Reklama

Pierwsza kabura Sławola

Zaczęty przez pekin, 04-12-2013, 22:07:16

pekin

Przyszła kryska na Matyska , bronił się rękoma i nogami ale w końcu uległ i ... ta dam mistrz Sławol szyje dla mnie swoją pierwszą w życiu kaburę .
Nie pytajcie jaka to skóra nie znam się ale już widzę że będzie zajebiście .

"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad.
Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania!"
High Standard Supermatic, MAG-95, Anschutz 2007/2013, Mosin 1891/30,,Smith & Wesson 686, Jericho 941, Taurus 85, AK 47, PPK 22 lr "imperator"

Jumbo

Slawol, przypierdol kilka gwoździ i daj Pekinowi!! Na ścianie sobie powiesi!!!

Czekam na efekt końcowy i fotki Krzycha!!!!!

Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
<a href="http://www.frihet.pl/gal/">Zdjęcia z gór</a>

pekin

Jumbo jak Sławol cie posłucha to na ścianie powieszę twoją głowę  :rotfl:

High Standard Supermatic, MAG-95, Anschutz 2007/2013, Mosin 1891/30,,Smith & Wesson 686, Jericho 941, Taurus 85, AK 47, PPK 22 lr "imperator"

involeth

Pekin, a kule wyjąłeś? Żeby sąsiada przez ścianę nie zastrzelił - suszarka i magnum to nie żarty :P ;)

Jumbo

Lepiej moją dupę powieś! Będzie schowek na amunicję i zaczep na pas od broni!!  :rotfl:

Wielkopolski Klub Miłośników Noży
Arma Virumque Cano
opiewam oręż i męża
<a href="http://www.frihet.pl/gal/">Zdjęcia z gór</a>

Masta Hobbyt

sory Sławek, ale nie mogłem się powstrzymać :D to foto ma taki potencjał "obróbkowy" :D:D

Uploaded with ImageShack.us

no i powodzenia przy kaburze! :D

pekin

Jumbo ja mieszkam w bloku a nie w jaskini , ściana z cegły ma swój udzwig  ;-P :D :rotfl:
edzia Fotka u góry mnie rozjebała  :rotfl:

indor9999

Cytat: Masta Hobbyt w 04-12-2013, 22:40:35

sory Sławek, ale nie mogłem się powstrzymać :D to foto ma taki potencjał "obróbkowy" :D:D

Uploaded with ImageShack.us

no i powodzenia przy kaburze! :D

okurdefaja

meteo

junasz