Autor Wątek: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów  (Przeczytany 27340 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pirr

  • Krótkofalowiec
  • Opinii: (64)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #40 dnia: 19-11-2013, 11:05:07 »
LEATHERMAN - militaria.pl - Warszawa, ul.Tamka

Oddałem mocno zużytego JUICE'a KF4. :frown:
Powód reklamacji - luźne kobinerki - chodziły na boki. :special:
Pan przyjął reklamację i po ok 3 tygodniach zadzwonił ktoś z magazynu militaria.pl i zaproponował nowego toola do wyboru, bo KF4 jest nieprodukowany i poza tym nie maja JUICE'ów na wymianę.

Dostałem do wyboru:
-Surge
-Wave
-Rebar
-Wingman

Wybrałem Surge'a  :D i po 3 dniach zadzwonił pan z ul. Tamka i zaprosił po odbiór.

Szkoda że nie mogłem wybrać jakiegoś JUICE'a ale i tak wielki plus dla Leathermana i militaria.pl
 8D 8D 8D
"...Why would You collect stamps, when You can collect something usefull, like a KNIFE?..." - NUTNFANCY

Offline Klucha

  • Opinii: (3)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1568
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE COME FROM THE DARK
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #41 dnia: 19-11-2013, 11:23:31 »
Czy Ontario prowadzi jakiś serwis? W tym temacie nic nie widzę.

Offline zebrox

  • Opinii: (405)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 751
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #42 dnia: 10-12-2013, 16:36:44 »
Klucha i jak probowales wyslac do nich?


edit: Czytalem fora i nie sa tacy jak esee i nie wymieniaja nawet jak ktos naduzywa.
« Ostatnia zmiana: 10-12-2013, 18:06:20 wysłana przez zebrox »
Sprzedam: Benchmade Pika, Cold steel Recon1, Cold Steel Code 4

<font size="20">KOLEGO OD KERSHAWA ZAGUBIONEGO ODEZWIJ SIE DO MNIE ZGUBILEM DO CIEBIE KONTAKT.</font>

Offline zapor

  • Opinii: (107)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #43 dnia: 13-12-2013, 13:57:56 »
Witam, potrzebowałem podkładki osi do BM 940 bo kupiłem z podkładkami teflonowymi :dodge:
Mail do Kolba.pl -nie mają tych części, dostawa niebawem. Mail do FRN-a i odpowiedź, że może mnie poratować ze swoich prywatnych zasobów. Na drugi dzień koperta z podkładkami, pivotem, stop-pinem, back spacerem,śrubkami, omegami i kołkiem axisa :D . jeszcze raz dziękuję FRN.   

Offline Klucha

  • Opinii: (3)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1568
  • Płeć: Mężczyzna
  • WE COME FROM THE DARK
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #44 dnia: 13-12-2013, 15:24:17 »
Klucha i jak probowales wyslac do nich?


edit: Czytalem fora i nie sa tacy jak esee i nie wymieniaja nawet jak ktos naduzywa.
Nie, nic nie wysyłałem, ani nie pisałem, w sumie tylko bym u siebie śrubki wymienił, bo coraz ciężej odkręcać do czyszczenia,

Offline mar3

  • Opinii: (146)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Mężczyzna
    • latarki
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #45 dnia: 13-12-2013, 22:10:04 »
... jeszcze raz dziękuję FRN.   

to i ja się dołączę :)

mały grip potrzebował nowych śrubek a dostałem full zestaw naprawczy

dzięki FRN.

Offline salamon

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #46 dnia: 07-06-2015, 21:36:15 »
To ja pochwalę Herbertza.
Skrobnąłem mejla na stronie Herbertz messerclub z pytaniem, gdzie dostanę wkręt od pivota do Herbertza 260311 i za ok. 2 tygodnie kompletny pivot wylądowal w moje skrzynce  :D
 

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #47 dnia: 16-05-2016, 22:27:48 »
Stara historia ale SOG Power Lock zmęczony życiem wysłany do USA powrócił nowy.
Dodatkowo dodali bajerki takie jak etui. Gwarancja IMO podobna do Leathermana tylko trzeba słać. Polecam.
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline Walat

  • Opinii: (0)
  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 16
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #48 dnia: 08-08-2016, 18:53:28 »
Planuję kupić kershawa chilla mimo że planowałem rata 2. Wie ktoś jak to jest z gwarancją przy kershawie?  Trzeba mieć rachunek czy tak samo jak przy vicku wystarczy wysłać i już??

Offline SoDek

  • Opinii: (287)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1811
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #49 dnia: 08-08-2016, 22:21:44 »
Walat, masz podforum Kershawa, tam jest mnóstwo tematów.

Piszesz mejla, przysyłają Ci śrubki i inne pierdoły. No, ale też możesz wysłać sprzęt. Nie trzeba rachunku. :-)
Ku przygodzie!

