Autor Wątek: Serwis Benchmade  (Przeczytany 76073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kgrzesiek

  • Opinii: (377)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4510
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #820 dnia: 21-04-2020, 19:14:26 »
Kręcenie samoróbek nabiera sensu.

Offline bestsiwy

  • Zakon Świętej Victorii i Świętego Griptiliana
  • Opinii: (116)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #821 dnia: 21-04-2020, 20:06:43 »
Napisałem do kolby, a jakże. I nawet otrzymałem szybką i pomyślną odpowiedź na następny dzień roboczy.
Treść jak niżej:
"...koszt 15 zł z wysyłką. Wysyłamy za pobraniem. Proszę o podanie adresu wysyłki wraz z telefonem kontaktowym. ..."
Pozornie sprawa załatwiona...
Niestety, ośmieliłem się wysłać następnie maila z pytaniem, czy jednak nie zgodziliby się na opłatę przelewem, bo chciałbym uniknąć wystawania w kolejce na poczcie. Ten mail został kompletnie zignorowany. Czekam na odpowiedź już ponad tydzień i nie zanosi się, że takowa nadejdzie. :(
Tyle w temacie.
Spoko. Pół roku czekam na odpowiedz, czy sprzedadzą mi kilka klipsów, bo wyjątkowo szybko je niszczę...

Offline siqor13

  • Opinii: (3)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #822 dnia: 21-04-2020, 21:05:27 »
Spoko. Pół roku czekam na odpowiedz, czy sprzedadzą mi kilka klipsów, bo wyjątkowo szybko je niszczę...
Nie lepiej kupić np na Alli tam nawet z carbonu robią tylko zalezy do jakiego modelu

Offline bestsiwy

  • Zakon Świętej Victorii i Świętego Griptiliana
  • Opinii: (116)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #823 dnia: 21-04-2020, 21:10:39 »
Nie lepiej kupić np na Alli tam nawet z carbonu robią tylko zalezy do jakiego modelu

Pewnie, że można. Ale chyba nie o to chodzi nabywcy który kupuje nóż premium, żeby trzeba było się prosić o części, ewentualnie kupować w Chinach.

Offline dziab

  • Opinii: (43)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3036
  • Płeć: Mężczyzna
  • dziabię!
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #824 dnia: 22-04-2020, 07:33:31 »
Napisałem do kolby, a jakże. I nawet otrzymałem szybką i pomyślną odpowiedź na następny dzień roboczy.
Treść jak niżej:
"...koszt 15 zł z wysyłką. Wysyłamy za pobraniem. Proszę o podanie adresu wysyłki wraz z telefonem kontaktowym. ..."
Pozornie sprawa załatwiona...
Niestety, ośmieliłem się wysłać następnie maila z pytaniem, czy jednak nie zgodziliby się na opłatę przelewem, bo chciałbym uniknąć wystawania w kolejce na poczcie. Ten mail został kompletnie zignorowany. Czekam na odpowiedź już ponad tydzień i nie zanosi się, że takowa nadejdzie. :(
Tyle w temacie.
Jak masz za pobraniem, to Cię listonosz znajdzie. Wtedy im zależy ;) Jak zapłacisz przelewem, to zostawi Ci awizo i wtedy będziesz stał na poczcie. Chyba, że wcześniej miałeś zgodę na zostawianie poleconych w skrzynce.
Jeśli nie masz nikogo w chacie, to może podaj adres do pracy albo do sąsiada.
"Wałbrzych - szary to też kolor!" :D
"Never let an anchor drop"

Offline mercano

  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (322)
  • *
  • Wiadomości: 1794
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #825 dnia: 22-04-2020, 08:38:13 »
Zapewniam, że zanim napisałem, rozpatrzyłem wszystkie lokalne uwarunkowania dotyczące pracy listonosza. Twoje porady, za które dziękuję, nie mają zastosowania na moim osiedlu.
Zaś Kolbie nie chciało się odpisać nawet pół słowa.
Trochę to przykre, jako że, podobnie jak wielu  z Was, poczyniłem na przestrzeni lat wiele zakupów w tym sklepie, który cieszył się dotąd moją dobrą opinią.

