knives.pl - ostra dyskusja

Dystrybutorzy => Kolba.pl => Wątek zaczęty przez: ordo w 02-02-2015, 13:49:50

Tytuł: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ordo w 02-02-2015, 13:49:50
Środa, po 22 - wysyłam PW, dostaję odpowiedź, podaję dane do wysyłki.
Czwartek przed południem - dostaję dane do przelewu, przelew nadaję.
Poniedziałek - paczka, nóż, wszystko gra.

Elegancko.

Cena tym bardziej:
http://forum.knives.pl/index.php/topic,112212.0.html

Dzięki :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: gdi w 02-02-2015, 14:15:19
I ja plusa dam - szybka wysyłka, a telefon odbierają kumaci ludzie, którzy wiedzą co sprzedają  :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: RNL w 02-02-2015, 14:15:58
Dostałem odpowiedż, ze noża nie ma, mogą mi taniej o 15% sprzedać 710, której nie chcę. Czekam na zwrot kasy. Tak więc kumaci ludzie sprzedawali noz, którego nie mieli.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: gdi w 02-02-2015, 14:31:24
Wszędzie się Jonasz trafi - to nie Toyota, żeby życie oddawać za korpo ;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 02-02-2015, 14:36:55
A co se kupiłeś ordo?

Widzę, że ludzie się jednak skusili na nowe Strykery drop point, czekam na recki jeśli to czytają. ;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: dzielak w 03-02-2015, 11:16:53
"...Dostałem odpowiedż, ze noża nie ma, mogą mi taniej o 15% sprzedać 710, której nie chcę..."

+1 niestety

- zakupiłem Benchmade 707 (był dostępny w momencie składania zamówienia)
- wysłałem pieniądze
- dostałem potwierdzenie transakcji od Kolba.pl.
- na trzeci dzień od transakcji dostałem informację: "...niestety nie posiadamy już na stanie tego nóż, bardzo szybko się sprzedał w promocyjnej cenie..." i info o 15% rabacie na 710'tke (tak na marginesie świetny chwyt na sprzedaż zalegających stanów magazynowych)
- piszę jak człowiek grzecznie, że był dostępny jak kupowałem i w ogóle...
- dostaję info zwrotne: "...Niestety system nie był w stanie nadążyć przy składaniu zamówień z odświeżaniem strony dlatego weryfikacja osób otrzymujące norze odbywała się na podstawie kto szybciej złożył zamówienie..."

Abstrahując od ortografii, zamiast podnieść rękawicę -- wina i koszta wynikające z nieprawidłowego działania ICH systemu zrzucane są na klienta.
Nieładnie, jestem bardzo niezadowolony.

Pozdrawiam,
Dzielak
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: jack w 03-02-2015, 11:24:27
wina i koszta wynikające z nieprawidłowego działania ICH systemu zrzucane są na klienta.

Tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: dzielak w 03-02-2015, 12:10:55
"...tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?..."

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xaime w 03-02-2015, 12:39:02
"...tak z czystej ciekawości zapytam- jakie koszta poniosłeś?..."

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak
Ze stratami moralnymi to się rozpędziłeś ale rozumiem ,że jesteś niezadowolony. Mnie osobiście się udało skorzystać z promocji więc jestem nieobiektywny.
 edit. literówki
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: jack w 03-02-2015, 12:47:35
Ja nie korzystałem z promocji. Przyglądam się z boku

- opłata za przelew
- odsetki kapitału
- nieograniczone straty moralne

Nie chodzi o poziom kosztów tylko o fakt.

Pozdrawiam,
Dzielak


Fakt, zachowali się nieładnie ale ludzie kochani- odsetki, opłata za przelew? Ile straciłeś? 50gr? 70?
Straty moralne? Pozwij ich. Zobaczymy co na to sąd.

Nie popadajmy w paranoję
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 03-02-2015, 12:59:37
Ja nie korzystałem z promocji. Przyglądam się z boku


Fakt, zachowali się nieładnie ale ludzie kochani- odsetki, opłata za przelew? Ile straciłeś? 50gr? 70?
Straty moralne? Pozwij ich. Zobaczymy co na to sąd.

Nie popadajmy w paranoję
ale znasz takie pojęcia jak "sarkazm" lub "ironia", prawda? ;P
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: crips w 03-02-2015, 13:04:05
Skusiłem się na 940 :D, dodałem do koszyka w czwartek o 00:30 ,parę minut później zrobiłem przelew.Dostałem 2 wiadomości ,potwierdzenie zakupu i ze zamówienie w realizacji.W czwartek w godzinach wieczornych dostałem informację ze paczka w drodze , nóż był do odbioru w piątek po 10 w paczkomacie. W skrócie jestem zadowolony z obsługi  :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: jack w 03-02-2015, 13:12:08
ale znasz takie pojęcia jak "sarkazm" lub "ironia", prawda? ;P

Znam, tylko za cholerę jakoś w poście kolegi ich nie dostrzegam.
Ale może to dlatego że kiepski dzień mam dzisiaj.
Kończę OT.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: CLEVER w 03-02-2015, 13:21:44
Myślę delikatnie rzecz ujmując że zbyt gruba sprawa się rozpętała o tej "KOLBIE" Ja osobiście coś tam kiedyś u nich kupiłem , teraz zresztą też :) ale byłem zawsze zadowolony z ich obsługi , dodatkowo Panowie jest coś takiego jak czynnik ludzki i każdy powinien to zrozumieć że błąd pomyłkę, niedopatrzenie każdemu może się zdarzyć , wyciągać paragrafy pisać o stratach moralnych ( nerki mnie pieką ) dajcie spokój to nie kupno jachtu czy chaty na Bermudach , odsetki od kwoty którą kolega przelał z konta po pewnie jakieś 0,02 grosza, zresztą zawsze mógł zamówić za pobraniem czas dostawy taki sam koszty zero.

Bądźmy trochę ludzcy dla siebie i miejmy trochę wyrozumiałości dla innych a wszystko będzie łatwiejsze . 
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Calot w 03-02-2015, 13:28:35
Wystarczyłoby zapytać ludzi dla których nie starczyło, a którym system pozwolił kupić co by ich zainteresowało i zaproponować sensowną zniżkę (porownywalną z promocją). Ciekawe jak byś zmienił nastawienie jakby dla Ciebie nie starczyło. ;-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: CLEVER w 03-02-2015, 13:35:09
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 03-02-2015, 13:36:48
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 
Serio nie widzisz różnicy pomiedzy sytuacją, którą opisałes, a tą która faktycznie miała tu miejsce, czy po prostu tak pierdolisz for fun?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: CLEVER w 03-02-2015, 13:39:35
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: cat.came.back w 03-02-2015, 13:41:20
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .

