Autor Wątek: Nowosci od Spyderco  (Przeczytany 4525 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gacman

  • Opinii: (7)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 201
Nowosci od Spyderco
« dnia: 01-02-2005, 20:12:24 »
Na zagranicznych forach pojawily sie informacje o jakis nowych pajaczkach.
Spyker: zaprojektowany prze Kena Onion'a zrobiony przez spyderco .....taki Bump w sumie z dziurkami od skirmisha ;)
Srednio fajny jesli mam byc szczery ;)







Maja nas tez uraczyc Drop point D'Allara (ciekawe czy to kolejny rescue z zabkami czy jakis uzytek w raczce od "starego" D'Allara)
[ Redagowany dnia  ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damntation. Amen.

Offline logan

  • FT Member
  • Opinii: (85)
  • *****
  • Wiadomości: 1086
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 01-02-2005, 20:50:57 »
Mało pajęczy jak dla mnie :(
Los sprzyja gotowości umysłu.......

Offline qkiel

  • defetyszytystyczny rzepa imitator
  • Opinii: (26)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3330
  • Płeć: Mężczyzna
  • awatar "Blue Vampire" by Adam Rakowski
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 01-02-2005, 23:12:15 »
zarabisty !
tylko po co linerlock ? compresion-lock mogli dac juz kurde no, no nawet backlocka !
niech robia wiecej rezczy od Cebulki bo gosc ma przepiekny styl (zauwazyliscie ze wszyscy ida w lekkie recurve i nieco "pomieszane" wzornictwo ? :] )
"A mądrość zawsze oznacza brak pewności czegokolwiek. Poza tym może, że niczego się nie wie." Jacek Sobota "Głos Boga" str. 132
Wiedza jest jak spirytus, tylko tęgiej głowie sluży.
Czas to Szczescie.

Offline gacman

  • Opinii: (7)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 201
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 01-02-2005, 23:29:46 »
Cytat: qkiel
(zauwazyliscie ze wszyscy ida w lekkie recurve i nieco "pomieszane" wzornictwo ? :] )


Zauwazylismy :)
Normalna sprawa (przynajmniej dla mnie ;) )
Ludzie chca sie czuc oryginalni....producenci chca sie wyrozniac wsrod innych firm,
producenci filmowi szukaja wymyslnych zabawek do swoich produkcji ...itd,itd
Wydaje mi sie tez ,ze przy obecnym "design'ie" za nozami bardziej przemawia wyglad niz ich walory uzytkowe wzgledem tego ksztaltu.
Ciekawe jest to ze np. spyderco od zawsze sie wyroznialo ksztaltem, ale za tym przemawia ogromna ergonomia (nie liczac okazyjnych modeli calkowicie zaprojektowanych przez makerow, jak np. Pana Oniona)
Marketing
Ale to OT ...inna bajka ;)

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damntation. Amen.

Offline Felini

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 242
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 03-02-2005, 18:00:45 »
To może być najładniejszy pająk jakiego widziałem (jak do tej pory podobały mi się jedynie: 1 persian - szkoda że taki mały ,2 chinook  i 3 starmate) ... ale to może dla tego że  z reguły podobają mi się prace Oniona .
Vaya con Dios Amigos

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (96)
  • *
  • Wiadomości: 14772
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 03-02-2005, 22:33:41 »
nie taki zly, ale nawet jakby kosztowal polowe ceny to nie kupie.

Cytat: Felini
To może być najładniejszy pająk jakiego widziałem (jak do tej pory podobały mi się jedynie: 1 persian - szkoda że taki mały ,2 chinook  i 3 starmate) ... ale to może dla tego że  z reguły podobają mi się prace Oniona .


!dodge dokladnie te same 3 pajaki mi sie podobaja...
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline Felini

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 242
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 04-02-2005, 17:13:02 »
To może poprostu są ładne  ;)
Vaya con Dios Amigos

Offline G3d

  • Plugawy Poganin
  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (39)
  • *
  • Wiadomości: 2042
  • Płeć: Mężczyzna
  • Człowiek Kydex
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 12-02-2005, 01:10:10 »
Byrd knives:

Meadowlark
 


Oraz

Cara Cara
 

Sa juz od jakiegos czasu  dostepne na  [link=http://newgraham.com]NewGraham[/link]

Taki oto pozny newsik, nie widzialem info na forum, mozektos jescze nie wiedzial :)
Metrotactics 2004
G3D - CUSTOM CNC GEAR na Facebooku

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 12-02-2005, 09:34:27 »
ino zbyt onionowaty a za malo spajderkowaty.
i za bardzo skirmiszowy.
nie podoba mi sie.

