Autor Wątek: pikutek victorinox`a  (Przeczytany 7381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
pikutek victorinox`a
« dnia: 12-01-2006, 12:22:50 »
wczoraj byłem coś załatwić w myśliwskim , patrze - pikutków lezy ze miło :) wziąłem sobie jednego

przyjechałem rozpakowałem , pociąłem co nieco i .... :) wiadomo głupie pomysły po głowie zaczęły chodzić , g10 zielone od burzuma poszło pod brzeszczot
rachu ciachu i oto nowa twarz pikuta,






zdrówka
marcins



<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia  ]</span>

Offline Hakas

  • Opinii: (6)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1806
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 12-01-2006, 12:24:43 »
Ty to masz pomysły i zapał.
Ciekawe
Pozdrawiam Hakas
Wędruję poprzez świat polując, walcząc
 i uzdrawiając

Przeklęty, kto miecz swój trzyma z dala od krwi - Bellicosa anima
Damnatus, qui gladio suo ab sanguem reservat - Bellicosa anima

Offline Fred

  • knifemaker
  • Opinii: (25)
  • *
  • Wiadomości: 5476
  • Płeć: Mężczyzna
    • se bloguje ;)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 12-01-2006, 12:27:04 »
No nie, teraz to jest megawypasfullcustomtactical pikutek  :p
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 12-01-2006, 12:28:50 »
Wygląda jak opakowany w mydło :D

Przepraszam, wiem, że to niezamierzony efekt i głupie skojarzenie.

Stary - Tobie strach cokolwiek do ręki dawać powoli - człowiek na siku pójdzie i może noża nie poznać :-)
Oby Cię ten zapał nie opuścił, miszczuniu :-)
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 12-01-2006, 12:35:43 »
Cytat: pecado
Wygląda jak opakowany w mydło :D

Przepraszam, wiem, że to niezamierzony efekt i głupie skojarzenie.


hehe masz racje , a za co przepraszasz nie wiem :) , wygląda tak dziwnie bo to półtransparentne g10 , jedbe mu jaieś nacięcia to znormalnieje :)
fotki wieczorem
zdrówka
marcins

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 12-01-2006, 12:41:17 »
Kuchnia pełna taktyczności i blackwoodowatości. :) Szkoda tylko, że wziąłeś bezzębnego pikutka.

Offline kmicic

  • offtopowy skrytożerca
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1899
  • Płeć: Mężczyzna
  • stupido ergo sum
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 12-01-2006, 13:09:42 »
fajnie wyglada przeciez, do twarzy mu :)

a tę oryginalną "rączke" (bo inaczej nie mozna chyba tego nazwac) to jak sciągnales ??
Uwolnić NOŻE [Hakas]

variatio delectat

Offline Tui

  • knifemaker
  • Opinii: (6)
  • *
  • Wiadomości: 643
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 12-01-2006, 15:11:48 »
no kurde że ci sie chciało. A ostrze nawiercałeś i wklejałeś czy sklejałeś 2 okładziny wokół ostrza?          

Offline Tui

  • knifemaker
  • Opinii: (6)
  • *
  • Wiadomości: 643
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 12-01-2006, 15:11:50 »
no kurde że ci sie chciało. A ostrze nawiercałeś i wklejałeś czy sklejałeś 2 okładziny wokół ostrza?          

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 12-01-2006, 15:43:58 »
Cytat: tui
no kurde że ci sie chciało. A ostrze nawiercałeś i wklejałeś czy sklejałeś 2 okładziny wokół ostrza?          

a czego miałoby sie nie chcieć , zawsze to jakieś nowe doświadczenia :)
osrze wydłubałem z orginalnej rączki , podszlifowałem w dwuch kawałkach g10 miejsce na niego zapaciałem zywicą , zcisnąłem i juz . Potem tylko odrobina cierpiwości i gotowe .
Ponacinałem go troche , teraz to takie bardziej toxyczne mydło :);)


zdrówka
marcins

<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 12.01.2006r.- 16:45 ]</span>

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 12-01-2006, 15:49:12 »
Może to durny pomysł, ale jak na niego patrzę, to aż się prosi o pochewkę, też taką mydlaną.
Pozdrawiam.

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 12-01-2006, 15:49:37 »
wlasnie mialem napisac: wez go ponacinaj. zajebisty!!!

no i t1, dobra latarka...

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 12-01-2006, 15:53:08 »
Kubek , jak dopadne kawałka kydexu  bedzie pierwsza moja pochewka- na grzybki , na rybki , na grilla w sam raz :) ( jakaś taka Kwicołowska co by na szyje )
T1 mam juz ja od roku i jestem wielce zadowolony , nic więcej mi nie potrzeba :)
zdrówka
marcins

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 12-01-2006, 15:57:33 »
A czemu pochewka nie może być z g10?? Nie myślałem co prawda, o noszeniu takiego nożyka w teren, jeno tak, dla samej formy.

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 12-01-2006, 16:03:23 »
Cytat: Kubek
A czemu pochewka nie może być z g10?? Nie myślałem co prawda, o noszeniu takiego nożyka w teren, jeno tak, dla samej formy.

ja wiem ? kydex jakoś taki praktyczny jest :)
zdrówka
marcins
ps Kubek odbierz priva

Offline Mat S

  • Oberfeldfebel sztabowy
  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (11)
  • *
  • Wiadomości: 1038
  • Płeć: Mężczyzna
(Bez tematu)
« Odpowiedź #15 dnia: 12-01-2006, 16:13:37 »
Jak już napisałem na tym ZŁYM forum, kolorek podchodzi chirurgom z bloku operacyjnego do ciuchów :)
Więc się nadaje do apteczki.

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
(Bez tematu)
« Odpowiedź #16 dnia: 12-01-2006, 16:14:05 »
A może połączyć te koncepcje?
Sama pochewka z G10 - żeby ładnie wyglądało, zaś z kydexu jedynie system mocujący (inspiracji można poszukać w topicu Seikena, w okolicy telefonów komórkowych).
Sam kydex - możliwie dyskretnie i elegancko wkomponowany dawałby wówczas możliwość przytroczenia (jakoś) i zacisk blokujący ostrze w pochewce.
Postaram się wieczorem coś naszkicować odręcznie i wrzucić skan.
Co Ty na to?
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #17 dnia: 12-01-2006, 16:17:44 »
popatrzyć można :) , jednak wydaje mi sie ze może wyjśc z tego taka buła ,  a ma to być maxymalnie proste i funkcjonalne :), sam kydex byłby płaski , 2 otworki na linlę i już
zdrówka
marcins

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
(Bez tematu)
« Odpowiedź #18 dnia: 12-01-2006, 16:25:18 »
Bardziej widziałem to jak pióro (do pisania) z szelkami, niż opakowaną bułę.
Kydex nie pokrywałby całej powierzchni, tylko dawałby "uchwyty", niezbyt nachalne
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline marcins

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 697
  • ..........
(Bez tematu)
« Odpowiedź #19 dnia: 12-01-2006, 16:30:44 »
Cytat: pecado
Bardziej widziałem to jak pióro (do pisania) z szelkami, niż opakowaną bułę.
Kydex nie pokrywałby całej powierzchni, tylko dawałby "uchwyty", niezbyt nachalne

spoko , ja wyraziłem tylko swoje obawy co do wyglądu , co nie znaczy ze nie jestem ciekaw twojego szkicu :) - czekam
zdrówka
marcins