Autor Wątek: SharkTracker Cooperation Dżojn Wenczer  (Przeczytany 2114 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RaF

  • Opinii: (31)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 316
SharkTracker Cooperation Dżojn Wenczer
« dnia: 09-01-2006, 19:22:30 »
Ostatni zlot Knives jaki się odbył - u Bodo - zaowocował pewnym projektem wynikającym z zaszczepu jaki dokonał na mnie dobry kumpel od wspólnego zjadania karkówki - Bodo :] Kto zna ten wie 8] Męczył i męczył - tracker, tracker . ..... ...... .... tracker ..... - i trafił w czuły punkt - cholera :] Zakochałem się w tym nożu. Oczywiście wystarczy zerknąć na trackera z TOPS aby się szybko odkochać ;] ale idea nie polegała na kupieniu ale zrobieniu :]
Po niespełna roku  Bodo naszliwoał stali na próby co niemiara :] Jedna sztuka trafiła do mnie (po wstepnym projekcie) i uderzyłem w czuły punkt innego znanego gościa - również takiego, co lubi w piwnicy siedzieć - MarcinS :] Godziny gadania z tym zmrolem i kompromisowe robienie projektu (gdyż gusta nożowe mamy zupełnie odmienne - no! - po za LMSem od Busse ;] ), setki maili i mamy projekt zaakceptowany przez Bodo (jako jeden z wielu). Teraz Marcins zabiera się za resztę - taką małą leciutką robotkę ;] ;] ;] Warto współpracować - jest zajebiście ;)


Projekt końcowy (no - może jeszcze coś się zmieni ;] )




No i foto po obróbce Bodo (dobra robota, nie ma co 8] )



8)

<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia  ]</span>
______________________________________________
"Kto uważa ludzi za stado i ciągle przed nim ucieka, ten musi liczyć się z tym, że to stado dogoni go i weźmie na rogi" /Nietzsche/

A niech mnie chuje biorą na rogi, ja ich pierdole! .™ :>

Offline Blacha

  • heretyk
  • japonskienoze.pl
  • Opinii: (83)
  • *
  • Wiadomości: 5767
  • Płeć: Mężczyzna
  • cham i prostak
    • moje filmiki z nożami
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 09-01-2006, 20:54:18 »
dla mnie wyjebany w kosmos
wkurwiasz mnie RaF - za fajne masz noże a ja za dawno Cie nie widziałem
- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? -spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? - Nic wielkiego -zapewnił go Puchatek. - Pamiętaj tylko, aby zginąć z mieczem w dłoni, inaczej nie dostaniesz się do Valhalli.

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 09-01-2006, 21:09:44 »
A ta dziurwa na płazie to po co? ;)


Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 09-01-2006, 21:11:25 »
Cytat: wysz
A ta dziurwa na płazie to po co? ;)


hehehehe , pewnie na wyważenie :)
zdrówka
marcins

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 09-01-2006, 21:18:23 »
A ja myślałem, że na tuszonkę albo skumbrie w tomacie. :)

RussianSoldier

  • Gość
  • Opinii: (0)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 09-01-2006, 21:20:11 »
Dziura .... nigdy nie wiadomo kiedy i do czego może się przydać  8)

Offline wojtekn

  • knifemaker
  • Opinii: (57)
  • *
  • Wiadomości: 3569
  • ciulkwens zmienilem nicka
    • NIE ROBIE NOZY NA ZAMOWIENIE
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 09-01-2006, 21:20:43 »
a nie lepiej zrobic pelne piny zamiast rurkowych jak na rysunku, zamiast dziure w ostrzu wycinac??
NIE ROBIE NOZY NA ZAMÓWIENIE
koń roboczy nie musi być uwalony gównem po samą grzywę, żeby był roboczy[pecado]
Nie każdy chce żeby jego wiedza (i niektóre kruczki podnoszące jakość i estetykę) wyszła, że tak napiszę - na jaw!

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 09-01-2006, 21:27:49 »
Cytat: ciulkwens
a nie lepiej zrobic pelne piny zamiast rurkowych jak na rysunku, zamiast dziure w ostrzu wycinac??

ciulkwens , to taki żart był z tym wyważaniem :) to ma ciażyć na ostrze , dziurka taka ozdobna raczej , pusta duża powierzchnia płaska  była więc czemu nie .
zdrówka
marcins

Offline kroko

  • knifemaker
  • Opinii: (91)
  • *
  • Wiadomości: 2585
  • Płeć: Mężczyzna
    • blejdart
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 09-01-2006, 23:05:35 »
Jest,jest......no brak mi słów.

