Autor Wątek: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów  (Przeczytany 27406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (97)
  • *
  • Wiadomości: 14851
  • Płeć: Mężczyzna
Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« dnia: 12-06-2010, 19:04:23 »
Myślę, że przyda się temat dotyczący serwisów/gwarancji wszelkiej maści, porządkujący informacje na temat obsługi klienta przez różnych producentów. Istnieją osobne wątki dotyczące najbardziej popularnych firm, ale wątek centralny nie jest chyba złym pomysłem. Tutaj też będzie można znaleźć informacje na temat mniej popularnych marek.

Benchmade
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,58910.0.html
Chętnie wysyłają klipsy - to mają w statusie na stronie. Jeśli się poprosi, można liczyć na takie części jak: backspacer, śrubki, kołki, sprężyny axisa. Tych ostatnich do pewnego czasu nie wysyłali nigdzie, ponieważ rozebranie noża jest złamaniem warunków gwarancji, w ten sposób sami do tego zachęcają. Później zmienili nieco front i do Polski zaczęli wysyłać (z tego co się orientuję, to do USA nie wysyłają). Starają się pomagać także w przypadku noży wycofanych z produkcji, czasem mają nawet części zapasowe do starych modeli.
Naprawy gwarancyjne, wymiany i zwroty - tylko ze słyszenia - działa to dobrze i sprawnie. Gwarancja nie pokrywa nadużywania noża, a jej naruszeniem jest rozkręcenie go. Tak piszą na stronie przynajmniej. Za skręcenie rozłożonego noża liczą sobie 20$. Można wysłać nóż do wymiany głowni, cena 25$ za głownię bez pokrycia, 35$ z pokryciem.
Do tego istnieje LifeSharp - każdy nóż wysłany do Benchmade zostanie naostrzony za darmo. Często takie noże są także serwisowane za darmo w dostępnym zakresie - wymiana zużytych części, czyszczenie, etc.
W obu przypadkach nóż trzeba wysłać za wielką wodę na własny koszt, w przypadku LifeSharp należy także dołączyć 5$ na przesyłkę zwrotną.
Do poczytania:
http://www.benchmade.com/about_knives/warranty.asp
http://www.benchmade.com/about_knives/lifesharp_service.asp
http://www.benchmade.com/benchmade/faq.asp
Kontakt:
http://www.benchmade.com/benchmade/contact_us.aspx
ale lepiej pisać maile na [email protected]
W Polsce:
http://www.alert.com.pl Serwisują noże kupione u nich (obowiązuje także LifeSharp, przynajmniej kiedyś).
http://www.kolba.pl Na razie nic nie wiem.

CRKT
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,86518.0.html
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,80812.0.html
Wysyłają mnóstwo części, wystarczy złożyć zamówienie przez http://www.crkt.com/replacementparts.
Z tego co wiem, serwis gwarancyjny także jest bardzo dobry, wymiany są bezproblemowe.
Do poczytania:
http://www.crkt.com/warranty
http://www.crktparts.com/
http://www.crkt.com/replacementparts
Kontakt:
http://www.crkt.com/contact
W Polsce:
http://www.kaliber.com.pl/ Jak na razie bardzo pozytywne opinie nt. gwarancji, realizowana jest ona na podstawie dowodu zakupu (nie jestem pewien).

Kershaw
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,44061.0.html
Genialny serwis, wysyłają więcej, niż zamawiamy. Normalnym jest dodanie sprężyn SpeedSafe do każdego zamówienia, tak na wszelki wypadek. Wysyłają wszystko oprócz głowni (a czasem nawet zdarzają się głownie, ale to naprawdę wyjątkowe przypadki). Wysyłają nawet firmowe śrubokręty do torxów.
Nie wiem, jak z nożami wysyłanymi do nich, ale czemu miałoby być gorzej?
Do poczytania:
http://www.kershawknives.com/warranty.php?brand=kershaw
Kontakt:
http://www.kershawknives.com/contactus.php?brand=kershaw
W Polsce:
http://www.togo.com.pl http://www.knives.pl/forum/index.php/board,140.0.html Kunbo wysyła części tak samo hojnie jak serwis w USA, a czeka się krócej.