Moment zawarcia umowy - mówi to Tobie coś?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: RNL w 03-02-2015, 13:41:49
Przyrzekam ci że nic by się nie zmieniło na to co od nich kupiłem wiesz mi że czekałem dłużej :) na dobrą cenę , jak czytasz gazetkę z hipermarkieta że karkówka po 5 zł i jedziesz na miejsce i okazuje się że się skończyła to też siejesz burzę w necie że nie zdążyłeś. :)
 

To nie to samo, bo market w kasie nie przyjmuje zapłaty za nieistniejącą karkówkę, a potem nie oferuje zniżki 15% na poledwice która jest dużo
droższa.

Zresztą problem ma głównie Kolba, bo tracą w ten sposób klientów na rynku towarów nie pierwszej potrzeby, a raczej pewnego rodzaju luksusow. Zamierzałem u nich kupić sztucer, ale już wiem, że będę szukał gdzie indziej i tyle.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Calot w 03-02-2015, 13:41:58
@CLEVER
Ja nic nie kupowałem, ale Twój przykład jest z dupy. To tak jakbyś wziął stek wołowy z półki za pół ceny, zapłacił przy kasie, a kasjerka schowała stek pod ladę, bo to wcześniej kupił ktoś inny i to ich wpadka, więc oddadzą pieniądze i w zamian zaproponują Ci trufle o cenie znacząco wyższej od tej którą chciałeś zapłacić, ale dadzą -15% jako przeprosiny (co dalej jest znacząco wyżej).

Do tego teraz kliknięcie zamów jest chyba równoznaczne z zawarciem umowy kupna?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 03-02-2015, 13:44:03
Nie nie widzę różnicy ale chętnie przeczytam od ciebie jakieś grube wypociny na ten temat .
pytanie tylko czy zrozumiesz, ale spróbuję w prostych słowach.

Jest sobie sklep.
Mają rowerki dla chłopców w wieku 5 lat po 600 zł
Nagle robią promocje i te rowerki są po 300.
Więc lecisz, kładziesz kasę na ladzie, pan sprzedawca szybciutko te pieniązki od ciebie bierze i mowi, żebys wrocił za 4 dni po odbiór sprzętu.
Wracasz więc za 4 dni (masz zapłacone, jest super, rowerek jest twój), a sprzedawca mówi, że "nie ma, wyszły, i co pan nam zrobisz? ale jestesmy pro klienccy i mozemy w zamian sprzedac panu tamten rowerek dla dziewczynki w wieku lat 15, co normalnie kosztuje 800 z rabatem 15%. Bierze czy nie bierze?"

Jesli nadal nie dostrzegasz różnicy pomiędzy "spóźniłem się i zabrakło", a "zapłaciłem za dostepny towar, a potem się okazało, że jednak nie był dostepny i moge dostac drastycznie mniejszy rabat na dużą droższą rzecz, która mnie w dodatku nie interesuje - jako rekompensatę" to najdelikatniej rzecz ujmując masz mały problem.

Moment zawarcia umowy - mówi to Tobie coś?
widzę, że jestes jeszcze większym optymistą ode mnie ;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: CLEVER w 03-02-2015, 13:49:20
pytanie tylko czy zrozumiesz, ale spróbuję w prostych słowach.

Jest sobie sklep.
Mają rowerki dla chłopców w wieku 5 lat po 600 zł
Nagle robią promocje i te rowerki są po 300.
Więc lecisz, kładziesz kasę na ladzie, pan sprzedawca szybciutko te pieniązki od ciebie bierze i mowi, żebys wrocił za 4 dni po odbiór sprzętu.
Wracasz więc za 4 dni (masz zapłacone, jest super, rowerek jest twój), a sprzedawca mówi, że "nie ma, wyszły, i co pan nam zrobisz? ale jestesmy pro klienccy i mozemy w zamian sprzedac panu tamten rowerek dla dziewczynki w wieku lat 15, co normalnie kosztuje 800 z rabatem 15%. Bierze czy nie bierze?"

Jesli nadal nie dostrzegasz różnicy pomiędzy "spóźniłem się i zabrakło", a "zapłaciłem za dostepny towar, a potem się okazało, że jednak nie był dostepny i moge dostac drastycznie mniejszy rabat na dużą droższą rzecz, która mnie w dodatku nie interesuje - jako rekompensatę" to najdelikatniej rzecz ujmując masz mały problem.
widzę, że jestes jeszcze większym optymistą ode mnie ;)

To jest sprzedaż w internecie i niestety ma swoje zalety i plusy jak ty tego nie rozumiesz to nie wiem jak ci to wytłumaczyć, nawet prawo podchodzi do tego z innej strony dając ci jako kupującemu chyba 10 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.


To nie to samo, bo market w kasie nie przyjmuje zapłaty za nieistniejącą karkówkę, a potem nie oferuje zniżki 15% na poledwice która jest dużo
droższa.

Zresztą problem ma głównie Kolba, bo tracą w ten sposób klientów na rynku towarów nie pierwszej potrzeby, a raczej pewnego rodzaju luksusow. Zamierzałem u nich kupić sztucer, ale już wiem, że będę szukał gdzie indziej i tyle.

Przecież ci tych pieniędzy nie zabrali odeślą ci może dostaniesz nawet breloczek na otarcie łez , no wytrzymasz to jakoś duchowo cię wspieram .

Co do sztucera rozumiem że teraz w Kolbie zastanawiają się czy nie zamknąć przez to interesu :)

To był mój oficjalnie ostatni post w tym temacie , nie będę się spinał tutaj więcej bo jak ktoś się uprze to i tak mu się nie wytłumaczy , wspieram kolegę duchowo że się pozbiera jakoś po tej transakcji a ekipie Kolby naprawdę współczuje ( sztucera) i jeszcze raz podkreślam trzeba się pilnować bo nie warto czasami być dobrym.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: RNL w 03-02-2015, 13:54:33
Kpiarski ton nie na miejscu i uwierz mi, ostatni raz płakałem na "Królu Lwie", ale jeśli w Kolbie czy gdziekolwiek indziej byłoby takie podejście do klienta, to faktyczne, widmo upadku staje się na dłuższą metę realniejsze.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 03-02-2015, 13:57:44
Alek, nie przegadasz kogoś kto sam siebie uważa za sprytnego ;)

P.S.
Koncepcja, ze firma robi promocje z dobroci serca jest urocza :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ednyfed w 03-02-2015, 15:23:49
Kupowałem Benchmade Volli jeszcze przed promocją - jestem zadowolony z szybkiego kontaktu mailowego, szybkiej wysyłki i dodatkowego klipsa 'deep carry'.  :)

Ad. sytuacji związanej z promocją.

