipie czy luzem w kieszeni ?
Ja mialem brzydka przygode  z automatem  UDT , nosilem go luzem w kieszeni , nie zauwazylme kiedy sie otworzyl , i paskudnie rozciolem sobie kciuk ( blizna zostala do dzisiaj).
Smieszna ale bezkrwawa a auto Lone wolf , podczas przyjacielskiego uprawiania BJJ z synem , on nagle odskoczyl odemnie ja oparzony , noz otworzyl mi sie w kieszeni , kawalek czuba przeszedl przez spodnie i "dziobnol" mi chlopaka.NA szczecie niz groznego.
Obydwa wypadki z nozem noszonym w kieszeni , z nozem na klipie nigdy nic mi sie nie przytrafilo

Offline lukaszki

  • Opinii: (36)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1959
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fuck art let's kill
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 18-11-2005, 21:40:30 »
kup Amfa manuala
Endless tears
Forever joy
To feel most every feeling
Forever more

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 18-11-2005, 21:50:32 »
ja do tej pory mam Udt z 2002 roku, trzymam go już tylko przez sentyment bo wiele razem przeżyliśmy . Napewno jednak nie kupie już nigdu produktu mictrotecha , przereklamowane NIC . Mój UDT dostał bladeplay`a po 2miesiącach , po 3 wypadły 2 śróbki łaczące 2 częćci chwytu , okozało sie e nie da sie ich wkręcić bo gwint jakoś wyparował ( TERAZ ZAKRĘCONE NA POXYLINIE ) , po 6miesiącach pękła sprężyna , i wydane wtedy 800 zeta poszło w chuj    ~:(  , uzywan go do tej pory choć zadowolony z niego nie jestem
to mój przypadek - ale chyba nie jestem odosobniony hehehehe
zdrówka
marcins

Offline Blacha

  • heretyk
  • japonskienoze.pl
  • Opinii: (83)
  • *
  • Wiadomości: 5767
  • Płeć: Mężczyzna
  • cham i prostak
    • moje filmiki z nożami
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 18-11-2005, 21:59:14 »
w sumie chyba sie ciesze ze wymieniłem ampha na co innego ;)
- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? -spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? - Nic wielkiego -zapewnił go Puchatek. - Pamiętaj tylko, aby zginąć z mieczem w dłoni, inaczej nie dostaniesz się do Valhalli.

Offline Akme

  • Backpacker
  • Opinii: (39)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1476
  • Płeć: Mężczyzna
  • Backpacker
    • Akme on Picasa
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 19-11-2005, 09:45:47 »
Nie ma to jak Amphi manual - jedna z lepszych konstrukcji w swiecie folderow. Oczywiscie IMHO ;)
Amhibianem auto mialem przyjemnosc sie kiedys pobawic... BP jak cholera, mimo, ze noz mial ze 2 miesiace.
Szwoleżer Crew - KNAK - Łoś Tracker Team

"Nam nad głowami rosną chmury, kłęby, dymy, grzyby, obłoki...
I jeszcze widzimy kontury rzeczy, kolorów boki"

Offline Krętacz

  • Opinii: (20)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 839
    • flytyer.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 19-11-2005, 10:10:55 »
 Ufff... Dzięki chlopaki za te rewelacje. A tak mi się marzył UDT...Juz kasę zaczynałem zbierać..
  K.
Ukłony - Krętacz
http://flytyer.pl/

Tracimy w życiu mnóstwo czasu na niepicie piwa...

