Autor Wątek: skandynaw ciasny ale wlasny  (Przeczytany 1957 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
skandynaw ciasny ale wlasny
« dnia: 06-11-2006, 20:43:00 »
troche wstyd to pokazywac wsrod takich mistrzow ale co mi tam. z taka twarza to juz nic nie wstyd ;-)



straszna prowizorka, wydlubane spilowanym srubokretem ;-) juz za mna chodzi nastepny, mam nadzieje ze bedzie lepszy.
pozdrawiam

Offline Smokey_

  • Benchmade`o`holic
  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 329
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://www.ni99a.foxnet.pl/cygara/
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #1 dnia: 06-11-2006, 21:24:17 »
Dlaczego? Mi sie bardzo podoba:) Tylko jaka to stal?
Pozdrawiam
-------------------------------------------------
http://www.ni99a.foxnet.pl/cygara/ <------ P O L E C A M

Offline Vercengetoryx

  • Quant4life
  • sheathmakers
  • Opinii: (87)
  • *****
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #2 dnia: 06-11-2006, 21:27:04 »
Fajny, można prosić o jakieś wymiary, materiały, etc. ?  :-)

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #3 dnia: 06-11-2006, 21:36:41 »
hej, stal to pozostalosc po jakiejs starej fince frostsa, drewno nie mam pojecia, znalazlem w piwnicy ale strasznie miekkie ;-) dlugosc calkowita to 18cm. z tylka wystaje kawalek trzpienia coby mozna bylo puknac mlotkiem przy grzebaniu w drewnie. generalnie mi sie troche nie podoba ale ze wzgledu na ksztalt trzpienia nie bardzo dalo sie rozwinac skrzydla. kupie sobie ostrze frostsa takie bardziej przypominajace puukko i pokombinuje :-)

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #4 dnia: 06-11-2006, 21:48:43 »
Całkiem fajnie.
Jeśli mogę podpowiedzieć, to wycieniuj trochę rękojeść z góry i z dołu.
Im linia rękojeści bliższa linii klingi, tym nóż lepiej wygląda.
Pozdrawiam.

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #5 dnia: 06-11-2006, 22:33:04 »
Kubek, zastosowalem sie do Twojej rady, narazie nadalem rekojesci nowy ksztalt, jutro wyszlifuje to nieomieszkam sie pochwalic :-)

Offline Kubek

  • knifemaker
  • Opinii: (69)
  • *
  • Wiadomości: 3448
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nożownik, dla niemców knifemaker
    • www.kubekknives.pl
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #6 dnia: 06-11-2006, 22:36:45 »
Czekamy na foty!!  :)

Offline przeszczep

  • Szef działu
  • Opinii: (109)
  • *
  • Wiadomości: 7600
  • Płeć: Mężczyzna
  • stal biter
    • Rubcyk Knives
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #7 dnia: 06-11-2006, 22:36:57 »
Nie wiem co ty od niego chcesz. Mnie tam bardzo odpowiada :)
A jak już poprawisz tą rękojeść, jak to Kubek powiedział, to już wogle będzie fajnie.
Ja bym jeszcze trochę ten szlif podniósł i więcej nic nie zmieniał :)

Offline wysz

  • włóczykij
  • Opinii: (9)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2235
  • Płeć: Mężczyzna
  • zielony zmrol
    • Pieczenie w Dupie
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #8 dnia: 07-11-2006, 00:05:46 »
Eeeee!....zmyślny nożyk z niego. Więcej fotek poproszę. :)


Offline DomR

  • Opinii: (39)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Let it bleed
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #9 dnia: 07-11-2006, 09:37:18 »
Fajny, sympatyczny maluch. Proponuję nazwę: UL. Jest taki jakiś... pszczeli ;)

pozdrawiam,
Dom
be-tahbūlōt ta`aseh lekha milkhamah
בתחבולות תעשה לך מלחמה
Wypatroszyć kogoś, zaszlachtować - to tak, ale panowanie nad światem? Do tego trzeba finezji...

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: skandynaw ciasny ale wlasny
« Odpowiedź #10 dnia: 07-11-2006, 15:49:16 »
hej, dzieki za komentarze :) teraz wyglada toto tak:







jak sie Wam to teraz widzi?
pozdrawiam :-)