Autor Wątek: pare pytan  (Przeczytany 5453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline podrywacz85

• Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
pare pytan
« dnia: 15-12-2005, 16:02:47 »
slowem wstepu: na niczym sie nie znam nic nie umieim jestem zielony ale mam pare pytan dlatego wale tu a nie w kacie
  ;)

1. przegladajac dywagacje "pchniecia czy ciecia" zaczalem sie nad tym glebiej zastanawiac. doszedlem do tego ze mianowicie pchniecia sa skuteczniejsze ze wzgledu na gruby ubior (np. skora) gdzie ciecie jest po prostu nieskuteczne. oczywiscie wiadomo jak pojdzie na gole cialo to inna sprawa. ale nikt goly nie chodzi a szyja to trudny cel... dlatego moje pytanie brzmi nastepujaco(bo tego nigdzie nie widzialem  w tym dziale i prosze o nie przesuwanie do ogolnego  :D ):

jaki ksztalt ostrza jest najodpowiednijeszy do walki? z tego co sie orientuje to tanto niby lepiej przebija, duzy luk ostrza to lepsze ciecie. mysle nad nozem ktory laczy w sobie 2 cechy prawdziwego fightera. tzn zeby byl zajebisty do ciec(i skora to zadna przeszkoda...a na pewno mniejsza niz przy innych nozach), a przy tym mial syty czubek czyli dobra penetracje.

myslac i myslac zastanawialem sie nad roznymi ksztaltami. co lepsze? cos ala bowie, tanto, chinook, persian, afck? i do tego jaki jest najlepszy szlif? slyszalem ze do ciez to wklesly. czyli np taki wklesly + jaki ksztalt? czekam na sugestie. szczegolnie od tych co cieli nie tylko kartony. ale nie mowie o killerach  ;) . chodzi o noz do walki po prostu.

2. sadze ze taki nonz powinien nie miec w chuj olbrzymiego ostrza. tasak to tasak a tasakami sie nie tnie. dlatego typowe kilkudziesieciocentymetrowe bowie z XIX mi nie podchodzi. i po miescie tez z tym nie bede chodzil. mysle ze maly taki, poreczny, bylby w sam raz. na mysl przychodzi mi znow vertigo firmy k.

pozdrawiam i mam nadzieje na konstruktywna dyskusje  8)

Offline Guldan

• knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)