Microtech
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,8198.0.html
Gwarancja dla pierwszego właściciela, który musi posiadać dowód zakupu u autoryzowanego dealera. Można wysłać nóż, okres oczekiwania to jakieś miesiące, bardzo dużo narzekań. Bezpieczniej powiedzieć, że serwisu nie ma, kliencie, radź sobie sam. Nie spotkałem się, żeby ktoś był zadowolony.
W odróżnieniu od Kershawa, który wysyła śrubokręty do popularnych śrub torx, śrub MT nie da się odkręcić niczym popularnym, a firmowe MT kosztują grube pieniądze.
Do poczytania:
http://www.microtechknives.com/customer_service.html
Kontakt:
http://www.microtechknives.com/contact.html

Spyderco
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,78625.0.html
Jeszcze niedawno przysyłali klipsy, ale od niedawna trzeba je kupować. Inne części zapasowe, takie jak śrubki - proście, a się doprosicie. Starają się pomóc w każdym przypadku, także z modelami już nieprodukowanymi.
Gwarancja, naprawy i serwis - ponoć bardzo dobrze realizowana, nigdy nie próbowałem.
Do poczytania:
http://www.spyderco.com/edge-u-cation/index.php?item=10
Kontakt:
http://www.spyderco.com/contact/
W Polsce:
http://www.kolter.pl http://www.knives.pl/forum/index.php/board,138.0.html Super pomaga jak może, do tego zapasowe klipsy w ofercie.

--------------------Firmy, które nie mają swoich działów---------------------
Al Mar
Dożywotnia gwarancja na noże wyprodukowane po 1998 roku. Żeby wysłać do nich nóż, trzeba zadzwonić i otrzymać specjalny numerek. Serwis ponoć na dobrym poziomie. Na maile nie odpowiadają, części nie wysyłają, może po prostu mają gdzieś klientów z zagranicy. Nie polecam.
Do poczytania:
http://www.almarknives.com/warranty.php
http://www.almarknives.com/faq.php
Kontakt:
http://www.almarknives.com/contact_us.php (nie ma sensu pisać)

Buck
Wieczna gwarancja na wszystko. Naprawiają, łatają, czyszczą, nucąc pod nosem radosne piosenki. Kupiłeś nóż, a nie podoba się? Odeślij, napisz, że chcesz inny, dostaniesz go (oczywiście w cenie wysłanego). Szacunek. Ograniczenia: nie naprawiają za friko noży nadużywanych, rozkręcanych, kombinowanych. Nie wiem, jak z wysyłką części zamiennych.
Do poczytania:
http://www.buckknives.com/index.cfm?event=about.warranty
Kontakt:
http://www.buckknives.com/index.cfm?event=company.contact

Cold Steel
W teorii 5 lat gwarancji na noże fixed, 1 rok na foldery, potrzebny dowód zakupu - bardzo kiepsko. Ale mimo tego warto się zapytać, serwis jest miły i stara się pomóc, mnie nie pytali o datę zakupu (choć w końcu nie wysłałem im noża). Wysyłają części zamienne, starają się pomóc.
Do poczytania:
http://www.coldsteel.com/warranty.html
http://www.coldsteel.com/faqs.html
Kontakt:
http://www.coldsteel.com/contact.html
http://www.coldsteel.com/info.html
W Polsce:
http://www.kolter.pl http://www.knives.pl/forum/index.php/board,138.0.html Super na pewno pomoże, jak będzie mógł.

Leatherman
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,94133.0.html
25 lat gwarancji producenta, wymieniają, naprawiają, pełen serwis bez zbędnych pytań i dowodów zakupu (każdy myltitool ma wybitą datę produkcji).
Do poczytania:
http://www.leatherman.com/support
Kontakt:
http://www.leatherman.com/about/contact
W Polsce:
http://www.militaria.pl Wymieniają, naprawiają... bez zbędnych pytań. Nie ma sensu zaprzątać sobie głowy centralą w USA.

