Autor Wątek: otwory w rękojeści  (Przeczytany 5626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jacho

  • Opinii: (0)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 217
otwory w rękojeści
« dnia: 24-01-2010, 16:03:48 »
Mam problemy z wywierceniem otworów , zawsze pod koniec wiercenia coś mi się wyłupie . Stosowałem różne sposoby : wiercąc  wiertłem o małej średnicy potem większym , wiertłem do drewna , wiertarką  ręczną i nigdy nie udało mi się uzyskać idealnego otworu .
Drugie pytanie czym kleić drewno z drewnem skórą i metalem , dotychczas używałem epidiamu dwu składnikowego .
Może znacie coś lepszego .   

Offline Krug

  • knifemaker
  • Opinii: (92)
  • *
  • Wiadomości: 6438
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moria Wootz Steel fan ! Od lat karwia!
    • KRUG-NOŻE.
Odp: otwory w rękojeści
« Odpowiedź #1 dnia: 24-01-2010, 16:11:10 »
Podłóż podkładkę z równie twardego drewna , ściśnij razem z okładkami i wierć - wiertło musi być ostre.
Krug-Noże.

Nie odpowiadam na PW? Pisz Pan: krugknivesmalpagmailcom
Na pohybel odchodom bolszewickich odchodów!

Offline killrathi

  • knifemaker
  • Opinii: (259)
  • *
  • Wiadomości: 8286
    • Killrathi Knives
Odp: otwory w rękojeści
« Odpowiedź #2 dnia: 24-01-2010, 17:49:24 »
ja tam wiercę wiertłami do metalu - te do drewna mi się nie sprawdzają, oraz wiercę w detalu ciut grubszym niż docelowy, tj. jeżeli okładzina ma mieć 5mm grubości to wiercę w płytce o 2-3mm grubszej - jak się wyłupie to i tak później zeszlifuję.

nie odpowiadam na priv? pisz na [email protected]

Offline simon

  • prawie jak Scrimshander
  • knifemaker
  • Opinii: (12)
  • *
  • Wiadomości: 4350
  • Płeć: Mężczyzna
  • nożorób na odwyku :/
    • Simon Knives
Odp: otwory w rękojeści
« Odpowiedź #3 dnia: 27-01-2010, 07:02:22 »
ewentualnie wyłupek od strony tanga ;)
ale chyba najlepszym sposobem jest przyłożenie drugiego kawałka drewna.
;)
Jestem żonaty 8D i mam syna!!!
Aambeld pokazał nóż (swój) ;P