Fakty:
1. Kilka osób jest niezadowolonych z całej sytuacji, a Kolba straciła potencjalnych klientów
2. Firma uzyskała ważny feedback o felerach w systemie zamówień - od niej zależy czy coś z tym fantem zrobi (zamawiam dosyć często w innym sklepie działającym na forum - system powiązany z magazynem automatycznie określa czy dana ilość produktów jest dostępna. Więc chyba można nad tym popracować).

Subiektywnie

1. Zastanawia mnie czemu ludzie zagięli parol akurat na Sequela (skoro na forum trafiałem w zasadzie na negatywne opinie odnośnie jego ogryzkowatej rękojeści). Magia ponad 50% rabatu? ;) W moim mniemaniu jest kilka ciekawszych noży wystawionych w tej promocji, które można określić mianem okazji (choćby czarny Volli za nieco ponad 370 zł).
2. Chyba też byłbym zirytowany całą sytuacją, ale nie rwałbym włosów z głowy. Choć domyślam się, że w analogicznej sytuacji, pewien wyciszony user dążyłby do zapewnienia wszystkim pracownikom Kolby wakacji na Kołymie.  :rotfl:

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 03-02-2015, 15:33:29
Sequel w promocji był za 300 pln, a za "6 miesięcy" na bazarek za 450 pln. ;P

Szkoda, że promocja nie była na wszystkie dostępne noże jak bywa u konkurencji.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: kosma w 03-02-2015, 15:52:23
No to może ja coś napiszę.

Kupiłem, zapłaciłem, po 2 dniach dostałem info, że nie ma. Bywa, następnym razem się uda, nie będę przeca kręcił afery.

Skąd problem - wyraźnie było napisane - że ilość produktów objętych promocją jest ograniczona. Czyli innymi słowy, nie skończyły się kolbie 707 (bo są dostępne w starej cenie) a skończyły się w cenie promocyjnej. Zwyczajnie zainteresowanie niektórymi przecenami okazało się większe niż przewidywania.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: TDK w 03-02-2015, 16:02:34
Firma uzyskała ważny feedback o felerach w systemie zamówień - od niej zależy czy coś z tym fantem zrobi (zamawiam dosyć często w innym sklepie działającym na forum - system powiązany z magazynem automatycznie określa czy dana ilość produktów jest dostępna. Więc chyba można nad tym popracować).

Z Kolbą do tej pory miałem tylko dobre doświadczenia, ale niekoniecznie jest to problem z systemem zamówień.
Podobna rzecz zdarzyła mi się swego czasu z Kolterem, który ogłosił promocję polegającą na tym, że zakupiony towar wysyłał za darmo kurierem. Skorzystałem z promocji i kupiłem tani nóż - CS Kudu. System potwierdził zamówienie, a kiedy kurier z nożem się nie pojawił, napisałem do firmy z zapytaniem. Najpierw odpowiedziano mi, że mojego zamówienia nie mają w systemie, więc wskazałem im gdzie to zamówienie u nich wisi. Później odpisano mi, że noża nie mają na stanie i że zrealizują zamówienie, jak dojdzie nowa dostawa, czyli za 2-3 tygodnie. Po upływie terminu upomniałem się znowu i wtedy odpisano mi, że dostawy nie było i nie wiedzą kiedy będzie, po czym olano temat. W międzyczasie był zlot knives, na którym, jak się okazało, rozdano trochę tych noży jako prezenty. Z tego wniosek, że noże były, ale firma wolała je upłynnić w inny sposób. Być może dlatego, że koszt promocyjnej przesyłki kurierem był wyższy niż cena noża.
W przypadku Kolby też być może noże były na stanie w momencie składania zamówień, ale możliwe, że sprzedano je znajomym poza systemem, olewając część złożonych zamówień.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: raffcio w 03-02-2015, 16:10:14
Skąd problem - wyraźnie było napisane - że ilość produktów objętych promocją jest ograniczona. Czyli innymi słowy, nie skończyły się kolbie 707 (bo są dostępne w starej cenie) a skończyły się w cenie promocyjnej. Zwyczajnie zainteresowanie niektórymi przecenami okazało się większe niż przewidywania.

To znaczy, że te noże tam są ale ich nie ma w promocji? Wiadomo jaka w ogóle była pula w promocji?

Kiedyś w jakimś barze widziałem napis nad pipą do piwa "Dziś za pieniądze - JUTRO za darmo", oczywiście jutro zamieniało się w dziś.

Faktycznie teraz się chyba zaczną ludzie zastanawiać czy kupić sztucer...
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 03-02-2015, 16:17:58
http://kolba.pl/noz-benchmade-707-sequel-p7908.html
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: FRN w 03-02-2015, 16:21:07
Niestety jest to problem z systemem zamówień. Na nieszczęście ujawnił się on w najmniej oczekiwanym momencie - tak bywa. Nauczeni tą sytuacją wyciągamy lekcje na przyszłość w przypadku podobnych akcji związanych z szybką aktualizacją stanów magazynowych.

Przykro mi że niektórych Waszych zamówień niestety nie udało się zrealizować. Jeszcze raz podkreślam, co było zaznaczone dwukrotnie, że ilość noży dostępnych w promocji była ograniczona. Żałuję jednak że nie spotkaliśmy się z minimalną ilością zrozumienia na co osobiście liczyłem.

Jeszcze raz przepraszam w imieniu firmy bo absolutnie nie mieliśmy złych zamiarów.

Pozdrawiam i nadal zapraszam do kolba.pl.
Maciejas
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: kapfryd w 03-02-2015, 16:41:01
Kupiłem, zapłaciłem, po 2 dniach dostałem info, że nie ma. Bywa, następnym razem się uda, nie będę przeca kręcił afery.