Offline golmen

  • Opinii: (30)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • patrz szwagier jaka frańca
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 19-11-2005, 11:53:27 »
-Seiken - nosiłem go na klipie w tylnej kieszeni - wtedy sie otworzył podczas jazdy samochodem prawdopodobnie , a  na klipie w bocznej M65 (na prawym udzie)  odkręciły mi sie śrubki - jak wnioskuje wskutek drgań wywoływanych przy stawianiu kroków --- ale to kuuuuu nie powinno mieć miejsca przeca, a w plung locku jest już taki kanion wyżłobiony od otwierania, że czasem klawisz nie odbija do samej góry przy zamykaniu noża, tylko się blokuje jakieś 0,25~0,5mm niżej i wtedy w stanie złożonym ostrze ma luzy - co nie miało miejsca w nowym nożu.
-lukaszki - chyba masz rację, ale jak już będę wymieniał na inny, to pewnie spróbuje jakiś inny model, myślałem niegdyś intensywnie o CMTX .... ino już nie bardzo wierzę w MT
- marcins - a może byś mi zrobił jakiegoś zgrabnego fixeda z D2 na codzienne wyposarzenie?  :) na człon pompować kasę w  cudzoziemca, jak rodaki takie zdolne?!
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 19.11.2005r.- 11:55 ]</span>

Offline PiterM

  • Opinii: (96)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 731
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #8 dnia: 21-03-2006, 15:21:03 »
Marcin, poszła ci sprężyna w UDT? A email masz? NO!
Instagram: @piotr_ma

... a w kieszeni Sebenza

Offline kamboras

  • Opinii: (478)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 987
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #9 dnia: 21-03-2006, 16:19:33 »
golmen, wytocz proces Marfione. Myślę, że przegrasz. Jeśli mnie pamięć nie myli, chwaliłeś się kluczem do tych cholernych radioaktywnych śrubek. Pewnie nimi kręciłeś  :rolleyes:  bo ja gdybym go miał  :(  to bym się nie oparł pokusie zajrzenia do środka  ;)   No i gwarancję szlag by trafił. Często to miałem, w nożach od różnych producentów. Póki ich nie ruszałem, wszystko było OK. Po rozkręceniu, już cały czas walczyłem ze śrubkami.
A jeszcze siedzieć na nożu automatycznym, bez włączonej blokady ( mówisz, że dopiero zaczniesz jej używać ), w czasie jazdy - więc wyboje i co i raz "dobijasz" tyłkiem przycisk - czy to wina noża, że odpalił ?
« Ostatnia zmiana: 21-03-2006, 16:33:50 wysłana przez kamboras »
wszystko bzdury nos do góry

Offline thorneb

  • Moderator
  • Opinii: (11)
  • *
  • Wiadomości: 1638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mad Dog addict
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #10 dnia: 21-03-2006, 18:14:21 »
Noszenie auto w kieszeni to mocno średni pomysł w/g mnie. Dużo łatwiej dostaje sie brud i nóż może sie pewnego dnia nie otworzyć. Auto powinno sie nosić w pochewce na pasku - takie moje zdanie

Offline peterskin

  • Powracający powoli do życia
  • FT Member
  • Opinii: (15)
  • *****
  • Wiadomości: 1341
  • Płeć: Mężczyzna
  • zakręcony ;)
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #11 dnia: 21-03-2006, 18:20:51 »
Po co komu automat schowany w pochewce na pasku?

Offline thorneb

  • Moderator
  • Opinii: (11)
  • *
  • Wiadomości: 1638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mad Dog addict
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #12 dnia: 21-03-2006, 20:16:28 »
Dla zwiększenia bezpieczeństwa.W pochewce raczej auto sie nie otworzy, bo nie ma na to miejsca. Jak ktoś potrzebuje auto do samoobrony to  polecałbym zrobienie dobrego kydexu ( były robione do Halo wiec i do zwykłego auto pewnie dałoby rade :) ) A już takiego OTF`a to w żadnym wypadku nie wolno nosić w kieszeni - jeśli dobrze pamiętam to do Halo dołączona była kartka z ostrzeżeniem że przenoszenie noża luzem w kieszeni może doprowadzić do uszkodzeń ciała albo śmierci ( w końcu tętnica udowa nie jest chyba tak daleko, prawda? )  w przypadku odpalenia ostrza

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #13 dnia: 21-03-2006, 20:58:06 »
Hi kamboras,

a BM probowales? ;)

Mojego ulubionego Griptiliana rozkrecalem wiele razy, jak bylo widac, mini Ambush tez kiedys w czesciach lezal, fotki sa na forum - zero problemow.

