Autor Wątek: integralek  (Przeczytany 2863 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 3,14

  • knifemaker
  • Opinii: (36)
  • *
  • Wiadomości: 1115
  • Płeć: Mężczyzna
  • MORDOR CREW
integralek
« dnia: 25-11-2009, 16:05:18 »
witajcie.
taki nozyk zrobilem jakis czas temu,tak proforma wrzuce fotke do swojego dzialu,fotka jedna w dodatku kiepska.postaram sie poprawic ;P nozyk ma 17,5 cm calosci i 8cm kt.damast okolo 120 warstw,59-60 hrc.jak wam sie widzi?



nastepne beda z damastow pasowych ,szylkretem i koscia sloniowa (z citesem oczywiscie) na rekojesci.kształ tez bedzie  inny,mniej wiecej taki ale ze szlifem prawie pelnym płaskim (ten jest z bohlerowskie k110)


edit wymienilem i dodalem foty
« Ostatnia zmiana: 27-11-2009, 22:50:06 wysłana przez 3,14 »
NIe posrednicze w kontaktach z Papsem:)
The Hawk Family Supplier

WIERZE W MIŁOSC OD PIERWSZEGO WŁOZENIA:D

ROZBIERANIE SIE W MIEJSCACH PUBLICZNYCH TO PRAWDZIWA MĘSKA PRZYGODA!

Offline cubix

  • knifemaker
  • Opinii: (99)
  • *
  • Wiadomości: 3745
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poltergeist Works Custom Blades
Odp: integralek
« Odpowiedź #1 dnia: 25-11-2009, 16:08:35 »
Pierwszy miodzio, tylko te okładki jakieś mało hmm.. efektowne :) Ten drugi jeszcze bardziej mi się podoba :D
Proszę kontaktować się tylko i wyłącznie mailowo!

Offline Esthan

  • Flashaholic.
  • Opinii: (29)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2438
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mechagłodzilla
Odp: integralek
« Odpowiedź #2 dnia: 25-11-2009, 16:09:33 »
Wolę tego powyżej. Człowiek myśli, że to takie delikatne dopóki tego do rąk nie weżmie.

Jak mawiał Borys Brzytwa:
Masa jest podstawą zaufania.

A ten maluch budzi zaufanie :D

Offline Mikko

  • Opinii: (32)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14354
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: integralek
« Odpowiedź #3 dnia: 25-11-2009, 16:17:44 »
To może fotka z konkursu kalendarzowego? Podobny, też fajny nożyk. ;>



Fotografował Wojtas13.

Offline Trollsky

  • troll warsztatowy
  • Kierownik
  • Opinii: (100)
  • *
  • Wiadomości: 9760
  • Płeć: Mężczyzna
    • Trollsky Custom Knives
Odp: integralek
« Odpowiedź #4 dnia: 25-11-2009, 16:29:29 »
To może fotka z konkursu kalendarzowego? Podobny, też fajny nożyk. ;>

(Obrazek został usunięty z cytatu.)

Fotografował Wojtas13.

na pierwszy rzut oka inny damast/ bez puncy/ inne okładki.

Offline Mikko

  • Opinii: (32)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 14354
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oregońsko-Radykalny obóz fosforobrązowców
Odp: integralek
« Odpowiedź #5 dnia: 25-11-2009, 16:50:15 »
Bo to inny egzemplarz, ale model bardzo podobny. W czasie konkursu najbardziej zwrócił moją uwagę.

Offline forester

  • Opinii: (19)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 2006
  • Płeć: Mężczyzna
  • Spirit Of The Forest
Odp: integralek
« Odpowiedź #6 dnia: 25-11-2009, 19:41:13 »
mam pytanie techniczne jesli mozna-jak sie tnie te mamucie zeby?bo one maja cos jak "sloje" (w drewnie).
jak to sie robi, ze sie nie krusza w tych miejscach
Przepraszam za głupie pytania.

Pozdrawiam, Kamil.

Offline 3,14

  • knifemaker
  • Opinii: (36)
  • *
  • Wiadomości: 1115
  • Płeć: Mężczyzna
  • MORDOR CREW
Odp: integralek
« Odpowiedź #7 dnia: 25-11-2009, 19:48:37 »
to akurat nie jest ząb tylko kora ciosu mamuta,czyli taka zwykla kosc miejscami przebarwiona,miejscami bardziej miekka,trzeba podstabilizowac cyjanoakrylem.ogolnie tnie sie to jak normalna kosc
NIe posrednicze w kontaktach z Papsem:)
The Hawk Family Supplier

WIERZE W MIŁOSC OD PIERWSZEGO WŁOZENIA:D

ROZBIERANIE SIE W MIEJSCACH PUBLICZNYCH TO PRAWDZIWA MĘSKA PRZYGODA!

Offline topek

  • knifemaker
  • Opinii: (51)
  • *
  • Wiadomości: 2181
  • Płeć: Mężczyzna
  • ciagle szukam idealnego noza
Odp: integralek
« Odpowiedź #8 dnia: 26-11-2009, 12:54:21 »
Wolę tego powyżej. Człowiek myśli, że to takie delikatne dopóki tego do rąk nie weżmie.

Jak mawiał Borys Brzytwa:
Masa jest podstawą zaufania.

A ten maluch budzi zaufanie :D


Dodam tyko jedno - Niezwykle elegancki - 8D :slini: :kopara:

Offline paps

  • knifemaker
  • Opinii: (122)
  • *
  • Wiadomości: 1942
  • Płeć: Mężczyzna
  • "I want You to take it easy!"
Odp: integralek
« Odpowiedź #9 dnia: 27-11-2009, 22:38:57 »
Z nowymi fotkami zdecydowanie lepiej : ) Fajny kłujak  :kosunia:
The Hawk Family Member
NIE pośrednicze w kontaktach z Pi :)

Offline gladiator

  • knifemaker
  • Opinii: (0)
  • *
  • Wiadomości: 354
Odp: integralek
« Odpowiedź #10 dnia: 27-11-2009, 22:47:15 »
Hej! Wszystkie przedstawione noże są naprawdę oryginalne i pięknie wykonane! Zestawienie materiałów cudne:) W pierwszym nożyku nie bardzo podobają mi się proporcje "głownia - rękojeść" tzn. według mnie rękojeść w stosunku do głowni jest troszkę zbyt masywna, duża, ale to szczegół. Bardzo eleganckie i wyważone w projekcie noże, skromna, a jednocześnie szykowna gama materiałów. Śliczne:)

Offline Driver

  • Opinii: (3)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: integralek
« Odpowiedź #11 dnia: 02-12-2009, 07:03:07 »
 8D 8D :slini: :slini: obydwa są takie że aż mnie przytkneło  :D dla mnie to pochwa z pierwszego i ten drugi nóż normalnie brak mi słów.
Gdybym schował ręce do kieszeni,skazali by mnie za ukrywanie broni.