Amen. Prawo prawem, ale też nie dajmy się zwariować, bo później będzie tak:
https://www.youtube.com/watch?v=GZqXkx3r_5U
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: raffcio w 03-02-2015, 16:53:00
Przykro mi że niektórych Waszych zamówień niestety nie udało się zrealizować. Jeszcze raz podkreślam, co było zaznaczone dwukrotnie, że ilość noży dostępnych w promocji była ograniczona. Żałuję jednak że nie spotkaliśmy się z minimalną ilością zrozumienia na co osobiście liczyłem.
Jeszcze raz przepraszam w imieniu firmy bo absolutnie nie mieliśmy złych zamiarów.
Pozdrawiam i nadal zapraszam do kolba.pl.
Maciejas

Ja u Was będę kupował, bo jak do tej pory mam same dobre wrażenia po wszystkich zakupach. Nie kupię jedynie sztucera, bo nie mam po co... ;)

Wejdźcie w sprzęty nurkowe i dla podwodnych spearfisherów. To jest nisza, która w PL będzie się rozwijać.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Hubix7 w 03-02-2015, 17:01:21
Byłem dzisiaj w kolbie kupiłem Fenixa i BM , Maciek bardzo mi pomógł jasno odpowiadał na moje nawet niezbyt mądre pytania i za to mu dziekuje. Kupowałem u Was kupuje i będę kupował , No chyba ze Żona mi bana na zakupy założy  :rotfl:
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ednyfed w 05-02-2015, 21:34:38
Sequel w promocji był za 300 pln, a za "6 miesięcy" na bazarek za 450 pln. ;P


Wprawdzie nie Sequel i nie 6 miesięcy - ale co do akcji z bazarkiem się nie pomyliłeś. :rotfl:
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xaime w 07-02-2015, 20:08:18
Kupowałem w Kolbie Fenixa i forumową "kość niezgody" czyli BM 707 w cenie promocyjnej  ;P. Rozumiem rozczarowanie tych którym nie udało się kupić - faktycznie wyszło trochę kulawo. Natomiast ile razy mieliście coś ekstra załatwione od Kolby - klipsy deep pocket, części... Trochę wyrozumiałości przecież forum to nie jest sklep... :-) Ja jestem zadowolony z obsługi, szybkości i jakości towaru :-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 07-02-2015, 20:48:28
Trochę wyrozumiałości przecież forum to nie jest sklep... :-)
Jak ostatnio sprawdzałem to Kolba była sklepem  :dodge: :dodge:



;P
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.
I serio lepiej nie dawać mniejszych rabatów na droższy sprzęt, którego się nie chce, bo to trochę takie... nie najlepszy pomysł to był, może tak to zostawmy :)

A błędów nie popełnia kto nic nie robi.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xaime w 07-02-2015, 22:05:06
Jak ostatnio sprawdzałem to Kolba była sklepem  :dodge: :dodge:



;P
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.
I serio lepiej nie dawać mniejszych rabatów na droższy sprzęt, którego się nie chce, bo to trochę takie... nie najlepszy pomysł to był, może tak to zostawmy :)

A błędów nie popełnia kto nic nie robi.
Ale zauważasz, że FRN z Kolby działa też w innym zakresie niż sklep ;-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 07-02-2015, 22:10:23
I to zmienia wszystko? :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xaime w 07-02-2015, 22:13:28
Nie ale wpływa na poziom wyrozumiałości  :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: pecado w 07-02-2015, 22:25:54
Nie bede się o to spierał, ale mam inne podejście.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: TDK w 08-02-2015, 00:47:53
Mam nadzieję, że chłopaki następnym razem zadbają o to, żeby ich soft wiedział tylko o tej ilości noży, którą mają w promocji, aby nie było zamieszania.

Pecado, jesteś fachowcem w branży informatycznej. Czy naprawdę to mogła być wina systemu zamówień, czyli wadliwego softu? Bo mnie się wydaje, że oprogramowanie dla sklepu jest na tyle proste i opanowane, że to nie system się pomylił. To chyba nie jest problem dla programu komputerowego, żeby prawidłowo odjąć liczbę zakupionych sztuk od reszty w magazynie po każdym zakupie, tylko zawinili ludzie, którzy nie zadbali o to, żeby system miał prawdziwe dane.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: vava w 08-02-2015, 01:03:07
Pecado, jesteś fachowcem w branży informatycznej. Czy naprawdę to mogła być wina systemu zamówień, czyli wadliwego softu? Bo mnie się wydaje, że oprogramowanie dla sklepu jest na tyle proste i opanowane, że to nie system się pomylił. To chyba nie jest problem dla programu komputerowego, żeby prawidłowo odjąć liczbę zakupionych sztuk od reszty w magazynie po każdym zakupie, tylko zawinili ludzie, którzy nie zadbali o to, żeby system miał prawdziwe dane.
Ja nie Pecado, ale od 19 lat zajmuje się testowanie softu zawodowo... Mogła być wina softu. Systemy internetowe sklepowo-magazynowo-księgowe nie są tak proste, jak Ci się wydaje, a wielu dostawców... Cóż... Na szczycie mojej listy był pewien sklep internetowy pewnej firmy z Trójmaista, co to po kliknięciu "dodaj do koszyka" otwierał transakcję bazodanową...
... A commita robił gdy pieniądze wpłynęły na konto...

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Calot w 08-02-2015, 01:06:00
System może nie być przystosowany do takich akcji, może mieć błędy, baza danych może być źle zabezpieczona przed wielodostępem. Ilość błędów jest odwrotnie proporcjonalna do danego czasu i wyłożonych pieniędzy, za to wprost proporcjonalna do zakresu. ;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: TDK w 08-02-2015, 01:16:37
Mogła być wina softu. Systemy internetowe sklepowo-magazynowo-księgowe nie są tak proste, jak Ci się wydaje,

Dzięki za odpowiedź. Nie wiedziałem, że oprogramowanie dla sklepu internetowego jest na tyle skomplikowane, że pomimo istnienia e-handlu od kilkunastu lat jeszcze mogą być z nim problemy.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ordo w 08-02-2015, 10:16:20
Może tak być, że oprogramowanie nie ma zwyczajnie opcji, żeby uruchomić promocję z ograniczoną ilością egzemplarzy i wtedy dostajesz opóźnienie, bo takie zamówienie każde musi przejrzeć i zatwierdzić pracownik po tym jak sprawdzi czy ma na stanie egzemplarze promocyjne, czyli zliczyć ręcznie co wyszło do klientów, co jest już zamówione etc.
Oprogoramowanie magazynu nie rozróżnia wtedy egemplarzy promocyjnych od zwykłych, w końcu na stronie widnieje jeden i ten sam produkt.
Taka opcja mogła nie zostać przewidziana na etapie zamawiania systemu lub jego wyboru spośród dostępnych.
To najprostsze i wyjaśnia czemu możesz kupić - noże jeszcze są, ale za to, czy są one jeszcze w promo odpowiada pracownik, a nie automat.

