knives.pl - ostra dyskusja

Producenci noży => Kershaw => Wątek zaczęty przez: lobuz1 w 21-09-2019, 15:30:20

Tytuł: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 21-09-2019, 15:30:20
KAI nie chce już wcale wysyłać części i odsyła do lokalnego przedstawiciela, u którego dokonano zakupu. Jeśli zakupiono nóż z drugiej ręki albo zagranicą to zgodnie z nową polityką pewnie go nie naprawimy bo KAI nie chce aby wysyłać do nich uszkodzone noże tylko do lokalnego przedstawiciela, który może odmówić bo nóż kupiony u kogoś innego i po co ma się z tym bujać. Z najlepszego serwisu na świecie stał się tym najgorszym bo juź nawet Spyderco wyśle śrubkę- warto to wziąć pod uwagę kupując nóż tej firmy. Kupiłem 0095 i chciałem wymienić klips i śrubki. Niestety nie jest to możliwe.

(https://img.knives.pl/proxy/?url=https://i.postimg.cc/QC0HNyjf/EB4-E45-F6-E7-D5-4-D67-8-BED-D8-B5-FC09230-A.jpg) (https://postimg.cc/8ff1twJv)
(https://img.knives.pl/proxy/?url=https://i.postimg.cc/yN5ZRd30/3-C9-F4783-DFE2-482-E-B55-E-29-A1152791-AC.jpg) (https://postimg.cc/67rqJB0Q)
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 21-09-2019, 15:48:17
Pytałeś co masz zrobić jeśli kupiłeś nóż z drugiej ręki? Automatycznie potraktują taki nóż jako potencjalną podjebkę?

Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 21-09-2019, 15:53:43
Pytałeś co masz zrobić jeśli kupiłeś nóż z drugiej ręki? Automatycznie potraktują taki nóż jako potencjalną podjebkę?

Napisałem i podałem nawet link do aukcji z ebay. Nie otrzymałem odpowiedzi.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Hajer w 21-09-2019, 15:59:01
Może napisz jeszcze do oficjalnego sprzedawcy KAI z zapytaniem?
Jeśli dobrze wyszukałem to Militaria.pl są przedstawicielem w Polsce
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: kapfryd w 21-09-2019, 16:19:46
Z tego co pamiętam to w podobnym mailu Kershaw mi wskazywał na firmę Embe, czyli noże świata.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 21-09-2019, 16:22:57
Napisałem do Embe. Chcą pomóc.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: kgrzesiek w 21-09-2019, 16:23:47
Odpowiedź amerykańskich firm na chińskie podjebki. Kupujcie u nas oryginały za nasze ceny to naprawimy. Kupujecie bez paragonu nie wiadomo gdzie, to się bujajcie.
Dla nich łatwiej każdy nóż bez dowodu zakupu traktować jako nie oryginalny.
Raczej nie grozi im bunt klientów i wielki spadek sprzedaży.
A jak coś, wypuszczą nowe sprinty, które kolekcjonerzy wykupią :-)

Kershaw, BM nawet ostatnio czytam też coraz skromniejsze jeśli o serwisy chodzi.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 21-09-2019, 17:18:42
Jak ludzie z rozmysłem kupowali podjebki i wysyłali do serwisu by im coś wymienić, to mnie w sumie nie dziwi taka asekuracja producenta... Podziękujcie kolegom kupującym inspiracje. :)
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Hajer w 21-09-2019, 17:50:27
Z tego co pamiętam to w podobnym mailu Kershaw mi wskazywał na firmę Embe, czyli noże świata.

EMBE też się wyświetliło obok militariów ale nie miałem pojęcia że to NŚ więc nie chciałem wprowadzać w błąd. Ale z listy to te 2 sklepy są jedynymi przedstawiciele w polsce
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: asasyn w 21-09-2019, 18:13:05
Jak ludzie z rozmysłem kupowali podjebki i wysyłali do serwisu by im coś wymienić, to mnie w sumie nie dziwi taka asekuracja producenta... Podziękujcie kolegom kupującym inspiracje. :)
Podzielam opinię kolegi.niby czemu mają wam wymieniać klipsy i śrubki skoro nie kupujecie i nich tylko h......j wie gdzie!!!
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Ego Retla w 21-09-2019, 18:57:41
A może to cebularstwo wyszło bokiem? Ile razy czytałem, że ktoś dostał za free klips czy inną pierdółkę od dobrego serwisu i potem sprzedawał.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: mamcar w 21-09-2019, 19:12:48
@Mikko serio jakieś potwierdzone przypadki próby wysyłania podróbek do serwisu?

