Autor Wątek: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów  (Przeczytany 27401 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jam Lasica

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alkohol to twój wróg więc lej go w morde!!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #60 dnia: 19-02-2017, 23:52:20 »
Chciał bym zapytać jak się skontaktować z serwisem bokera? I czy ewentualnie da się dokupić części do ich noży.
Niedawno czyściłem klawiaturę. Okazało się, że i ona zawiera śladowe ilości orzechów. ;]

Offline Rademenes.

  • Opinii: (36)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 1097
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #61 dnia: 20-02-2017, 06:38:48 »
Przez togo. Znajdziesz ich też na forum. Oddawałem kiedyś Urban Trappera do serwisu i było bardzo bezboleśnie.

Offline marcin90-70

  • Lechaim - za życie!!!
  • Opinii: (434)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie kupuje noży...
    • KnifeHospital na facebooku
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #62 dnia: 20-02-2017, 08:29:38 »
Teraz, jak jeden kolega wspominał, oczekują okazania dowodu zakupu. W przeciwnym razie nie bardzo chcą serwisować.
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Offline Jam Lasica

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alkohol to twój wróg więc lej go w morde!!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #63 dnia: 20-02-2017, 15:31:48 »
Nie pozwolą nawet kupić części? (śrubki)
Niedawno czyściłem klawiaturę. Okazało się, że i ona zawiera śladowe ilości orzechów. ;]

Offline Jam Lasica

  • Opinii: (5)
  • Użytkownik knives.pl
  • ***
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alkohol to twój wróg więc lej go w morde!!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #64 dnia: 21-02-2017, 15:23:57 »
Zrobiłem inaczej. Wysłałem informację bezpośrednio do bokera ze strony https://www.boker.de/en/index.html . W ciągu doby dostałem informację zwrotną, że śrubki zostaną wysłane za darmo. Na razie wielki plus  :shades: . Teraz pozostaje mi czekać na paczkę  ;P
Niedawno czyściłem klawiaturę. Okazało się, że i ona zawiera śladowe ilości orzechów. ;]

Offline Pauluss

  • Opinii: (0)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #65 dnia: 30-03-2017, 14:22:33 »
Witam.
Pytanie pewnie laikoniczne, ale ciężko mi idzie temat. Mianowicie gdzie kupujecie śruby? Potrzebuję śruby pivota do Ontario Dozier Arrow. W birkashop.pl nie widze czegoś podchodzącego. O marketach narzędziowych nie wspominając. Jakieś pomysły? Bo z tego co wyczytałem, Ontario nie jest chętne do wysyłania takich rzeczy, tymbardziej że jak logika podpowiada, musiał zostać wcześniej rozkręcony, a ponoć tego nie lubią.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #66 dnia: 12-04-2017, 16:53:33 »
Lion Steel - zarówno polski dystrybutor jak i bezpośrednio producent duży szacunek - dostałem tyle śrubek do klipsa że starczy na całą moją nożową karierę  :shy:
Zamawiałem śrubki do framelocka do SR1.
Przysłali pivota, podkładki i stoppin.
:/
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline Renegat

  • Opinii: (3)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Uszanowanko
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #67 dnia: 05-05-2017, 22:06:07 »
Czołem, co byście poradzili panowie na ułamany czubek podczas batonowania w fallknivenie i oderwany ten gumowy jelczyk ?
Kto oblizuje nóż, ten się nie odezwie już.

Offline marcin90-70

  • Lechaim - za życie!!!
  • Opinii: (434)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 6473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie kupuje noży...
    • KnifeHospital na facebooku
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #68 dnia: 06-05-2017, 16:51:55 »
Czołem, co byście poradzili panowie na ułamany czubek podczas batonowania w fallknivenie i oderwany ten gumowy jelczyk ?

wyprowadzić nowy czubek a jelczyk olac
Sprzedam:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,148745.0.html

Naprawiam wszelakie noże. Wegliki klade. Ostrze i dopieszczam.

Mój FB
https://m.facebook.com/KnifeHospital/

KnifeHospital-moje prace

Offline InQuizitor

  • Oj tam, oj tam!!!
  • Opinii: (137)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 10847
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nikt nie spodziewa się Kieleckiej Inkwizycji!!!
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #69 dnia: 06-05-2017, 17:17:18 »
Jelczyk od dawna mi wisi, a czubek ułamałeś bo mnie nie słuchałeś :P

Offline Renegat

  • Opinii: (3)
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Uszanowanko
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #70 dnia: 11-05-2017, 21:19:05 »
Chyba czas na jakieś busse...
Kto oblizuje nóż, ten się nie odezwie już.