Offline Freeze

  • Postperfekcjonista
  • Opinii: (14)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 409
  • Ukochany Przywódca
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 12-02-2005, 10:01:55 »
ani interesujący onion, ani tez ciekawy styl spyderco - ni pies ni wydra coś na kształt... jeśli chodzi o mnie, to chyba: starmate, harpy i Howard Viele (kompletnie różne, ale każdy jedyny w swoim rodzaju) Tego na pewno nie kupię
The skyline was beautiful on fire / all twisted metal stretching upwards / everything washed in a thin orange haze
I said: "kiss me, you're beautiful - these are truly the last days"

Offline logan

  • FT Member
  • Opinii: (85)
  • *****
  • Wiadomości: 1086
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 12-02-2005, 16:27:27 »
NO nie wiem jak on to zrobil ale zaczyna mi sie coraz bardziej podobac
Los sprzyja gotowości umysłu.......

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (96)
  • *
  • Wiadomości: 14772
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 12-02-2005, 21:51:16 »
Navigator II



glownia 2.25", stal VG-10, SRP ~100$

taki drobiazg ;)
nie mam pojecia kiedy bedzie w sprzedazy
[ Redagowany dnia 12.02.2005r.- 21:53 ]
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline Akme

  • Backpacker
  • Opinii: (39)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1476
  • Płeć: Mężczyzna
  • Backpacker
    • Akme on Picasa
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 12-02-2005, 22:17:43 »
O! I to jest Spyderco :)
Szkoda tylko, ze okladziny SS... nie lubie... wolalbym G10
Szwoleżer Crew - KNAK - Łoś Tracker Team

"Nam nad głowami rosną chmury, kłęby, dymy, grzyby, obłoki...
I jeszcze widzimy kontury rzeczy, kolorów boki"

Offline Liczmistrz

  • Nozownik Karateka
  • Opinii: (6)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Twoj Stary!
    • Warszawski Klub Kyokushin Karate
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 12-02-2005, 23:53:04 »
IMHO okladziny SS sa niefajne. Tak samo Smokowe Police jest obrzydliwe.
KFP - Knives For Pleasure ;-)
GuldanoGeocamo & Stary Szczepana Fan :D
9/23

Offline G3d

  • Plugawy Poganin
  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (39)
  • *
  • Wiadomości: 2042
  • Płeć: Mężczyzna
  • Człowiek Kydex
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 13-02-2005, 00:41:04 »
SS jest super, ino szkoda ze brak srobkow, no ale.... taka to juz jest sztuka.
Metrotactics 2004
G3D - CUSTOM CNC GEAR na Facebooku

Offline Akme

  • Backpacker
  • Opinii: (39)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1476
  • Płeć: Mężczyzna
  • Backpacker
    • Akme on Picasa
(Bez tematu)
« Odpowiedź #15 dnia: 13-02-2005, 01:16:52 »
Dla mnie nie bardzo - jest sliska, ciezka i kiepsko wyglada ;)
Przynajmniej w tych nozach, ktore ogladalem (np. Native II)
Zdecydowanie wole tanszy zytel...

No, ale co kto lubi ;) Na pewno SS wyglada bardziej elegancko.
Szwoleżer Crew - KNAK - Łoś Tracker Team

"Nam nad głowami rosną chmury, kłęby, dymy, grzyby, obłoki...
I jeszcze widzimy kontury rzeczy, kolorów boki"

Offline Liczmistrz

  • Nozownik Karateka
  • Opinii: (6)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Twoj Stary!
    • Warszawski Klub Kyokushin Karate
(Bez tematu)
« Odpowiedź #16 dnia: 13-02-2005, 10:49:05 »
Tak, ale jak sie BP zrobi to trzeba mlotkiem przybijac bo inaczej nie idzie...
SS owszem ale tylko na pokaz i nie do ciezszej pracy.
KFP - Knives For Pleasure ;-)
GuldanoGeocamo & Stary Szczepana Fan :D
9/23

Offline kostek.ok

  • Opinii: (58)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1822
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #17 dnia: 13-02-2005, 11:16:00 »
Za dużo dziur 1 wystarcza aż nadto i jak by takie g10 bez bajerów jak w paramilitary to by było całkiem fajne

Offline qkiel

  • defetyszytystyczny rzepa imitator
  • Opinii: (26)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3330
  • Płeć: Mężczyzna
  • awatar "Blue Vampire" by Adam Rakowski
(Bez tematu)
« Odpowiedź #18 dnia: 13-02-2005, 23:54:33 »
a ja sie dziwilem czemu salse wycofuja ;)
g10 + srubka i byloby pieknie
"A mądrość zawsze oznacza brak pewności czegokolwiek. Poza tym może, że niczego się nie wie." Jacek Sobota "Głos Boga" str. 132
Wiedza jest jak spirytus, tylko tęgiej głowie sluży.
Czas to Szczescie.