Autor Wątek: Taki fajny Seikenowy kozik :)  (Przeczytany 1866 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adiblue

  • Opinii: (336)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1729
  • Płeć: Mężczyzna
Taki fajny Seikenowy kozik :)
« dnia: 01-01-2006, 22:33:56 »





















Tak wygląda nóż po intensywnym użytkowaniu :)
bo hobby nie może być protezą życia, ale jego idealnym dopełnieniem!

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 01-01-2006, 22:44:35 »
Adam właśnie to spracowanie nadaje mu chrakteru :) ,
hehe a jaka piekna luśnia tam lezy :)
pozdrówka
marcins

Offline bagnet

  • Opinii: (224)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3238
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak feniks z popiołu
    • Bayonet Belts - taktyczne pasy Bagneta Autoryzowany dystrybutor AustriAlpin, producenta klamer Cobra. Pasy, szelki, uprzęże, lonże i akcesoria na indywidualne zamówienie.
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 01-01-2006, 22:57:53 »
Webley stingray, jeśli dobrze poznaję...
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 01.01.2006r.- 22:58 ]</span>
Bayonet Belts - taktyczne pasy Bagneta


Przez moje ręce przeszło 147 fixedy, 132 foldery, 11 tooli, 19 siekierek, trochę scyzoryków.
Moje opinie są subiektywne, ale oparte na doświadczeniu, a nie na wymyślaniu.

LightRain

  • Gość
  • Opinii: (0)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 01-01-2006, 23:40:56 »
ehh,,, zawsze mi się ten kozik podobał. Chciałbym taki mieć   :(

Offline cahir

  • M Power...
  • CZARNA LISTA
  • Opinii: (7)
  • *
  • Wiadomości: 596
  • &#169;@#|&#174;
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 02-01-2006, 00:51:54 »
Moj jest juz troszke krotszy... Wiem nie powinienem nim wycinac denek od puszek ale robilem to i sie czubek pogial. Juz mniej wiecej wyprowadzone.
oderint, dum metuant
To die with honor is a grand accomplishment for the warrior.
Only in one job you serve the country. Join the Army.

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 02-01-2006, 01:02:35 »
A mój i tak ładniejszy ;)

Offline adiblue

  • Opinii: (336)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1729
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 02-01-2006, 08:53:21 »
pewnie,ze stingray :) tego bezpiecznika manualnego nie sposob z zadnym innym pomylic ;)
A konusik tylko na niektorych fotkach wyglada jakby wogole pracowal.Ja tez jestem zdania ze noz z ryskami powstalymi od pracy wyglada lepiej niz nowy,a harakteru to i bez tego mu nie brakuje :D
Pozdrawiam



adiblue
bo hobby nie może być protezą życia, ale jego idealnym dopełnieniem!

Offline PiterM

  • Opinii: (96)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 731
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 02-01-2006, 09:25:31 »
Czy ja nie miałem kiedyś w reku tej sztuki? Fajne są te Konuski :D
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 02.01.2006r.- 09:25 ]</span>
Instagram: @piotr_ma

... a w kieszeni Sebenza

Offline kangoo

  • ~sługa psa swego~
  • Opinii: (84)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 9521
  • Płeć: Mężczyzna
  • Venit summa dies et ineluctabile fatum
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 02-01-2006, 09:48:11 »
Niezmiennie robi wrażenie ,teraz nawet większe . Ostatnie dwa zdjęcia -super.

Offline adiblue

  • Opinii: (336)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1729
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 02-01-2006, 10:20:23 »
Cytat: PiterM
Czy ja nie miałem kiedyś w reku tej sztuki? Fajne są te Konuski :D



Jak nie jak tak :) a kto inny by mu tak pochewkę poprawił :D
bo hobby nie może być protezą życia, ale jego idealnym dopełnieniem!

Offline peterskin

  • Powracający powoli do życia
  • FT Member
  • Opinii: (15)
  • *****
  • Wiadomości: 1341
  • Płeć: Mężczyzna
  • zakręcony ;)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 02-01-2006, 11:08:41 »
Ostatnio noszę ten typ przy pasie

Fajne foty  :!

edytka:

Może wrzućmy do tego tematu więcej Konusów niech wreszcie ujrzą światło lampek przy monitorach Należy im się to od dawna  :?
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 02.01.2006r.- 11:53 ]</span>

Offline buzz

  • Ursus americanus ;)
  • Opinii: (42)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2815
  • Płeć: Mężczyzna
  • bydle niedobre
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 02-01-2006, 12:44:05 »
Cytat: peterskin

Może wrzućmy do tego tematu więcej Konusów niech wreszcie ujrzą światło lampek przy monitorach Należy im się to od dawna  :?


Zajebisty pomysł - zakładać proszę osobny topic i obfotografować wszystkie dostępne :) :) :)
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 02.01.2006r.- 12:44 ]</span>
Tak, jestem nietolerancyjny i bardzo proszę to uszanować.