Autor Wątek: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1 (test)  (Przeczytany 3418 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
jak ostatnio zauwazyliscie Melon poszukiwal jakiegos gowna, no i znalazl. A jak ktos Go zna to wie ze jak cos chlop wymysli to sie trzeba bac :D
w czwartek dostalem telefon zeby zbierac noze i podczas plenerowego spotkania bedziemy je malowac. Czym ? do tej pory nie wiemy co Melon upichcil :D jeden ze skladnikow mikstury ponoc jest wyjatkowo przydatny w codziennych pracach mlodego chemika, nazwy nie zapamietalem ale wiem ze jest niezbedna przy produkcji anfetaminy, TNT i innego przeroznego ustrojstwa :D Substancje dostarczy Guevara57 i tylko On wiedzial co to moze :D i chyba dlatego nie wstawil sie na spotkanie ;)
a wiec zasiadlismy w plenerze (melina zuli w krzakach co by ustronnie bylo ;) ) rozstawilismy sprzet

i zmontowalismy prowizoryczna suszke dla nozy :D

po wymieszaniu skladnikow dostalismy z Raduchem instrukcje: " jak zacznie bulgotac to spierda*** "
cale szczescie nic nie wybuchlo i zaczelismy malowanie


wszystko szlo pieknie i nikomu nic sie nie stalo, no poza przepalonymi rekawicami Melona :D

i oto efekt...

kurna paskudny :D

zartuje, wystarczy troszke zmatowic i jest ladnie

ale nie o to chodzilo, celem jest przetestowanie powloki ponoc trwalczej od GunKote, jeszcze dam jej ze 2 dni az przestanie smierdziec co bedzie chyba oznaczalo ze zaschla i do testow :D
zreszta testerow bedzie kilku bo nozy bylo pare, potniemy, podziabiemy i zobaczymy co to warte :D
« Ostatnia zmiana: 28-08-2006, 09:20:19 wysłana przez Diabelek »
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline Ripper

  • Kolekcjoner myśli
  • Opinii: (38)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie karmić psychopaty.
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #1 dnia: 26-08-2006, 19:17:03 »
Szczerze? Wygląda jak pomalowane akwarelą dla dzieci...
Free men own guns. Slaves don't.
Ponad 1/3 życia w tym grajdołku :}

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #2 dnia: 26-08-2006, 19:20:24 »
Szczerze? to tez tak uwazam :D ale juz przy matowieniu widze ze to jednak jest w miare twarde, a jak bardzo to sie przekonamy juz niedlugo
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline ov_Darkness

  • Wujek Zwyrol
  • Opinii: (16)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1742
  • Płeć: Mężczyzna
  • już tak nie wyglądam
    • fejs (tak mnie najszybciej można złapać)
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #3 dnia: 26-08-2006, 19:23:22 »
Nic dziwnego że jebie i rozpuszcza, skoro to ksylenem rozcieńczali... brrr...
A gdyby użyć np aerografu do naniesienia tej warstwy?
Melon- co to w ogóle jest??

Czekam na wyniki, bo też bym wam coś podrzucił, jako ze z azotonawęglania nici (własnie się dowiedziałem, ze sięD2 nie da), to sobie chociaż zapacykuję paskudztwem... :D
I never wanted to be different. I just wanted to be me.
8.5/20

Offline Misza

  • Raczej cienki
  • knifemaker
  • Opinii: (9)
  • *
  • Wiadomości: 2824
  • Płeć: Mężczyzna
  • ---- Dawniej A`te ----
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #4 dnia: 26-08-2006, 21:01:02 »
Nie wiem co to jest, ale już mi sie podoba:
"Jak zacznie bulgotac, to spierdalać"

                  :cheesey:

Uwielbiam takie akcje  ;)
MBR Custom Knives   ][   Knives 4 fun, not 2 kill.  ][   StoPoWUz ][ TKLM ][- Jestem z TEGO Świebodzina. Komu autograf?

Offline melonmelon

  • Opinii: (154)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5858
  • Płeć: Mężczyzna
    • moje narządy :)
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #5 dnia: 26-08-2006, 23:25:41 »
walłem sie , chodziło nie o ksylen ino toluen - ładniej pachnie ponoć
co to jest?? farbka od melona
a że ładnie wyglada??
malowane było na błyszczące noże, nikt nie zmatowił pod malowanie, nie fosforanował jak pod coponiektóre gunkote :)
malowane było w deszczu cholera (druga wartwa była malowana u raducha na balkonie po piwku, ręce mam trochu czarne)
farbke ma jeszcze rozrobiona raduch w słoiku, to jest jego jak kto kce se maznąc
Nie ma mnie, w Łodzi siedzę.
Zapraszam na blog o obróbce cieplnej http://blog.melontools.com/obrobka_cieplna/

trochu stali na noże?
https://forum.knives.pl/index.php?topic=184641.

kluczyki robię, gitarki, mogę skrzypce

DORADZTWO W ZAGADNIENIACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI I NIE TYLKO

