Autor Wątek: ZASADY ROBIENIA ZAKUPÓW  (Przeczytany 8757 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kunbo

  • Szef działu
  • Opinii: (113)
  • *
  • Wiadomości: 182
  • Płeć: Mężczyzna
  • Postrzelony ze mnie typ
    • TOGO
ZASADY ROBIENIA ZAKUPÓW
« dnia: 30-11-2007, 12:14:05 »
I.  ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ:
                - telefonicznie: 058 692-14-46
                - poprzez stronę internetową: www.togo.com.pl
                - faksem: 058 692-14-47
                - pisemnie pod adres: PHU Togo, ul. Starogardzka 15, 83-010 Straszyn
Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie nazwy i numeru artykułu, ilości sztuk oraz pełny adres i numer telefonu. Realizacja może się opóźnić, jeżeli dane będą niekompletne lub błędne.

II.  WARUNKI PŁATNOŚCI:
                - opłatę za towar uiszcza się gotówką przy odbiorze na poczcie lub u kuriera
                - wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają obowiązujący podatek VAT
                - do przesyłki dołączamy fakturę VAT lub paragon imienny
                - istnieje możliwość dokonania przedpłaty na konto bankowe, w takim przypadku przesyłka zostaje nadana po zaksięgowaniu środków na koncie.

III.  OPŁATY ZA PRZESYŁKĘ:
                - przy zakupach powyżej 300 zł koszt przesyłki, pobrania i opakowania ponosi PHU Togo
                - przy zakupach poniżej 300 zł koszt przesyłki, pobrania  i opakowania wynosi:
                       - POCZTĄ POLSKĄ: wg aktualnego obowiązującego cennika dostępnego na stronie www.poczta-polska.pl
             - KURIEREM:
                               - 10 zł – przy zakupach od 100 do 300 zł
                               - 18 zł – przy zakupach do 100 zł

IV.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
                - 24 godziny od złożenia zamówienia w przypadku towarów dostępnych w magazynie
                - 14 dni roboczych w przypadku chwilowego braku w magazynie Togo
                - w przypadku braku towaru u producenta termin realizacji może się wydłużyć do czasu gdy towar będzie dostępny
                - jeżeli nie wszystkie zamówione towary są dostępne, dostawa może być zrealizowana częściowo, a koszty dostawy uzupełniającej ponosi  PHU TOGO
                - promocje i obniżki cenowe nie łączą się. Oferta katalogu przeznaczona jest dla odbiorców indywidualnych. Odbiorcy instytucjonalni i sklepy otrzymują ofertę na życzenie.

V.  GWARANCJA:
Wszystkie towary są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady sprzętu, należy go dostarczyć na adres PHU Togo na własny koszt wraz z kartą gwarancyjną, a w przypadku braku karty gwarancyjnej - dowodem zakupu. Ponadto prosimy o dostarczenie opisu uszkodzenia z podaniem adresu nadawcy wraz z nr telefonu. W przypadku braku opisu usterki towar nie będzie przekazywany do serwisu. Nie odpowiadamy za uszkodzenia towaru powstałe na skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu. Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane. Produkt sprawny technicznie przysłany do serwisu w celu naprawy  - jako niesprawny - zostanie odesłany na koszt nadawcy z doliczeniem kosztów przeglądu.
Czas naprawy towaru wynosi ok. 3 tygodnie od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku potrzeby odesłania towaru do producenta, czas naprawy może się wydłużyć do 3 miesięcy. O tym fakcie PHU TOGO będzie powiadamiać telefonicznie lub mailowo.

VI.  REKLAMACJA DOSTAWY
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do klienta w określonym terminie. Zdarzają się jednak problemy z dostawą wynikające z winy firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej i nie ponosimy za to odpowiedzialności. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy w obecności kuriera lub listonosza sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Zostanie ona odesłana do PHU Togo.
Wszelkie uwagi dotyczące dostawy np.: niedotrzymanie terminu dostawy, opóźniająca się dostawa, brak dostawy pomimo informacji, iż przesyłka została przez nas wysłana, brak kontaktu z kurierem oraz niezgodność przesyłki z załączonym paragonem, prosimy kierować na nasz adres [email protected]  lub telefonicznie 58 692-14-46 nie później niż w ciągu 3 dni od daty nadania przesyłki.

VII.  ZWROTY
Pewni wysokiej jakości towaru, dajemy klientowi 14 dni na jego sprawdzenie. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, można zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym lub telefonicznie - jest to prawo każdego klienta zawarte w ustawie o ochronie konsumentów.
Zwracany towar musi być kompletny, nie może znosić znamion używania, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie i oryginalnie przymocowane metki i materiały informacyjne. Zwrotowi podlega również paragon fiskalny i dokumenty gwarancyjne. Bez zwrotu paragonu fiskalnego lub podpisanej faktury korekty nie może nastąpić zwrot pieniędzy.
Jeśli chciałbyś zwrócić zamówiony towar, odeślij go na adres: PHU Togo, ul. Starogardzka 15, 83-010 Straszyn. Artykuły zwrócone po upływie 14 dni od daty zakupu nie będą przyjmowane. Po 14 dniach od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu przysługuje jedynie artykułom posiadającym wady produkcyjne. Pieniądze za zwrócone towary zostaną wysłane, zgodnie z ustawą w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez firmę TOGO przesyłki z artykułem, przelewem bankowym na wskazane konto.
Uwaga! Zwroty przesłane na nasz koszt i za pobraniem nie będą przyjmowane!

VIII.  OGÓLNE
Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 833) uprzejmie informujemy, że zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych. Każdemu klientowi przysługuje prawo wglądu do przesłanych danych oraz ich poprawianie lub usunięcie. PHU Togo zastrzega sobie prawo do błędów, zmian w ofercie i cen. Dopuszcza się nieznaczne różnice w modelu, i kolorze produktu. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla PHU Togo.


Życzymy udanych zakupów                                 PHU Togo
« Ostatnia zmiana: 27-05-2010, 11:01:46 wysłana przez kunbo »
Kunbo
Authorized Dealer

Offline kunbo

  • Szef działu
  • Opinii: (113)
  • *
  • Wiadomości: 182
  • Płeć: Mężczyzna
  • Postrzelony ze mnie typ
    • TOGO
Numery kont bankowych TOGO
« Odpowiedź #1 dnia: 14-12-2007, 14:55:20 »
Często pytacie o nr konta więc poniżej podaję dwa do wyboru:


BANK ZACHODNI WBK S.A. 1 O/Gdańsk
64 1090 1098 0000 0000 0964 9341


mBank
32 1140 2004 0000 3102 4139 3550


i dane

PHU TOGO
ul. Starogardzka 15
83-010 Straszyn
Kunbo
Authorized Dealer