Autor Wątek: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??  (Przeczytany 1795 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zgredzik

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« dnia: 01-03-2007, 14:50:58 »

Offline Zgredzik

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #1 dnia: 01-03-2007, 15:00:28 »
http://www.arobron.pl/product_info.php/cPath/47_74/products_id/1657

Czy wg. was w tej cenie to dobry zakup??

...a żeby już nowego wątku nie zamieszczać może tot tutaj  obejrzyjcie ten model noża Muela - jesli chodzi o wygląd to wg. mnie jest super...

http://www.arobron.pl/product_info.php/cPath/47_74/products_id/1579

Offline Gieras

  • Opinii: (12)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #2 dnia: 01-03-2007, 15:08:15 »
Witam.

A jakie by mial u ciebie zastosowanie? Do czego byś jego używał?

Offline Zgredzik

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #3 dnia: 01-03-2007, 15:20:03 »
Witam.

A jakie by mial u ciebie zastosowanie? Do czego byś jego używał?

...prawdę mówiąc to chciałem jakiś niezbyt drogi i dobry i odpowiadający mi estetycznie nożyk na jakies wypady typu biwak czy inna wyprawa do lasu....

Offline Vercengetoryx

  • Quant4life
  • sheathmakers
  • Opinii: (87)
  • *****
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #4 dnia: 01-03-2007, 17:40:16 »
Ten Buck za tę kasę to rewelacja, w łapce leży wyśmienicie a i stal nie jest o kant dupy potłuc.

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #5 dnia: 01-03-2007, 18:58:47 »
skoro 420 nie jest o kant dupy potluc zapomniales dodac ze zapraszasz do swiata nozy ;-) przepraszam, nie moglem sie powstrzymac ;-) a noz ma fajny projekt, szkoda ze to nie chociaz 440. ogladales bm gamer? u Reda na bazarku mozna tanio kupic

Offline Vercengetoryx

  • Quant4life
  • sheathmakers
  • Opinii: (87)
  • *****
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #6 dnia: 01-03-2007, 19:28:18 »
to jest 420HC i nie jest to zła stal. Co prawda tępi się w stosunku do np. 440C od BM odczuwalnie szybciej ale daje się łątwo naostrzyć. Napisałem, że za cenę na arobron.pl jest rewelka, nie pisałem nic o ŚN (swoją drogą cena podobna) i troszkę boli mnie, że jestem odbierany jako przedstawiciel handlowy ŚN  :frown:

Offline rotpin

  • Moderator
  • Opinii: (131)
  • *
  • Wiadomości: 2569
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #7 dnia: 01-03-2007, 19:43:29 »
420HC w wykonaniu Bucka jest naprawdę niezła. Miałem folder Bucka model 174 z tej stali. Tak jak Verc napisał tępi się stosunkowo szybko (wg mnie nieco szybciej niż 440A w Vicku ale i nieco wolniej niż AUS6M w Ryanie Plan B) za to ostrzenie to sama przyjemność, kilka pociągnięć na brązowych prętach i znów ostrość goląca. 

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #8 dnia: 01-03-2007, 19:43:38 »
Czesc
sluchaj nozyk w  lapce lezy swienit-naprawde. fajna cena za fajna rekojsc.

smutne jest to ze mialem kiedys taki nozyk i ulamalem dobrze z centymetr czubka wbijajac go w cienkie plexi.

nie powiem ze gowno itp itd bo wiadomo ze roznie to jest z tymi czubkami:) nie zrazilem sie do niego bo mimo wszystko rekojsc i cena ratuja go w moich oczach.

inna sprawa ze tnie sie ostrzem a nie rekojescia.

rozejrzyj sie jeszcze bo na rynku jest wiele innych ciekawych nozykow.

pozdrawiam

p.s. na biwak to bym jednak bral cos innego.
i jeszcze jedno sa wersje z kaburka "plastikowa" bo kydex to nie jest, ale nie mozna jej nic zarzucic

wpadnij do Swiata Nozy tam z pewnoscia cos znajdziesz

samozwanczy przedstawiciel handlowy.
/nie przejmuj sie Verc.  zycie. po prostu trudno sie powstrzymać/
szawt

p.s. Fujin rozumiem ze po prostu Ciebie nie dotycza promocje w Swiecie Nozy tak? ;)
« Ostatnia zmiana: 01-03-2007, 19:49:31 wysłana przez shaft »
METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline Maciek.K

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2468
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #9 dnia: 01-03-2007, 19:59:06 »
ojojojoj zartuje sobie tylko a Ty juz foszek ;-)

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #10 dnia: 01-03-2007, 20:25:41 »
ojojojoj zartuje sobie tylko a Ty juz foszek ;-)

 :*

ale tylko taki tyci tyci ło taki o |     | widzisz to nawet mniej niz cal:)

3m sie:)
METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline Misza

  • Raczej cienki
  • knifemaker
  • Opinii: (9)
  • *
  • Wiadomości: 2824
  • Płeć: Mężczyzna
  • ---- Dawniej A`te ----
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #11 dnia: 14-03-2007, 20:45:57 »
W rozdzielczosci 320x200 to już prawie cal byłby. ;P
MBR Custom Knives   ][   Knives 4 fun, not 2 kill.  ][   StoPoWUz ][ TKLM ][- Jestem z TEGO Świebodzina. Komu autograf?

Offline demon

  • Nóż w wodzie.
  • Opinii: (48)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 8530
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój nóż jest częścią mnie - tą lepszą częścią ...
Odp: Ktoś coś może powiedzieć o BUCKU z linka??
« Odpowiedź #12 dnia: 14-03-2007, 21:58:47 »
Na biwak - do zgubienia, spalenia, złamania, oddania, zostawienia w plecach niedźwiedzia ...  FROSTS (MORA) lub FISKARS wszystkie do kupienia za ok 30 zł. W sklepach wędkarskich, ogrodniczych, myśliwskich i na Allegro.

A tu do obejrzenia.

http://www.fiskars.com/Static+Landing
http://www.frosts.se/

mam takiego i chwalę: http://www.ragweedforge.com/780.jpg
Tolerancja i apatia to ostatnie "cnoty" umierającego społeczeństwa - Arystoteles
"Profil w likwidacji"