Autor Wątek: Socom  (Przeczytany 1858 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Socom
« dnia: 21-02-2007, 16:40:47 »
Jeszcze w MT nie ma dzialu galerii, wiec wrzucam tutaj









"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline FRN

  • Opinii: (138)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2055
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Socom
« Odpowiedź #1 dnia: 21-02-2007, 17:02:42 »
Choc nozyk nie zupełnie mi pasi to bardzo mi sie podobaja dwa pierwsze zdjęcia :)

Fajnie ze fotki terenowe,a nie takie ołtarzyki w domu  ;-)

Offline Alutka

  • Opinii: (9)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 606
  • Płeć: Kobieta
Odp: Socom
« Odpowiedź #2 dnia: 21-02-2007, 17:07:53 »
Bardzo fajne fotki
Chociaż mało "leśny" nożyk to i tak mi się podobają :)

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Socom
« Odpowiedź #3 dnia: 21-02-2007, 17:13:31 »
w pierwszym szkoda ze czubka nie widac ale poza tym super :-)
ps. moje niezrealizowane marzenie... dokladnie taki tylko ze stonewash

Offline cubix

  • knifemaker
  • Opinii: (100)
  • *
  • Wiadomości: 3757
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poltergeist Works Custom Blades
Odp: Socom
« Odpowiedź #4 dnia: 21-02-2007, 17:15:22 »
pierwsza by wystarczyła :) bo naprawdę bardzo fajna! :)
Proszę kontaktować się tylko i wyłącznie mailowo!

Offline MaciekBora

  • Opinii: (8)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 448
  • Płeć: Mężczyzna
    • Minestore - wykrywacze metali o dużym zasięgu i skuteczne pinpointery
Odp: Socom
« Odpowiedź #5 dnia: 21-02-2007, 17:53:10 »
Wszystkie super! :)

Offline zagajnik

  • Nożofil....
  • Opinii: (203)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Microholik - wygląda, że nieuleczalny....
Odp: Socom
« Odpowiedź #6 dnia: 21-02-2007, 19:11:25 »
Pierwsza fotka bardzo mi się podoba. Nóż oczywiście też :)

PZDR    Jacek
PZDR

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11384
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: Socom
« Odpowiedź #7 dnia: 21-02-2007, 19:14:46 »
Pierwsza chyba najlepsza choć szkoda że bez czubka,
Choć powiem że w takim tle chętnie zobaczyłbym Racika a Socomka raczaj w warunkach bardziej taktycznych niż leśnych.
Ale fotki fajne..

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Socom
« Odpowiedź #8 dnia: 21-02-2007, 19:28:54 »
niestety nie dalo sie zrobic zdjecia z czubkiem (mowie o pierwszym) bo ta brzoza zyla, czyli byla w pionie :D no i jakos noz musialem zaczepic,
MC Mario ta sesja byla przeznaczona wlasnie dla RATa, ale niestety nie doczekal ze mna do niej :( pomimo ze sie starales musialem go sprzedac :( ale jest na liscie zakupow zaraz po... Socomie wiec wroci napewno :D
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Socom
« Odpowiedź #9 dnia: 21-02-2007, 19:33:56 »
Socomka raczaj w warunkach bardziej taktycznych niż leśnych.
Ale fotki fajne..

ale to taktyka lesna moze jest ;-)
ps Diabelek - kolejny socom do kolekcji sie szykuje? :-)

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Socom
« Odpowiedź #10 dnia: 21-02-2007, 19:36:27 »
no dokladnie :D tylko kwestia wygrzbania sie z dlugow :D ale spoko zaklepany czeka :D
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Socom
« Odpowiedź #11 dnia: 21-02-2007, 19:55:18 »
zapytalbym czy D/A tanto moze ale bylby ot wiec jak cos to nie pytam ;-)

Offline Mario

  • Rat Fan
  • Redaktor
  • Opinii: (226)
  • *
  • Wiadomości: 11384
  • Płeć: Mężczyzna
  • MTPN
Odp: Socom
« Odpowiedź #12 dnia: 21-02-2007, 20:01:40 »
MC Mario ta sesja byla przeznaczona wlasnie dla RATa, ale niestety nie doczekal ze mna do niej :( pomimo ze sie starales musialem go sprzedac :(

Jak mogłeś ?? I możesz po tym spać w nocy ??

Offline Diabelek

  • bez rogow
  • FT Member
  • Opinii: (79)
  • *****
  • Wiadomości: 3484
  • Płeć: Mężczyzna
  • Predator killer
Odp: Socom
« Odpowiedź #13 dnia: 21-02-2007, 20:21:12 »
wlasnie ciezko mi sie spi :( mam pod poduszka latarke ktora za niego kupilem ale to mnie nie pociesza :(
Fujin a jest gdzies D/A jest ? :D jak jest to nie mow :D ja narazie upatrzylem sobie manuala tanto combo mini, ale jeszcze sie bardzo nie napalam bo zejdzie chwila zanim fundusze zapne, no chyba ze mi odwali i sprzedam latarke ktora skladam wlasnie :D
"Wciąż zadziwia mnie, czemu ktokolwiek, kiedykolwiek mógłby chcieć czegoś więcej niż SOCOM"
Microtech: Socom, M-Socom Combo; ER Shrapnel; Joah; PiTiN; LM Wave
SF: M6, Kroma, HS2, L1; HDS U60; Inova: X5, X0, X1 SSC&lambda

Offline andorfine

  • żul i darmozjad
  • Opinii: (35)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 181
Odp: Socom
« Odpowiedź #14 dnia: 21-02-2007, 21:34:06 »
pierwsza i druga zajebiste. do kalendarza :D
"If you do not change direction, you may end up where you are heading" - Lao Tzu

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Socom
« Odpowiedź #15 dnia: 21-02-2007, 22:16:03 »
jesli pytasz o konkretne oferte to nie wiem ;-) ale jest zajebisty no ideal po prostu...



szkoda tylko ze kasy nie mam ;-) ale jakies mini manual sobie kiedys kupie tak dla "mania" :-)