Protech
Gwarancja dla pierwszego właściciela, nie można rozkręcać noża. Gwarancja nie pokrywa także defektów naturalnych materiałów. Do wysłanego noża należy dodać 10$ na przesyłkę zwrotną.
Można wymusić na nich, żeby przysyłali części, takie jak sprężyny automatu.
Do poczytania:
http://www.protechknives.com/knives/warranty.asp
Kontakt:
http://www.protechknives.com/knives/company.asp

Będę aktualizować w miarę pojawiania się Waszych opinii :) Najcenniejsze, są te z pierwszej ręki. Jeśli jacyś dystrybutorzy mają coś do dodania, poinformowania - zapraszam także :)
Jeszcze jedna uwaga - polscy dystrybutorzy oczywiście mają obowiązek dawać gwarancję na noże, które sprzedają. Jednak czasem są przedstawicielami firmy w Polsce i oferują wsparcie techniczne na warunkach producenta. Trzeba to rozgraniczać, nie każdy dystrybutor będzie wysyłać części jak Togo (Kershaw), czy serwisować noże jak Militaria (Leatherman).


Miałem kiedyś napisać, ale nie napisałem. Teraz jest okazja, 10 000 post nie może być głupi i bez treści :) A do tego dokładnie rok online na forum :D Pozdrowienia dla wszystkich, a w szczególności dla tych, którzy są tu od początku i nie zamierzają sobie stąd iść :)

Wolałbym, żeby jakieś tam gratulacje i szampany nie zaśmiecały jednak tego tematu ;) Więc - doświadczenia z serwisami, proszę :)
« Ostatnia zmiana: 13-06-2010, 07:34:03 wysłana przez kali »
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline apss

  • FT Member
  • Opinii: (139)
  • *****
  • Wiadomości: 2989
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #1 dnia: 12-06-2010, 20:26:32 »
Kali dobra robota !

moge od siebie dorzucic serwis Protecha - peknieta sprezynka w automacie -  pierwszy mail bez echa, po drugim w ktorym sie lekko poirytowalem i zapytalem czy ich serwis dziala tak jak serwis MT (czyli, ze nie dziala) - od razu odpowiedz, przeprosiny i wysylka 3 szt sprezynek (mimo, ze potrzebowalem jedna) oraz katalogow i ulotek firmy  - wszystko gratis, dzieki tym sprezynkom ratowalem pozniej innych posiadaczy Protecha :)

daj mi bussiaka na dobranoc ;)

sprzedam  noze

Offline kabaddon

  • de la Autostradon
  • Opinii: (16)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 615
  • Warmaster ov Chaos
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #2 dnia: 12-06-2010, 20:43:39 »
Kershaw - nic dodać nic ująć, właśnie czekam na sprężynki  :grin: Bardzo pomocny był mi również polski przedstwiciel.

CRKT - Zamawiałem raz śrubki, odpisali że nie mieli i nadali mu status "pendig". Spodziewałem się że oleją sprawę ale po jamimś miesiącu mail że części idą :) Duży plus.

Lion Steel - zarówno polski dystrybutor jak i bezpośrednio producent duży szacunek - dostałem tyle śrubek do klipsa że starczy na całą moją nożową karierę  :shy:
Well Long Tall Sally she's built for speed, she's got everything that Uncle John need

Offline Oso

  • Opinii: (81)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 641
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #3 dnia: 21-07-2010, 22:49:09 »
Gerber - pęknięta pochwa do Gerbera Prodigy. Przysłali nową z mocowaniem i wszystkimi paskami. Wysłane dwa emaile i fotki. Odpowiadają na wszystkie pytania itd. Jednak zaznaczam, jest to serwis dawnego Gerbera w USA. Wysłane do Szwecji bez odzewu(Fiskars).
Czyszczenie i ostrzenie noży mnie uspokaja, przywraca wewnętrzną harmonię....

Offline sawim

  • Pauper Comiliton
  • Moderator
  • Opinii: (92)
  • *
  • Wiadomości: 2999
  • Non nobis, non nobis ...
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #4 dnia: 11-08-2010, 12:47:09 »
Extrema Ratio. BF3 Dark Talon, po upadku z wysokości circa drugiego piętra na betonek, zgubil klips (ścięły się 3 śrubki, klips oddalił się w kierunku nieznanym). Po pytaniu zadanym na [email protected] o możliwość zakupu inkryminowanych części, prawie natychmiast odpowiedzieli z głupia frant pytaniem o mój adres (nie chcieli ani SN, ani zdjęć), i w ciagu 2 dni przysłali całkiem za darmo, kurierem, i klips, i 6 śrubek.
"Cofnij do tyłu..."

