Reklama

Extrema Ratio PUGIO

Zaczęty przez Mars, 09-11-2010, 17:06:57

Mars

Nowy nożyk Extrema Ratio.
Złamałem się i właśnie zamówiłem

Settlemunt my arse, let's slot floppies

PrzemoBK

riot

Gardy brakuje, ale lubię takie linie  :grin:

brony_

Koniecznie zdjęcie w ręce  :kopara: :slini:

K O Ł O B R Z E G   ---> www.rezydencja.fajnewczasy.com

gerard36856

nie jest to najbardziej praktyczny projekt dzisiejszego dnia  :x
ale chyba nie o to tu chodzi  :D

Mój błysk przebije ciemności, moja jasność mroki rozproszy.

elkrakerso

Nie znam się na wojaczce/fajterach ale... sztylet o 11cm ostrzu? Nie za mało "aby żeby" było sensownie? Gardy też niewiele (choć boczny jelec to świetny pomysł), a rękojeść szersza z tyłu niż z przodu - nie ogarniam.
Ale na fotkach prezentuje się ładniutko, taki sztylet edc :) będzie miał wzięcie u podwórkowych ninja w stanach o ile będzie kosztować conajmniej 200$  :]

Mine is Strength... and Lust... and Power!

Asmodeus

Zajebisty, o dziwo wersja piaskowa dużo ładniejsza, pochwa jak żywo przypomina drewniane klocki Kanetsune ;P. Jest może SRP już podane?

11cm to i tak więcej niż w większości produkcyjnych sztyletów, vide ZT150 czy guardian angel

Chwała Tobie, Szatanie, cześć na wysokościach
Nieba, gdzie królowałeś, chwała na głębokościach
Piekła, gdzie zwyciężony, trwasz w dumnym milczeniu!
Uczyń niechaj ma dusza z Tobą spocznie w cieniu
Drzewa Wiedzy, gdy swoje konary rozwinie,
Jak sklepienie kościoła, który nie przeminie.

demon

Mikov fiksed  8D A poważnie - w swojej kategori nawet ładny - o walorch praktycznych się nie wypowiem z oczywistych względów.

Chwilowo nie mam czasu. Takie tam, różne...

Tu wrzucić jakiś mądry / szokujący cytat - najlepiej po angielsku lub po łacinie, ewentualnie nazwę zespołu o którym nikt nie słyszał.

mich123

mam słabość do sztyletów, chiba trzeba będzie zamówić :)

CIN

11 cm...  wystarcza w zupełności. Niewielki, lekki, szybko "chodzi" w rękach  ;> 

brony_