Offline podrywacz85

  • Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 856
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 09-01-2006, 23:40:44 »
bardzo mi sie podoba bo tracker tez mi chodzil po glowie. ale ten jest lepszy od oryginalu nawet. i chcialbym sie jeszcze dowiedziec tak offtopowowo w czym jest zrobiony ten projekt  :? ? bo bardzo ladny  :D

Offline burzum

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 147
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 09-01-2006, 23:45:03 »
gruby pin rurkowy pozwalaja na manipulacje nozem jedna reka - przynajmniej jeden z nich.
widzialem bodowe trackery, ale dla mnie hitem sa inne jego noze.
Co do tego trackera to szkoda mi tego kawalka tanga, ktory zostal obciety przy projekcie - moglby bardziej isc w pistol grip. Jezeli okladziny maja byc tak, jak na rysunku, czyli do konca rekojesci, to wydaje mi sie ostatni pin-dziurka bedzie nieszczesliwie umieszczony przy grubym g10.
Nie podobaja mi sie zaokraglenia rekojesci, ale to wymuszone ergonomia pewnie. I chyba za duzo tych pinow.

Zrobisz tappered tang ?

Bez urazy, ja sie nie znam, pisze tylko co mysle.

pozdrawiam,

Piotr
Najlepszy nóż to ten, ktory mam przy sobie.
'Osobiste' nie zawsze oznacza 'ważne'.

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 09-01-2006, 23:52:22 »
Fajny projekt i nie łatwy do wykonania. Jedno co mi nie pasi, to dziura w klindze, ale ja generalnie konserwatywny jestem.

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 09-01-2006, 23:54:12 »
Cytat: burzum
gruby pin rurkowy pozwalaja na manipulacje nozem jedna reka - przynajmniej jeden z nich.
widzialem bodowe trackery, ale dla mnie hitem sa inne jego noze.
Co do tego trackera to szkoda mi tego kawalka tanga, ktory zostal obciety przy projekcie - moglby bardziej isc w pistol grip. Jezeli okladziny maja byc tak, jak na rysunku, czyli do konca rekojesci, to wydaje mi sie ostatni pin-dziurka bedzie nieszczesliwie umieszczony przy grubym g10.
Nie podobaja mi sie zaokraglenia rekojesci, ale to wymuszone ergonomia pewnie. I chyba za duzo tych pinow.

Zrobisz tappered tang ?

Bez urazy, ja sie nie znam, pisze tylko co mysle.

pozdrawiam,

Piotr

po Bogdanie to za dużo roboty nie bedzie , zwykła kosmetyka i już :)
Piotrze umieszczenie dziurki na linke nie zaszkodzi G10 , wkońcu to wasze solidne :) juz to stosowałem , 3 rurki to jeszcze nie tak duzo przy takim  bydlaku , a nada to rekojeści optycznej lekkości , zreszta to tylko projekt , chodziło nam głównie w nim o oborys całego noża  , a pierdołkami bedziemy sie zajmować pod koniec . Co to jest ten tappered tang?   %-6  nie trzymaja mi sie głowy te anglojęzyczne nazwy .
Kto by sie urażał , Piotr własnie po to jest ten topik co by przedyskutować zagadnienia :)

zdrówka
marcins

Podrywacz , projekt robiony w corelu

<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 09.01.2006r.- 23:57 ]</span>

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 10-01-2006, 01:18:24 »
Marcinu zmrolu!
"Tappered tang" to przeca zwężajacy się trzpień pomiędzy okładzinami (i zwiazany z tym problem z dopasowaniem okładzin i pinów)
Ja, nie-nozorób muszę cię mistrzu uczyć?

Wiszisz mi nóz, jak nic ;)




Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 10-01-2006, 01:30:23 »
Cytat: wysz
Marcinu zmrolu!
"Tappered tang" to przeca zwężajacy się trzpień pomiędzy okładzinami (i zwiazany z tym problem z dopasowaniem okładzin i pinów)
Ja, nie-nozorób muszę cię mistrzu uczyć?

Wiszisz mi nóz, jak nic ;)




aaa to juz wiem , technicznie nie jestem w stanie tego osiągnąc , a do tego ten nóz z założenia ma być wielki skurw...... więc po co go odchudzać :)
zdrówka
marcins
ps teraz to sie miszczu piszę panie leśnik ;)