Offline domino

  • Opinii: (42)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1284
  • Płeć: Mężczyzna
  • 8,5/18,5
    • Co mam
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #5 dnia: 27-08-2010, 13:09:54 »
SOG - pęknięta sprężyna w Twitch II.
Polski dystrybutor: [email protected]
Kontaktowałem się z nimi
Cytuj
Jak najbardziej zajmujemy się ale towarem który był kupiony na terenie
Polski w oficjalnej dystrybucji.
Czyli trzeba mieć dowód zakupu, paragon, itd.
Bez tego nie zrobią nic poza:
Cytuj
Jedynie co mogę zrobić to dopytać ile kosztuje sama sprężyna.

Napisałem bezpośrednio do producenta: [email protected]
Mail poszedł równo miesiąc temu, jak dotąd zero odzewu.

Edzia: Napisałem jeszcze raz, przeprosili grzecznie za przegapienie maila, podali adres do wysyłki. Obiecali wymienić, nasmarować, naostrzyć.
Pożyjemy, zobaczymy ;)

UPDATE: Twitch poszedł do SOG'a do Lynnwood i po miesiącu wrócił naostrzony, nasmarowany i z nowa sprężyną. Do tego dali jakieś naklejki i czapkę "TeamSOG" :)
+ dla serwisu SOG'a.
« Ostatnia zmiana: 08-06-2011, 17:23:24 wysłana przez domino »
My goal is to replace my soul with coffee and become immortal.

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #6 dnia: 15-09-2010, 18:34:13 »
Buck - jak zwykle zjechałem pivot moim cudownym chińskim narzędziem. Piszę na ogólny do Buck'a. Za dwa dni przychodzi odpowiedź, że mail poszedł na serwis. W ten sam dzień otrzymałem maila od Pana Randy'ego z prośbą o adres do wysyłki. Było to w poniedziałek 13-09. Chciałem "zdobyć" wkrętak, ale się nie dało :) (taka polska, zwyczajna, chamska pazerność na rzeczy wyłudzone) Mimo tego jestem w szoku.

Kershaw (ZT) - torxy od klipa zjechane. Miałem pisać do Kershaw'a ale, szybki tel. do Togo i za dwa dni nówka klip, śrubki, jeszcze na zapas "sprężynka". Zadzwonię jeszcze i może uda mi się kupić śrubokręt... W końcu porządny i kłopoty znikną...

EDIT:
Dzisiaj jest 21-09, a z samego rana listonosz przyniósł pivot do Buck'a. Chyba imponujące, mimo że był wysłany zwykłą pocztą!
« Ostatnia zmiana: 21-09-2010, 19:14:52 wysłana przez count_martin3z »
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline johnydoe

  • Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #7 dnia: 20-09-2010, 18:07:31 »
CRKT - poprosiłem o klips i śrubki do niego oraz o podkładki teflonowe. Po kilku dniach dostałem mail, że wysyłają. Minęło 1,5 miesiąca i dziś wyciągam kopertę ze skrzynki a w środku zamówione części (choć do klipsa są dwie śrubki zamiast trzech  :D). A przesyłka z Niemiec w kopercie sygnowanej logo Bökera.

Offline Piniolski

  • Opinii: (431)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5312
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #8 dnia: 21-09-2010, 18:37:48 »
Plus minus miesiąc temu pisałem do BM, CRKT i KAI o części do kilku noży. Wszystkie firmy odpisały, że w ciągu kilkunastu dni roboczych je otrzymam. Jak narazie nic nie doszło. Dzisiaj otwieram skrzynkę pocztową, a tam mała, szara koperta z logiem... Boker 8o

W środku woreczek strunowy z pivotem, podkładkami i śrubkami do okładzin. Nic z tego nie rozumiem. Nie licząc jednego slipjointa nie mam żadnego noża tej firmy i o nic nie prosiłem. Skąd moją mój adres i do czego są te części? :D :kopara: ;>

No chyba, że Boker wykupił jedną z powyższych co mogłem przeoczyć :rotfl:


PS. teraz dopiero zwróciłem uwagę co napisał kolega wyżej, że też pisał do CRKT w Stanach, a przyszło z Europy :dodge: Ja od siebie jeszcze dodam, że nie ma wszystkich części, o które prosiłem i np pivot wygląda zupełnie inaczej niż ten "założony" w nożu. Mowa o M18, a to chyba już nieprodukowane więc może dlatego? Ale jajca :special:
« Ostatnia zmiana: 21-09-2010, 18:40:27 wysłana przez Piniolski »
Większość pieniędzy wydałem na noże i alkohol. Resztę po prostu zmarnowałem ;-)

Offline johnydoe

  • Opinii: (4)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #9 dnia: 21-09-2010, 20:58:45 »
Plus minus miesiąc temu pisałem do BM, CRKT i KAI o części do kilku noży.
...

To jak tak całkiem podobnie. O przesyłce z Kershawa dawno zapomniałem, przyszła po ok 2 tygodniach. Wczoraj przesyłka od CRKT (przez Bökera). A dziś odebrałem z poczty (choć awizo leżało razem kopertą od Bökera) przesyłkę od Sary z Benchmada z klipsem, śrubkami i omegami do Gripa.

Offline Piniolski

  • Opinii: (431)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5312
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #10 dnia: 23-09-2010, 20:35:30 »
Dzisiaj przyszła koperta od KAI z częściami do ZT0350 :) w której znalazłem:
- 2 pivoty
- 2 klipsy
- breloczek z torxami :grin:
- garść śrubek
- sprężyny od speed safe, z czego jedna była pogięta. Ciekawe, czy taką wrzucili, czy listonosz się postarał upychając paczkę do małej skrzynki :rolleyes: Pomijam to, że jest 1,5 raza większa od tej, którą mam od TOGO. Ciekawe, która jest właściwa ;P

Jedyny minus to to, że katalogu nie wrzucają, ale w dobie Internetu jestem w stanie to wybaczyć ;) Przerzucam się na Kershawy :grin:
Większość pieniędzy wydałem na noże i alkohol. Resztę po prostu zmarnowałem ;-)

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #11 dnia: 13-10-2010, 15:06:45 »
Proszę bardzo... Tydzień od maila potwierdzającego wysyłkę części. Prosiłem o torsion bar i "smar" którego oryginalnie używają :) Smaru oczywiście nie dostałem. Przyszło wszystko co jest w ZT300 + brelok z torxami prócz, klingi i  okładzin :) Chyba kolejne ZT będę kupował, chociaż nie wiem po co. Dla samego serwisu KAI i rozkręcania noży przy piance...
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline mr_neox

  • Dydaktyk
  • Moderator
  • Opinii: (194)
  • *
  • Wiadomości: 1894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Marcin
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #12 dnia: 25-10-2010, 01:15:11 »
SOG - jak jeszcze miałem mini vulcana to klips się wygiął od zaczepienia o coś tam nie pamiętam, wysłałem maila do serwisu, odpowiedź przyszła z zapytaniem czy aby "gniazdo" w którym jest osadzony klips jest ok, po kolejnym mailu poprosili o adres do wysyłki. 1,5 - 2 tygodnie zawitał nowy klips i torx za free do przykręcenia. Ogólnie fajny serwis.
Si vis pacem, para bellum

Offline gipsik

  • Opinii: (34)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 498
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #13 dnia: 27-10-2010, 00:20:41 »
LONE WOLF-po kilku dniach klikania nowym Harseyem D2 blokada przestała trzymać i po próbie otwarcia ostrze "majtało się"-blokada sprężyny nie trzymała.Mail do sprzedawcy-następnego dnia odpowiedź z podaniem adresu serwisu.Mail do serwisu-następnego dnia odpowiedź z prośbą o przysłanie i włożenie adresu zwrotnego i krótkiego opisu co się stało.Wysłałem i...cisza.Po miesiącu od wysyłki wyjąłem naprawiony nóż ze skrzynki.Na razie działa :D.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #14 dnia: 06-11-2010, 19:45:05 »
a orientuje się ktoś jak wygląda gwarancja w wykonaniu Bradley ?
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline hejtyniety