Offline depravedsouls

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jest OK, bycie białym.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #50 dnia: 23-08-2016, 13:51:15 »
Serdecznie polecam Togo który wysłał mojego bokera titan 1 do serwisu,trochę to trwało ale byłem uprzedzony że czasowo to potrwa,nożyk przyszedł praktycznie nowy z serwisu,nic nie płaciłem nawet za kuriera wszystko w ramach gwarancji bokera.
Czasy inne - pomidorka nie tnie , oj a 500 stów dałem . Tam się żyło nożem i nikt nie biadolił . Orcanus

Offline Mikko

  • Opinii: (37)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 15193
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #51 dnia: 30-09-2016, 13:22:46 »
Jako, że jakiś czas temu brałem pod uwagę zakup czegoś od firmy ProTech, najpierw napisałem do nich z zapytaniem jak wygląda ich serwis, czy wysyłają do Europy śrubki itd. Odpisali mi uprzejmie, że jako mała firma nie mogą sobie pozwolić na darmową wysyłkę poza USA, więc wysyłają za pobraniem opłaty. Proponowali też podanie namiarów na europejskich dealerów, którzy mogą mieć części. A polska strona noży ProTech niestety nie działa, przekierowuje mnie na rejestrację do jakichś porno gierek fantasy. ;>
« Ostatnia zmiana: 30-09-2016, 13:25:22 wysłana przez Mikko »
:)

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #52 dnia: 01-10-2016, 14:03:35 »
Uważaj @Mikko na nich... Miałem ich noży ponad 20,a może i więcej. Każdy jaki miałem był tak zdupcony pod względem baboli, że szkoda gadać. Jak im wysłałem porównanie ich customowego noża ze zwykłym gripem, to Pan Dave odpisał, że mnie nie rozumie, bo sprzedają tego na tony w USA ale mogą poprawić szlif, notch, nierówną fałszywkę, a tak naprawdę to powinni całość wymienić i przeprosić. Załatwienie sprężyn do Tr-3 i Tr-4 trwało chyba z miesiąc zanim ustaliliśmy mailowo. Za wysyłkę musiałem zapłacić, ale jakoś mnie to nie boli. Jak mi minęła zajawka na automaty, to zrozumiałem jakimi partaczami są ludzie tam robiący noże. Zresztą jednego miałeś okazję widzieć, a inny za prawie 800 dolarów z damastu wyglądał jeszcze gorzej.
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline Mikko

  • Opinii: (37)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 15193
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #53 dnia: 01-10-2016, 14:11:13 »
Szkoda, że mają takie podejście, bo robią ciekawe kooperacje z makerami, ale może właśnie przez to nadal są małą firmą, będąc bardziej nastawionymi na krojenie frajerów w USA niż na konkurowanie z Benchmade.
:)

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #54 dnia: 01-10-2016, 14:25:25 »
Noże robią ciekawe, niektóre projekty sam bym kupił, ale jak znów mam się denerwować, że kozik za ponad 300 dolarów jest zrobiony gorzej od Ganzo za 20 dolarów, to mi ochota mija. Za dużo ich noży przerobiłem i babole na poziomie początkującego knifemakera są nie do przyjęcia.

Nie porównuj ich do BM, bo to inna klasa. Mi się wydaje, że sanrenmu robi lepiej wykończone noże ;-)
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline gipsik

  • Opinii: (34)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 498
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #55 dnia: 01-10-2016, 15:36:30 »
Sorry za kolejny OT-dzięki count martin3z za Twoje spostrzeżenia i doświadczenia-od dawna się ślinię na jakiegoś ProTecha ale już mi przeszło

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (53)
  • *
  • Wiadomości: 21645
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #56 dnia: 01-10-2016, 16:05:13 »
Olac Protechy.

Tylko Piranha ;)
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن
--------------------------------------------------------------
The legacy is more intimidating, than any opposition...

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #57 dnia: 01-10-2016, 16:47:59 »
Tylko te Piranha to fest słabe modele majo. No prócz dwóch może, to reszta kiszka ;-)
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...

Offline rybak

  • fiddler on the roof
  • rybak
  • Opinii: (53)
  • *
  • Wiadomości: 21645
  • Płeć: Mężczyzna
  • sapere aude
    • Ostre miejsce w sieci
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #58 dnia: 01-10-2016, 17:45:03 »
Tylko te Piranha to fest słabe modele majo. No prócz dwóch może, to reszta kiszka ;-)

A to trzeba wiecej...?

Mialem dwojke i sprzedalem jagupiapipa...
Jakigoś mje Ponie Buoze stwuozył, takigo mje mos... ن
--------------------------------------------------------------
The legacy is more intimidating, than any opposition...

Offline count_martin3z

  • Opinii: (51)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1398
  • Szmeje...
    • Już popingowałeś?
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #59 dnia: 01-10-2016, 18:00:55 »
Sorry za kolejny OT-dzięki count martin3z za Twoje spostrzeżenia i doświadczenia-od dawna się ślinię na jakiegoś ProTecha ale już mi przeszło
Automaty oni robią genialne pod względem mechaniki... Żebyś mnie źle nie zrozumiał, ale wykończenie samej głowni to po prostu dramat. Jakby najebani ludzie tam pracowali albo z 3 grupą inwalidzką...
Jeśli Ci przeszkadzają detale to nie kupuj.  mechanika jest bajeczna, ale nie tylko ona tworzy nóż jako całość.
Wiele user'ów forum knives.pl to EGOnacjonalno-centryczno-onanistyczne dziffffki!!

Dobrze, że jesteście! Bez Was forum upadnie...