Autor Wątek: znowu tytan  (Przeczytany 2225 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
znowu tytan
« dnia: 28-03-2005, 19:05:16 »
siemka Panowie.
Pisze do was z pytaniem, jak to jest z wyginaniem Tytanu.

powiedzmy ze potrzebuje miec tytanowa plytke, o ksztalcie  kubka, lub szklanki. a raczej takim profilu
da sie tak wygiac material?

a jezeli tak to jak i gdzie.
kolejna sprawa.

chcialbym moc do plytki doczepic cos na wzor ucha.
czy moze byc on z innego amteiralu itp itd.

licze na pomoc.
przyznam ze jest to dla mnie wazny problem do rozwiazania/a dla was mam nadzieje banalny/

Shaftniedouczony
METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline Guldan

  • knifemaker
  • Opinii: (16)
  • *
  • Wiadomości: 5873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wykwalifikowany pierdolec
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 28-03-2005, 19:30:15 »
giecie raczej moze przyspozyc problemu jezeli zabierzesz sie do tego na zimno. na goraco gnie sie jak chcesz.

a co do spawania tytanu to wiem tyle ze sie da.

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 28-03-2005, 19:31:26 »
Cytat: Guldan
giecie raczej moze przyspozyc problemu jezeli zabierzesz sie do tego na zimno. na goraco gnie sie jak chcesz.

a co do spawania tytanu to wiem tyle ze sie da.


dzieki za odpowiedz Guldan.
moze ktos z Warszawki powie mi do kogo sie udac w tej sprawie.

no i licze na rozwiniecie tematu spawania:)

kto wie moze na mature z polaka sie newsy przydadza  ;)
METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline melonmelon

  • Opinii: (154)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • moje narządy :)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 28-03-2005, 20:08:31 »
moze jakieś konkrety??
kcesz tłoczyc kubek??
jednostokowo??   chyba ci trudno bedzie
tłoczyć na gorąco??
trza uważać z atmosferą, tytan ładnie tlen chłonie zmiejszając swe własności plastyczne
moze zrobić kubek z rułki i dno przyspawać??
spawać ma najlepiej ktoś kto ma na to papiery
łączenie z innym materiałem??
jakim??
powinno być dobrze z zgrzewaniem punktowym

pozdro
<span class='smallblacktext'>[ Redagowany dnia 28.03.2005r.- 20:09 ]</span>
Nie ma mnie, w Łodzi siedzę.
Zapraszam na blog o obróbce cieplnej http://blog.melontools.com/obrobka_cieplna/

trochu stali na noże?
https://forum.knives.pl/index.php?topic=184641.

kluczyki robię, gitarki, mogę skrzypce

DORADZTWO W ZAGADNIENIACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI I NIE TYLKO

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 28-03-2005, 20:24:36 »
Cytat: melonmelon
moze jakieś konkrety??
kcesz tłoczyc kubek??
jednostokowo??   chyba ci trudno bedzie
tłoczyć na gorąco??
trza uważać z atmosferą, tytan ładnie tlen chłonie zmiejszając swe własności plastyczne
moze zrobić kubek z rułki i dno przyspawać??
spawać ma najlepiej ktoś kto ma na to papiery
łączenie z innym materiałem??
jakim??
powinno być dobrze z zgrzewaniem punktowym

pozdro


siemka melon.
przyznam ze nie chodzi o kubek, ale o pewnego rodzaju klamre.
o ksztalcie pol elipsy/ fuck, ksztaltow to ja opisywac nie umiem/
jezeli chodzi o  material ktory mam przyspwac- to jest on ze tak powiem malo istotny- moze byc tak samo tytan.

ile moze kosztowac spawanie i wyciecie i uformowanie czegos takiego.
jest to plat szerokosci 7 centymetrow i dlugosci 20.

pozdrawiam.

przepraszam ze pisze tak oglednie, ale po prostu na dana chwile, nie moge powiedziec o co dokladnie chodzi.
mam nadzieje ze zrozumiecie.
dzieki

METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline melonmelon

  • Opinii: (154)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • moje narządy :)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 28-03-2005, 23:18:35 »
skontaktuj się na gg albo co takiego

pozdro
Nie ma mnie, w Łodzi siedzę.
Zapraszam na blog o obróbce cieplnej http://blog.melontools.com/obrobka_cieplna/

trochu stali na noże?
https://forum.knives.pl/index.php?topic=184641.

kluczyki robię, gitarki, mogę skrzypce

DORADZTWO W ZAGADNIENIACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI I NIE TYLKO

Offline shaft

  • Opinii: (13)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaboom
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 28-03-2005, 23:22:04 »
Cytat: melonmelon
skontaktuj się na gg albo co takiego

pozdro



eee nie no jasne...:)
a masz jakies gg?:)
2189111 shafcior
METROTACTICS 2004 Crew
Warszawski Polswiatek Nozowniczy

Offline melonmelon

  • Opinii: (154)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • moje narządy :)
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 30-03-2005, 07:14:30 »
ano mam
gg 3214514

pozdro
Nie ma mnie, w Łodzi siedzę.
Zapraszam na blog o obróbce cieplnej http://blog.melontools.com/obrobka_cieplna/

trochu stali na noże?
https://forum.knives.pl/index.php?topic=184641.

kluczyki robię, gitarki, mogę skrzypce

DORADZTWO W ZAGADNIENIACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI I NIE TYLKO