Autor Wątek: mój pierwszy nóż  (Przeczytany 3485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eddie

  • Cykloterrorysta
  • knifemaker
  • Opinii: (26)
  • *
  • Wiadomości: 1255
  • TKLM
mój pierwszy nóż
« dnia: 14-08-2006, 22:17:59 »
witam

Jak w temacie-mój pierwszy nóz.Miał byc nessmuk z rogową rekojeścia , wyszło to co widac.
rękojeśc -poroże jelenia -końcówki z Lapacho
stal - NC -6 3mm
rekojeśc ma ok 10,5 cm
ostrze ok 10cm
Szlif wyszedł całkiem równo a początek szlifu jest symetryczny.Sory za fotki ,ale dopiero sie ucze-aparat mam dopieo kilka dni.
Pozdrawiam










Przeszczep- parówki jak papierosy- spożyłeś jedną, przegrałeś życie ;)
 

Offline pecado

  • Wsparcie techniczne
  • Szef
  • Opinii: (165)
  • *
  • Wiadomości: 24783
  • Płeć: Mężczyzna
  • clava curva pie vinco in spelunca
    • Knives.pl na FB
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #1 dnia: 14-08-2006, 22:41:02 »
Jak na pierwszy nóż jest bardzo fajnie.
Troszkę dziwnie jak na nessmuka rozwiązałeś kwestię szlifu - niepełny płaski trochę mi się nie komponuje - jednakże to osobiste odczucie i nie bierz go sobie do serca.

Całość bardzo estetyczna, widać, że poświęciłes na to trochę czasu.
Pogratulować pozostaje takiego debiutu i życzyć następnych projektów :)
Wprawa i umiejętność przyjdzie z czasem, prawda chłopaki makerzy?
pozdrawiam
pecado
Fanklub Taktycznej Rusałki |#| Barankom mówię moje stanowcze nie :mad:
hokka hey hadree hadree succomee succomee

Offline Krug

  • knifemaker
  • Opinii: (91)
  • *
  • Wiadomości: 6247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moria Wootz Steel fan ! Od lat karwia!
    • KRUG-NOŻE.
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #2 dnia: 15-08-2006, 00:11:18 »
Nessmuck, nesmuck z dokładnym wykończeniem głownia/bolster, co nie  zawsze się udaje po iluś tam już zrobionych nożach. Dla mnie bardzo dobry debiut. Czekam na kolejne noże. Napisz coś o obróbce cieplnej.Czy hartowałeś/odpuszczałęś  sam?
Krug-Noże.

Nie odpowiadam na PW? Pisz Pan: krugknivesmalpagmailcom
Na pohybel odchodom bolszewickich odchodów!

Offline eddie

  • Cykloterrorysta
  • knifemaker
  • Opinii: (26)
  • *
  • Wiadomości: 1255
  • TKLM
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #3 dnia: 15-08-2006, 00:52:30 »
dzięki za bardzo pozytywne opinie :cheesey: .ciesze sie że sie podoba.z tym bolsterem to masakra była-robiłem go dosłownie 7 razy 8D !!!3  pękły przy wierceniu,2 wyszły z za duzymi szparami ,1 pękł przy klejeniu(za mocno ścisnąłem).Z hartowaniem to miałem szczęscie-okazało sie że mój kolega ma kogoś we Wrocławskiej elektrocieplowni i zahartowali mi go za 10 pln.Ponoc mają tam niezłych fachowców.Jutro zabieram sie za nastepny nożyk.Pozdrawiam
Przeszczep- parówki jak papierosy- spożyłeś jedną, przegrałeś życie ;)
 

Offline Ripper

  • Kolekcjoner myśli
  • Opinii: (38)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie karmić psychopaty.
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #4 dnia: 15-08-2006, 06:01:36 »
Ja ci powiem ze ci dobrze wyszlo i nie ma sie co wstydzic. Zeby kazdy mial takie poczatki.
Free men own guns. Slaves don't.
Ponad 1/3 życia w tym grajdołku :}

Offline Silurus

  • knifemaker
  • Opinii: (21)
  • *
  • Wiadomości: 1087
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #5 dnia: 15-08-2006, 07:08:44 »
Dobre wejscie ;)
Naprawdę sympatyczny nożyk.
Trudno powiedzieć dlaczego, ale ofiara hipnotycznie urzekającego majestatu pustyni, kosmicznej pustki i martwej ciszy, tak głębokiej, że słychać własny oddech i bicie serca, nie ma innego wyboru: nie oprze się wyzwaniu i w poszukiwaniu absolutu dodającego życiu smaku, zawsze tam wróci.