Zmieniła się polityka dla "outside of North America". Stany mają bana na aliexpress? Tam ludzie nie kupują podróbek?
Wg mnie raczej chodzi o koszty wysyłki.

@asasyn masz na sprzedaż kershawy. Jak ktoś kupi to jest to właśnie Twoje "h......j wie gdzie".
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: asasyn w 21-09-2019, 19:31:30
@Mikko serio jakieś potwierdzone przypadki próby wysyłania podróbek do serwisu?

Zmieniła się polityka dla "outside of North America". Stany mają bana na aliexpress? Tam ludzie nie kupują podróbek?
Wg mnie raczej chodzi o koszty wysyłki.

@asasyn masz na sprzedaż kershawy. Jak ktoś kupi to jest to właśnie Twoje "h......j wie gdzie".
Mistrzu @mamcar po pierwsze mam kompletnie w dupie to co co sobie myślisz,a po drugie ja mam prosto od producenta,a po trzecie jak ktoś ode mnie kupi to nie znaczy za zaraz ma pisać do serwisu z prośbą o wymianę śrubek!
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: marcin90-70 w 21-09-2019, 19:37:26
Mistrzu @mamcar po pierwsze mam kompletnie w dupie to co co sobie myślisz,a po drugie ja mam prosto od producenta,a po trzecie jak ktoś ode mnie kupi to nie znaczy za zaraz ma pisać do serwisu z prośbą o wymianę śrubek!

@asasyn

Ale jaka jest różnica między kupionym od Ciebie a od kogoś z OLX/allegro/gdzieś z drugiej ręki?
Według producenta ŻADNA. Według mnie też, bo czy kupię u Ciebie czy np u @mamcar to, jakby nie było, NIE JEST JUŻ NÓWKA ZE SKLEPU.
I tak, nie musi pisać zaraz... Ale za miesiąc jak mu sprężyna pęknie? A zdarza się tak... Za pół roku jak klips strzeli? Bywa...
Weźmiesz reklamację na siebie i będziesz gadał z serwisem? Przecież skoro kupiłeś u nich, to masz jakiś dowód zakupu, płatności, więc co za problem dla Ciebie... Nie?
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: asasyn w 21-09-2019, 19:44:30
@asasyn

Ale jaka jest różnica między kupionym od Ciebie a od kogoś z OLX/allegro/gdzieś z drugiej ręki?
Według producenta ŻADNA. Według mnie też, bo czy kupię u Ciebie czy np u @mamcar to, jakby nie było, NIE JEST JUŻ NÓWKA ZE SKLEPU.
I tak, nie musi pisać zaraz... Ale za miesiąc jak mu sprężyna pęknie? A zdarza się tak... Za pół roku jak klips strzeli? Bywa...
Weźmiesz reklamację na siebie i będziesz gadał z serwisem? Przecież skoro kupiłeś u nich, to masz jakiś dowód zakupu, płatności, więc co za problem dla Ciebie... Nie?

Zgadza się żadna ,więc po co mnie wywoływać!ktoś mnie zaczepia to odpowiadam.
A różnicy nie ma zadnej
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: marcin90-70 w 21-09-2019, 19:54:53
Zgadza się żadna ,więc po co mnie wywoływać!ktoś mnie zaczepia to odpowiadam.
A różnicy nie ma zadnej

