Autor Wątek: Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??  (Przeczytany 7761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11384
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Mam pytanko:
Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??
Dla znajomego rzeźnika.
Robi chłopak na masarni i narzeka, że musi nóż co 10 minut ostrzyć...
Wiec sobie pomyslałem, że mu prezent zrobie...a niedługo okazja będzie.

Offline bieraj

  • Opinii: (40)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 767
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??
« Odpowiedź #1 dnia: 03-10-2006, 00:44:08 »
Może coś takiego ? (jakaś wzmianka o tych nożykach była już na forum)

http://www.allegro.pl/item131402453_profesjonalne_noze_rzezniczo_kuchenne.html

Offline mtths

  • Opinii: (8)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1404
  • Płeć: Mężczyzna
  • Niestety nóż to nie język i tępi się od używania.
Odp: Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??
« Odpowiedź #2 dnia: 03-10-2006, 09:26:00 »
FDICK powinien być OK ale moim zdaniem jak dobry i tani to Frost/Mora
n.p. http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?cPath=248_149&products_id=3707&currency=PLN
Pozdrawiam mtths
Svord Peasant Knife Fanboy
Ja jak nie wiem co wziąć to biorę svorda.
moja skromna kolekcja

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11384
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??
« Odpowiedź #3 dnia: 03-10-2006, 21:44:07 »
Może coś takiego ? (jakaś wzmianka o tych nożykach była już na forum)

http://www.allegro.pl/item131402453_profesjonalne_noze_rzezniczo_kuchenne.html
Gościu jest jakiś niesympatyczny....
W aukcji na której sprzedaje Vicki, porównuje cenę dając link do Dicka..
 ja pisze mu tak:
"A że tak zapytam, co wspólnego te noże mają z Vickami o których piszesz w opisie,
To On mi odpisuje tak:
"Ale że tak zapytam o co panu chodzi? Zadaje mi pan pytanie bez sensu! Jakto jakiej są firmy!
Pan sobie żarty robi: Te o które pan pyta to Victrinox! Jeśli nie wie pan co to za firma to juz nie moja sprawa! Niech pan sobie w wyszukiwarce wpisze Victorinox albo nawet w Allegro to zajdzie panu nużo noży, scyzoryków bo to jest forma która sie zakmuje takimi rzeczami! A te noże są jak najbardziej oryginalne!
tak samo w przypdku drugiej frmy F. Dick! jak się pan nie rozpoznaje w dziedzinie to po co te durne pytania!
Więc one są konkretnie firm: Victorinox i F.Dick"

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
Odp: Jaki kupić TANI i niezły nóż do rozbioru mięsa??
« Odpowiedź #4 dnia: 03-10-2006, 21:51:08 »
Może coś takiego ? (jakaś wzmianka o tych nożykach była już na forum)

http://www.allegro.pl/item131402453_profesjonalne_noze_rzezniczo_kuchenne.html
Gościu jest jakiś niesympatyczny....
W aukcji na której sprzedaje Vicki, porównuje cenę dając link do Dicka..
 ja pisze mu tak:
"A że tak zapytam, co wspólnego te noże mają z Vickami o których piszesz w opisie,
To On mi odpisuje tak:
"Ale że tak zapytam o co panu chodzi? Zadaje mi pan pytanie bez sensu! Jakto jakiej są firmy!
Pan sobie żarty robi: Te o które pan pyta to Victrinox! Jeśli nie wie pan co to za firma to juz nie moja sprawa! Niech pan sobie w wyszukiwarce wpisze Victorinox albo nawet w Allegro to zajdzie panu nużo noży, scyzoryków bo to jest forma która sie zakmuje takimi rzeczami! A te noże są jak najbardziej oryginalne!
tak samo w przypdku drugiej frmy F. Dick! jak się pan nie rozpoznaje w dziedzinie to po co te durne pytania!
Więc one są konkretnie firm: Victorinox i F.Dick"


Olać gościa, tylko jeszcze zgłośić chamstwo do administracji allegro.
Takie traktowanie klijenta trzeba piętnować.
Pozdrawiam.