Ale tak serio to wiem o takich, ktorzy mieli/maja gorzej.
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline lukaszki

  • Opinii: (36)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1959
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fuck art let's kill
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #14 dnia: 21-03-2006, 22:15:59 »
No ale z tego co pamietam Grip i Ambush to nie automaty ;) a w auto szansa ze cos sie zle zlozy jest sporo wieksza.
Endless tears
Forever joy
To feel most every feeling
Forever more

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #15 dnia: 22-03-2006, 21:14:24 »
Jasne, ze nie, ale jesli dobrze odebralem, to kamborac pisal o nozach ogolnie.

Ale zeby na temat bylo, to ciekawi mnie co innego - jak to jest z tym "smiertelnym zagrozeniem" przy noszeniu Microtechowego OTFa w kieszeni, tetnica udowa itp. duperelami tak naprawde?

Z tego, co wiem na ten temat (na zywo niestety nie widzialem zadnego), to one sie nie otwieraja ot tak, po "nacisnieciu guziczka", tylko trzeba przesunac to suwadlo, co nie jest latwe. I czy one sie faktycznie otwieraja z taka sila, ze sa w stanie przebic cokolwiek "z przylozenia"?

Zreszta sam PiterM pisze w opisach w u siebie sklepie

"Ponieważ wysunięcie wymaga wstępnego napięcia sprężyny przyciskiem, mozna go całkowicie bezpiecznie nosić w kieszeni!".

He?

To ja juz bym sie bardziej mojego Mini Reflexa z obawial, zwlaszcza, ze to staruszek z pierwszych serii chyba, bez bezpiecznika - a i tak go luzem nosilem wiele razy , bo mnie klips wk...
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (96)
  • *
  • Wiadomości: 14773
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #16 dnia: 22-03-2006, 21:20:43 »
nie wyobrazam sobie odpalenia D/A OTF w kieszeni, naprawde potrzeba duzej sily do odpalenia.
nie mam pojecia jak jest z S/A.
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline lukaszki

  • Opinii: (36)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1959
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fuck art let's kill
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #17 dnia: 22-03-2006, 22:10:50 »
Ja tez sobie raczej nie wyobrazam. I w d/a i w s/a jest potrzebna naprawde duza sila. Ale to 'raczej' mnie troche martwi, wolalbym nie ryzykowac, szczegolnie w przypadku poweru z jakim otwiera sie MT S/A.
Endless tears
Forever joy
To feel most every feeling
Forever more

Offline thorneb

  • Moderator
  • Opinii: (11)
  • *
  • Wiadomości: 1638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mad Dog addict
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #18 dnia: 22-03-2006, 23:15:00 »
Jak bede w domu to poszukam pudełka od Halo i sprawdze co dokładnie pisze na kartce. Były tam jakieś ostrzeżenia na pewno. SA bym w kieszneni nie nosił w każdym razie. Każdy kto miał do czynienia z HALO pewnie podziela moje zdanie ;)

Offline kamboras

  • Opinii: (478)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 987
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Microwtopa- dla posiadaczy tradycyjnych automatów
« Odpowiedź #19 dnia: 23-03-2006, 10:32:59 »
O tak, HALO bym się obawiał. Ale nosiłem długo Scaraba i uważam, że to bardzo bezpieczny mechanizm. NIE ODPALI SAM z siebie bo wszystko tam jest w stanie luźnym. Podczas otwierania suwakiem najpierw ( i dopiero )  napina się sprężyna. Ja to robiłem kciukiem, sporą siłę musiałem w to włożyć, ale znakomita większość ludzi obojga płci, którzy go brali ode mnie do pooglądania, musieli odpalać go za pomocą dwóch rąk - jedną nie dawali rady. Impet jaki sprężyna nadaje klindze jest wystarczający do wyrzucenia klingi. Tak to obliczyli, że siły sprężyny wystarczy TYLKO na klingę. Jeśli cokolwiek stanie przed wylotem klingi to ta stanie. Sprawdzałem na własnej dłoni  :shades: ukłuło mnie, weszło na milimetr czy dwa, czyli nie przeszło nawet przez skórę.
wszystko bzdury nos do góry