Tak ja to przynajmniej zrozumiałem po pierwszej wypowiedzi FRNa, kiedy zwrócił uwagę, że promocja dotyczy ograniczonej liczby egzemplarzy.
Ale oczywiście wypowiedzieć się i mieć pretensje do człowieka, że nie jest maszyną może każdy.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: RNL w 08-02-2015, 10:29:53

Ale oczywiście wypowiedzieć się i mieć pretensje do człowieka, że nie jest maszyną może każdy.

Ciekawy punkt widzenia- że człowiek jest podrzędnym bytem w stosunku do maszyny...
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: RoboCop w 08-02-2015, 12:56:26
Tylko co mnie to wszystko interesuje jako klienta?! Jak mają kiepski soft czy ludzi którzy nie ogarniają tego tematu, niech go zlikwidują i wprowadza zamówienia na telefon czy coś w tym stylu. 
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ordo w 08-02-2015, 13:30:40
Ciekawy punkt widzenia- że człowiek jest podrzędnym bytem w stosunku do maszyny...

<--- ;)

A czyj? Bo to nie ja narzekam na ludzi :)

Oczywiście może to klienta nic nie interesować, można mieć wszystko w dupie i traktować cały świat jako podrzędny wobec siebie, nawet jest parę określeń na takich ludzi, może nawet komuś uda się wymyśleć pozytywne i z tym ćwiczeniem intelektualnym Was pozostawiam :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xemi w 11-02-2015, 11:31:35
I ja zakupiłem produkt z tego sklepu poprzez Allegro. Na razie bardzo mieszane uczucia. Dziś odebrałem przesyłkę i niestety ale to co dostałem to nie jest to za co zapłaciłem. Na razie kumpel się zastanawia czy to ode mnie odkupić. Jeżeli nie, to będę reklamował. Jak ten sklep załatwia takie sprawy? Rozumiem że taki rzeczy się zdarzają więc na razie pochopnie całości nie oceniam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Tayniak w 11-02-2015, 11:32:24
A jakby tak rozwinąć? Bo piszesz dość enigmatycznie...
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xemi w 11-02-2015, 13:19:47
^^^
Jeżeli to było do mnie, to nie za bardzo wiem w czym się nie jasno wyraziłem, ale rozwinę.
1. Zakupiłem ostrzałkę przez Allegro.
2. Przyszła ale inna niż zamówiłem.
3. Albo ją kupi ode mnie kumpel i ja sobie zamówię jeszcze raz taką jaką chce, albo będę reklamował.
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xaime w 11-02-2015, 14:52:39
^^^
Jeżeli to było do mnie, to nie za bardzo wiem w czym się nie jasno wyraziłem, ale rozwinę.
1. Zakupiłem ostrzałkę przez Allegro.
2. Przyszła ale inna niż zamówiłem.
3. Albo ją kupi ode mnie kumpel i ja sobie zamówię jeszcze raz taką jaką chce, albo będę reklamował.
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.

Prosta sprawa masz 14 dni na zwrot nieużywanego towaru bez podawania przyczyny ale najlepiej zadzwoń może zaproponuję inne rozwiązanie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: CLEVER w 11-02-2015, 15:15:38
^^^
4. Jako że jeszcze nie dzwoniłem do nich, to się pytam jak takie sprawy rozpatrują.


Chciałeś się dowiedzieć czegoś sensownego czy tak sobie popierdolić chwilkę bo :

- kupiłeś na allegro więc zawsze przez allegro możesz prosić o zwrot/wymianę
- kupiłeś w internecie więc masz 10 dni na odstąpienie od umowy
- primo , powinieneś zadzwonić i poinformować ich o fakcie pomyłki z ich strony  i może wypadało by od tego zacząć , no ja bym tak zrobił !!!

W moim wypadku nigdy nie było pomyłki i nigdy nie miałem z tym sklepem  żadnych problemów , tak w ramach odpowiedzi na tytuł tego wątku.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: xemi w 11-02-2015, 18:04:50
Skoro nie zrozumiałeś 2 moich wcześniejszych postów, to i w kolejny nie pomoże Ci zrozumieć mojego pytania. Na pewno nie liczyłem że spotkam tutaj takiego trola.
Swoje prawa znam, po prostu pytałem o ewentualne doświadczenia innych użytkowników forum.
PS. Z pracownikiem sklepu już rozmawiałem i sprawę wyjaśniamy.
Dla mnie koniec tematu.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: horzuff w 11-02-2015, 21:45:43
No ale po co pytasz o takie rzeczy, jak nie wykorzystałeś jeszcze żadnej innej możliwości załatwienia sprawy. Co by Ci ta wiedza dała? Nie czaję...

A żeby na temat było - z kolbą mam tylko dobre wspomnienia, bezproblemowe wysyłanie głębokich klipsów i innych części zapasowych w razie potrzeby, dobry kontakt z przedstawicielem itp
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: piotr5405 w 13-02-2015, 10:16:28
Od kiedy zacząłem interesować się nożami jestem klientem Kolby . Jedno mogę powiedzieć z całą odpowiedzialnością takiej obsługi jak w Kolbie życzę sobie jak i innym forumowiczom Knivesa we wszystkich sklepach do których zaglądamy . Wystarczył telefon chwila miłej rozmowy i na drugi dzień wymarzony nóż lądował u mnie . Jeżeli któremuś z moich nożyków coś się przydarzyło wystarczył jeden SMS i prędzej czy później lądowała u mnie przesyłka i nożyk na nowo śmigał. Za to wszystko im dziękuję i serdecznie pozdrawiam Piotr Mazur.

                                                                                          TAK TRZYMAĆ !!!!! :D
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: wm11 w 13-02-2015, 22:31:24
I ja należę do grona zadowolonych klientów.  Szybki kontakt i szybka wysyłka.  Oby tak dalej!
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: januszdziedzic53 w 28-07-2015, 15:14:39
Świetna sprawa,wczoraj po południu zamówienie, a dzisiaj przed południem kurier.Do tego miły rabacik!Tak trzymać chłopaki.Pozdrowienia.J.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: dE w 21-08-2015, 18:06:40
Dobre ceny po rabatach z Knives.

Szybka wysyłka.

Asortyment EKA.

Bardzo partnerskie rozwiązanie reklamacji.

10/10

Dziękuję.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: fenei w 13-10-2015, 16:57:44
Nieładnie jest wprowadzać klienta w błąd oraz podawać nieprawdziwą/ niezgodną z stanem faktycznym ofertę handlową. To taka mała uwaga.
A miałem o Kolbie taką dobrą opinię, no cóż  :D

Przyznaję, z BM710 dali radę. Ale to było kiedyś.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Tayniak w 13-10-2015, 16:58:38
Ale rozwiniesz?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: fenei w 13-10-2015, 17:03:11
Facet próbował mi wepchnąć Rifta z tą badziewną powłoką pomimo, że na stanie miał normalne. To raz.
Próbował mi wmówić, że stone wash to też powłoka i "będzie się ścierać tak samo".  To dwa.

Smuteczek  :rotfl:
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 13-10-2015, 17:07:05
Screen rozmowy daj tutaj na dowód, bo ciężko uwierzyć. Jako jedna z 2 stron sprawy jak najbardziej możesz udostępnić taką korespondencję jeśli chcesz.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: fenei w 13-10-2015, 17:14:15
Screen rozmowy daj tutaj na dowód, bo ciężko uwierzyć. Jako jedna z 2 stron sprawy jak najbardziej możesz udostępnić taką korespondencję jeśli chcesz.

Screen z rozmowy telefonicznej?  Jak to sobie wyobrażasz?

A wierzyć możesz sobie w co chcesz. Ja opisuję sytuację, która mnie szczerze rozbawiła.
Telefon był wykonany dokładnie o 11.50.

Nie traktuję tego jako "sprawy", po prostu koleś przecwanił i jakiś taki niesmak pozostał.

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Simon Templar w 13-10-2015, 17:30:31
Witam.
To ja też coś od siebie naskrobię. Swieżo po zakupie Helikon Gunfighter, wszystko w jak najlepszym porządku. Do tego miły gest w postaci upustu.  Kontakt zawsze na najwyższym poziomie. Dawno, dawno temu ekipa  Kolby wysłała mi inne, niz zamowilem krzesiwo. Wystarczył telefon i na drugi dzień miałem w domu to właściwe. To tak a propos forumowicza od ostrzalki. Myślę, że przed wylewaniem żali na forum wystarczyło się skontaktować ze sklepem...
 Pozdrawiam serdecznie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 13-10-2015, 19:36:39
Screen z rozmowy telefonicznej?  Jak to sobie wyobrażasz?

A wierzyć możesz sobie w co chcesz. Ja opisuję sytuację, która mnie szczerze rozbawiła.
Telefon był wykonany dokładnie o 11.50.

Nie traktuję tego jako "sprawy", po prostu koleś przecwanił i jakiś taki niesmak pozostał.


Nie widzę, abyś wyszczególnił wcześniej czy rozmawiałeś przez e-mail, przez pw na forum czy telefonicznie.

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: kowjack w 14-10-2015, 12:12:11
Dzwonilem do Kolby pytaniami jako osoba niedoswiadczona, na wszystkie nawet najglupsze pytania otrzymalem zadowalajace odpowiedzi. Poprosilem aby wybrany produkt sprawdzono przed wysylka, aby uniknac ewentualnych reklamacji i zwrotow. Przesylka dotarla szybko, zamowione produkty spelniaja moje oczekiwania, zaproponowano bardzo sensowny rabat. Czego jeszcze mozna oczekiwac :-) Dziekuje i napewno jeszcze nie raz, zawitam z zamowieniem :-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: lukarson w 01-02-2016, 08:20:21
Przygodę z Kolba.pl rozpocząłem od zakupu noża Benchmade 4300-1. Bardzo miła i cierpliwa osoba po drugiej stronie Pan Maciej Szczerek odpowiadał na każde moje pytanie. Tak powinno prowadzić się sklep. Polecam
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: dario w 04-02-2016, 16:47:41
Pochwalę i ja.
Chociaż kontakt ze strony sklepu po paru dniach od mojego zapytania to już potem tylko z górki.
Ostatni mail ci i jak i 3 dni później przesyłka u mnie w domu.
Dziękuję i oby tak dalej  :) ( chociaż dawno temu miałem mały problem  ;) )
Polecam wszystkim.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: bahamut 0 w 10-02-2016, 07:53:33
Ja zakupy, serwis i obsługę w kolbie polecam :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: cezary74 w 13-04-2016, 21:45:59
 Kupiłem nóż ale niestety mi nie podszedł, więc zwróciłem. Czekam na zwrot pieniędzy. Zobaczymy.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: mgmt w 03-07-2016, 22:44:44
O nic się nie martw. Nie raz kupowałem u nich i zwracałem produkty i nigdy nie było żadnego problemu. Niestety przykładowo z drogimi nożykami tak już jest, że ciężko znaleźć sklep stacjonarny do zobaczenia ich na żywo. Dlatego czasami trzeba zamówić nożyk, żeby obejrzeć i jak nie podpasuje, to jednak zwrócić. Tak samo proces zakupu i oglądanie towaru przebiega w zwykłym, stacjonarnym sklepie.

U Kolby nie ma z tym problemu.

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: antsaren w 22-07-2016, 12:55:57
Również chciałbym się przyłączyć do opinii, że tak się powinno prowadzić sklep.:) Dwa zamówienia przebiegły szybko i sprawnie. Jest kontakt mailowy więc jestem pozytywnie zaskoczony. Wybiorę się kiedyś osobiście do sklepu pooglądać nożyki a może nawet coś kupić.;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Wincent w 02-08-2016, 12:55:23
A ja jestem zawiedziony usługami w kolba.pl

Kupiłem Sanremu710 ale egzemplarz jaki dostałem (jego wygląd) pozostawiał wiele do życzenia. Odesłałem...

Już prawie 2 tygodnie minęło odkąd oddałem nóż a sprawa jeszcze się toczy.

Słabo. Tym bardziej, że przed zamówieniem kontaktowałem się ze sklepem i prosiłem o dopilnowanie sprawy i wybranie ładnego egzemplarza  :<

Rozumiem, że jest okres urlopowy ale jednak załatwienie tak rutynowej sprawy nie powinno wyglądać w ten sposób.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: mario_79 w 09-08-2016, 09:08:55
Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Zakup na Allegro SRM710 + ostrzałka Lansky Turbo Box. Szybka wysyłka paczkomatem, bez opóźnień. Informacje na czas wszelkie, a towar jak najbardziej ok. Polecam więc.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Maciek.K w 10-10-2016, 09:55:54
Kolba jak zwykle pomogła z częściami do benchmade, obsługa pierwsza klasa. Chwalę i polecam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: uszatek w 20-01-2017, 12:04:55
W południe zamówienie, rano dnia następnego paczka z mini Gripkiem w łapach.

Chwalę , chylę czoła i  polecam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: MichaelD w 26-01-2017, 12:50:22
Bardzo dobra obsługa.

Wyszło mnie ciut taniej, niż bardzo atrakcyjna cena w USA. A odchodzi ryzyko zgubienia przesyłki zagranicznej + ewentualne opłaty skarbowe.   

Polecam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: GarbatyAnioł w 22-02-2017, 23:06:29
Zakupiony BM 710 wylądował u mnie w dwa i pół dnia, tak trzymać!
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Sesio w 13-04-2017, 07:06:15
Wszystko wporzo :-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: antsaren w 13-04-2017, 07:25:29
Kupowałem ostatnio przez allegro i zaznaczyłem wysyłkę paczkomatami. Prawdopodobnie pomylili się przy opcjach wysyłki (tzn. nie wysyłają paczkomatami) bo dostałem powiadomienie na maila o wysyłce kurierem GLS i ktoś do mnie dzwonił (ale akurat nie mogłem rozmawiać). GLS daje opcje przekierowania paczki więc od razu skorzystałem z przekierowania i następnego dnia paczka była u mnie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: GarbatyAnioł w 21-04-2017, 23:53:21
Nie narzekam, pani Kasia z obsługi klienta przetrzymała mi towar ok. miesiąca, sama realizacja to 26h, polecę bez dwóch zdań.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: yetisize w 19-07-2017, 10:27:20
Poprosiłem o dołożenie klipsa deep carry do zmówienia.
Troszkę po fakcie, ale dosłali.
Cztery :) Dwa czarne i dwa srebrne.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: piomic w 21-07-2017, 08:59:42
Klasa. Przesyłka szybciorem, chyba nawet bez czekania na wpłynięcie kasy na konto wysłali.
Tylko regulamin gryzie się z praktyką, pisze o szybkich przelewach dotpay a nie ma takiej opcji przy zakupie. No ale skoro i tak wysyłają jak po szybkim to w sumie nie problem.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: donGÓRALesko w 22-07-2017, 07:50:44
W czwartek o 12:00 telefon czy może Pan wysłać paczkę (troska o to czy nie jestem na urlopie  :)) w piątek o 15 paczka u mnie  :D
Drugi najlepszy wynik w mojej prawie 20 letniej karierze klienta (rekord należy do firmy ze Szczecina a dostarczała nieistniejąca firma kurierska Stolica)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: DARKdog w 25-10-2017, 10:34:40
Barchol złamał mi ostrze od Silky Gomboy. Wymienione w ramach gwarancji. Nikt nie pytał o nic - wymienili bez słowa. A mogli zwalić na nieprawidłowe użytkowanie.
Dziękuję.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Swirek89 w 14-11-2017, 17:41:40
Ostatnio zadawałem dwa nożyki przez maila u Pani Katarzyna Strzemp [email protected], wysyłka jeszcze tego samego dnia plus dostałem mega zniżkę;) Paczki zapakowane bardzo solidnie, mogę polecić.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Sesio w 16-11-2017, 17:28:00
Jak zawsze, w kolbie obsługa pierwsza klasa.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Grumete w 18-12-2017, 15:25:05

Dziękuję za BM 781 -go Anthem-a.
Dostałem supercenę i super nóż w błyskawicznym  czasie.
Dziękuję i polecam KOLBA  - sklep.
Mam pewność że rozumiecie co to znaczy wariacka pasja .
Pozdrawiam .
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: rafnov w 04-01-2018, 22:01:24
Przedwczoraj przed 18:00 zamówiłem to na czym mi zależało, zamówienie przyjęte z rabatem dla forumowiczów "na wiarę" bez jakiegokolwiek potwierdzania tożsamości z płatnością za pobraniem. Dziś odebrałem paczuszkę. Dla mnie wzorowo.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Sesio w 18-05-2018, 18:46:04
Poprosiłem o komplet omeg do BM, przysłali dwa komplety. Zapłaciłem tylko koszt wysyłki. To się mnie podoba :-)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: przemekspce w 05-07-2018, 17:26:34
Kupiłem BM, co prawda dla znajomego, ale krótko podsumuję. Zamówienie noża wczoraj o 10.23. Mail z paczkomatu dziś o 9.20. Jestem zadowolony.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ordo w 05-07-2018, 18:13:25
A, zapomniałbym. Odebrałem, wszystko gra, polecam!
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 05-07-2018, 18:18:22
Kupiłem ostatnio kilka noży. Super obsluga. Dziękuję Pani Katarzynie :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: donGÓRALesko w 05-07-2018, 18:31:59
Czas realizacji zamówienia 27 godzin :D
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Cya w 06-07-2018, 00:21:47
Jak chwalimy, to i ja pochwalę, zamówienia zgodne z opisem, wysyłka szybka i bezpiecznie zapakowana; na pytania z formularza kontaktowego  - szybka odpowiedź (oczywiście w godzinach pracy jaki widnieje na stronie) i później już typowo kontakt mailowy, polecam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: lobuz1 w 18-09-2018, 21:41:30
Kolejny zakup i sprawnie jak zawsze. Nawet zamawiajac przed 17 udalo się wysłać kurierem a paczka u mnie następnego dnia.  Jestem w szoku. Dzięki.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Mikko w 18-09-2018, 21:49:16
Szybko i profesjonalnie. Dzięki.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Daimyo_K w 25-10-2018, 18:08:48
To i ja podziękuję pani Kasi. Pomocna i cierpliwa obsługa. Napewno nie ostatnie zakupy w tym sklepie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Castillo w 29-11-2018, 18:26:15
Zamówione dwie BM-ki. Szybka piłka, wymiana maili, telefon i noże wysłane jeszcze tego samego dnia oczywiście z rabatem dla forumowiczów. Po zamieszaniu z firmą kurierską wystąpili z interwencją także obsługa bardzo ok. Spokojnie mogę polecić
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: rotpin w 29-11-2018, 18:45:18
Świetna obsługa. Szybko i sprawnie. Dzięki :)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Sesio w 27-02-2019, 18:27:28
Wczoraj zamówienie telefoniczne i przelew o godz. 11:10, dziś kurier z nożem o ok 13-tej. Super !
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: ramor7 w 27-02-2019, 18:31:16
W kolbie kupowałem co prawda jedynie raz, ale złego słowa nie mogę powiedzieć. Następnego dnia po zakupie miałem combatshirty u siebie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: whiteze w 03-03-2019, 14:17:16
Mega szybka dostawa i super obsługa

