Reklama

Nóż motylkowy.

Zaczęty przez rvfal, 05-05-2015, 21:13:47

rvfal

Cześć, jeśli zły dział-przepraszam!
Jestem totalnie "zielony" w sprawach noży, lecz chciałbym totalnie amatorsko pobawić się w jakieś tricki nożem motylkowym. Nie chcę wydawać dużo, ponieważ będzie to moja pierwsza taka "zabawka".
http://allegro.pl/noz-motylek-skladany-butterfly-balisong-motylkowy-i5154497474.html
Czy ten nóż spełnia jakieś najmniejsze wymagania? Jeśli nie, to może coś godnego polecenia, ale jak wspominałem coś taniego na początek.

shs

kup sobie wersję treningową

Pan

Cytat: marcin90-70 w 19-07-2017, 06:46:17
co robisz? Żyjesz, a nie poerdolisz sie w tańcu;)

matze

Najmniejsze wymogi spelni Ci kazdy noz. Rozumiem, ze to Twoje pierwsze podejscie do machania motylem. Nie przesadzaj zatem z kwota na pierwszy zakup. Jak chcesz to kup ten badziew, zajzyj TUTAJ i popróbuj. W razie czego nie bedziesz zalowal kwoty a jak Cie wciagnie to moze na poczatek zaawansowania duzy Böker?

Stal jest stalą i zachowuje się jak stal.

rvfal

Cytat: matze w 05-05-2015, 21:23:06

Najmniejsze wymogi spelni Ci kazdy noz. Rozumiem, ze to Twoje pierwsze podejscie do machania motylem. Nie przesadzaj zatem z kwota na pierwszy zakup. Jak chcesz to kup ten badziew, zajzyj TUTAJ i popróbuj. W razie czego nie bedziesz zalowal kwoty a jak Cie wciagnie to moze na poczatek zaawansowania duzy Böker?

Tak właśnie, jest to moje pierwsze podejście i dlatego nie chcę wydawać większej kwoty pieniędzy, jeśli owe zajęcie by mnie wciągnęło oczywiście kupiłbym coś bardziej wartościowego.
Jeszcze pytanko bo wiem, że są 2 typy motylków, chodzi o jakąś stronę ostrza bodajże, czy ten model to jest ten popularniejszy na który jest więcej poradników?

matze