Po to, bo pisałeś o kupieniu h......j wie gdzie
Czyli niejako @mamcar miał rację - zakup poza oficjalna droga, z jakiejkolwiek drugiej reki/osoby prywatnej jest zakupem h......j wie gdzie
Więc nie masz co się oburzac, sam to napisałeś.
Możesz się łatwo z tego wybronic - dorzuc jakiś dokument zakupu, i tyle.
Swoim postem atakujesz i potepiasz ludzi, kupujących z drugiej ręki. Czyli też potencjalnych swoich klientów.
Ja od jakiegoś czasu zbieram paragony jak coś nowego kupię, żeby kolejny właściciel, mimo kupienia z drugiej ręki, NIE MIAŁ problemu.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: mamcar w 21-09-2019, 20:03:22
Paragony typu "faktura na maila" też zbierasz? Z imiennymi danymi przekazujesz dalej?
Niebawem na bazarku trzeba będzie dodać nowy dział "Kupię / Faktury i Paragony" :)
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: marcin90-70 w 21-09-2019, 20:33:52
Paragony typu "faktura na maila" też zbierasz? Z imiennymi danymi przekazujesz dalej?
Niebawem na bazarku trzeba będzie dodać nowy dział "Kupię / Faktury i Paragony" :)

Nie jest problemem zrobić folder na mailu na takie.
Imienne dane? Kupujący i tak dostaje mój adres, numer konta, telefon... Co mam kryć?
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 21-09-2019, 20:38:00
 Nie wierzę, że zmienili politykę bo ludzie wysyłali podróbki- straszna bzdura. Jeśli ktoś wysłałby taki nóż automatycznie reklamacja została by odrzucona i nic by nie zrobili/wysłali. Kurwa o czym my rozmawiamy. Noże Zero Tolerance obowiązuje bezterminowa gwarancja i jeśli masz oryginał (jak ja) i kupiłeś go na ebay.com jako nowy w fajnej cenie (też ja) to powinni mi go naprawiać i nie potrzebuję do tego paragonu. Jeśli okaże się że klips został przez jakiegoś ciula pomalowany markerem a śruby są wyrobione to też nie potrzebuję paragonu bo nóż oryginalny i zgodnie z ich polityką powinni mi dostarczyć bezpłatnie podstawowe części nie ważne czy jestem z US, Mozambiku czy Polski. No chyba, z wszyscy soza USA to klienci 2 kategorii. Chyba wrzucę Pani Mandaline link do tej dyskusji, ale czy to coś zmieni?

Edit: udostępniłem KAI link do naszej dyskusji.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 21-09-2019, 22:08:05
@Mikko serio jakieś potwierdzone przypadki próby wysyłania podróbek do serwisu?

Zmieniła się polityka dla "outside of North America". Stany mają bana na aliexpress? Tam ludzie nie kupują podróbek?
Wg mnie raczej chodzi o koszty wysyłki.

@asasyn masz na sprzedaż kershawy. Jak ktoś kupi to jest to właśnie Twoje "h......j wie gdzie".
Gdzieś na bladeforums czytałem taką dyskusję, ale to było ze 2 lata temu i teraz tego nie znajdę. Tu na szybko też jest wspomniane.
https://blog.knife-depot.com/never-buy-counterfeit-knives/

PS Czasem widać oferty na bazarku typu - sprzedam Spyderco Military, jest paragon ze sklepu militaria.pl etc.

Autoryzowany dealer też chyba nie może tak po prostu odmówić każdemu kto nie kupił u nich, jeśli towar jest oryginalny, bo przecież skoro producent odsyła do dealerów, a Ty mogłeś dostać nóż w prezencie bez paragonu... Militaria.pl bodajże pośredniczą w naprawie Leathermanów bez pytania o dowód zakupu.

@lobuz1 wątpię by w ogóle zajrzeli, a tym bardziej tłumaczyli sobie i czytali. :) Przejmą się dopiero gdy im sprzedaż zagraniczna przez nową politykę spadnie. Spyderco już to przerabiało.

Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: mgmt w 22-09-2019, 03:30:54
A ja niedawno miałem problem z klejącą się blokadą w jednym z moich ZT. Wypełniłem formularz na stronie i tam była instrukcja, żeby go załączyć w przesyłce. Wysłałem więc nóż z formularzem i tyle. Przesyłkę niedawno odesłali do mnie (mam nadzieję, że nóż naprawiony), zobaczymy jaki efekt.