Offline Jumbo

  • NTN
  • Opinii: (86)
  • *
  • Wiadomości: 9083
  • Płeć: Mężczyzna
  • WKMN
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #6 dnia: 26-08-2006, 23:29:38 »
Z niecierpliwością czekam na wyniki testów.
Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
Zdjęcia z gór

Offline wojtekn

  • knifemaker
  • Opinii: (57)
  • *
  • Wiadomości: 3569
  • ciulkwens zmienilem nicka
    • NIE ROBIE NOZY NA ZAMOWIENIE
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #7 dnia: 27-08-2006, 12:00:29 »
kupuje to!!!
(bosh, zeby mi jak najszybciej prad w garazu zalozyli... :/
NIE ROBIE NOZY NA ZAMÓWIENIE
koń roboczy nie musi być uwalony gównem po samą grzywę, żeby był roboczy[pecado]
Nie każdy chce żeby jego wiedza (i niektóre kruczki podnoszące jakość i estetykę) wyszła, że tak napiszę - na jaw!

Offline melonmelon

  • Opinii: (154)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5858
  • Płeć: Mężczyzna
    • moje narządy :)
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #8 dnia: 27-08-2006, 13:17:10 »
stan obecny
1. zostało ok. 0,9kg/dm3 farbki
2. nie mam dostępu do aerografu/pistoletu do malowania
3. nie udzielam ŻADNYCH INFO O POWŁOCE, poza aplikacją
4. powłoka jest nietoksyczna, nie reaguje z kwasami/zasadami/solami nie ma dopuszczania do kontaktu z żywnością (czy powłoki zachodnie gunkote/inne/żywice MAJĄ???, miltech ma??, wd40 ma??), nie pokazuje karty charakterystyki substancji
propozycja:
1. gość PEŁNOLETNI
2. rozumie działąnie toluenu
3. mający dostep do toluenu ok. 1 litr wystarczy
4. mający dostęp do małego pistoletu do malowania/aerografu
5. za fre gość pomaluje innym userom knives.pl klingi
6. zrobi foty z malowania
to mu te farbke przekaże :)
warunki do malownia
1. zmatowiona powierzchnia, jak się da fosroranować odrobinę to znacznie podniesie odporność na korozję/scieranie (zdajesie pod inne powłoki się fosforanuje - teflon itp)
2. odtłuszczona powierzchnia
3. malowanie 2/lub 3 krotne
4. przed każdym malowaniem trza lekko zmatowic powierzchnie
5. maluje się jak zwykła olejną, bez podgrzewu, nic takiego
6. powierzchnia wychodzi gładka/lustro
7. malowanie w pomieszczeniu intensywnie wietrzonym/świeże powietrze
8. ze względu na toluen należy uzyć okularów ochronnych/rękawic gumowych/maski przeciwpyłowej (maska coby nie wdychać kropel)

pozdro
Nie ma mnie, w Łodzi siedzę.
Zapraszam na blog o obróbce cieplnej http://blog.melontools.com/obrobka_cieplna/

trochu stali na noże?
https://forum.knives.pl/index.php?topic=184641.

kluczyki robię, gitarki, mogę skrzypce

DORADZTWO W ZAGADNIENIACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI I NIE TYLKO

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #9 dnia: 27-08-2006, 14:21:03 »
Melon ile to ma schnac bo ja zaraz zaczynam testy :D a nawet juz delikatnie zaczalem ;)
mam obawy co do odtluszczenia i wogole przygotowania nozy przed naniesieniem powloki, wieczorkiem umieszcze foty, filmiki i moje wnioski ale warto zrobic tez sensowne testy na pozostalych nozach zeby bylo wiarygodnie.
co moge powiedziec teraz, to to ze po zmatowieniu jest sliczna :D taki czarny aksamit
« Ostatnia zmiana: 27-08-2006, 14:51:08 wysłana przez pecado »
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline Ripper

  • Kolekcjoner myśli
  • Opinii: (38)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie karmić psychopaty.
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #10 dnia: 27-08-2006, 14:26:31 »
Diabelek fota, fota!!!
Free men own guns. Slaves don't.
Ponad 1/3 życia w tym grajdołku :}

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Niewielkanocne malowanki czyli MelonKote part 1
« Odpowiedź #11 dnia: 27-08-2006, 14:40:52 »
zaraz bedzie wszystko :D tylko zrobie to wszystko wrzuce

kurna caly test juz byl i mi sie wysypal firefox :D
to jeszcze raz :D
niestety przygotowanie noza przed polozeniem powloki bylo jednym slowem do dupy :( slabe odtluszczenie, deszcz i do tego satin papierem 800 to nie moglo dac trwalego efektu
ale pokolei
fotki przed testem:

po tescie na scieranie

tutaj juz zluszczony czubek po podstawowej czynnosci mojego noza ;)

no i test wlasciwy, ciecie cienkiej blaszki z opakowania po perfumach


http://rapidshare.de/files/30943796/str8.avi.html

i juz po wszystkim



teraz poczekajmy jak sprawa bedzie wygladala na reszcie nozy, jak tylko Melon bedziesz robil nastepne testy dawaj cynk bo musze miec ta powloke na nozu :D
« Ostatnia zmiana: 27-08-2006, 16:09:23 wysłana przez Diabelek »
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda