Autor Wątek: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów  (Przeczytany 27405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dziab

  • Opinii: (44)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3046
  • Płeć: Mężczyzna
  • dziabię!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #20 dnia: 01-04-2011, 00:46:56 »
a ja do Kerszałów pisałem już kilka maili, dostałem 3 listy i nadal nie mam części o którą proszę od 3 miesięcy :special:
najpierw dostałem 2 paki - brakującej części nie było (chodzi o tzw. window, czyli okienko chowające sprężynę wspomagania w Blurze). wysłałem w końcu fotkę rozebranego Blura z zaznaczoną częścią. były przeprosiny i wysłana (lub nie) kolejna paka. nie dotarła w każdym razie. kolejne maile i wysłana paka. dotarła 2 dni temu bez odpowiedniej części. macie jakiś pomysł? bo ja już nie, skoro nawet fotka części nie pomogła... napiszę im jeszcze raz to samo i poproszę Cheryl, żeby osobiście chyba skompletowała to zamówienie, bo kolesie, którzy to odbierają coś nie ogarniają...

za to sprężyn i śrubek mam od ch**a i ciut ciut :/
i tak tyle przez lata nie zużyję, nawet jak mam dwa Blury ;P
"Wałbrzych - szary to też kolor!" :D
"Never let an anchor drop"

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (97)
  • *
  • Wiadomości: 14851
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #21 dnia: 01-04-2011, 06:35:23 »
Ehhhhh :( Przykro mi :(
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline dziab

  • Opinii: (44)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3046
  • Płeć: Mężczyzna
  • dziabię!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #22 dnia: 01-04-2011, 09:28:01 »
Spoko kali, tak jak pisalem - nie jest mi ten Blur potrzebny. Po prostu chcialem go skrecic, a I tak bedzie lezal :)
"Wałbrzych - szary to też kolor!" :D
"Never let an anchor drop"

Offline gipsik

  • Opinii: (34)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 498
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #23 dnia: 16-05-2011, 09:25:10 »
Dołączam do pochlebców serwisu KERSHAW'a-pękła sprężyna Speed Safe'a w dużym Cyclonie syna-napisałem maila podając błędnie nazwę części.Krótka wymiana korespondencji i po może 10 dniach w skrzynce była koperta z częściami,również ze sprężyną.Bomba :D

Offline milord

  • knifemaker
  • Opinii: (80)
  • *
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://dudeism.com/
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #24 dnia: 16-05-2011, 14:12:41 »
To ja tez dolacze serwis BARK RIVER KNIVES & TOOLS ! Juz opisywany w recce, ale tu tez powinien byc.
Gwarancja dozywotnia i SPA za darmo - nawet glupie ostrzenie.

Zamówilem nozyk - przyszedl ze strasznie niedopasowana pochwa - nie szlo na tyle skóry dociagnac by zatrzask sie zamykal - wiec "ciachnalem" troche skóre i zamkanl sie.
Wspominajac Szefowi BRKT przy okazji poluzowanego jelca o tej pochwie - przyslal mi nowa (chociaz calkiem celowo ja z wlasniej glupoty zniszczylem) model lepszej jakosci, jakies 50 bucksów warta - wszystko po to  tylko, zebym nie biegal z pocieta pochwa. Z friko oczywiscie.  :D
Z poluzowanym jelcem sam sobie poradzilem - chociaz chcielei bym przyslal po to by skleic.
Zadnych rachunków, dowodów kupna, dat itp. - wystarczy kontakt z Mike Stewartem i jest gites - najlepiej prze forum KF.com  ;-)

Serwis BM - 1. mail = zlewka 2. mail = "...przyslemy klipsa i nawet srubki..."   ...nawet zapomnialem kiedy to bylo - tak dawno - jeszcze tych rzeczy nie mam, a chcialem kupic! ;>

Offline knifeknut

  • Opinii: (19)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 106
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #25 dnia: 08-07-2011, 22:17:54 »
ESEE--gwarancja dozywotnia na ostrze. Jak zlamiesz to wymienia. Moze byc kupiony nowy albo uzywany. Nie potrzebujesz rachunku.

http://www.eseeknives.com/warranty.htm

Offline Oso

  • Opinii: (81)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 641
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #26 dnia: 13-07-2011, 18:58:47 »
NIezbyt nożowo ale na temat :D:
Zamówiłem na kolba.pl latarkę, przyszła szybciutko(PP) ale nie ten kolor co chciałem (był wyszczególniony w moim zamówieniu). Jeden email, kurier odebrał latarkę ode mnie i za dwa dni miałem tą co zamówiłem +gratis. Cała przesyłka na koszt firmy. Wszystko jasno, szybko i przyjemnie. Tak sobie pomyślałem, że błędy zawsze gdzieś się pojawią, o firmie świadczy umiejętność rozwiązywania problemu i przyznanie się do błędu. Dlatego wystawiam: mega + dla kolba.pl
Czyszczenie i ostrzenie noży mnie uspokaja, przywraca wewnętrzną harmonię....

Offline Bartek L

  • Opinii: (7)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • sparrow killer
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #27 dnia: 27-10-2011, 13:50:28 »
A czy Buck ma w Polsce przedstawicielstwo?
God gave you a soul.
Your parents, a body.
Your country, a rifle.
Keep all of them clean.

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (97)
  • *
  • Wiadomości: 14851
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #28 dnia: 27-10-2011, 14:09:39 »
http://outdoorpro.pl/
Ale nie wiem, jak z serwisem - trzeba się spytać, na forum są ;)
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline afro

  • Opinii: (212)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1081
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pozdrawiam Kuba
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #29 dnia: 02-04-2012, 20:23:16 »
hej, czym wysyłacie noże do USA na serwis i jakie koszta ?

Offline kali

  • edgy
  • Szef
  • Opinii: (97)
  • *
  • Wiadomości: 14851
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #30 dnia: 02-04-2012, 20:57:56 »
Poczta Polska, jakieś 20+ zł za polecony priorytet ;)
There are no tactical knives, only tactical minds
FP

Offline Marshall93

  • Opinii: (1)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #31 dnia: 02-05-2012, 12:57:54 »
Hmm. Jestem zaskoczony tym, że nie ma ani słówka o serwisie Victorinoxa  :P
Miał ktoś styczność i doświadczenia z ową firmą?

Offline MsbS

  • Opinii: (23)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 796
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #32 dnia: 02-05-2012, 13:00:43 »
Hmm. Jestem zaskoczony tym, że nie ma ani słówka o serwisie Victorinoxa  :P
Miał ktoś styczność i doświadczenia z ową firmą?

Victorinoxowy serwis ma własny wątek :-)

http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,119127.0.html

Offline Marshall93

  • Opinii: (1)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #33 dnia: 02-05-2012, 13:03:59 »
Hah. To dopiero wyróżnienie  :D Dzięki wielkie za info

Odp: wcale nie takie fajne to wyróżnienie...
« Ostatnia zmiana: 02-05-2012, 13:09:43 wysłana przez Marshall93 »

Offline lcoolmarko85

  • Opinii: (61)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #34 dnia: 16-07-2012, 23:14:57 »
A czy wiadomo jak jest a gwarancja u stridera?

Offline PLen

  • Opinii: (8)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #35 dnia: 24-07-2012, 20:58:46 »
Dla załogi SpecShop i Ka-Bar - brawa i podziękowania za dbałość o klienta i odpowiedzialność za swój produkt.

My story:
Wpadłem na genialny pomysł dokupienia klipsa do BK11 (wkurzało mnie częste wypinanie z paska pochwy przytwierdzonej przemyślnym oplotem z paracordu przy każdej zmianie spodni).

Klips przyszedł, uśmiech na twarzy, torx w rękę i jedziemy.
Jedna śrubka ok, druga... coś kręcę i kręcę, a nie chwyta.
Biorę następną - skręcona, czwarta z kolei również. Wracam do drugiej i nie da rady. Na siłę (ale nie na rympał ;) )też niezbyt idzie.

Pod lupą wygląda, że albo nie docięty wewnętrzny gwint, albo go zjechałem, ale przecież nie wkręcałem siłowo, więc raczej odpada.
No to pięknie, jak reklamować śrubkę, przecież jej nie będę wysyłał do Stanów?
Klips do pochwy przydrutowałem i piszę mail do SpecShopu (dystrybutor Ka-Bar) -co robić z tym fantem?
Okazało się, że zdjęcie :)
Kilka fotek makro (kłopot z oświetleniem obiektu, ale coś tam widać) poszło tego samego dnia do dystrybutora.
Teraz tylko czekać na reakcję producenta.