Może jakbym do nich pisał, to byłby podobny problem. Ale nikt mi nawet nie odpisał na moje zgłoszenie (kontakt z Madaline miałem dopiero, by upewnić się, że dostali przesyłkę), dostałem, z tego co pamiętam, tylko adnotację systemową o przyjęciu zgłoszenia.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: mamcar w 22-09-2019, 09:37:29
Marcinie, jasne że kupujący ma Twoje dane. Ale:
- na fakturze widniejesz Ty a nie kupujący od Ciebie. Zgodnie z polityką teoretycznie gwarancja nie działa (chyba, że poza US działa).
- Ty nóż sprzedasz, potem ktoś sprzeda itd... nie masz gwarancji że 4 czy 5 w kolejności, nie wyśle tej faktury z podróbką do serwisu. 
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 22-09-2019, 09:39:53
Marcinie, jasne że kupujący ma Twoje dane. Ale:
- na fakturze widniejesz Ty a nie kupujący od Ciebie. Zgodnie z polityką teoretycznie gwarancja nie działa (chyba, że poza US działa).
- Ty nóż sprzedasz, potem ktoś sprzeda itd... nie masz gwarancji że 4 czy 5 w kolejności, nie wyśle tej faktury z podróbką do serwisu.

Serwis KAI nie potrafi rozpoznać podróbki?
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: mamcar w 22-09-2019, 11:36:14
Zakładam, że potrafi.
1. Ktoś celowo wysyła podróbkę z waszą fakturą. Serwis poznaje, nóż zatrzymuje, wasze dane widnieją na fakturze - niefajnie.

2. Ktoś w łańcuszku rotacji podmienia oryginał na podróbę i ta dalej w świat idzie z taką fakturą. Inny ktoś nieświadomie kupuje, potem reklamuje.
Serwis poznaje, nóż zatrzymuje, wasze dane widnieją na fakturze - podwójnie niefajnie. Bo serwis ma wasze dane, i ostatni poszkodowany. 
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 22-09-2019, 11:38:40
Nie rozumiem tej dyskusji i jak to sie ma do decyzji o wstrzymaniu globalnie wysyłki części do klientów spoza USA i uniemożliwienia im wysyłki noży bezpośrednio do serwisu.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 29-09-2019, 08:53:51
Pani Mandaline zaproponowała mi, że w ramach jednorazowego wyjątku może mi wysłać klips do Polski za 15$.

Tak wygląda odpowiedź tej Pani jeśi klient ma adres w US- wraz z instrukcją jakich narzędzi użyć, gdzie kupić i jak się nie pomylić :). Części dotarły wczoraj na adres w US- 4 dni od wysłania zapotrzebowania.

„Thank you for taking the time to contact us and submit your request.  I will be happy to send the parts you need free of charge.  Your parts should leave our facility within the next 3-5 business days.  Shipping within the United States via can take up to 10 business days for arrival.

The majority of our knives require a Torx bit #6 and Torx bit #8 to fit into the head of the screws.  The Torx #6 fits the pocket clip screws, handle screws, and safety lock screws on all of our current model Kershaw knives.  The Torx #8 fits into the pivot screw.  Some of our larger Zero Tolerance models require Torx #6, Torx #8 and Torx #10 to dismantle the knife.

Please be sure to use a Torx bit and not an Allen bit, this is a common error we see.  The slight difference in shape will strip the heads out of your screws.  I believe torx tools are available for purchase at most hardware stores at relatively inexpensive prices.  It may be a good idea to have your knife with you when you are shopping to be sure you purchase the correct size bit(s). 

You have the option of adding blue Loctite to the threads of the handle, pocket clip and pivot screws to ensure a tight fit.  Loctite can also be purchased at any hardware store.  Allow the knife to dry for 24 hours before using again. 


If you have any questions, please email or call.

Thank you,

Madaline Stevens, Warranty Services
Kershaw Knives, Zero Tolerance Knives & Shun Cutlery”

Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: kapfryd w 29-09-2019, 09:51:43
Taka odpowiedź kiedyś była dla całego świata, cóż.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Arkady w 19-10-2019, 09:48:40
O looodzie, co to się porobiło... A jeszcze niedawno jak poprosiłem ich o sprężynę SpeedSafe do mojego dawno już nie produkowanego Avalanche to mi człek przysłał 2 sprężyny które znalazł w szufladce z częściami do tego modelu, z czego jedna nie była od Avalanche (pewnie ktoś omyłkowo tam wrzucił) ale pisał że przynajmniej jedna powinna pasować... No to lipa, skończyły się dobre czasy, może ludzie przeginali i ktoś się w końcu wkurzył na rosnące koszty serwisu. Cherryl, we miss you!  :cry:  ;)
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: LordDisneyland w 01-11-2019, 13:09:38
A ja niedawno miałem problem z klejącą się blokadą w jednym z moich ZT. Wypełniłem formularz na stronie i tam była instrukcja, żeby go załączyć w przesyłce. Wysłałem więc nóż z formularzem i tyle. Przesyłkę niedawno odesłali do mnie (mam nadzieję, że nóż naprawiony), zobaczymy jaki efekt.

