Reklama

Katana zjazdowa

Zaczęty przez Tui, 22-01-2007, 10:34:30

Tui

Na zjeździe w Bemowie miałem ze sobą pochewkę i ostrze od katany przywiezionej z Holandii. Przwdopodobnie klepana z resora wrzucam fotki po skończeniu roboty.
Kumpel chciał żeby było tanio i szybko (to termin względny u mnie) bez babrania się w porawki to zrobiłem jak widać bez oplotu bo go koleś nie chciał.choć planuje jeszcze dziś pare poraweczek zrobić bo jutro po jutrze idzie do właściciela.
ostrze przepolerowane z rdzy nie zabielałem rys.

rączka z machoniu

tsuba od Macieja Płotkowiaka

no i całość

zdjęcia kiepskie ale nie wymagam tego od siebie bo nie mam aparatu i nie znam się na fotografii
ps. pochwa pierwotnie była pokryta obdrapaną lakierobejcą i po zdarciu jej wyszły na wierzch plamy prawdopodobie coś na nią ciekło w garażu lub strychu zkąd zapewne pochodzi

KrzysT

Ale dlaczego z dziurką?
Szczerze, to mnie te piny tam nie pasują. Brak oplotu mnie nie drażn, ale całość pasuje do zwykłego ostrza, a nie do - bądź co bądź miecza.

A propos, to przypomniało mi się -  mój przyjaciel ma taką katanę wykonaną z resora, pod jego rękę, właśnie z drewnianą rękojeścią wykończoną hebanem. Jezu, jak to jest wyważone. Każda impreza u niego kończyła się machaniem :> Niestety twórca katany już nie żyje, a szkoda - musiał być niesamowicie zdolnym człowiekiem - kiedyś przy okazji sfotografuję i wstawię dla porównania.

Tui

Piny bo koleś tak chciał a dziurka bo łatwiej zakończyć w razie czego oplot robiony metodą Blachy. A miecz ma wisieć na ścianie tak przynajmniej mi mówił choć jak go użyje to nie powinien się rozpaść
edycja: nawiasem mówią jak bym to robił dla siebie to bym dał oplot i jakiś ozdobnik pod nim ale klient nasz pan (no nie zawsze ale z regóły)

koteks

No właśnie, te piny.... kurde no ni paszą w ogóle tam... i dziurka :) takie edece pojapońsku, tak troszke po japońsku ;)
Macałem ją na zlocie, na zdjątkach wygląda całkiem fajnie.