  • Dixie Stuff
  • Opinii: (90)
  • *
  • Wiadomości: 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Doktor Ojtam Ojtam
    • Mam blog!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #15 dnia: 25-11-2010, 13:39:26 »
SOG - złamany tomahawk

Na przełomie widać, że ewidentnie skaza jakaś była:


Napisałem na [email protected], że się złamało załączając oczywiście zdjęcia. Nie jaki Giovanni odpisał jak tylko dostał mail (strefy czasowe) dopytując się czy nikomu nic się nie stało. Pierw poprosili o przesłanie hawka do nich, ale jak napisałem jakie byłyby koszty takiej przesyłki :cry: W rezultacie wystarczyło więcej zdjęć. Ogólnie tylko po południu dało się z nim w miarę płynnie wymieniać maile. Od chwili zgłoszenia do momentu kiedy wysłali hawk minęło 3 dni.

Oczywiście paczka wpadła na cło, ale przesłałem im wydrukowane maile, zdjęcie uszkodzonego hawka, i wydruk ze sklepu internetowego z ceną 35$. No i to całe oświadczenie co tam poczta przysłała...

Dziś przyszedł listonosz i przyniósł nieotwieraną na cle paczkę. Ogólnie wiem co na tym cle robili, bo packing list była niewyjęta i nienaruszona. A właśnie na tej liście jest wyraźnie napisane, że to jest zwrot gwarancyjny :<

W każdym razie w rezultacie mam nowego hawka (już nie fusion, ogólnie się trochę różni od poprzedniego, na szczęście na korzyść). I dostałem wypasioną i lanserską baseball'ówkę z wypasionym i lasnerskim wypukłym logo SOG'a :grin:



Bardzo przyjemny ten serwis, będę dobrze wspominał ;P

Offline zebrox

  • Opinii: (406)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 751
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #16 dnia: 25-03-2011, 18:00:07 »
Extrema Ratio nie odpisuja.
Sprzedam: Benchmade Pika, Cold steel Recon1, Cold Steel Code 4

<font size="20">KOLEGO OD KERSHAWA ZAGUBIONEGO ODEZWIJ SIE DO MNIE ZGUBILEM DO CIEBIE KONTAKT.</font>

Offline zebrox

  • Opinii: (406)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 751
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #17 dnia: 31-03-2011, 18:09:43 »
Extrema Ratio nie odpisuja.

E tam glupoty gadasz wystarczy odpowiedniego maila napisac i od razu zaczynaja odpisywac przepraszajac.
Sprzedam: Benchmade Pika, Cold steel Recon1, Cold Steel Code 4

<font size="20">KOLEGO OD KERSHAWA ZAGUBIONEGO ODEZWIJ SIE DO MNIE ZGUBILEM DO CIEBIE KONTAKT.</font>

Offline hejtyniety

  • Dixie Stuff
  • Opinii: (90)
  • *
  • Wiadomości: 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Doktor Ojtam Ojtam
    • Mam blog!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #18 dnia: 31-03-2011, 18:11:38 »
Doktor Jekyll i Mr. Hyde :dodge:


Offline kosma

  • Nożosfera.pl
  • Grupa Pomorska
  • Opinii: (152)
  • **
  • Wiadomości: 3937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skoro martwi się nie żywią Czemu żywi się martwią
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #19 dnia: 31-03-2011, 18:24:08 »
Kershaw - genialny serwis dostałem od nich tonę części a chciałem tylko sprężynkę.
Kunbo (togo) - Boker i Kershaw - wystarczy poprosić i następnego dnia przejechać się tramwajem - TO JEST SERWIS !

BM - sobie ponarzekam - Sara powiedziała że mają dystrybutora w Polsce i mi nie wyślą, Kolba części póki co nie ma  - czwarty miesiąc czekam na komplet śrubek do Gripa :(