Offline Sti710

  • Opinii: (6)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 34
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #826 dnia: 22-04-2020, 08:48:41 »
Nie można poprostu zadzwonić i zapytać? Telefonów też nie odbierają?

Offline mercano

  • Niezlot PGK 2019
  • Opinii: (322)
  • *
  • Wiadomości: 1794
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #827 dnia: 22-04-2020, 09:06:43 »
Słuszna uwaga. Niemniej czekałem na odpowiedź mailową, żeby im się nie naprzykrzać z drobnostką.
Poza tym zignorowanie pytania zadanego w mailu też jest jakąś odpowiedzią, np. "robimy to po naszemu albo radź sobie sam". I rada się znalazła - forumowy Kolega zaoferował omegi gratis.

Offline ButtStallion

  • The Majestic
  • Opinii: (78)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #828 dnia: 22-04-2020, 16:48:54 »
Ja w tamtym tyg, napisałem o sprężynę assista do BM Barrage. Po krótkiej konwersacji z panem Pawłem z serwisu, dowiedziałem się, że mają różne rozmiary i nie są podpisane pod konkretny model. Znów napisałem w pon, czy mogę wysłać na serwis, żeby zainstalowali, ale dalej nie otrzymałem odpowiedzi. Podejrzewam, że z powodu koronoświrusa mają ograniczone siły przerobowe, a także po prostu zagubienie maila w akcji(trafił do spamu/został przeoczony). Dziś ponowiłem zapytanie, osobnym mailem, bezpośrednio do pana Raka. Zobaczymy.
Obecne EDC: LM Free P4, O-BatonIII S10R, Bugout aka Bugimen

"There is no truth in flesh, only betrayal."
"There is no strength in flesh, only weakness."
"There is no constancy in flesh, only decay."
"There is no certainty in flesh but death."
— Credo Omnissiah

Offline krupik

  • Opinii: (119)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #829 dnia: 15-05-2020, 01:57:40 »
Czy jest jeszcze jakiś serwisowy mail do USA?

[email protected] nie działa.
[email protected] odpisuje żebym sobie dzwonił do serwisu
"9:00AM - 5:00 PM PST
833-557-2526"

Niby spoko ale nie wiem czy przez tel wytłumaczę i kasy szkoda. Ostatecznie pomęczę Kolbę ale robi się dziwnie
 
32 42 630 707 710 910 940 BINGO :)

Offline domingez

  • Opinii: (45)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #830 dnia: 15-05-2020, 10:06:02 »
Sprawdz

ARamsey(malpa)benchmade.com

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Sami się rodzimy, sami umieramy.

Offline krupik

  • Opinii: (119)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #831 dnia: 05-06-2020, 06:12:59 »
Polityka wsparcia BM padła jak dla mnie bo jak i kogo bym nie pytał mailowo to wszyscy spuszczają mnie na call center.

"Please call our Customer Service Department (ALL REPS ARE AVAILABLE TO ASSIST YOU) at your earliest convenience as there is a question/concern related to your requested knife service."

Bardzo szkoda
Może jak wirus się uspokoi to będzie lepiej

Ps. ARamsey też
32 42 630 707 710 910 940 BINGO :)

Offline ButtStallion

  • The Majestic
  • Opinii: (78)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #832 dnia: 29-06-2020, 22:44:47 »
Powiem, szczerze, że jestem trochę zawiedziony serwisem kolby(jako benchmade), choć wiem, że korona itd. Ale to już trochę trwa, i potrwa jeszcze dłużej, jutro dzwonię spytać ile mniejwięcej będzie trwał serwis w usa.