Offline Traper

  • knifemaker
  • Opinii: (4)
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nóż, siła i koniec spokojnie topniejacy w świetle!
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #6 dnia: 15-08-2006, 08:21:48 »
Nożyk super!!
Pozdrawiam Waldek

Offline tlim

  • knifemaker
  • Opinii: (217)
  • *
  • Wiadomości: 2330
  • dżemdźwiedź
    • Tlim knives - ostrza, noże myśliwskie, damast, laminaty, nessmuk knives, fallout knives, stal
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #7 dnia: 15-08-2006, 10:02:01 »
Piękny nessmuczke :)

Offline mgr_scout

  • Peregrynator
  • Moderator
  • Opinii: (27)
  • *
  • Wiadomości: 4026
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #8 dnia: 15-08-2006, 11:38:59 »
Ooo Kolega z Wrocławia?
Warto znać miejscówki gdzie hartować u Nas można...

A debiut bardzo udany!!
Chcę być dezerterem, który ma szansę powodzenia
KNAKiŁ
KKK - Kelly Kettle Klan
CZUJ-DYM!
Jak mawia trener Piechniczek „Skończyła się szatnia – zaczęła się trawa.”

Offline aambeeld

  • Opinii: (29)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5014
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #9 dnia: 15-08-2006, 11:51:04 »
przyłączam się do achów i ochów przedmówców. 8D

Ktoś jest i kajś się zaraził knifemakingiem?

Wyczekuję dalszych Waćpana produkcji.
Sursum corda

Offline eddie

  • Cykloterrorysta
  • knifemaker
  • Opinii: (26)
  • *
  • Wiadomości: 1255
  • TKLM
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #10 dnia: 15-08-2006, 13:08:00 »
dzięki za wszystkie "ochy"i achy".ciesze sie ze sie podoba.Komplement z ust Tlima to jest coś!!! 8D
Cytuj
Ooo Kolega z Wrocławia?
Warto znać miejscówki gdzie hartować u Nas można...


ano jestem z Wrocławia.taka wiedza jest bezcenna-po co wysyłac do Vis-u jak da sie zahartowac na miejscu.

Cytuj
Wyczekuję dalszych Waćpana produkcji.

dzisiaj biore sie za nastepny.

Przeszczep- parówki jak papierosy- spożyłeś jedną, przegrałeś życie ;)
 

Offline mgr_scout

  • Peregrynator
  • Moderator
  • Opinii: (27)
  • *
  • Wiadomości: 4026
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #11 dnia: 15-08-2006, 14:18:22 »
Dobrze Waszmości prawisz! Nawet zlazłem dziś do piwnicy podłubać przy swoim  ;)
A coś więcej dasz radę napisać o tej hartowni? Jak wysoko hartują, jak odpuszczają... może też i słów kilka o swoim warsztacie  ;)
No i myślę, że przy najbliższym wrocławskim spotkaniu nożowym kolega się pokaże :kosunia:
Chcę być dezerterem, który ma szansę powodzenia
KNAKiŁ
KKK - Kelly Kettle Klan
CZUJ-DYM!
Jak mawia trener Piechniczek „Skończyła się szatnia – zaczęła się trawa.”

Offline eddie

  • Cykloterrorysta
  • knifemaker
  • Opinii: (26)
  • *
  • Wiadomości: 1255
  • TKLM
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #12 dnia: 15-08-2006, 14:34:25 »
khem.o te techniczne szczegóły zapytam jak tylko bede mial okazje sie spotkac z kumplem.nie wiem tylko czy bedzie mozna z niej korzystac w tak latwy sposob jak z Visu itp.jak mowilem zalatwilem to po znajomosci-ale popytam ,pobadam.warsztat?Prosty.Wiertarka,gumówka,ściski stolarskie,imadło,troche pilników,iglaki.czasem mam dostęp do szlifierki stołowej.

Cytuj
No i myślę, że przy najbliższym wrocławskim spotkaniu nożowym kolega się pokaże

byłem na dwóch ostatnich więc i na nastepnych pewnie będe
Przeszczep- parówki jak papierosy- spożyłeś jedną, przegrałeś życie ;)
 

Offline mgr_scout

  • Peregrynator
  • Moderator
  • Opinii: (27)
  • *
  • Wiadomości: 4026
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #13 dnia: 15-08-2006, 18:16:31 »
No tak... to ja ostatnio nie bywałem.. :? :?
Chcę być dezerterem, który ma szansę powodzenia
KNAKiŁ
KKK - Kelly Kettle Klan
CZUJ-DYM!
Jak mawia trener Piechniczek „Skończyła się szatnia – zaczęła się trawa.”

Offline Lubomir

  • leniuch
  • knifemaker
  • Opinii: (3)
  • *
  • Wiadomości: 446
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: mój pierwszy nóż
« Odpowiedź #14 dnia: 15-08-2006, 18:27:49 »
bardzo elegancki nożyk
słyszałem o uczciwej i rycerskiej walce, nie chcę mieć z nią nic wspólnego