Autor Wątek: eins, zwei, drei... proba nowego swiatla  (Przeczytany 1456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
eins, zwei, drei... proba nowego swiatla
« dnia: 03-12-2005, 18:03:04 »
mam nowa lampe, czyli nowe swiatlo...

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ladnie wyszly kolory tytanu, moge szybko zmieniac ustawienie oswietlenia i jest fajne, chlodne... edytka: i mozna ladnie zaznaczyc kontrast kolorystyczny trawionej stali i tej nie wytrawionej.
[ Redagowany dnia  ]

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 03-12-2005, 18:14:28 »
Faktycznie, ciekawe efekty, przynajmniej jak dla mnie laika fotograficznego.

A fotke tego MAXXa juz poslales Ralphowi? ;)
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 03-12-2005, 18:22:03 »
hmm... hmmm  8) jeszcze nie ;)

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (52)
  • *
  • Wiadomości: 21482
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 03-12-2005, 18:36:29 »
Buond :)

Trzeba szybko naprawic, niech sie chlopak uczy ;)
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 03-12-2005, 18:42:25 »
dobra, ale najpierw sobie rum punch zrobie...
a potem jakies psychodeliczne transy puszcze... a moze hardkor techno?

i wtedy podrzuce mu linki do zdjec maxxa.

Offline pieswidmo

  • Opinii: (11)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 305
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 03-12-2005, 20:18:51 »
Dużo lepiej. W końcu widać o co chodzi w tych nożach. Dla mnie noże i fotki sam konkret!
pozdrawiam
pieswidmo

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 03-12-2005, 20:38:09 »
nie? mi tez sie podoba pod wzgledem odwzorowania rzeczywistych kolorow.

Offline jawor

  • Opinii: (2)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 815
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 03-12-2005, 22:14:28 »
Ten czwarty intrygujący i fajny  :)
>THINK TWICE CUT ONCE<

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 03-12-2005, 23:10:58 »
A co to jest ten pypeć co wypadł koło maxxa?

:)

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 03-12-2005, 23:53:19 »
a kawalek rzezbionego kiedys dremelem dla rozrywki tytanu, a potem anodyzowanego termicznie (taka probka ile mozna kolorow nad palnikiem wycisnac).