Offline depravedsouls

  • Opinii: (46)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 5264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jest OK, bycie białym.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #71 dnia: 09-05-2018, 14:58:07 »
serwis buck też działa, co prawda paczka szła ponad 3 miesiące ale jest, nawet bit dali a chciałem tylko śrubki
Czasy inne - pomidorka nie tnie , oj a 500 stów dałem . Tam się żyło nożem i nikt nie biadolił . Orcanus

Online fenei

  • Opinii: (147)
  • Użytkownik knives.pl
  • ****
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #72 dnia: 09-05-2018, 21:06:17 »
Serwis Kershawa pochwalić muszę. Jakbym kiedyś miał Linka to fajnie, że tyle taili podesłali  :P

Offline zyklone

  • Opinii: (42)
  • Użytkownik knives.pl
  • **
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #73 dnia: 23-12-2018, 10:31:33 »
Aga Campolin - zapytałem czy jest możliwość zakupu sprężyny do noża. Bez żadnych pytań kazali mi tylko podesłać adres do wysyłki, duży plus.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #74 dnia: 12-08-2019, 19:35:54 »
Boker (poprzez Togo) - wymiana klipsa w Urban Trapper kosztowała 45zł. Troszkę drogo ale spoko że nie olali. Natomiast wymiany ostrza nie przewidują nawet za opłatą (Boker tak stwierdził a nie dystrybutor). Fakt faktem że ostrze przerobione i "nieuszkodzone" (flipper zeszlifowany).
Trainera balka z pękniętą blokadą wymienili na nówkę.
Więc serwis jak najbardziej na +. Szkoda tylko, że tych ostrzy za dopłatą nie wymieniają.
« Ostatnia zmiana: 12-08-2019, 19:38:07 wysłana przez franio1991 »
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline kgrzesiek

  • Opinii: (391)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4748
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #75 dnia: 12-08-2019, 19:51:33 »
Boker (poprzez Togo) - wymiana klipsa w Urban Trapper kosztowała 45zł. Troszkę drogo ale spoko że nie olali. Natomiast wymiany ostrza nie przewidują nawet za opłatą (Boker tak stwierdził a nie dystrybutor). Fakt faktem że ostrze przerobione i "nieuszkodzone" (flipper zeszlifowany).
Trainera balka z pękniętą blokadą wymienili na nówkę.
Więc serwis jak najbardziej na +. Szkoda tylko, że tych ostrzy za dopłatą nie wymieniają.
Ile procent wartości foldera stanowi głownia? Raczej większość o ile nie ma rękojeści z wyszukanych materiałów.
W/g mnie nie ma tutaj nic dziwnego. Do nowej głowni trzeba by dopasować liner. Dać nowy stop pin. Może coś jeszcze. Za duże koszty.
Szanująca się firma nie wymieni samej głowni do reszty, która może być padliną.
A jak ktoś sobie przeszlifował czy popsuł w inny sposób jego brocha.
Nawet dobrze, że nie chcą wymienić, bo znając nasz naród zaczęli by kupować złom i pchać na serwis.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #76 dnia: 12-08-2019, 20:23:28 »
Ile procent wartości foldera stanowi głownia? Raczej większość o ile nie ma rękojeści z wyszukanych materiałów.
W/g mnie nie ma tutaj nic dziwnego. Do nowej głowni trzeba by dopasować liner. Dać nowy stop pin. Może coś jeszcze. Za duże koszty.
Szanująca się firma nie wymieni samej głowni do reszty, która może być padliną.
A jak ktoś sobie przeszlifował czy popsuł w inny sposób jego brocha.
Nawet dobrze, że nie chcą wymienić, bo znając nasz naród zaczęli by kupować złom i pchać na serwis.
Czy Ty doczytałeś fragment "za dopłatą"?
Coś co bez problemu robi Benchmade za jakieś 34-45$? no chyba że oni się nie szanują...
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż

Offline kgrzesiek

  • Opinii: (391)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 4748
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #77 dnia: 12-08-2019, 20:40:14 »
Doczytałeś o dopasowywaniu elementów i kosztach dodatkowych pomijając samą dopłatę za głownię?
W większości BM jest axis. Podmieniasz głownię i jakoś będzie działać. W większości Bokerów są liner/frame locki, a tutaj więcej elementów musi współgrać.

Offline franio1991

  • Chyba już kolekcjoner...
  • Opinii: (149)
  • Mieszkaniec knives.pl
  • *****
  • Wiadomości: 3324
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadal lubię balki.
Odp: Serwisy, wsparcie techniczne, gwarancje producentów
« Odpowiedź #78 dnia: 12-08-2019, 20:49:56 »
Bmki też mają linery i frame a wyjątków nie robią ;)
Rozmawiajmy, a nie obrzucajmy się gównem jak małpy.
Jeden multitool to stanowczo za mało!!!
Na sprzedaż