24.04 wysłałem do kolby Barraga, żeby zamontowali mi w nim sprężynę assista(która kiedyś pękła i używałem bez). Trzymali go do dziś(jestem cierpliwy), a tu dziś dostaję aktualizację serwisową, że leci do USA. W pierw prosiłem o sprężynę, sam bym zamontował. Ale nie znałem wymiarów, a oni podobno nie mają podpisanych. Na necie jakoś znaleźć nie umiałem to im podesłałem. Nóż czekał "w kolejce" bo brak siły roboczej, ok nie ma problemu, ale 2 miechy i jeszcze wysłany do serwisu bencha w stanach :( Nóż roboczy do roboty. Ech :( Jak tu żyć. Aż boję się, jak mi coś w bugoucie strzeli to będę pół roku bez noża.
Obecne EDC: LM Free P4, O-BatonIII S10R, Bugout aka Bugimen

"There is no truth in flesh, only betrayal."
"There is no strength in flesh, only weakness."
"There is no constancy in flesh, only decay."
"There is no certainty in flesh but death."
— Credo Omnissiah

Online Rourke

  • Opinii: (415)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #833 dnia: 29-06-2020, 23:18:33 »
Powiem, szczerze, że jestem trochę zawiedziony serwisem kolby(jako benchmade), choć wiem, że korona itd. Ale to już trochę trwa, i potrwa jeszcze dłużej, jutro dzwonię spytać ile mniejwięcej będzie trwał serwis w usa.

24.04 wysłałem do kolby Barraga, żeby zamontowali mi w nim sprężynę assista(która kiedyś pękła i używałem bez). Trzymali go do dziś(jestem cierpliwy), a tu dziś dostaję aktualizację serwisową, że leci do USA. W pierw prosiłem o sprężynę, sam bym zamontował. Ale nie znałem wymiarów, a oni podobno nie mają podpisanych. Na necie jakoś znaleźć nie umiałem to im podesłałem. Nóż czekał "w kolejce" bo brak siły roboczej, ok nie ma problemu, ale 2 miechy i jeszcze wysłany do serwisu bencha w stanach :( Nóż roboczy do roboty. Ech :( Jak tu żyć. Aż boję się, jak mi coś w bugoucie strzeli to będę pół roku bez noża.
Korzystając z pośrednika zawsze coś się traci, w tym przypadku czas. Pomijając juz fakt pandemii, w normalnych warunkach wysyłając bezpośrednio do Benchmade'a nie miałbyś powodów do narzekań.

Z pośród moich kilku przypadków korzystania z ich serwisu, rekordowo uwineli się bodajże w 9 dni, przeważnie jednak trwalo to coś koło 2 tygodni w obie strony.
"-Nie jestem może człowiekiem wrażliwym, ale jakoś wolę zapach lasu i łąki od smrodu rozkładających się ciał."

Offline Don_Pedro

  • Opinii: (1)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #834 dnia: 03-07-2020, 07:20:19 »
Ech :( Jak tu żyć. Aż boję się, jak mi coś w bugoucie strzeli to będę pół roku bez noża

Zapobiegawczo kupiłem zapasowe sprężyny do Bugouta w Kolbie. napialem maila, że chce kupić i za 2 dni paczka przyszła.
« Ostatnia zmiana: 03-07-2020, 07:23:50 wysłana przez Don_Pedro »

Offline Makaronowy

  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (23)
  • **
  • Wiadomości: 566
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Benchmade
« Odpowiedź #835 dnia: 03-07-2020, 09:23:08 »
Też miałem mały problem z mailem ale znalazło się jedno proste rozwiązanie problemu. Wystarczyło zadzwonić. Miły Pan od razu przeprosił i prosił o wskazanie jaki mam email, odczytał przy mnie jego treść dla pewności i poprosił o adres do wysyłki. Wszystko udało się załatwić w niecałe 2 minuty. Sprawa szła o omegi, nowy kołek i klips dc do gripa.

Druga sytuacja to byla wadliwa glownia w bugoucie która obcierala o axis. Widać było ślady po frezie lub czym tam wycinaja głównie. Jeden email i wysłanie noża paczka. Dwa dni później bez żadnych pytań przyszedł nowy egzemplarz.
PGK swoich i świadków nigdy nie zostawia.