Autor Wątek: solution 888 a MFS  (Przeczytany 2801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lothian

• Quis ut Deus ?!
  • Opinii: (6)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • Quis ut Deus ?!
solution 888 a MFS
« dnia: 14-01-2006, 17:10:35 »
Przy okazji małej dyskusji o Striderach w dziale "Galeria" zamieściłem swój problem, ale chyba umknął (nie chciałem zakładać nowego topicu). No więc skoro tam umknął, to zakładam tu  :)
A więc stało się. Długo się broniłem, ale chyba dopadła mnie "choroba striderowa". Nie wiem, nie znam się (Nie chcę się znać - na Swaroga!!!), nie umiem, nie rozumiem (siebie ) więc mi pomóżcie. Albo Buck Strider Solution 888, albo MFS. Jeden z nich. Który i dlaczego właśnie ten? Oba noże są podobne i praktycznie do tego samego, i mają podobne właściwości. Powiedzcie coś, co mnie przekona do jednego z nich, bo na dwa mnie nie stać ;)  Acha! Tylko z pełnym płaskim szlifem. A co, tak właśnie chcę i już! 8)

"I nastąpiła walka na niebie" (Ap 12, 7)
"A diabła, który ich zwodzi, wrzucono do jeziora ognia i siarki, tam gdzie są Bestia i Fałszywy Prorok. I będą cierpieć katusze we dnie i w nocy na wieki wieków."
(Ap 20, 10)

Offline Blacha

• heretyk
  • japonskienoze.pl
  • Opinii: (83)
  • *
  • cham i prostak
    • moje filmiki z nożami
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 14-01-2006, 19:04:17 »
MFS jest mneijszy, ma krótszy chwyt i dla mnie zupełnie niewygodny
solution ma większą rekojeść (nie gubi sie mały palec), okładziny z G10 i leży naprawde zajebiście przy tym jest większy i napewno ma lepsze parametry (wyższy szlif i pewnie ciut cieńsza a dłuższa kliga)
ja bym olał MFsa - podobał m isie dopóki sie nim nie pobawiłęm - potem mi przeszło zupełnie
- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? -spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? - Nic wielkiego -zapewnił go Puchatek. - Pamiętaj tylko, aby zginąć z mieczem w dłoni, inaczej nie dostaniesz się do Valhalli.

Offline bagnet

• Opinii: (224)
  • Mieszkaniec knives.pl