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Barton_ w 03-03-2019, 15:06:23
Szybka obsługa, profi podejście, możliwość negocjacji ceny większa niż rabat forumowy (15% zamiast 10 z torcha).
Polecam.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: zbyniu w 23-03-2019, 14:38:06
Niestety Pani Kasia już nie pracuje, koniec z dużymi rabatami. A szkoda
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: KudlatyStach w 23-03-2019, 14:53:16
Sklep super kupilem u nich gripa i freeka.Ale pytania o klips DC zlewają koncertowo
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: zbyniu w 23-03-2019, 15:34:44
Sklep super kupilem u nich gripa i freeka.Ale pytania o klips DC zlewają koncertowo

A to u nich normalne , zapytania o części to do kosza.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: donGÓRALesko w 23-03-2019, 15:36:39
A to u nich normalne , zapytania o części to do kosza.
Jeżeli kupujesz i od razu prosisz (dzwonisz oraz piszesz) to dostaniesz.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: marcin90-70 w 23-03-2019, 15:38:58
Jeżeli kupujesz i od razu prosisz (dzwonisz oraz piszesz) to dostaniesz.

Bullshit.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: donGÓRALesko w 23-03-2019, 15:40:56
Bullshit.
4 razy kupując u nich noże prosiłem o części i zawsze dostawałem to o co prosiłem
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w 23-03-2019, 16:23:19
Pics or It Didn't Happen... chciałbym zobaczyć chociaż jedną fotę TWOJEGO noża.... nie brzydkiego, ładnego, okazji na portalach, nowości itd. TWOJEGO...
A co do Kolby, obsługa pierwsza klasa, grip S30V ,zamówione o 14:00 , następnego dnia 9:30 w domu klikam.. :)

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Polsky w 26-03-2019, 17:56:05
Wczoraj kliknięte zakupy a dziś już dostarczone. Zgubiłem też gdzieś klips DC do customowego Gripka i poprosiłem. Też był w paczce. Super sprawnie :)
i jeszcze dostałem karteczke z 5% rabatem na kolejne zakupy ;)
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: donGÓRALesko w 26-03-2019, 18:19:13
Pics or It Didn't Happen... chciałbym zobaczyć chociaż jedną fotę TWOJEGO noża.... nie brzydkiego, ładnego, okazji na portalach, nowości itd. TWOJEGO...
A co do Kolby, obsługa pierwsza klasa, grip S30V ,zamówione o 14:00 , następnego dnia 9:30 w domu klikam.. :)

Mówisz i masz
https://forum.knives.pl/index.php/topic,193230.2440.html
https://forum.knives.pl/index.php/topic,185639.2860.html

Zgubiłem też gdzieś klips DC do customowego Gripka i poprosiłem. Też był w paczce.

@Tyler Durden tutaj też potrzebujesz dowodu?
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: InQuizitor w 26-03-2019, 18:30:10
Do tej pory omeg nie dostałem :D
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w 26-03-2019, 21:07:42
Mówisz i masz
https://forum.knives.pl/index.php/topic,193230.2440.html
https://forum.knives.pl/index.php/topic,185639.2860.html
@Tyler Durden tutaj też potrzebujesz dowodu?
To narazie dwa...
Od Ciebie nie potrzebuje dowodu, żadnego. pisujesz w wątkach jakie to noże masz, miałeś , o zaletach, wadach itd .
Tylko wiesz,wielu pisze bo pisze ... Do tych którzy nie wkleja swoich fotek mam rezerwę, mówiąc delikatnie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: KudlatyStach w 26-03-2019, 21:27:13
Panowie czyli ten kto ośmieli się krytykować Kolbe łże jak pies? Obsługa jest super do momentu zapłaty potem "goń sie".
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Barton_ w 26-03-2019, 21:32:22
Nie zgodzę się z tym. Kupiłem i pisałem jeszcze kilka maili. Na każdy odpisywali w miarę szybko.
Obsługa jest OK tylko z promocjami lecą w kule. Najpierw podnoszą cenę by potem dać rabat w promocji.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: marcin90-70 w 26-03-2019, 21:46:44
Nie zgodzę się z tym. Kupiłem i pisałem jeszcze kilka maili. Na każdy odpisywali w miarę szybko.
Obsługa jest OK tylko z promocjami lecą w kule. Najpierw podnoszą cenę by potem dać rabat w promocji.

Jak 90 procent sklepów.

Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Barton_ w 26-03-2019, 21:48:18
Ogólna praktyka normy nie czyni a draństwo draństwa nie usprawiedliwia.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w 15-04-2019, 10:21:26
Zamówiłem benchmade o 14:00, następnego dnia przed 10:00 kurier dobija się do drzwi :) Załatwiłem sprawę w 2 e-mailach. Reakcja Maćka na e-mail błyskawiczna. Dziękuje i do następnych zakupów .
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: KudlatyStach w 17-04-2019, 18:05:57
Zamówiony grip S30V dotarł bardzo szybko.Klips DC po kilku mailach i oplaceniu 20zeta dotarł też.Odszczekuje moje marudzenie.Odpisują i wysyłają  :rotfl:
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: kruk84 w 23-05-2019, 13:35:29
Gorąco polecam !! Najlepszy sklep z nożami na rynki !!
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: grisza w 23-05-2019, 15:48:10
Od siebie mogę gorąco polecić
Rabat działa , obsługa klienta  na najwyższym poziomie.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: GarbatyAnioł w 07-06-2019, 18:09:34
Jak wyżej, podziękowania dla pana Marcina S.za szybkie dobicie targu, dzięki.
Tytuł: Odp: Jak obsługują w... kolba.pl
Wiadomość wysłana przez: Bushpanter w 07-06-2019, 20:18:34
Ja poprosiłem o omegi i dwie śrubki ( te które trzymają linersy z okładkami ) do gripka 550-1 i w sumie po jednym dniu od wysyłki  paczka jest u mnie.
Za jedyne 20zł  :) takie rzeczy to tylko w Kolba pl ;P
(https://img.knives.pl/proxy/?url=https://images92.fotosik.pl/197/8cd50c5bdd9c0ac2med.jpg)