Nie minął miesiąc i w firmie pojawił się kurier z przesyłką na moje nazwisko.
W kopercie kolejna koperta (tym razem stempelki amerykańskiej poczty) a w środku cztery komplety śrubek z podkładkami :D
Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności odwaga - Tukidydes

8/19,5

Offline FORESTER1973

  • Opinii: (126)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5248
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #36 dnia: 29-10-2012, 20:40:14 »
Pomijając fakt traktowania Polski jak kraj Trzeciego Świata albo gorzej przez Benchmade nie mogę powiedzieć złego słowa o Kolbie.
Zamówiłem kilka śrubek ,omegi i klipsy w oksydzie.Bo znudzony fabrycznymi kompozycjami chciałem zrobić kilka przekładek a bałem się ,że jak coś ukręcę to zostanę w głębokiej d..ie  :x
Po jakimś czasie dostałem trzy woreczki wszystkich części nawet tych,których nie zamawiałem i kilka klipsów (niestety zwykłych)
PLUS dla Kolby i wielkie dzięki , szczególnie dla FRN-a  :-*  :D

Offline Bartek L

  • Opinii: (7)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • sparrow killer
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #37 dnia: 30-10-2012, 21:57:18 »
Ciekawe czy się doczekam na liners z indraftem do Mini-Ambusha...
Pytałem o tą część nie raz :)
God gave you a soul.
Your parents, a body.
Your country, a rifle.
Keep all of them clean.

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #38 dnia: 11-12-2012, 17:46:52 »
Pro-Tech w Polsce i USA.
Pękła mi sprężyna w TR-3. Pomyślałem, że zadzwonię do ŚN, co też uczyniłem. Dowiedziałem się, że sorry Vinnetou, ale mamy tylko DLA SWOICH klientów. Mówię sobie, że kij. Pewnie tysiące osób kupują u nich Pro-Tech'i i mogą nie mieć dla zewnętrznych klientów. Zawsze jest producent w USA, więc tam na pewno dostanę. Pełny optymizmu, szczególnie po przeczytaniu postu appsa, że wysyłają, piszę do Pana Dave'a...
Pierwsze dwa maile i 3 tygodnie zlewa. Piszę trzeciego fest poirytowany. Dostałem odpowiedź, że sorki, ale są mocno zajęci i nie mieli czasu odpisać (a mi w oku jedzie czołg) Poprosili o adres i ponoć wysłali. Czekam miesiąc. Nic. Mówię: Chuj im w dupę. Mam fajny automat, ale nieautomat. Poprosiłem kolegę z forum żeby napisał do nich prośbę o springa. Pierwszy mail i dwa tygi zlewa. Ponowił pytanie z mocniejszym wydźwiękiem. Napisali, że wyślą. Miesiąc nic. W końcu poprosiłem znajomego z USA żeby do nich napisał z prośbą. Dostał dwie za 3 dni, a ja po kolejnych 6 dniach.

Tak więc... Szczał pies na nich, chociaż ich noże kupował będę nadal, ale co odpierdalają to głowa mała. Nie wiem czy im szkoda $3 za First Class, czy mają ogólnie w dupie, bo Polak na forach amerykańskich im nie na psioczy. Żenada, szczególnie w przypadku noży za ~$200.
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline pirr

  • Krótkofalowiec
  • Opinii: (64)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #39 dnia: 19-11-2013, 10:59:19 »
CRKT

Kupiłem nowy CRKT Ritter MK5 jednak bez tego fajnego metalowego pudełeczka.
napisałem do nich na Twitterze  :D
Odpisali że nie jestem jedynym klientem z europy który nie dostał pudełka i odesłali mnie do strony do zamawiania części zamiennych.
Zamówienie złożyłem, dostałem 2 maile - jeden z potwierdzeniem przygotowywania paczki a drugi z potwierdzeniem wysyłki.
Pudełeczko zamówione ok 3 tygodni temu - nadal czekam. :dead:
Jak dojdzie - zupdate'uje posta
 
« Ostatnia zmiana: 19-11-2013, 11:57:38 wysłana przez pirr »
"...Why would You collect stamps, when You can collect something usefull, like a KNIFE?..." - NUTNFANCY