Może jakbym do nich pisał, to byłby podobny problem. Ale nikt mi nawet nie odpisał na moje zgłoszenie (kontakt z Madaline miałem dopiero, by upewnić się, że dostali przesyłkę), dostałem, z tego co pamiętam, tylko adnotację systemową o przyjęciu zgłoszenia.


I jak, naprawili? Czy problem pojawił się ponownie?
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Tatarq w 01-11-2019, 13:24:27
Na zlocie kupiłem w militariach na outlecie kershawa grindera bez własnie sprężynki speedsafe, po napisaniu meila do kai tak jak już ktoś wspominał napisali że częśći już nie podsyłają i odesłali do polskiego dystrybutora czyli noży świata  tam powiedzieli że mają i mogą wysłać za opłatą 25 zł o ile przy droższych modelach to nadal spoko opcja to przy obecnie 1/3 ceny noża to trochę słabo :/
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: puchbeary w 03-11-2019, 00:08:02
Pamiętam jak na forum były prośby o opamiętanie i elementarną przyzwoitość żeby nie ciągnąć z serwisu wszystkiego co się da "bo można" . Pamiętam jak ludziska pisali o śrubki, klipsy, sprężyny w ilościach hurtowych. I wy dziś lamentujecie że serwis zmienił politykę. Jeszcze nie tak dawno widziałem na olx ofertę sprzedaży klipsa, i omeg do BM. Nawet na naszym forum ktoś kiedyś DC sprzedawał. Żadna duża firma nie działa altruistycznie. Podliczyli koszty bo takich jak my i nasi "na zapas" jest z pewnością więcej na całym świecie i uznali że tak dalej nie może być. I już nie jest.
Produkujesz felgi, dajesz do nich gratis śruby żeby było ładnie. Nagle okazuje się że produkcja i wysyłka śrub zagraża twoim zyskom. Co robisz?
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Makaronowy w 03-11-2019, 12:00:46
Raz poprosiłem serwis o śrubkę od klipsa bo mi się objechała. Dostałem cały komplet śrub do noża poza pivotem. Podobną sytuację miałem z bm gdzie poprosiłem o klips DC. Dostałem dwie sztuki z dwoma kompletami śrubek, więc jeden po kosztach listu oddałem potrzebującemu z bazarku. Ludzie czasem sępili części ale sam serwis potrafił sypnąć nimi od serca i no co z tym czasem zrobisz. Ale biznes to biznes i firma ma zarabiać więc teraz dostaniemy po kieszeni przez to.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: kgrzesiek w 03-11-2019, 12:10:56
A ja napiszę w kolejnym wątku, gdzie przewija się temat serwisu. Niech wszystkie śrubki, piwoty, klipsy, stop piny będą płatne. Ale niech w kraju będzie przedstawiciel, który ogarnie ten serwis skoro nie chcą wysyłać części. A jeśli naprawa była by poza możliwościami serwisu krajowego to przedstawiciel niech wysyła do producenta. Po co nam stres związany z cłami i innymi opłatami. Nikt by nie musiał niczego sępić na zapas, a faktyczne naprawy rozwiązywane były by szybko.
Po co pitolić, że gwarancja dożywotnia jak później ściemniają, że coś nie podlega. Po co zmieniać politykę serwisową lub wysyłać wedle uznania. Tak zasady były by klarowne.
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: LordDisneyland w 13-11-2019, 04:14:44
Recenzja Kershaw Launch 8 - u nich to serwis KAI działa jak marzenie-
https://www.offgridweb.com/gear/review-kershaw-launch-8-folding-knife/
Tytuł: Odp: Serwis Kershaw/Zero Tolerance a raczej jego brak
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w 13-11-2019, 09:14:30
 napisz coś o czym nie wiemy...